Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3142

    Opprinnelig skrevet av Totti21
    CV til en mann som Skullerud burde i alle fall diskvalifisere han fullstendig fra så mye som en telefonsamtale.
    Amen. Jeg nekter å tro at klubben er så gjennomført blodfattig som de navnene som sirkulerer her antyder. Som Bibaboy skriver er jeg livredd for at man ender opp med en "LSK-kjenning". Med mindre det er Solbakken så bekrefter det at det faktisk står så ille til i ledelsen av Sportsklubben som de verste kritikerne hevder.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Hvorfor hadde Mesfin behov for å dra frem hvor stor interessen for jobben er, og at man har favnet bredt også på kontinentet, hvis kriteriet om å kunne norsk lå klart? Virker helt meningsløst. Man fører jo de som bryr seg om klubben bak lyset med sånne uttalelser.

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1462

        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        Hvorfor hadde Mesfin behov for å dra frem hvor stor interessen for jobben er, og at man har favnet bredt også på kontinentet, hvis kriteriet om å kunne norsk lå klart? Virker helt meningsløst. Man fører jo de som bryr seg om klubben bak lyset med sånne uttalelser.
        Hvor er det beskrevet at «å kunne norsk er et krav»?(hva er det jeg ikke har fått med meg?) Om det er tilfelle, så er trenere fra skandinavia normalt inkludert, vil jeg tro. Ser uansett ikke at Simon fører noen bak lyset ved å være åpen på de henvedelser/tips har fått inn.

        Kommentar

        • Laksen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 287

          Jeg forstod det som at det var en felles enighet i 2008 om at Nordlie konkurrerte hardt med Pellerud om tittelen som grusomste lsk-trener. Etter dette har han i følge ryktene en historie fra Avaldsnes på seg som burde diskvalifisere han fra en hver lederrolle, med forbehold om at historien stemmer da. At han var med i diskusjonene i 2016 er for meg helt ufattelig. Det samme tenker jeg nå.
          Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

          Kommentar

          • Marit
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2010
            • 885

            Opprinnelig skrevet av Laksen
            Jeg forstod det som at det var en felles enighet i 2008 om at Nordlie konkurrerte hardt med Pellerud om tittelen som grusomste lsk-trener. Etter dette har han i følge ryktene en historie fra Avaldsnes på seg som burde diskvalifisere han fra en hver lederrolle, med forbehold om at historien stemmer da. At han var med i diskusjonene i 2016 er for meg helt ufattelig. Det samme tenker jeg nå.
            Kunne virkelig ikke vært mer enig! Like holder ikke.

            Hvis klubben i det hele tatt har tenkt tanken på Skullerud må alle gå. Det går bare ikke an.
            Andas in och andas ut
            Orkar jag så orkar du

            Kommentar

            • Sailor Man
              Moderator
              • Jun 2007
              • 1326

              Opprinnelig skrevet av Laksen
              Jeg forstod det som at det var en felles enighet i 2008 om at Nordlie konkurrerte hardt med Pellerud om tittelen som grusomste lsk-trener. Etter dette har han i følge ryktene en historie fra Avaldsnes på seg som burde diskvalifisere han fra en hver lederrolle, med forbehold om at historien stemmer da. At han var med i diskusjonene i 2016 er for meg helt ufattelig. Det samme tenker jeg nå.
              Den historien ble ikke, i alle fall offentlig, kjent før senere. Til klubbens forsvar kan det vel hende de ikke kjente til det?

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1211

                Pga ansettelsen tar litt tid ser jeg på som positivt. Hadde det vært Skullerud hadde han nok vært presentert allerede, men her tror jeg Simon har en overraskelse på gang. Et navn ingen av oss har forventet. Det er mitt tips. Har trua på deg Simon!

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  Men begynner dette å bli rekordlengde på en ansettelse midt i en sesong. Nå må en sjef inn.

                  Kommentar

                  • vermu
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2008
                    • 1729

                    Opprinnelig skrevet av ynnor
                    Men begynner dette å bli rekordlengde på en ansettelse midt i en sesong. Nå må en sjef inn.
                    Ingen krise enda. Spillerne har ferie. Tipper på en løsning i løpet av helga.

                    Kommentar

                    • Klimtkongen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2014
                      • 419

                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                      Pga ansettelsen tar litt tid ser jeg på som positivt. Hadde det vært Skullerud hadde han nok vært presentert allerede, men her tror jeg Simon har en overraskelse på gang. Et navn ingen av oss har forventet. Det er mitt tips. Har trua på deg Simon!
                      Et navn jeg har tenkt på er Høgmo. Må vel sies å være er stort navn fortsatt.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3142

                        Opprinnelig skrevet av Klimtkongen

                        Et navn jeg har tenkt på er Høgmo. Må vel sies å være er stort navn fortsatt.
                        Å nei, fri og bevare meg vel. Håper og tror han blir i 2. divisjon der han hører hjemme.

                        Kommentar

                        • Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3499

                          Opprinnelig skrevet av ynnor
                          Men begynner dette å bli rekordlengde på en ansettelse midt i en sesong. Nå må en sjef inn.
                          Er veldig mye verre å bomme på ansettelsen og ende opp med en resirkulert trener som har bevist at han ikke duger allerede, enn at det tar noen uker ekstra å kartlegge. Men ender man opp med Powell, Skullerud, Nordlie eller lignende etter så lang tid, så må man jo virkelig begynne å lure på hva man har brukt tida til. Da har det bare vært bortkastet.

                          At det tar såpass lang tid håper jeg har med at man kvalitetssikrer trenernavn som ikke nødvendigvis er så gjennomprøvd og allerede forkastet fra av flere norske klubber som de ovennevnte.

                          Powell er det forøvrig ikke sikkert at hadde vært helt krise om man hadde endt opp med, men han burde nok vært mye mer aktuell når Haglund forsvant, da han jo etter eget utsagn var veldig tydelig på at dette var en fotballstil han ville jobbet videre med, og som han har blitt inspirert av i det videre arbeidet sitt. Han snakket også om at spesielt kravene man stilte til spillerne under Haglund er noe av det han ville ta med seg videre i ny jobb den gang og som jo ga suksess. Det tyder på at overgangen fra Haglund til Powell kanskje ville vært det beste vi kunne gjort den gang, når vi uansett vet at trenerjakten til vår tidligere sportssjef begrenset seg til nærområdet.

                          Nå mener jeg uansett at det finnes bedre trenere der ute hvis man bruker tiden på å kartlegge og sondere "ukjente" markeder. Ikke minst kan man finne folk som kommer fra fotballnasjoner vi har ekstremt mye å lære fra. Det hadde vi trengt.

                          Kommentar

                          • KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

                            Velkjent trenernavn. Presenteres kl 13 på Åråsen. RB sender direkte.
                            Vidar Evje

                            Kommentar

                            • Bibaboy
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 712

                              Opprinnelig skrevet av KFL109
                              Velkjent trenernavn. Presenteres kl 13 på Åråsen. RB sender direkte.
                              Tror denne ansettelsen er et være eller ikke være for sportsklubben. Muligens den viktigste ansettelsen i nyere tid. Håper virkelig de drar et spennende navn opp av hatten. jeg velger å ha trua på ledelsen i klubben til det motsatte er bevist.
                              Fugla Forever

                              Kommentar

                              • McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5092

                                Skummelt med «velkjent trenernavn». Tipper Jonevret eller Jørgen Lennartsson.

                                Kommentar

                                • tarsen
                                  Medlem
                                  Bøffel
                                  • May 2015
                                  • 32

                                  Velkjent trenernavn betyr vel resirkulert trener. Mulig klubben trenger dette for å overleve året, men mer tvilsom til at dette er veien å gå fremover. Er skeptisk, men håper på å bli positivt overrasket.

                                  Kommentar

                                  • Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

                                    Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                    Skummelt med «velkjent trenernavn». Tipper Jonevret eller Jørgen Lennartsson.
                                    Ville blitt positivt overrasket om et av disse ble presentert.
                                    Fugla Forever

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4287

                                      Opprinnelig skrevet av KFL109
                                      Velkjent trenernavn. Presenteres kl 13 på Åråsen. RB sender direkte.
                                      Dette har jeg allerede null tro på. Uff

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5092

                                        Opprinnelig skrevet av Bibaboy

                                        Ville blitt positivt overrasket om et av disse ble presentert.
                                        Ja, forsåvidt. Frykter Skullerud kommer opp av hatten..

                                        Kommentar

                                        • Bibaboy
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 712

                                          Opprinnelig skrevet av McGuffy

                                          Ja, forsåvidt. Frykter Skullerud kommer opp av hatten..
                                          Hvis de drar Skullerud opp av hatten så er jeg ferdig som sesongkort innehaver på Åråsen. Det er det absolutt verste som kan skje.
                                          Fugla Forever

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎