Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *eLSKerLSK*
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 403

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

    Enig! Hva er det som tar så veeldig lang tid?

    Mesfin har jo lovet flere harde pakker i form av nye spillere også før jul, så vi må forvente at det kommer en tre-fire solide forsterkninger også denne uka. Kan det være at de jobber med en eller et par spillere som George skal ha med seg inn?
    Påstand: Det er typisk LSK-fans å være optimistisk.

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4314

      Sves meldte i Dødball at det nok ikke kommer flere spillersigneringer i år. Trenersignering blir det dog.

      Kommentar

      • fredpet76
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 1214

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        Sves meldte i Dødball at det nok ikke kommer flere spillersigneringer i år. Trenersignering blir det dog.
        Han sa også at det ikke står på LSK om når han skal komme å signere, men at det nok er avklaring med Southampton som forsinker. Han har jo en lengre kontrakt med de som må avsluttes.

        Kommentar

        • Svart og gul
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 267

          Presenteres i morgen. Endelig!

          Kommentar

          • Lillelord
            Medlem
            Hoffnarr
            • Aug 2004
            • 65

            Nettavisen mener Georgson er klar: https://www.nettavisen.no/sport/andr...s/5-95-1531183

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3352

              Når det gjelder Georgsons mangel på resultater, så satser jeg på at han er ivrig etter å skaffe disse og jobber skjorta av seg. En etablert trener vil flyte på ryktet sitt, mens en uerfaren en vil gjøre hva han kan for å bli best mulig siden hans neste jobb avhenger av suksess. Når Georgson forlater oss, så kan han ta ett steg opp eller ned, og jeg tipper han er veldig bevisst på hvilken vei det skal gå. En etablert trener som Fagermo eller Rekdal vet at de vil få nye sjanser i fremtiden nettopp fordi de har navnet og ryktet. Georgson er mer sulten fordi det venter ikke noen ekspertjobb dersom han mislykkes.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3174

                Romerikes Blad melder at han ble møtt og henta på Gardermoen av Bjørnar Sollie onsdag, og "erfarer" at det blir pressekonferanse torsdag.



                gilbert

                Kommentar

                • niko
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2008
                  • 442

                  LSK inviterer til pressekonferanse torsdag klokka 13.00 / Lillestrøm

                  Kommentar

                  • lsk_rob
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Mar 2016
                    • 139

                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                    Enig! Hva er det som tar så veeldig lang tid?

                    Mesfin har jo lovet flere harde pakker i form av nye spillere også før jul, så vi må forvente at det kommer en tre-fire solide forsterkninger også denne uka. Kan det være at de jobber med en eller et par spillere som George skal ha med seg inn?
                    Virker som om pressekonferansen er i dag kl 13, ref RB.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1212

                      Pressekonferansen minte mye om sist en svensk trener ble presentert. Det mest positive var at han i alle fall sa rett ut at dette laget kan tape mot alle også. Jeg tipper på ett nokså kort opphold i LSK. Sparken ved fiasko eller med suksess så sier han jo rett ut at han har blitt fristet til nye ting nokså lett og at dette er første steg. Jeg kan ikke annet enn med sunn skepsis ønske lykke til.

                      Kommentar

                      • bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2864

                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        Pressekonferansen minte mye om sist en svensk trener ble presentert. Det mest positive var at han i alle fall sa rett ut at dette laget kan tape mot alle også. Jeg tipper på ett nokså kort opphold i LSK. Sparken ved fiasko eller med suksess så sier han jo rett ut at han har blitt fristet til nye ting nokså lett og at dette er første steg. Jeg kan ikke annet enn med sunn skepsis ønske lykke til.
                        Hvordan er det å være så forbanna pessimistisk og negativ hele tida? Men du ønska vel et trenerpar bestående av Melgalvis og Rafn?
                        I år så tar vi alt

                        Kommentar

                        • Smukken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 718

                          Kjenner jeg blir mer og mer positiv. Forsiktig optimist til suksess. Få i gang igjen scoringer på dødball må jo være en enkel fix
                          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                          Kommentar

                          • Kjøttkaka
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2012
                            • 290

                            Jeg klarer ikke å fri meg fra skepsisen, men jeg reagerer umiddelbart veldig positivt når jeg ser Southampton-fans skrive hvor synd det er at han reiser fordi de har blitt så utrolig mye bedre på defensiv dødball i år. Det skal ikke så mye mer til for at jeg skal bli mer optimistisk. Hvis han sier noe om innkast nå, så er jeg solgt.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9372

                              Fikk et bra inntrykk via julekalenderen på LSK.no

                              De forrige svenskene snakka mye piss.

                              Georgson viste forståelse og passion rundt LSK, så detta blir spennende!

                              Kommentar

                              • Hexaphim
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 2732

                                Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                Hvordan er det å være så forbanna pessimistisk og negativ hele tida? Men du ønska vel et trenerpar bestående av Melgalvis og Rafn?
                                Skjønner at det er tungt for Uwe Rösler-hater nummer 1 på forumet at en av Uwes protesjeer skal ta over klubben.

                                Jeg er forsiktig optimist, selv om det er litt vanskelig å svelge at han ikke har spesielt mye erfaring som hovedtrener. Om ikke annet syns jeg han svarte godt for seg i pressekonferansen.
                                "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                Kommentar

                                • hthaug
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 402

                                  Her kommer storhetstida vår igjen. Spesialist på defensiv dødball samtidig som det virker som om det blir veldig direkte utifra intervjuet på kalenderen. Tror det kan ta noen matcher før godstoget setter i gang, men så blir det mye moro

                                  Tror medaljen kommer i år. Tipper det kommer et par WTF signeringer som briljerer.

                                  1.Molde
                                  2.LSK
                                  3 Glimt
                                  4 Brann

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2291

                                    Nå virker jeg sikkert negativ men etter å ha sett pressekonferansen så er det ikke noe sjarmtroll eller en som vekker stor entusiasme. Nesten introvert. Men det er jo eksempler på den type trenere som også oppnår en viss men kortvarig suksess - Drillo og Bielsa feks.

                                    Synes han var defensiv i uttalelsene. Bla ang våre plasseringer 4-4-6 som han mente var det som man kunne forvente av en klubb med LSK størrelse (satsning, ekonomi tex).

                                    Melding fra en STB-kompis:
                                    Ny trener, lukter litt Obos eller...
                                    Hadde ikke sovet godt om natta med han der

                                    Men krysser fingra for at han er alt annet enn dette når det kommer til feltet og match.

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 3954

                                      Når til og med "Stabæk-kompiser" kan fortelle oss at dette blir dårlig, blir det vanskelig å finne "motargumenter"! Ekspertene tar jo sjelden feil!

                                      Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på det gamle ordtaket "Det er aldri for tidlig å gi opp!"
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Tvilling
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 1465

                                        Harde mottak gir flere gode argumenter på at dette KAN bli bra..

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7029

                                          Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                          Hvordan er det å være så forbanna pessimistisk og negativ hele tida?
                                          Han er ikke den eneste som er skeptisk. Festtaler og store ord ved ansettelsen er det null vits i å feste noen lit til. Han må treffe på signeringene i vinter og få en god start, ellers er veien nedover veldig kort. Garderoben skal også ha tillit til treneren. Når vi ansetter en med så begrenset erfaring er den tilliten ikke mye å lene seg på hvis vi kommer dårlig i gang.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎