Treningskamper 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4314

    Opprinnelig skrevet av Pad
    Ser egentlig bra ut og er bedre enn Odd i det meste, men det mangler kvalitet på detaljene. Uba og Roseth på backene lukter ikke mål og målpoeng akkurat, Skogvold fortjener ikke og har heller ikke godt av all den tilliten han tilsynelatende får. Tror han hadde hatt veldig godt av en konkurrent og en å jakte en startplass sammen med.
    Et tankekors at Geir Bakke venta med å gi Skaarud debuten på tampen av sesongen 2022 for å beskytte ham, men så legger vi enormt med press på blodferske Skogvold bare et halvt år senere. Det føltes feil da, og det føles fortsatt feil. Han trenger konkurranse, selv om han på ingen måte har vært den svakeste utpå der i dag.

    Kommentar

    • brune stakkeland
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2012
      • 866

      Skogvold er vel den som har vært nærmest å skape noe? På høyresida har vi vært nærme flere ganger, men ikke klart å gå forbi eller slå gode nok innlegg

      Kommentar

      • Pad
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2022
        • 658

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

        Et tankekors at Geir Bakke venta med å gi Skaarud debuten på tampen av sesongen 2022 for å beskytte ham, men så legger vi enormt med press på blodferske Skogvold bare et halvt år senere. Det føltes feil da, og det føles fortsatt feil. Han trenger konkurranse, selv om han på ingen måte har vært den svakeste utpå der i dag.
        Har faktisk vert av de friskeste idag også, men viser at han er ustabil og at man ikke kan forvente at han skal kunne levere i 30 kamper. Han har fortsatt ikke vist noe i Eliteserien som tilsier at han skal være en som skal starte 25/30 kamper. Og om han skulle ta nok steg til å fortjene den rollen han nå har så vil en evt ny spiller kunne få muligheter på motsatt kant og som innbytter for Skogvold.

        Kommentar

        • kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2293

          Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

          Et tankekors at Geir Bakke venta med å gi Skaarud debuten på tampen av sesongen 2022 for å beskytte ham, men så legger vi enormt med press på blodferske Skogvold bare et halvt år senere. Det føltes feil da, og det føles fortsatt feil. Han trenger konkurranse, selv om han på ingen måte har vært den svakeste utpå der i dag.
          Tvertimot. En av de få med skikkelig fart i beina som kan skape noe. Dessverre ufarlig foran mål.

          Men med et raid og et steg som kun Tommy kunne matche. Atter en gang ender det ut intet etter dårlig samhandling med TLO

          Kommentar

          • Pingla
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 356

            Enig med Stakkeland om at Skogvold har vært den beste av fronttrioen i dag, OG med Pad i at det trengs konkurranse i front-leddet.
            Vi har p.t ingen reell konkurranse på topp, evt med unntak for Knudtzon (hvis vi får han på beina).
            Det vi har er unggutter som p.t. er kandidater til innhopp for å ta nivået på sikt
            (edit: og en litt helseutsatt super-sub i Bolly)
            ¯\_(ツ)_/¯

            Kommentar

            • kunden
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 2293

              Skogvold er on fire. Kan fort ende med at han forsvinner til sommeren hvis han fortsetter å levere å dette nivået

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2293

                Mye bedre i 2.omgang og de unge og raske kommer til sin rett. Skogvold, Uba og Kitolano. Roseth header inn 2-1. TLO sliter med å stokke beina - enn så lenge

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4314

                  2. omgangen til Henrik er det skarpeste han har gjort i LSK-drakt. Jeg får begynne å betvile evnene hans oftere

                  Etter hvert en kontrollert seier mot Odd. Meget fortjent at vi vinner

                  Kommentar

                  • Lillelord
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • Aug 2004
                    • 65

                    Skogvold er BB etter min mening. Å skape sjanser er det vanskeligste i fotball, og Skogvold skapte omtrent det som var både i første og andre omgang. Synes stort sett han tok gode valg også, og med litt mer flyt/presisjon hadde han fort hatt to assist til.

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3352

                      Opprinnelig skrevet av Pad
                      Må dessverre inn en ny back dette vinduet. Såg ikke veldig alvorlig ut for Ranger, men det er rett og slett en for stor sjanse å ta.
                      Vi har Ranger, Uba og Erling som kan bekle høyrebacken. Dersom skaden til Ranger skulle vise seg å sette han ut og Erling er langt unna å være spilleklar, så kan jeg se behovet for å hente noen, men da evt. på lån.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • EPA
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Aug 2013
                        • 153

                        Etter nok en treningskamp sitter jeg igjen med forhåpninger for hva vi har i vente,og selvfølgelig et par bekymringer.
                        Syns vi er kneppet bedre enn Odd i første omgang, men klarer selvfølgelig å slippe inn mål på den eneste ordentlige sjansen de får i kampen. Den kommer som "vanlig etter at vi får innkast på egen banhalvdel og kaster fremover med strekk i laget fordi vi ønsker å gå i angrep... mister ball og de "kontrer" inn ganske enkelt... Er det mulig å ta disse kastene fort til mann i sikring og dunke den langt? bare spør, for dette må vi slutte med... Det blir som å prøve å spille seg ut bakfra å slå en pol pasning til nærmeste mann og håpe at han skal klare å sende den trygt videre...
                        Vi sliter også med å skape mange store farligheter i første omgang, men det er jævlig nær mange ganger og jeg må si at ballen flyttes mye bedre og kjappere og ikke minst mer fremover med flere kryssløp enn vi så under Bakke så det er faktisk rimelig underholdende til tider.
                        Andre omgang a???

                        Burde blitt mye mer enn 2-1 og jeg blir til tider oppriktig glad og varm innvending. Kjenner jeg har så trua på det vi driver med at med litt harde innlegg langs bakken fra Uba (som slo de unødvendig halvhøyt), og at TLO får slipt pannebrasen korrekt til 1 april så tror jeg dette kan bli en sesong vi kommer til å ha mange fine søndager på Åråsen. Må si de har kommet langt på vei de siste ukene etter at jeg gråt meg gjennom de første treningskampene (dog med spilere som ikke skal/bør være i førstelaget i alt for mange posisjoner).

                        P.S. syns forøvrig Roseth på venstre back er en finfin liten greie så lenge vi spiller så skjevt som vi gjør, så null stress på den siden. Ranger ut igjen derimot er vel neppe ideelt:/

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7029

                          Jeg er fortsatt skeptisk, men litt mer positiv etter denne kampen. Skal vi ha noe håp om å klare topp fem bør vi slå Odd hver gang, etter min oppfatning. Jeg skulle gjerne sett oss toppet mot et av de antatte topplagene for å se hvordan vi egentlig ligger an. Uba var helt ålreit etter at Ranger måtte av. Jeg syns Ruben og Lundemo var trege med ballen og ganske langt fra forventet nivå. Skogvold var veldig frisk, særlig i andre omgang. Jeg tror han og TLO kan bli en hit. Fortsatt skeptisk til mangelen på tempo på midtbanen, og jeg tror det kommer til å bite oss i ræva når vi møter gode lag.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • gilbert
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 3174

                            Gratulerer med innlegg nr 7000! Og mange tusen av dem har slett ikke vært bare skeptiske! Jeg er også, om ikke skeptisk, så avventende, som vanlig urolig og bekymra, men, også som vanlig, håpefull og til tider reint optimistisk. Som de aller, aller fleste av oss Fugla-supportere, og fotballfans generelt.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7029

                              Opprinnelig skrevet av gilbert
                              Gratulerer med innlegg nr 7000! Og mange tusen av dem har slett ikke vært bare skeptiske!
                              Jøss, det hadde jeg ikke merket. Det har faktisk blitt 20 år med grinebiting på denne siden. Livet er kort og går fort. Huff.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Hexaphim
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 2736

                                Er det flere som har mistet bildet fra kampen? Skjermen gikk i svart her på Direktesport.
                                "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                Kommentar

                                • Egumen
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2011
                                  • 181

                                  Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                  Er det flere som har mistet bildet fra kampen? Skjermen gikk i svart her på Direktesport.
                                  Jepp

                                  Kommentar

                                  • kunden
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 2293

                                    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                    Er det flere som har mistet bildet fra kampen? Skjermen gikk i svart her på Direktesport.
                                    Kun i svart ... mangler gult (bla)

                                    Kommentar

                                    • Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1527

                                      Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                      Er det flere som har mistet bildet fra kampen? Skjermen gikk i svart her på Direktesport.
                                      Jepp

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2111

                                        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                        Er det flere som har mistet bildet fra kampen? Skjermen gikk i svart her på Direktesport.
                                        Svart på alle flater. Tenk hvis Netflix tok dobbelt betalt og leverte denne tekniske kvaliteten. De hadde vært ferdige...

                                        Kommentar

                                        • occean-fan!
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 659

                                          Ikke vanskelig å lage et bedre tilbud enn det her. Elendige jævler

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎