Jörgen Lennartsson

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • G-Man
    replied
    Opprinnelig skrevet av Lskgutt83
    Jørgen bør vel være stor nok til å si fra seg etterlønn. Og kanskje også betale tilbake lønn for september.oktober og desember.
    Skulle aldri hatt en krone i lønn. Den verste treneren gjennom tidene. Like giftig for LSK som Nordling var for Brann.

    Leave a comment:


  • Lskgutt83
    replied
    Jørgen bør vel være stor nok til å si fra seg etterlønn. Og kanskje også betale tilbake lønn for september.oktober og desember.

    Leave a comment:


  • plantemiddel
    replied
    Opprinnelig skrevet av Holterkanari
    Håper du sier fra deg etterlønnen din nå Jørgen taper!!!!!
    Skal ikke se bort fra at det neste år blir både kronerulling og kakelotterier for å betale den etterlønnen.

    Leave a comment:


  • Oddis
    replied
    Jeg hater deg, Jørgen Lennartsson.

    Leave a comment:


  • Holterkanari
    replied
    Håper du sier fra deg etterlønnen din nå Jørgen taper!!!!!

    Leave a comment:


  • DoubleHi5
    replied
    Ja, på en kveld som dette må man virkelig stille spørsmålet om hvordan i helvete han har klart å totalt ødelegge psyken på så mange mennesker! Det var ille før han kom, men ikke i nærheten av det han har fått til!

    Leave a comment:


  • Kanarivogel89
    replied
    Den største skampletten i klubbens historie? Persona non grata på Åråsen på livstid!

    Leave a comment:


  • G-Man
    replied
    I kveld så vi Jørgen Lennartssons svarte skygge legge seg over Åråsen. Han har grundig gjort spiller etter spiller til mentale aspeløv, som klapper sammen fullstendig i motgang.

    Leave a comment:


  • MortenA
    replied
    Jørgen er utvilsomt en hyggelig og kunnskapsrik kar som jeg ønsker alt vel. Det var likevel riktig å sparke han slik situasjonen utviklet seg. Er enig i at han fremstår som mer akademiker enn pragmatiker, spesielt når ting begynner å gå galt. Han var uvurderlig med tanke på å redde plassen i fjor, men i år har mye gått galt. Mye handler om å være fleksibel når ting ikke fungerer. Han virket sjelden å ha en plan B, og det var vel kun to ganger i år han gjorde grep i pausen som førte til poeng? Mjøndalen borte og Godset borte. Han har også vært litt for passiv på sidelinjen etter min smak. Pep, Conte og Klopp er vel de mest aktive linjeløpern e, og selv om spillere påstår at treners instrukser ikke fører med seg noe, så har jeg tro på at trenerens energi kan smitte over på laget.

    Edit: Jeg tror Jørgen kunne vært ideell i rollen som sportssjef.
    Last edited by MortenA; 03.12.2019, 13:49. Begrunnelse: Tillegg om sportssjefrollen

    Leave a comment:


  • fjacob82
    replied
    Så nettopp Studio Åråsen med Lennartsson. Vanskelig å ikke like han som person.
    Men helt riktig å sparke han. Har ikke evnet å få nok ut av spillergruppa, dårlige valg ifht. spillere inn i klubben, og gjort for mange svake valg som kampleder.
    Lennartsson er nok mer av en akademiker enn en praktiker.

    Leave a comment:


  • LS89
    replied
    VG melder:
    Tom Nordlie den mest aktuelle til å overta, men det gjenstår at partene kommer til enighet. Det gjelder både LSK og Nordlie, men også Nordlies klubb Skeid (som rykket ned fra OBOS-ligaen) og LSK. Mye tyder på at dette vil ordne seg. Etter det VG forstår nærmer LSK seg en løsning.

    Leave a comment:


  • tarsen
    replied
    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Hvis det kan fungere, hva med Ordinas med hovedansvaret og med Nordlie som "kjentmann" og assistent? Han har hjertet i klubben, kjenner både oss og Start og kan ha mye å tilføre, både når det gjelder taktiske grep, spillemønster mot Start, og kanskje også til å få opp temperaturen litt.

    Som sagt, hvis det kan fungere.
    Kanskje en god tanke, men tipper Nordlie hverken ønsker eller har personligheten til å spille 2. fiolin i en slik duo. Uansett har han vel fortsatt kontrakt med Skeid. Om han nå skal inn og gjøre en jobb for LSK må han vel avslutte denne? Tviler på at han gjør dette uten garantier for treneransvar i LSK.

    Leave a comment:


  • DoubleHi5
    replied
    Hvis det kan fungere, hva med Ordinas med hovedansvaret og med Nordlie som "kjentmann" og assistent? Han har hjertet i klubben, kjenner både oss og Start og kan ha mye å tilføre, både når det gjelder taktiske grep, spillemønster mot Start, og kanskje også til å få opp temperaturen litt.

    Som sagt, hvis det kan fungere.

    Leave a comment:


  • Snow
    replied
    Jeg håper ikke at Nordlien får jobben. Har dere sett hvor på tabellen Skeid ligger. Ordinas er min mann og billigere blir det for Lillestrøm.

    Leave a comment:


  • tarsen
    replied
    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Få denne tråden backstage, eller aller helst vekk.
    Uenig. Lås den til forsiden for evig slik at vi aldri glemmer og går i samme fella på ny. Igjen snakkes det om Nordlie... Mannen kommer inn som redningsmann, redder plassen og får tilbud om jobb. Hørt det før noen? Han leverte ikke forrige gang, hva skal tilsi at han leverer bedre denne gangen?

    Tenker det må være på tide å restarte med nytt blod og nye impulser i sportsklubben nå.

    Leave a comment:


  • _Jonern
    replied
    Få denne tråden backstage, eller aller helst vekk.

    Leave a comment:


  • G-Man
    replied
    HERLIG, men selvfølgelig altfor sent.

    Leave a comment:


  • brune stakkeland
    replied
    Opprinnelig skrevet av Egumen
    Lennartsson etter kampen i dag:

    «Vi er aldri fornøyd med uavgjort. Vi vil vinne hver kamp, og det er trepoengerne som teller på tabellen.»
    Fra kort tid etter Lennartsson sin inntreden.
    Kjenner at jeg kommer til å få store problemer med å ha tillit til utsagn fra en ny trener...

    Leave a comment:


  • LS89
    replied
    Fasiten ble altså 11 seire på 44 kamper og tidenes dårligste trener. Sikkert en fin og pedagogisk type, godt likt i spillergruppa, men som trener var du aldri i nærheten i LSK.

    Ønsker å takke for 3-0 seieren borte mot vif, ellers takk for ingenting og lykke til videre.

    Leave a comment:


  • Snow
    replied
    Snipp snapp snute så er Jörgen Lennartsson ute!

    Leave a comment:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎