UFC/MB vs KFL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Raskolnikov
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1452

    Opprinnelig skrevet av MortenA
    Hvorvidt de bannerene er skadelige eller ikke er opp til hver enkelt. Jeg mener de er det, og du fremstår som om du er uenig.
    Tok en liten titt på UFC sine hjemmesider for å se hva som faktisk har stått på disse bannerne flere mener er skadelig for LSK/KFL:

    - Mot den moderne fotballen
    - Vi skal lage flis av plankebyen
    - Hater NFF - NFF ødelegger fotballen
    - Berre elsker solobrus
    - Frihet for Ultras
    - Vi digger Magnus
    - NFF: Hvorfor betaler vi for deres inkompetanse?

    - Oppskrytt stemning har et navn - Brann Stadion
    - LSK til døden skiller oss ad (KGG)


    Jeg mener at hvis disse bannerne er et problem for KFL så er takhøyden for lav, men aksepterer at andre er av en annen oppfatning.
    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

    Kommentar

    • Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

      Tenkte jeg skulle hjelpe deg litt:

      Viking borte 06: Hordene - Norges beste på stillhet
      Start hjemme 06: Sol,reker og adeccoligaen
      VIF hjemme 06: Ostani pri nas Robbie
      Djurgården hjemme i RL: JK: Sveriges beste bortefølge?
      Bajen hjemme i RL: Takk for alt Uwe - vi glemmer aldri Bergen 02
      Bajen borte i RL: Bajen - prøv å lage en egen sang
      RBK borte 07: Blø for drakta http://www.rbkweb.no/vis/5271

      Også en klassiker for alle andre:
      Lyn borte 07: Ikveld synger vi for deg Maya

      Lyn i cupen 07: Mot Lyn har vi alltid hjemmebane
      Hjem og føne håret

      Sikkert mange jeg har glemt her men....
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

      Kommentar

      • UFM1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 2008

        mot odense hadde dere en sånn greie hvor det stod.. " Nei til hockeydommere" "ja til rettferdighet" og på banneret bak så stod det "frihet for simen" eller noe sånt

        og på ullevaal en gang hadde dere "vis handling mot rasisme nå"
        Lillestrøm

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3377

          Av de bannerene som er nevt er de imot den moderne fotballen og mot nff om ikke skadelige, så i hvertfall unødvendige. I tillegg så er det NFF=MAFIA som var imot Stabæk i år som heller ikke er nødvendig.

          Bannerene i seg selv er for så vidt ikke så ille, men når de hanger sammen med hettemannen og MB's ACAB banner så blir det et totalbilde som ikke blir positivt hos mannen i gata.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • Simeone
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 761

            Opprinnelig skrevet av MortenA
            Av de bannerene som er nevt er de imot den moderne fotballen og mot nff om ikke skadelige, så i hvertfall unødvendige. I tillegg så er det NFF=MAFIA som var imot Stabæk i år som heller ikke er nødvendig.

            Bannerene i seg selv er for så vidt ikke så ille, men når de hanger sammen med hettemannen og MB's ACAB banner så blir det et totalbilde som ikke blir positivt hos mannen i gata.
            Jeg skjønner virkelig ikke hva som er galt med kritikken mot forbundet. Se på deres siste stunt nå: Spillere skal ikke få lov å feire med fansen?

            Mot den moderne fotballen og anti NFF henger sammen. TV-seere blir prioritert foran supportere gang på gang, seneste eksempel er mandagskamp mot Bodø. Cupfinalen hvor supportere får under halvparten av billetene og resten går til sponsorer.
            Jeg tipper at i løpet av en 5-10 års periode vil NFF prøve å innføre all-seater i Norge.

            Jeg respekterer at andre har et annet syn, men utdyp gjerne hva du mener er galt med dette så jeg klarer å se hva du mener.

            PS: MB sin ACAB to-stangs ble brukt 3 ganger i juli ifjor i følge dem. Da kan man ikke bruke dette lenger nå.
            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
            para gritarle a la FIFA:
            ¡Que ellos son el gran ladrón!

            Kommentar

            • Dandy
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 346

              Opprinnelig skrevet av MortenA
              Av de bannerene som er nevt er de imot den moderne fotballen og mot nff om ikke skadelige, så i hvertfall unødvendige. I tillegg så er det NFF=MAFIA som var imot Stabæk i år som heller ikke er nødvendig.

              Bannerene i seg selv er for så vidt ikke så ille, men når de hanger sammen med hettemannen og MB's ACAB banner så blir det et totalbilde som ikke blir positivt hos mannen i gata.

              MB's ACAB banner!? Vi hadde en ACAB banner i fjor som vi slutta å bruke etter Cup kampen mot lyn! Fakta før du poster?
              UFC 05!

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                Jeg mener at UFC/MB har mange gode poenger i sin kritikk mot NFF. Videre har jeg ingen problemer med å forstå at de har et meget anstrengt forhold til en viss person i LSK sin ledelse. Og at de bør høste stor heder for sin aktive deltagelse i tribunelivet er det vel ingen som er uenig i.

                Utfordringen i den nåværende situasjonen er imidlertid at LSK som klubben vi støtter, ikke ønsker å motta den formen for støtte. Og med alt annet som plager Sportsklubben for øyeblikket, trenger ikke vi supportere å legge ekstra sten til byrden, vel?

                For er vi egentlig supportere da?
                Knurr...

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3377

                  Opprinnelig skrevet av Simeone
                  Jeg skjønner virkelig ikke hva som er galt med kritikken mot forbundet. Se på deres siste stunt nå: Spillere skal ikke få lov å feire med fansen?

                  Mot den moderne fotballen og anti NFF henger sammen. TV-seere blir prioritert foran supportere gang på gang, seneste eksempel er mandagskamp mot Bodø. Cupfinalen hvor supportere får under halvparten av billetene og resten går til sponsorer.
                  Jeg tipper at i løpet av en 5-10 års periode vil NFF prøve å innføre all-seater i Norge.

                  Jeg respekterer at andre har et annet syn, men utdyp gjerne hva du mener er galt med dette så jeg klarer å se hva du mener.

                  PS: MB sin ACAB to-stangs ble brukt 3 ganger i juli ifjor i følge dem. Da kan man ikke bruke dette lenger nå.
                  Jeg mener kritikk imot forbundet ikke hører hjemme på en tribune. Ønsker man å oppnå resultater mot NFF, så tror jeg NSA, eller hva det nå heter, underskiftskampanjer og email er bedre virkemidler. Selv ønsker jeg at tribunen heller brukes til å støtte LSK.

                  Opprinnelig skrevet av Alex_Kanari
                  MB's ACAB banner!? Vi hadde en ACAB banner i fjor som vi slutta å bruke etter Cup kampen mot lyn! Fakta før du poster?
                  Når dere begynte og sluttet å bruke det banneret aner jeg ikke da jeg ikke står i nærheten av dere. Siden du fortsatt benytter en avatar hvor det er tydelig tyder skaper et tvetydig bilde.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Dandy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 346

                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                    Når dere begynte og sluttet å bruke det banneret aner jeg ikke da jeg ikke står i nærheten av dere. Siden du fortsatt benytter en avatar hvor det er tydelig tyder skaper et tvetydig bilde.

                    Okei.. men da vet du det at vi ikke bruker det, jeg bruker ikke det bilde pga ACAB banneret, men pga det er et generelt fett bilde..
                    UFC 05!

                    Kommentar

                    • Kenneth
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Oct 2005
                      • 51

                      kan dere slutte å prate om acab banneret nåå? sitter å betaler på en bot på 6k pga det! hahahahah

                      Kommentar

                      • Ballkunstneren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 780

                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                        Jeg mener kritikk imot forbundet ikke hører hjemme på en tribune. Ønsker man å oppnå resultater mot NFF, så tror jeg NSA, eller hva det nå heter, underskiftskampanjer og email er bedre virkemidler. Selv ønsker jeg at tribunen heller brukes til å støtte LSK.
                        Nå er det vel ganske kjent at NSA heller ikke har fungert i en lang periode og at denne organisasjonen ikke har noen som helst reel makt.. Vet ikke en gang om de har møter med forbundet? noe jeg håper de har..

                        Men fotballpolitiske meninger bør bli ytret på tribunen fordi dette er en fellesarena for både fotballforbundet og supporterene.. Man kan si at dette supporterenes møtelokale..

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎