Sesongen 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Dole
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 1555

    Opprinnelig skrevet av EPA

    Gode nyheter, så da mangler vi bare en venstreback som funker
    Sves tror ikke det kommer noen ny venstreback.

    Når det gjelder Tønnesen, var det hos Dødball-gjengen enighet om at han mot Fredrikstad konstant ble spilt opp i vanskelige situasjoner. I andre kamper har han vært relativt solid.

    Last edited by Dole; 22.05.2024, 06:03.

    Kommentar

    • BD
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2006
      • 1408

      En annen ting som kom frem i Dødball var at det var avtalt at Lehne skulle byttes ut etter 60 minutter mot Viking, men at Georgsson ikke fikk vite om det før i pausen. Det prates ikke mer om det, men er ikke det ganske så uprofesjonelt og veldig, veldig rart?

      Kommentar

      • sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1818

        Opprinnelig skrevet av BD
        En annen ting som kom frem i Dødball var at det var avtalt at Lehne skulle byttes ut etter 60 minutter mot Viking, men at Georgsson ikke fikk vite om det før i pausen. Det prates ikke mer om det, men er ikke det ganske så uprofesjonelt og veldig, veldig rart?
        Tenkte på akkurat det samme, og stusset veldig på at ingen av de andre reagerte på det. Veldig merkelig.

        Kommentar

        • EPA
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Aug 2013
          • 197

          Opprinnelig skrevet av Dole

          Sves tror ikke det kommer noen ny venstreback.

          Når det gjelder Tønnesen, var det hos Dødball-gjengen enighet om at han mot Fredrikstad konstant ble spilt opp i vanskelige situasjoner. I andre kamper har han vært relativt solid.
          Ja, han blir nok spilt opp i vanskelige situasjoner mot FFK. Jeg mener det fortsatt er mulig å slå ballen langt istedenfor å gi den til nærmeste FFK spiller... Når spillerne våre maler seg inn i et hjørne virker det som de ikke har lov til å slå ballen langt vekk, men har fått instrukser om å levere den pent fra seg til nærmeste motstander.

          Kommentar

          • Egumen
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2011
            • 188

            Opprinnelig skrevet av Dumbo
            Svesengen utttaler i dagens episode av Dødball at han tror det vil bli hentet en kant-/angrepsspiller og en midtbanespiller. Selv om han foreløpig ikke benytter sitt vanlige uttrykk om at han «erfarer», får jeg en følelse av at han vet mer enn det som blir nevnt. Om det her er snakk om to kvalitetsspillere i tillegg til Karlsbakk, så tenker jeg det er grunn til å være fornøyde.
            Er denne midtbanespilleren i tillegg til Karlsbakk eller kan det være han de snakker om?

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4427

              Opprinnelig skrevet av Egumen

              Er denne midtbanespilleren i tillegg til Karlsbakk eller kan det være han de snakker om?
              I tillegg. Karlsbakk ble disuktert tidligere og er så godt som done deal, så det var ikke Karlsbakk Sves refererte til.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4427

                Ser at Ujah er på utgående igjen. Han kan jo komme og være et alternativ til Lehne på topp i høst og så coache landsmann og spisskollega KP fra og med neste år

                Kommentar

                • Svart og gul
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2004
                  • 318

                  Opprinnelig skrevet av Dumbo
                  Svesengen utttaler i dagens episode av Dødball at han tror det vil bli hentet en kant-/angrepsspiller og en midtbanespiller. Selv om han foreløpig ikke benytter sitt vanlige uttrykk om at han «erfarer», får jeg en følelse av at han vet mer enn det som blir nevnt. Om det her er snakk om to kvalitetsspillere i tillegg til Karlsbakk, så tenker jeg det er grunn til å være fornøyde.

                  Forøvrig føles det som man innimellom kan få en overdose Tom Nordlie i Dødball
                  Selv om Nordlie prater på inn- og utpust, tør han i hvert fall å være kritisk til det som foregår i klubben. Skulle tro Svesengen var ansatt som PR-mann.

                  Kommentar

                  • Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4427

                    Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                    Selv om Nordlie prater på inn- og utpust, tør han i hvert fall å være kritisk til det som foregår i klubben. Skulle tro Svesengen var ansatt som PR-mann.
                    Synes egentlig bare mest synd på Chrizza som blir avbrutt gang på gang på gang jeg. Får aldri lov til å fullføre et poeng

                    Kommentar

                    • Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2540

                      Opprinnelig skrevet av bjarmann

                      Med andre ord. Vi kommer til å stille med det svakeste laget vi har mønstret siden 60 tallet?
                      Du kan umulig ha sett LSK høsten 2011.

                      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                      Ser at Ujah er på utgående igjen. Han kan jo komme og være et alternativ til Lehne på topp i høst og så coache landsmann og spisskollega KP fra og med neste år
                      Ujah har vært veldig skadeplaget de siste årene. Neppe det som trengs nå, selv om jeg er stor fan av Ujah.
                      Sint og tverr på felt N

                      Kommentar

                      • Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4427

                        Opprinnelig skrevet av Børge

                        Ujah har vært veldig skadeplaget de siste årene. Neppe det som trengs nå, selv om jeg er stor fan av Ujah.
                        Jeg vet, jeg vet. Har egentlig fått nok av gamle helter, men er enormt svak for Ujah

                        Kommentar

                        • EPA
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2013
                          • 197

                          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                          Jeg vet, jeg vet. Har egentlig fått nok av gamle helter, men er enormt svak for Ujah
                          Jeg er fortsatt svak for Tommy, men tviler på om det er en god ide

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9412

                            Opprinnelig skrevet av EPA

                            Jeg er fortsatt svak for Tommy, men tviler på om det er en god ide
                            Enig jeg! Har til og med egen dedikert tråd til fotballguden.

                            Legg merke til åpningsinnlegget. Står seg jævla godt!

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3175

                              Opprinnelig skrevet av knut

                              Enig jeg! Har til og med egen dedikert tråd til fotballguden.

                              Legg merke til åpningsinnlegget. Står seg jævla godt!

                              https://www.kfl.no/debatt/forum/i-ls...y-h%C3%B8iland
                              He he, er ikke mange ukene sidene jeg så et flott bilde av Tommy H, solbrun og blid. Det var klistret nede i et pissoar, og jeg traff bedre enn han gjorde den gangen han besudlet drakta vår.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3396

                                Opprinnelig skrevet av EPA

                                Ja, han blir nok spilt opp i vanskelige situasjoner mot FFK. Jeg mener det fortsatt er mulig å slå ballen langt istedenfor å gi den til nærmeste FFK spiller... Når spillerne våre maler seg inn i et hjørne virker det som de ikke har lov til å slå ballen langt vekk, men har fått instrukser om å levere den pent fra seg til nærmeste motstander.
                                Mellom Tønnesen, Elkjær og Larsson, så burde venstrebacken være greit besatt. FFK visste nøyaktig hva vi kom med og hadde planen klar, og det var problemet. De visste hvilke trekk som ville blitt gjort og gjorde bevegelsene sine i forkant slik at de hadde vår ballfører under press umiddelbart. Analyseteamet vårt burde forutsett dette og hatt mottiltak klare. Helst skulle jeg sett at Mads slo langt slik at vi fikk samlet lagdelene høyere i banen. Med forsvarsrekka på femmeteren, midtbanen rett utenfor sekstenmeteren, og angrepsrekka ved midtbanestreken, så blir det strekk i laget og enorme rom for motstander å boltre seg i. Tar man så tempoproblemene i midtbaneleddet og slitasjen et tett kampprogram har medført, så burde de fleste skjønne at vi skaper våre egne problemer.

                                Jeg tror fortsatt at Georgson er en god signering, men han må begynne å innse at Eliteserien er veldig annerledes enn Allsvenskan og ta noen kortsiktige grep for å spare spillerne.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • Svart og gul
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 318

                                  Ser flere forsvarer Tønnessen med at han ble spilt opp i vanskelige situasjoner, men særlig i 2. omgang hadde han godt med tid og valgte ofte feil løsninger. Mulig han hadde fått beskjed av Georgson om å trekke innover, men jeg kunne ønske meg at han oftere satte opp Røssing i én-mot-én-situasjoner ved å spille raskt ut på kanten.

                                  Kommentar

                                  • Radulovic
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Mar 2016
                                    • 93

                                    Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                                    Ser flere forsvarer Tønnessen med at han ble spilt opp i vanskelige situasjoner, men særlig i 2. omgang hadde han godt med tid og valgte ofte feil løsninger. Mulig han hadde fått beskjed av Georgson om å trekke innover, men jeg kunne ønske meg at han oftere satte opp Røssing i én-mot-én-situasjoner ved å spille raskt ut på kanten.
                                    100%

                                    Kommentar

                                    • kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2318

                                      Mer dårlige nyheter: Uba og Roseth ute på ubestemt tid

                                      To av spillerne som har spilt fast for LSK denne sesongen er nå ute på ubestemt tid. Nå er både Martin Roseth og Uba Charles Nwokoma ute av spill. Men det er også noen positive nyheter på skadefronten.

                                      Kommentar

                                      • Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4427

                                        Opprinnelig skrevet av kunden
                                        Mer dårlige nyheter: Uba og Roseth ute på ubestemt tid

                                        https://www.rb.no/ute-pa-ubestemt-tid/s/5-43-2264864
                                        Veldig skummelt dette med Uba. Liker det ikke i det hele tatt. De har "oppdaget ett eller annet under en rutinesjekk". Får meg til å tenke på han afrikanske Ham-Kam spilleren, Akillas, som døde brått tidligere i år og diverse andre spillere som har måttet legge opp pga. f.eks. medfødt hjertefeil de siste årene. Krysser fingrene for at dette ikke er noe alvorlig, men jeg har en uggen følelse.

                                        Og seriøst... Brudd på Roseth? Herregud ass. Virka jo helt ufarlig Vi får prøve å se positivt på det. Nå blir AGRA nødt til å støtte seg på noe annet enn å spille seg ut gjennom Roseth gang på gang på gang. Og på stopperplass og HB har vi i det minste dekning. Helt uproblematisk å kjøre inn Larsson og Garnås/Moen Foss.

                                        Kommentar

                                        • kunden
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 2318

                                          Kåffa tar poeng borte mot Glimt og TIL spiller 11 mot 10 borte mot FFK. Mildt sagt ikke gunstig for vårt lag.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎