Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3933

    Aldri har fansen stått mer samlet enn i dag! Aldri!

    For er det en ting jeg tror vi alle har til felles akkurat nå, er det at vi er avventende. Avventende og usikre. Jeg tror folk ikke helt vet hva de skal tro, tenke eller si.

    Ingen kan si med sikkerhet at dette blir en stor suksess. Ingen kan heller vite at det blir en fiasko. Mest sannsynlig er det at det blir noe et sted imellom.

    Noen går rett inn i blodtåka. Noen er uforbederlige optimister og tror at dette blir gull! Ingen vet. Men alle håper.

    Jeg skal ikke komme med argumenter for eller imot om Andreas Georgeson blir en suksess.

    Men vi skylder ham at vi gir ham sjansen! Vi skylder klubben og spillerne at vi gir ham sjansen. Vi skylder oss selv at vi gir ham sjansen!

    Andreas snakker allerede om hvor viktig klubbkulturen, men også ikke minst kanarifansen var for hans valg. Vi må omfavne ham, åpne våre gul-sorte hjerter for ham og bidra til å spille ham god!

    Det blir uendelig spennende og altfor lenge å vente før vi kan se de første tegnene til hvordan Sportsklubben vil fremstå under Andreas Georgsons ledelse. Vi står sammen i avventende forventning om at det vi kommer til å se går i en retning som kan forandre avventningen og uvissheten til optimisme og forventning!

    Ha en fortreffelig og riktig god jul, alle Fugla-fans!


    Last edited by DoubleHi5; 22.12.2023, 18:23.
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1206

      Opprinnelig skrevet av bjarmann

      Hvordan er det å være så forbanna pessimistisk og negativ hele tida? Men du ønska vel et trenerpar bestående av Melgalvis og Rafn?
      Klubben selv synes det er en akseptabel risiko å ta, det må man selvsagt respektere, men jeg tror det er feil. Vi får se når oktober nærmer seg. LSK fan er jeg uansett.

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2855

        Det er klart detta er en risiko men det kan selvfølgelig slå begge veier. Jeg er uansett uendelig glad for at vi ikke går for det helt trygge og garantert blir en middelhavsfarer. Glad vi slipper de trauste sure gubbene som går på rundgang eller en gammal klubbhelt. Man må ta sjanser. Var vel ikke så mange oppi Bodø som jubla når Knutsen kom hellet. Plutselig treffer man blink. Vi gir det en sjangse
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2281

          Litt mer rundt trenerkabalen og "Helstrups Nei":

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎