Treningskamper 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2291

    #21
    Morro ble det først når vi bytta ut Åsen og TLO med mye unggutter som var spillesugne og da presset vi høyt slik Georg ønsker.
    Håper han er tøff nok å gjøre de nødvendige prioriteringer når alvoret begynner.
    Svensken på prøvespill så frisk ut. "Siffredi" fikk mye spilletid og var bra. Men noe lett. Uba gjorde også en grei figur. BB var Moen Foss (vant alt av dueller).

    Ellers var det en del slik man kjente de igjen fra ifjor. Vi er slow starters (lot FFK styre de første 20). Skogvold putter ikke og Ruben er rotete i stilen.

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2087

      #22
      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
      Ruben kjemper ballen i eget mål etter en hard duell med egen keeper!
      Det lå mye vilje bak den scoringen

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3352

        #23
        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
        Prøvespillerne
        • Spissen vil jeg veldig gjerne se i LSK i 2025. Vet ikke hva slags dialog man har som gjør at man er så optimistisk til å kunne signere en spiller om et år. Det må jo være andre klubber som kan friste minst like mye.
        • "Lucky" synes jeg viser en god del bra, men går seg også en del fast. Viser noen ufine tendenser til etterslengere og taklinger når han er på etterskudd. Den han fikk gult på var vel nr 3 av den sorten, om enn den groveste.
        • Forsvarsspilleren fikk vel egentlig ikke vist seg fram noe særlig. Hadde noen gode offensive løp langs kanten.
        • Likte det jeg så av Karlin. Av prøvespillerne framstår han som den mest modne (ikke overraskende). Likte evnen til å tre ball gjennom ledd med knallharde og presise pasninger. Vanskelig å vurdere nivået ut i fra en treningskamp i januar, men han ser solid ut. Signeres han er han en kandidat til startelver.

        Unggutta
        • Woxen så jeg for første gang, likte det jeg så. Virker å ha god tid, godt overblikk og god med ball.
        • Seferi veksler mellom det gnistrende og det taktisk svake.
        • Bra mål av Furaha, selv om det sannsynligvis skulle vært blåst mot ham. Viste seg fram i et par andre situasjoner også.
        • Skogvold vanskelig å bedømme fra noen km avstand på sendingen, men hadde i hvert fall et kanonskudd hvor han viser god skuddteknikk
        • Uba synes jeg gjorde mye bra, var involvert i det meste som skjedde offensivt i første omgang (fra en noe uvant back plass)

        De etablerte
        • De fleste stort sett på det jevne, synes jeg. Grei+ kamp av Ibra, med bla et bra skudd. Nydelig forarbeid av Ranger på 2-1 målet. Morsomt å se Edh og Ranger på samme side, noen gode kombinasjoner der. Åsen og TLO er vel ikke vits i å kommentere, de kommer i gang når det skal spilles om poeng.
        • Moen Foss en prikkfri debut, her har vi gjort en god signering.
        • Rogers og Ruben ligner ikke på startelver i det hele tatt.
        Fikk kun sett 2. Omg. men sitter igjen med samme inntrykk. Gøy å se Ranger og Edh på samme side, slik jeg har foreslått her inne, selv om utbyttet ikke var all verden. Mulig at Edh burde spille foran Ranger i stedet for omvendt som jeg først foreslo. Edh er nok bedre til å holde på ballen og spille Ranger igjennom på løp enn omvendt.

        Seferi så ut som den driblende kanten som kan utfordre en-mot-en så mange har etterlyst.

        Prøvespillerne så friske ut. Likte Lucky som var nesten over hele banen og virket rolig med ballen. Det samme med Karlin som ikke virket veldig påvirket av forskjellen mellom Eliteserien og Allsvenskan.

        Man må ta hensyn til motstander og treningskamp, men førsteinntrykket var positivt.,
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3174

          #24
          Treningskampen mot Tenerife B er nå satt til 12.00 på onsdag 7. februar. Som vanlig sender rb.no.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 3954

            #25
            Disse 11 starter:

            LSK (4-3-3): Mads Hedenstad Christiansen – Uba Charles Nwokoma, Ruben Gabrielsen, Sander Moen Foss, Eskil Edh – Efe Lucky, Marius Lundemo, Gjermund Åsen – Uranik Seferi, El Schaddai Furaha, Henrik Skogvold.

            Innbyttere: Jørgen Sveinhaug, Lars Ranger, Sam Rogers, Martin Roseth, Kristoffer Tønnessen, Ylldren Ibrahimaj, August Karlin, Elisa Solberg, Oliver Henriksrud, Thomas Lehne Olsen, Daniel Skaarud, Mathis Bolly, Tochukwu Joseph Ogboij, Kparabo Nathaniel Ariheri

            Etter ei drøy uke på gress i spansk sommervarme, skal LSK-trener Andreas Georgson sende mannskapet sitt ut i vinterens andre treningskamp. Han liker det han ser spillertroppen levere.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4314

              #26
              Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Disse 11 starter:

              LSK (4-3-3): Mads Hedenstad Christiansen – Uba Charles Nwokoma, Ruben Gabrielsen, Sander Moen Foss, Eskil Edh – Efe Lucky, Marius Lundemo, Gjermund Åsen – Uranik Seferi, El Schaddai Furaha, Henrik Skogvold.

              Innbyttere: Jørgen Sveinhaug, Lars Ranger, Sam Rogers, Martin Roseth, Kristoffer Tønnessen, Ylldren Ibrahimaj, August Karlin, Elisa Solberg, Oliver Henriksrud, Thomas Lehne Olsen, Daniel Skaarud, Mathis Bolly, Tochukwu Joseph Ogboij, Kparabo Nathaniel Ariheri

              https://www.rb.no/lsk-treneren-tenke...47#am-comments
              Ifølge Instagram virker det som om planen er å kjøre to ulike ellevere (med unntak av MHC). 2. omgang blir slik:

              MHC
              Ranger
              Roseth
              Rogers
              Ibrahimaj
              Lehne
              Bolly
              Karlin
              Tønnesen
              Skaarud
              "KP" Arierhi

              Gjetter følgende formasjon:

              MHC - Ranger, Rogers, Roseth, Tønnesen - Ibrahimaj, Karlin, Skaarud - Arierhi, Lehne, Bolly

              Edit: Hører Sves sier at Sveinhaug spiller 2. omgang.
              Last edited by Kanarivogel89; 07.02.2024, 12:17.

              Kommentar

              • Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4314

                #27
                For et beist Elscha er. Her sitter vi på gull!

                Kommentar

                • Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4314

                  #28
                  Lucky kommer til å sanke mange gule kort dersom vi signerer ham. Takler som Bonke

                  Kommentar

                  • Egumen
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2011
                    • 181

                    #29
                    Noen som vil oppsummere 1. omgang for oss som ikke fikk sett?

                    Kommentar

                    • Hexaphim
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 2732

                      #30
                      Lillestrøm kontrollerer stort sett hele kampen. Scoringen kommer på en gjenvinning av Gjermund, som sender den videre til Furaha som setter den fra 16 meter. Ikke mange sjanser utenom målet, men Uba Charles er helt konge på høyrebacken. LSK kommer til å bytte hele laget i pausen.
                      "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                      Kommentar

                      • banan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2018
                        • 438

                        #31
                        LSK dominerte med en 4,5 ganske fine angrep. Tenerife hadde vel ingenting. Spiller 4-3-3 defensivt og 2-3-2-3 offensivt.
                        Uba er helt konge og rydder opp i alt defensivt og finter ut spillere og herjer offensivt. Han blir stor i år ser det ut som.
                        Furuha er jo sterk som en bjørn og er nærmest umulig å ta fra ballen. Ble et mål og var veldig nær en til etter heading på corner som ble mesterlig reddet av keeper. Hadde også en avslutning til fra litt avstand rett på keeper.
                        Ellers var Åsen god, med assist på målet og kreative pasninger som vanlig.
                        Seferi ikke like synlig i dag. Var nesten ikke nær ballen og kom ikke helt til sin rett ute på høyresiden.
                        Skogvold heller ikke så mye med, men prøver en del med farten sin. Ble bare nesten for han, lyktes ikke med det han prøvde på.
                        Lundemo var både og. Viste godt overblikk og fine pasninger enkelte ganger og slo også bort ballen ved et par anledninger. Balanserte midtbanen greit.
                        Han prøvespilleren på midtbanen lagde mye frispark. Viser prov på god teknikk og er en terrier. Men er noe uferdig, som ikke er helt unaturlig med tanke på alder.
                        Edh skled et par ganger og vqr helt ok. Men hadde ingen stor omgang.
                        Det synes jeg heller ikke Gabrielsens eller Moen Foss hadde. Solide defensivt, men hadde noen feilpasninger som trakk ned.
                        MHC arbeidsløs.

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3954

                          #32
                          Kjempetabbe av Mads. 1-1.
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2732

                            #33
                            Rettelse: MHC ble ikke byttet ut, og sørget for 1-1 med en kjempetabbe.
                            "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                            Kommentar

                            • Hexaphim
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 2732

                              #34
                              2-1 til LSK ved Lehne Olsen.
                              "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 3954

                                #35
                                Da er TLO i gang. 2-1 på heading i bue over keeper, som muligens burde ha tatt den!
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4314

                                  #36
                                  Kameramann tatt siesta nå

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 3954

                                    #37
                                    3-1. Tønnesen.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4314

                                      #38
                                      Rogers er greit rotsekk, altså…

                                      Edit: Er visst opptil flere som roter verre enn Rogers

                                      Kommentar

                                      • McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5093

                                        #39
                                        3-3. 3 baklengs, 3 keepertabber.

                                        Kommentar

                                        • Hexaphim
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 2732

                                          #40
                                          Det har helt unødvendig blitt 3-3 nå.
                                          "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎