Thomas Lehne Olsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MortenA
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2007
    • 3318

    #81
    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

    Da er det jo rart at Erlandsen, mannen som tvang laget til å bruke en god andel av treningstiden på SATS sine tredemøller og som hadde som mantra at laget skulle løpet mest og være best trent, også konsekvent valgte Lehne Olsen. Martin løper seg alltid tom etter en time. Enten eier han ikke kondis, ellers er han bare lite smart når det kommer til å konservere krefter. Det handler ikke bare om å løpe masse, men å løpe på de riktige tidspunktene.

    Misforstå meg rett, jeg digger innsatsviljen til Martin og synes det er fint at vi har forskjellige spisstyper vi kan sette inn. Kall det gjerne et luksusproblem, og det gjør meg ingenting om man rullerer Martin og TLO. Man kan også kjøre Knudtzon ned på kant og kjøre Martin og TLO som spisspar. Mange muligheter, men synes det blir feil å ta sikte på toppscoreren vår som en hemsko når det helt klart er andre deler av laget som er mye dårligere stelt
    Da tenker jeg at det er bedre at Martin løper seg tom de første 60, og så kan TLO komme inn. At Arne valgte TLO handler vel like mye om at de betalte 2 mill for han. Tanken med TLO og Martin på topp og Erling på kanten bør også vurderes, spesielt når Melgalvis er så ute av form som han er.
    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      #82
      Opprinnelig skrevet av MortenA

      Da tenker jeg at det er bedre at Martin løper seg tom de første 60, og så kan TLO komme inn. At Arne valgte TLO handler vel like mye om at de betalte 2 mill for han. Tanken med TLO og Martin på topp og Erling på kanten bør også vurderes, spesielt når Melgalvis er så ute av form som han er.
      Hvis målet er å få det til å gå fra nitrist til sorgen så er det sikkert lurt å benke den eneste spissen som faktisk scorer. Herre min hatt.
      ..................

      Kommentar

      • ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

        #83
        I serien er det kun han som har scoret mål siden 21 mai. Han er vel den eneste som leverer noe som helst

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9365

          #84
          Har ikke så særlig formeninger om fyren ennå, men registrer at han skårer jamt og trutt!

          Den gyldne standarden til LSK supportere er tydeligvis 10 mål basert på Erling i 2015 (sjukehus lite!!!), og der er han på god vei, så bra jobba.

          ​​​​​​

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            #85
            Lehne så ut som en ny spiller mot Molde. Mye lettere i kroppen, bedre i mottaksfasen og skapte målsjanser, i tillegg til et nydelig mål selvfølgelig.

            Kommentar

            • vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

              #86
              Men offside - Olsen må se å komme seg ut av offside.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4284

                #87
                Opprinnelig skrevet av vermu
                Lehne så ut som en ny spiller mot Molde. Mye lettere i kroppen, bedre i mottaksfasen og skapte målsjanser, i tillegg til et nydelig mål selvfølgelig.
                Helt enig. Han virket langt mer involvert i spillet. Overrasket meg stort flere ganger når vi vant igjen ballen, og det viste seg at det var TLO som hadde vunnet den tilbake.

                Oppe i åtte mål nå. Kun råner-Marcus har scora flere så langt i år (13, 3 straffemål). Tosifra antall scoringer er ikke hverdagskost for en fugla-supporter, men her er jeg ganske sikker på at vi vil se nettopp dette flere sesonger på rad. Uten å ta helt av melder jeg at han fort kan ende på 15 kasser i år sånn som han har framstått i det siste. Thomas er i medvind nå!

                Kommentar

                • Marit
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2010
                  • 885

                  #88
                  Det er rett og slett godt å se TLO nå, han har jo tidvis fremstått som en knekt mann i år. Herlig å se at han har klart å snu motgangen.
                  Andas in och andas ut
                  Orkar jag så orkar du

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3318

                    #89
                    To deilige frispark, og med Smarason som makker tror jeg han kan gjøre det enda bedre. Hevet seg innsatsmessig de siste to kampene.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2281

                      #90
                      Jakter på toppscorer tittelen. Har sakte men sikkert klatret oppover. Likt med Haaland på delt 2.plass. 5 mål opp til Marcus.
                      Cupgull, toppscoreren og fornyet plass i ES. Kan vel sies å være en vellyket sesong om noe broket.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3141

                        #91
                        Kanskje på tide for enkelte her inne gå en runde med seg selv og sine karakteristikker av Thomas som en spiss som knapt holder middels OBOB-nivå...?

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9365

                          #92
                          Selv om folk hater NFF og er så sinna atte, så er det bare å gratulere amatøren med utestengelsen.

                          Får håpe han er revansjesugen, for dagens kamp viser hvor viktig han er for laget!

                          Kommentar

                          • Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2857

                            #93
                            Thomas har fått mye kjeft for sjansen han brant i går. Men - FOR et medtak, mann! Hadde skuddet gått mellom stengene, hadde målet vært i klasse med de beste avslutningene til legenden fra Kristiansund.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9365

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                              Thomas har fått mye kjeft for sjansen han brant i går. Men - FOR et medtak, mann! Hadde skuddet gått mellom stengene, hadde målet vært i klasse med de beste avslutningene til legenden fra Kristiansund.
                              Har ikke sett så mange andre enn huer mase rundt den sjansen.

                              Stakkaren fikk én ball å jobbe med gjennom hele kampen og det blei nesten mål.

                              Hadde noen på laget plutselig slått hodet sitt og tenkt at det kanskje kunne vært en idé å spille på TLO sine styrker/premisser, så hadde vi vinni.

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4284

                                #95
                                Thomas har gjort det han skulle – nå tosifra i sin første sesong. Uansett godkjent i mine øyne. Så øker kravene til neste sesong.

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2857

                                  #96
                                  Hadde Thoms putta fem til (som han hadde gjort om han ikke hadde blitt bortdømt ved gjentatte anledninger) hadde han sannsynligvis vært å finne i Midt-Norge et sted neste sesong. Så, fra et taktisk perspektiv, er 10 kasser pr i dag helt perfekt. Neste år dobler han, da er han heitere for mye større pengebinger enn Røkke/Reitan.

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3318

                                    #97
                                    Hadde han vist arbeidsinnsatsen som mot Bart i alle kampene, så hadde de brente sjansene vært lettere å svelge. Faktum er at han er en luksusspiller som ikke gjør en dritt defensivt, og da stilles det større krav til mål. Har ikke blitt imponert over det han har vist totalt sett i år. Ti mål er godkjent, men ikke mer når han gjør så lite for laget. Selv GM har fire målpoeng på den lille tilliten han har blitt vist, og jeg er ganske sikker på at GM hadde ligget på omtrent det samme med lik tillit. Men som så ofte før er det spillerne som koster penger som prioriteres.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2857

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av MortenA
                                      Faktum er at han er en luksusspiller som ikke gjør en dritt defensivt,.
                                      Det der bør du dokumentere med fakta. Spesielt siden du fjonger deg med signaturen "Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?" Hvis ikke, bør du holde slikt pisspreik for deg sjøl.

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3320

                                        #99
                                        Fire feite i dag. Alt for heit. Langt i fra godt nok, dessverre.

                                        Kommentar

                                        • MortenA
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 3318

                                          Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                          Det der bør du dokumentere med fakta. Spesielt siden du fjonger deg med signaturen "Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?" Hvis ikke, bør du holde slikt pisspreik for deg sjøl.
                                          Så du kampen i kveld? Evt. Resten av kampene i år? TLO jogger rundt når vi ikke har ballen. Han har vel til gode å gjennomføre en takling. Jeg ga han skryt mot Bart forrige runde, for da jobbet han faktisk, men resten av kampene i år har han ikke klart å legge press på motstanders ballfører.

                                          Jeg skal gå igjennom kampreferatene fra våre kamper, og dersom det har registrert en takling av TLO, så skal jeg be ydmykt om unnskyldning.
                                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎