Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    Ny trener

    Hvis RB sine opplysninger om at Erlandsen har mista all tillt, er rett. Noe som sannsyligvis stemmer, er Erlandsen sine dager talte i løpet av kort tid.

    Hvilke trenere finnes på markedet som kan være aktulle for LSK?
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #2
    Jeg gjetter på at Magnus Powell er ansatt tre dager etter at Arne E eventuelt forsvinner. Mesfin sier det har vært en grundig prosess, men man har landet på at han er den beste kandidaten i hele verden som skal lede LSK. Eventuelt Henning Berg comeback. Han er vel klubbløs nå?

    Arne ut er bra, men dessverre frykter jeg den neste ansettelsen også.

    Kommentar

    • vermu
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2008
      • 1729

      #3
      Pokker, nå får jeg ikke sove.

      Tom Nordlie var aktuell sammen med Erlandsen i 2016 og vil sikkert bli nevnt igjen. Men vi kan vel ikke gå den runddansen igjen?
      Magnus Haglund er sikkert et populært valg hos noen, mens andre synes det er helt feil.
      Skullerud er ledig, men det kan vel ikke skje?

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        #4
        Opprinnelig skrevet av Totti21
        Jeg gjetter på at Magnus Powell er ansatt tre dager etter at Arne E eventuelt forsvinner. Mesfin sier det har vært en grundig prosess, men man har landet på at han er den beste kandidaten i hele verden som skal lede LSK. Eventuelt Henning Berg comeback. Han er vel klubbløs nå?

        Arne ut er bra, men dessverre frykter jeg den neste ansettelsen også.
        Skjønner hvordan du tenker, men jeg forventer at de klarer å finne andre enn Powell.

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          #5
          Blir vel Sundgot og Kåsene da...

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            #6
            Hvis Erik Hamren er ledig er jo dette en kapasitet.

            Kommentar

            • vermu
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2008
              • 1729

              #7
              Herregud så kjedelige forslag. Noen med litt spennende varianter?

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2281

                #8
                Jeg tipper vi ender opp med Tor A Skullerud og OBOS 2019.
                Faen, hvorfor kunne ikke vi kapra Reka før Start ... Surv og slurv igjen.

                Men antagelig fortsetter Arne ut sesongen, og det kapitelet blir avsluttet med at vi holder oss og kanskje tar et nytt cupgull.

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av kunden

                  Men antagelig fortsetter Arne ut sesongen, og det kapitelet blir avsluttet med at vi holder oss og kanskje tar et nytt cupgull.
                  Med mindre man tenker å gjøre en skikkelig prosess med mål om å finne en langsiktig trener for klubben kan man like gjerne stå med Arne Erlandsen ut sesongen ja. Det er ikke noen vits å bytte ut en "redningsmann" med en annen. Det er bare å pisse i buksa.
                  Trenerbyttet burde bare skjedd rett etter cupfinalen i fjor, da hadde man hatt god tid til å finne den riktige erstatteren, og Arne Erlandsen hadde fått den perfekte avskjed i klubben som jeg nevnte den gang, istedenfor å ende opp med å bli sparket og iflg RB forlate klubben med dårligere relasjoner enn han hadde. Dessverre har vi en sportslig ledelse/styre som handler etter hjertet og ikke hjernen, og da ender man alltid på etterskudd. Så klarer man altså å gjøre det enda mer idiotisk ved å forlenge kontrakten hans i en periode vi ikke hang sammen i det hele tatt og alle piler pekte nedover.

                  Det er positivt om Arne Erlandsen er på vei ut, men jeg frykter for hva alternativet blir også.

                  Kommentar

                  • Radulovic
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Mar 2016
                    • 86

                    #10
                    Håper vi klarer å se lenger enn til Skeid for å si det sånn. Ser gjerne at vi gjør som Tromsø og tenker litt nytt.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #11
                      Hadde gjerne tatt en runde til med Berg. Synes han gjorde en bra jobb.

                      Kommentar

                      • TomLundby
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 616

                        #12
                        Så langt synes jeg ingen har nevnt et navn bedre enn å gamble på å la Arild Sundgot rykke opp som sjefstrener.

                        Kommentar

                        • emanem
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2006
                          • 100

                          #13
                          Kjell Jonevret?

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2281

                            #14
                            Dempsey var jo blant mange ønsket for et par år siden. I Start fremstod han nærmest sinnsforvirret og ble med rette sparket på hue og røven ut. Kanskje dessverre for oss.
                            Reka har åpenbart med et par enkle grep fått det laget til å begynne å ta poeng.

                            For å name droppe enda en kandidat, uten å sjekke om han er ledig eller ikke, Kjell Jonevret.

                            Men hvis Sundgot har en eneste selvstendig tanke og ikke er fullstendig hjernevasket av Arne, er vel det mest nærliggende.

                            En annen billigløsning kan være å "ta en enga". La Arne trene i tospann med en annen/ny trener, ihvertfall på papiret.

                            Ev kan det være mulig, istedenfor å sparke Arne, la han få en annen rolle i LSK. Litt kjipt å bruke alle spenna vi klaret å tjene
                            på spillersalg på å kjøpe ut trenerene våre. Og det er som kjent veldig få spillere vi evner å få penger ut av, de fleste gir vi bort
                            eller til spot pris.


                            Eller er dette et stunt av VG for å få enda mer blest rundt "garderoben".


                            Det må komme noe fra styret. Det er en uholdbar situasjon, ihvertfall for supporterne som hungrer etter nyheter og info.

                            For Arnes del er det vel nesten ingen vei tilbake når katta er ute av sekken.

                            Nok ramblings ... spennende tider (for spennende)

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              #15
                              Sikkert mange aktuelle kandidater der ute. Men hvis vi skal holde oss innenfor Norge så ville jeg gjerne sett Bjørn Petter Ingebretsen ta over fugla. Sikkert ikke veldig sannsynlig da han sliter litt med helsa og virker å være lojal mot Godset. Men synes han er ekstremt flink. Positiv type og står for en offensiv fotball.
                              ..................

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #16
                                Merkelig at RB klarer å ansette og sparke trenere i denne klubben. Nå vet ikke jeg/vi hva som skjer i kulissene, hvordan treningene er eller hvordan humøret til Arne er.
                                Uansett, ufattelig amatørmessig av klubben å sparke en trener dem nettopp har signert ny avtale med.

                                Inn: I HVERT FALL IKKE SKULLERUD. Det navnet betyr nedrykk.
                                - Jonevret. Kjør på. Finnes ikke bedre alternativ.
                                - Powell. Det blir krig med spillerne. Var visstnok sjuk i Sandefjord. Bestemte når spillerne fikk drite...
                                - Nordlie... Tja. Vi holder plassen. Men så?


                                Se på Tromsø. På medaljeplass med en spennende fyr fra Estland? Fått arbeidsro og satt ett godt lag i et godt system. Kult opplegg.

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4376

                                  #17
                                  For all del ikke Skullerud. Ubrukelig når han ikke får titalls millioner å rutte med.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3142

                                    #18
                                    Er enig med de som mener det er på tide å tenke utenfor boksen. Hvis det er utenkelig, så blir det vel Arild (men er usikker på om det er "nytt nok" til den nytenningen vi trenger). En annen mulighet er Vegard Skogheim. Positiv, angrepsvillig type som er kjent for å utvikle talenter.

                                    Blir det Powell resignerer jeg fullstendig. Blir det Skullerud begår jeg harakiri med en sløv smørkniv.

                                    Kommentar

                                    • occean-fan!
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 648

                                      #19
                                      Hege Rise

                                      Kommentar

                                      • Kjøttkaka
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2012
                                        • 290

                                        #20
                                        Marerittet er jo at styret faktisk hører på de som utrolig nok roper på Tom Nordlie. Han kommer så inn og gjør en knallgod høstsesong og får forlenget kontrakten fordi det gikk så bra. Så går det litt tid, og han begynner å slite på omgivelsene samtidig som resultatene uteblir. Da blir han sparket, vi må ut med etterlønn og klubben må bruke atter flere år på å bygge seg opp igjen.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎