Treningskamper 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TheFugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2006
    • 343

    #81
    Jeg vet at det bare er 7 minutter men jeg liker hvordan vi fremstått disse 7 minuttene.

    Vi har styrt kampen totalt og jeg ser tendenser vi veldig fint spill.

    Seriegull.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 3956

      #82
      De første 15 minuttene er absolutt noe å bygge videre på! Lundemo viser skeptikerne at han kanskje er verdt å ha med likevel?
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • ChrisK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2013
        • 302

        #83
        Kitolano med et enormt forarbeid før Lehne Olsen felles og LSK får straffespark. Den bommer sistnevnte på.

        Meget oppløftende første 20 minutter uansett.

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1524

          #84
          Dette er virkelig noe annet enn Bakke-fotball

          En veldig god halvtime selv om vi ikke skaper mye.

          Kommentar

          • ChrisK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2013
            • 302

            #85
            Godset tar ledelsen, om noe ufortjent. Enda en svak keeperinvolering.

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5093

              #86
              Vi er fortsatt hjelpeløse på egne innkast!

              Kommentar

              • ChrisK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2013
                • 302

                #87
                0-1 til pause. LSK har dominert og ligger ufortjent under. Mange gode tendenser og mange hakk opp fra de forrige treningskampene.

                Kommentar

                • Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2732

                  #88
                  Dette var da ganske oppløftende? Kjipt å slippe inn nok et enkelt mål, men gøy å se Lillestrøm dominere såpass. Håper kreftene holder i andre omgang, og at vi kan putte et par kasser og vinne kampen.
                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                  Kommentar

                  • Hexaphim
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 2732

                    #89
                    Andre omgang ikke fullt så oppløftende, nei. Gjesp.
                    "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 3956

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                      Andre omgang ikke fullt så oppløftende, nei. Gjesp.
                      Definitivt ikke. Men vi får ta med oss de gode tendensene fra første. Uten en ny keepertabbe av Mads og straffebommen til TLO, ville jo resultatet ha vært motsatt. Mye surr i 2. omgang, men første omgangen kan det bygges videre på.
                      Last edited by DoubleHi5; 28.02.2024, 18:21.
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • maxpayne
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 1212

                        #91
                        To lag som er omtrent like gode og vil høyst sannsynlig være naboer på tabellen i store deler av sesongen.

                        Kommentar

                        • Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1524

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          To lag som er omtrent like gode og vil være naboer på tabellen.
                          Absolutt godkjent å spille jevnt med Godset som fort kan ende opp på øverste halvdel av tabellen.

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1212

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Dole

                            Absolutt godkjent å spille jevnt med Godset som fort kan ende opp på øverste halvdel av tabellen.
                            Jeg regner jo med at LSK har ambisjoner om det også men marginene er såpass syltynne at alt kan skje mellom plass 7 og 14. Ingen av disse lagene er pr. dags dato topp 5. Det er jeg 99% sikker på i alle fall. Nå snakker vi ennå treningskamper så det er like mye basert på hva som har skjedd de 9 siste månedene.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4314

                              #94
                              "…men så sitter ikke pasningen." Slik kan kan man oppsummere denne kampen for vår del. Makan til "nestenkamp" på siste tredel.

                              Ellers var det en del positivt å ta med seg, særlig i første omgang.
                              Last edited by Kanarivogel89; 29.02.2024, 05:22.

                              Kommentar

                              • EPA
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2013
                                • 153

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                "…men så sitter ikke pasningen." Slik kan kan man oppsummere denne kampen for vår del. Makan til "nestenkamp" på siste tredel.

                                Ellers var det en del positivt å ta med seg, særlig i første omgang.
                                De har stort spillmessig overtak kampen sett under ett, men kommer samtidig til veldig få sjanser totalt sett og slipper samtidig inn en av to sjanser Godset skaper. Vanskelig å si hvem på LSK som veldig gode i kampen, men også heller ingen som er direkte dårlige...
                                En typisk terningkast 3 kamp fra vår side spør du meg hvor vi igjen lider av ekstremt få helhjertede løp inn i boks og er som vanlig livsfarlige bakover på egne innkast.
                                Lurer på hvor lang tid det tar før motstanderene våre begynner å dytte ballen over linja på vår halvdel for å gi oss innkast, fremfor å forsøke på ambisiøse innlegg?

                                Kommentar

                                • niko
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2008
                                  • 442

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av EPA
                                  Lurer på hvor lang tid det tar før motstanderene våre begynner å dytte ballen over linja på vår halvdel for å gi oss innkast, fremfor å forsøke på ambisiøse innlegg?
                                  Vi har vel vært ganske crap på egne innkast i årevis nå, så de som ikke har skjønt det nå, kommer neppe til å skjønne det .

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3956

                                    #97
                                    Førsteomgangen i går var i alle fall et stort skritt i riktig retning, sammenlignet med førsteomgangen mot Sandefjord!
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2087

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                      Førsteomgangen i går var i alle fall et stort skritt i riktig retning, sammenlignet med førsteomgangen mot Sandefjord!
                                      Første 35 var et stort skritt framover sammenlignet med det meste vi har vist de siste årene spillemessig. Mye nesten, men veldig mange gode kombinasjoner, spesielt på venstresida. Mye kjappere fra mann til mann, og en del gode spillvendinger. Uba var et aktivum offensivt, men etterlater seg store rom bak seg. Ingen var kanongode i denne kampen, men mange var ganske bra. Merker at jeg putter "men" i hver eneste setning, sannsynligvis fordi hele kampen var et eneste stort "men".

                                      Synes Kitolano ser utrolig bra ut basert på at han bare har hatt en trening med laget før kamp. Herjet kanskje ikke, men fikk til mye. Jeg synes Gabrielsen så bedre ut enn Roseth i denne kampen. Flere nesten-ulykker og noen sleivete pasninger. Edh var heller ikke på topp. Gjorde en del bra, men mange meningsløst dårlige pasninger. Skogvold litt det samme, fine involveringer avbrutt av en drittpasning når man skulle bryte gjennom forsvarsmuren. Lundemo var veldig god til tider.

                                      Hvorfor fortsetter man å la Ibra ta cornere? 1 av 10 lander der de skal, de fleste stopper i førsteforsvarer, resten kommer ned med snø på mot bakre. Hjelper ikke at vi trener på hva vi skal gjøre inne i boksen når vi ikke får ballen dit. Defensiv dødball synes jeg vi har sett bra ut en stund. Slapp til en eller to avslutninger mot Godset på dødball, men de fleste slipper til mye mer mot dem.

                                      Farta på midten er vanskelig å komme utenom denne gangen også. Framover ser det ikke så verst ut, men vi blir løpt i senk og spilt enkelt gjennom i store deler av 2. omgang. Ser at Georgson og Sves tydeligvis ikke er i sync om hvor Kitolano skal spille. Han ser riktignok ut til å ha en veldig fri rolle foreløpig, men var satt opp på høyre ving. Basert på hva Sves har sagt var min forventning at han skulle inn bak Åsen som indreløper og at man evt. skjøv Skogvold over på andre siden.

                                      Kommentar

                                      • HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6075

                                        #99
                                        Kan hende Kitolano spilte i en litt friere offensiv rolle siden han ikke har trent med laget noe særlig og ikke er så samkjørt med resten. Tror han er mye bedre sentralt og vil være viktigere for fugla der. Så får man hente en ving eller bruke Åsen/Ibra på motsatt side av Skogvold.

                                        Kommentar

                                        • banan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2018
                                          • 438

                                          Så lenge LSK har ballen så skal Kitolano ifølge Georgson i RB-intervjuet være en 10-er. Defensivt så vil han enten ligge sentralt eller ute på høyresiden, det kommer an på både motstander og hvem som er høyreback.
                                          Av den grunn vil Ibra så lenge LSK fører spillet være høyreving. Og av samme grunner som ovenstående enten sentralt eller til høyre defensivt.
                                          Og så er det tydelig at Georgson og co ikke ønsker at det skal være statisk, så i tillegg så vil nok begge bevege seg ut av posisjonene sine til tider.
                                          Om ikke Ibra hever seg en del så er det langt fra sikkert at han starter serieåpningen. Tror det er ganske close race mellom han og Ranger, og jeg blir ikke overrasket over om det signeres en ny spiller som gjør konkurransen enda sterkere.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎