Lars Mogstad Ranger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2105

    Opprinnelig skrevet av knut
    Flere kjempegode innlegg fra kant i en og samme kamp!

    Det er ikke dagligdags i Sportsklubben!

    Ranger har noe på gang!
    Startet utrolig svakt , tenkte etter 30 minutter , at han maa bare ut ! Glad ikke det skjedde , etter dette presterte han noe av det beste jeg har sett av han.
    Han har ingen reell konkurrent idag paa samme plass . Vi virkelig trenger en skjerpet Ranger !

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2855

      Opprinnelig skrevet av Playboy1

      Startet utrolig svakt , tenkte etter 30 minutter , at han maa bare ut !
      Som resten av laget. I år må vi variere med mer spill på høyre side. Da kommer Ranger til sin rett. Har trua på ar dette blir The Ranger sitt år!
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        I går viste Lars hva som bor i han, det han viste i 2 omgangen pluss ekstra tid var meget bra!!
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4284

          Karrierebeste av Ranger? Hadde Pellegrino i lomma hele kampen, og var taktisk meget klok. Virkelig tatt opp hansken nå som Edh er tilbake på trening!

          Kommentar

          • OlaG
            Oversetterdrone
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 875

            Synes Ranger starta sesongen bra og bare har blitt bedre. Tar for seg i duellene og er fortsatt god fremover. Veldig kult å se

            Intility blir testen nå, tenker jeg. Selv om Sahraoui er solgt så tipper jeg det blir en mental utfordring. Spiller han like bra der som han har gjort hittil så har han tatt steget vi har venta på en stund.

            Kommentar

            • Wanker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 632

              Har en gang eller 10 lurt på valgene han har tatt, både med tanke på det å lage unødige frispark og gjøre dårlige valg/unødige balltap offensivt.

              Men nå ser det plutselig ut som det har skjedd noe, og kampen i går var vel den beste jeg kan huske å ha sett fra ham. Det ble kanskje litt ballwatching på innlegget Pellegrino fikk headet i ligger'n, men ellers har jeg ingen surmagede kommentarer. Synes jeg gjenkjenner hans offensive holdning fra debutsesongen, nå kommer han til mange innlegg, og har stort sett full kontroll. Med hans hurtighet forventer man jo også dette, men det har lugget litt en stund. Antar at det er en mental greie som gjør at det løsner nå, for talentet hans har vært kjent lenge.
              Hunter S. Thompson:

              There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
              Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

              Kommentar

              • Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2857

                Det er ikke lenge siden 2-3 stykker på forumet ville ha ham vekk. De argumenterte med at han ikke hadde, og aldri ville oppnå, eliteseriekvalitet. De holder viselig nok kjeft nå, men bare vent. Ingen, ikke en gang Tommy, var feilfri i alle kamper. Da kommer de opp fra høla sine og begynner å pipe igjen.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9365

                  Tenkte meg at Ranger kanskje var best på kanten.

                  Men har ombestemt meg.

                  Han er i rivende utvikling, og potensialet er enormt!

                  Som moderne back!

                  Kjør da Ranger!

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2105

                    Jeg var vel også en av de som tvilte på om Ranger hadde nivået til å være en habil eliteserie spiller.
                    Men igjen har jeg tatt feil , men gledelig feil
                    Ranger har virkelig hevet seg betraktelig etter å ha fått mye trillet . Syntes han har vært vår beste spiller hittil denne sesongen. Og jeg tror nå at han faktisk har enda mere å gå på ?

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2855

                      Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                      Det er ikke lenge siden 2-3 stykker på forumet ville ha ham vekk. De argumenterte med at han ikke hadde, og aldri ville oppnå, eliteseriekvalitet. De holder viselig nok kjeft nå, men bare vent. Ingen, ikke en gang Tommy, var feilfri i alle kamper. Da kommer de opp fra høla sine og begynner å pipe igjen.
                      La oss være glade for at de du nevner ikke har ansvar for lagoppstilling i klubben. Da hadde Melga og Rafn fortsatt spilt på back. De er visstnok bedre enn både Ranger og Edh
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4284

                        Opprinnelig skrevet av Playboy1
                        Jeg var vel også en av de som tvilte på om Ranger hadde nivået til å være en habil eliteserie spiller.
                        Men igjen har jeg tatt feil , men gledelig feil
                        Ranger har virkelig hevet seg betraktelig etter å ha fått mye trillet . Syntes han har vært vår beste spiller hittil denne sesongen. Og jeg tror nå at han faktisk har enda mere å gå på ?
                        Rekker opp hånda her sjæl. Det så virkelig ikke bra ut på høsten i fjor og til dels i vinter. Men Lars har hevet seg noe voldsomt – og lite er vel mer gledelig enn det. Ruben skamroste ham etter kampen i går. Sa at han håper vi får beholde ham etter sommeren og. Ruben har spilt med mange gode spillere, så at han trekker fram Lars er veldig moro!

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3319

                          Opprinnelig skrevet av Playboy1
                          Jeg var vel også en av de som tvilte på om Ranger hadde nivået til å være en habil eliteserie spiller.
                          Men igjen har jeg tatt feil , men gledelig feil
                          Ranger har virkelig hevet seg betraktelig etter å ha fått mye trillet . Syntes han har vært vår beste spiller hittil denne sesongen. Og jeg tror nå at han faktisk har enda mere å gå på ?
                          Som jeg har sagt i altfor lang tid. Problemet Ranger (og Edh når han spilte på høyrekanten) hadde var at vi skulle for enhver pris angripe på venstresiden. De fikk rett og slett ikke baller å løpe på. Med silkeføttene til Roseth og Tønnesen som crosser over (og tilsvarende fra Garnås ut til venstre) så kan Ranger bruke farten sin på beste måte, og da blir det bra. Det som er enda bedre er at motstander må ta hensyn, noe som vil gi Åsen og Dragsnes mer tid og rom. Vinn-vinn rundt hele bordet.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • EPA
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Aug 2013
                            • 132

                            Opprinnelig skrevet av MortenA

                            Som jeg har sagt i altfor lang tid. Problemet Ranger (og Edh når han spilte på høyrekanten) hadde var at vi skulle for enhver pris angripe på venstresiden. De fikk rett og slett ikke baller å løpe på. Med silkeføttene til Roseth og Tønnesen som crosser over (og tilsvarende fra Garnås ut til venstre) så kan Ranger bruke farten sin på beste måte, og da blir det bra. Det som er enda bedre er at motstander må ta hensyn, noe som vil gi Åsen og Dragsnes mer tid og rom. Vinn-vinn rundt hele bordet.
                            I tillegg er det vel ganske tydelig at Ranger trenger å være på en bølge av selvtillit for å prestere. Når selvtillitten blir borte og han blir stoppet og sliter med å være i forkant går det litt for ofte dårligere og dårligere fra kamp til kamp. Da går han for tett og alle innlegg blir blokkert, og han prøver konstant å bøye hue ned og løpe inn i banen forover.
                            Når det gjelder defensivt er det kun 1 ting som stadig frusterer meg, for jeg syns stort sett han klarer seg bra. Han må lære seg sklitaklinger og bruke det når han er ved siden av eller på etterskudd for vi får alt for ofte frispark på han side fordi han løper inn i folk han kunne takla som ender med frispark i jævlig farlig posisjon for en bra høyrefot.

                            Men når alt kommer til alt har han gjort det helt fantastisk bra de siste kampene og fortjener all ros han får!

                            Kommentar

                            • MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3319

                              Opprinnelig skrevet av EPA

                              I tillegg er det vel ganske tydelig at Ranger trenger å være på en bølge av selvtillit for å prestere. Når selvtillitten blir borte og han blir stoppet og sliter med å være i forkant går det litt for ofte dårligere og dårligere fra kamp til kamp. Da går han for tett og alle innlegg blir blokkert, og han prøver konstant å bøye hue ned og løpe inn i banen forover.
                              Når det gjelder defensivt er det kun 1 ting som stadig frusterer meg, for jeg syns stort sett han klarer seg bra. Han må lære seg sklitaklinger og bruke det når han er ved siden av eller på etterskudd for vi får alt for ofte frispark på han side fordi han løper inn i folk han kunne takla som ender med frispark i jævlig farlig posisjon for en bra høyrefot.

                              Men når alt kommer til alt har han gjort det helt fantastisk bra de siste kampene og fortjener all ros han får!
                              Enig med sklitaklingene. Også enig i at han altfor ofte har forsøkt å gå innover i banen. Forhåpentligvis har han knekt den koden nå.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1206

                                Ranger har spilt godt i år men er fortsatt den som lager mest unødvendige frispark og spiller på minst marginer. Det kan man leve med så lenge han presterer offensivt og leverer assist. Nå har jo Ranger vært ganske heldig som har fått spille såpass mye som han har gjort pga ingen konkuranse i mere enn halve fjorårssesongen og han viste godt at det i år kom til å bli hardere. Foreløpig kan det se ut som det har gjort han godt. Det er helt latterlig å påsta at en to tre her på forumet ønsket han bort. Kritikk må man tåle for det han presterte i mange kamper i fjor og det er mere rettmessig enn det flere her mener om at han nærmest var klar for en europeisk storklubb.

                                Kommentar

                                • Kroktåa
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2015
                                  • 2857

                                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                  Det er helt latterlig å påsta at en to tre her på forumet ønsket han bort.
                                  Du får sjekke hva Aderyn, Kanarivogel89 og Kingrock har skrevet om dette.

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1206

                                    Opprinnelig skrevet av Kroktåa

                                    Du får sjekke hva Aderyn, Kanarivogel89 og Kingrock har skrevet om dette.
                                    Jepp det skal jeg, men det er mye rart som blir skrevet her i adrenalinrus. Det å kalle det latterlig var vel kanskje å ta i men jeg tror de fleste ser at Ranger har tatt steg som gjør at det foreløpig i år ser annerledes ut.

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2857

                                      Opprinnelig skrevet av maxpayne

                                      Jepp det skal jeg, men det er mye rart som blir skrevet her i adrenalinrus. Det å kalle det latterlig var vel kanskje å ta i men jeg tror de fleste ser at Ranger har tatt steg som gjør at det foreløpig i år ser annerledes ut.
                                      Bare l det ligge. Det er ingen vits å rippe opp i det. Tror alle nå ser at Lars har potensialet, sjøl om vi alle også er enige om at han må bli mer stabil og høyne sitt laveste nivå.

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2855

                                        Opprinnelig skrevet av maxpayne

                                        Jepp det skal jeg, men det er mye rart som blir skrevet her i adrenalinrus. Det å kalle det latterlig var vel kanskje å ta i men jeg tror de fleste ser at Ranger har tatt steg som gjør at det foreløpig i år ser annerledes ut.
                                        Joda. Men potensialet til Ranger har vært åpenbart. Der enkelte ville bli kvitt gutten og runde etter runde har spydd eder og galle har andre ønsket å gi han tid og en ny sjanse. Det er åpenbart hvem som foreløpig har hatt rett
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • Aderyn
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Dec 2020
                                          • 133

                                          Opprinnelig skrevet av bjarmann

                                          Joda. Men potensialet til Ranger har vært åpenbart. Der enkelte ville bli kvitt gutten og runde etter runde har spydd eder og galle har andre ønsket å gi han tid og en ny sjanse. Det er åpenbart hvem som foreløpig har hatt rett
                                          Kan diskuteres. Glad for at Ranger sine prestasjoner har bedret seg betraktelig, det har jeg ikke noe problem å si som en av hans største kritikere. Men fyren har fortsatt spilt flere svake enn gode kamper det siste året. Kan ikke glemme brorparten av sist sesong selv om han har bedret seg mye i år. Så får vi se om han klarer å levere stabilt fremover. Kan ikke miste huet av 4-5 gode matcher på rappen, må se disse prestasjonene over litt lengre tid for å konkludere her. Men han er i det minste på god vei, det er godt å se.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎