Treningskamper 2024

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4284

    Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
    Skjønner egentlig ikke at Sves, som hittil har vært litt mer lunken til Uba er så imponert i dag. Han viser bare litt mindre av det samme som han har vist ellers? Solid defensivt i dag, men mindre trussel offensivt.
    Ja enig. Hvis han bare blir litt skarpere i avgjørelsene offensivt, så blir dette veldig moro. Minner meg en del om Wembangomo i Glimt

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2001

      Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

      Ja enig. Hvis han bare blir litt skarpere i avgjørelsene offensivt, så blir dette veldig moro. Minner meg en del om Wembangomo i Glimt
      Har tenkt akkurat det samme. Happy-go-lucky framover, litt uryddig, etterlater seg store rom, men det er også kaos rundt ham (tidvis i begge leire).

      For å være ærlig, jeg tror han hadde sett mye bedre ut sammen med Åsen framfor Ibra. Jeg tror at Åsen har mye av æren for hvor god Edh så ut på venstresiden.

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2281

        LSK så bra ut i 1.omgang mot STB. Spørsmålet er vel heller hvor "effektiv" den spillerstilen er når man ikke har riktige spillere til å gjennomføre den.
        Frykter en frustrerende sesong der vi forsøker og forsøker, men klarer ikke putte og slipper inn mål på overganger.
        Ikke mange lag som klarer å gjennomføre denne stilen. enga forsøkte, men endte med å rykke ned. Det var en annen fotball de rykka ned med, balleball, men forsøkte i mange sesonger uten å lykkes. Selv med flere artister. Derfor stiller jeg spørsmål ved om det er en lur vei for LSK å gå. Det er en utrolig krevende spillestil.

        Lurer forresten ltit på den siste signeringen ... ikke rare stats'en på han fyren der. Må håpe på en ny Zane signering ...
        Last edited by kunden; 25.03.2024, 09:27. Begrunnelse: Denne skulle egentlig vært postet i Sesongen 2024 tråden

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎