Lillestrøm SK - Fredrikstad FK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    #21
    Opprinnelig skrevet av reka
    Synes ph fortjener kritikken. Plagiering driver alle med, men ph klarer jo ikke å tilføre noe nytt eller særpreget. Plagieringen av sanger er en ting, men når de forsøker å ligne kfl på alt kfl er best på blir det litt for sært. Man får inntrykk av at absolutt alt blir tatt annetsteds fra (bl.a. har de rappet selvinnsikten til klanen). Hvor er det genuine bidraget? Travhesten? "Takk får alt"? PH bærer all preg av en supportergjeng som har blitt store alt for fort, og som har kastet alt som var ekte og bra i 2 div på båten. Nå skal de duplisere andre supportere og bli bedre enn dem, akkurat som i "The Invasion"
    Synes ikke det er så mye å klage på egentlig. halvsvenskene har rappa sanger vi var først ute med i landet, mens "vi" har kopiert skrivefeila dems på tekstbannere.

    Uavgjort.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #22
      Les hva jeg skriver da, reka. Plankehaugen er en ufattelig latterlig gjeng, men at de har tatt særlig mange sanger fra oss er vrøvl. Vi i "Plagiat-Fansen" burde uansett ikke rope høyt i slike saker.

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        #23
        Det er stor forskjell på å hente sanger fra utlandet slik vi gjør, og det å ta fra supportere i samme land slik som Stormen og Plankekjerringene.

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #24
          Hva med "Evig og for alltid" som RBK var ute med før oss, akkurat som vi var ute med Fort Åråsen før Plankehaugen? Uansett er det ikke noe verre å ta melodier fra norske klubber enn å ta både melodier og tekster fra svenske klubber...

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #25
            Opprinnelig skrevet av Lars
            Hva med "Evig og for alltid" som RBK var ute med før oss, akkurat som vi var ute med Fort Åråsen før Plankehaugen? Uansett er det ikke noe verre å ta melodier fra norske klubber enn å ta både melodier og tekster fra svenske klubber...
            klart det er verre å ta fra Norske klubber! blir litt småteit å si at det er det samme om man tar fra innad i Norge eller utenfor landegrensen, for det er ikke det samme.
            Samtidig nevner du Evig og for alltid, en sang, ja ok..... men plagiathaugen har faen meg hele sangarkivet vårt kopiert! dette er ikke sammenlignbart.
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13271

              #26
              Opprinnelig skrevet av Lars
              Les hva jeg skriver da, reka. Plankehaugen er en ufattelig latterlig gjeng, men at de har tatt særlig mange sanger fra oss er vrøvl. Vi i "Plagiat-Fansen" burde uansett ikke rope høyt i slike saker.
              Ditto om lesing. Palgiat kan være så mangt. Jeg reagerer mest på at de ikke ser ut til å ha noe eget bidrag - kreativitet og evne til å markere egenart ser ut til å være fraværende. Da blir "planking" av andres sanger og kopi av (spesielt KFL's) tribunekultur spesielt skjemmende. Hadde de hatt et felt C ville de også hatt "Brigade RødHvit Felt C". Venter bare på at noen pent kledde i hjørnet skal vifte med skoene. Ellers er jo pippi-sangen og en del av det andre repertoaret tatt fra andre klubber. Det eneste særegne er "heia-heia-Frrrræædriksta-ad", den får de da også beholde i fred. Plankehaugen kunne prøvd seg på noen orginale sanger og noen orginale tifoer, kanskje også satt noen ord på papiret om hvordan de ønsker å fremstå ut over at de skal overgå alle.

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #27
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Hva med "Evig og for alltid" som RBK var ute med før oss, akkurat som vi var ute med Fort Åråsen før Plankehaugen? Uansett er det ikke noe verre å ta melodier fra norske klubber enn å ta både melodier og tekster fra svenske klubber...
                Det var nytt for meg. seriøst?
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #28
                  reka: Vi er jo helt på linje i det synet. Plankehaugen er fullstendig uoriginale og helt uten identitet. Det har jeg jo bemerket i begge innleggene mine.

                  MEN: Det er rett og slett feil at de har tatt mange sanger fra oss. Oksemøkk. All annen kritikk mot PH er jeg 100 % enig i.

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                    klart det er verre å ta fra Norske klubber! blir litt småteit å si at det er det samme om man tar fra innad i Norge eller utenfor landegrensen, for det er ikke det samme.
                    Samtidig nevner du Evig og for alltid, en sang, ja ok..... men plagiathaugen har faen meg hele sangarkivet vårt kopiert! dette er ikke sammenlignbart.
                    Det jeg sier er at PH har tatt en melodi som en annen norsk klubb bruker. Vi har tatt BÅDE melodi og tekst fra svenske klubber. Det er faktisk enda verre, spør du meg.

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #30
                      Ræva stemning i dag! Men det hevet seg mot slutten.

                      Kommentar

                      • erlando
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 858

                        #31
                        Som i de foregående kampene hever stemninga seg i takt med dommeravgjørelsene. Det blir ikke liv før feltet har adrenalin oppover øra.
                        Ja til pause i pausen!

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Lars
                          Hva med "Evig og for alltid" som RBK var ute med før oss, akkurat som vi var ute med Fort Åråsen før Plankehaugen? Uansett er det ikke noe verre å ta melodier fra norske klubber enn å ta både melodier og tekster fra svenske klubber...
                          Det kan jeg garantere deg at de ikke var. Da vi lanserte denne melodien dreiv trøndera fortsatt med diskusjoner på hva slags tekst de skulle ha.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #33
                            Ok, dårlig formulert av meg. Du fikk idéen til sangen fra Kjernens forum, var det ikke sånn?

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Det eneste særegne er "heia-heia-Frrrræædriksta-ad", den får de da også beholde i fred
                              Trøndra kjører også denne. Jeg tar det som 100% sikert at dem var først ute med denne.

                              Dårlig synging i dag. Ikke noe mere å si. Visuelt sett fryktelig dårlig.

                              Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg til enga kampen.

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                #35
                                Syngingen var ræva i dag. Sorry Per Arne du er ikke bra nok som forsanger. La personkonflikter være personkonflikter og la Tony være forsanger ut sesongen og neste sesong.
                                Last edited by Emil B; 06.10.2008, 08:19.

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  #36
                                  Bare korte ned peptalkene littegrann så gjør Per Arne en fantastisk jobb. Hvertfall når han står med oss på felt a! Vanskelig å bedømme når han står på hovedforsangerfeltet..
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #37
                                    Etter Fredrikstad away ble standarden satt, casual/tromme/buss/tifo/forsanger-Tony må eie rollen fremover, så hva venter dere på?

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av petter
                                      Etter Fredrikstad away ble standarden satt, casual/tromme/buss/tifo/forsanger-Tony må eie rollen fremover, så hva venter dere på?

                                      Petter
                                      Regner med at dette ordner seg iløpet av vinteren. Alle vil ha best mulig stemning og da er det liten tvil om at Tony er den beste til å styre showet.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • Raskolnikov
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1452

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                        Regner med at dette ordner seg iløpet av vinteren. Alle vil ha best mulig stemning og da er det liten tvil om at Tony er den beste til å styre showet.
                                        Synd det skal ta så lang tid å ordne dette. Laget vårt hadde trengt best mulig stemning allerede nå.
                                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                        Kommentar

                                        • vEgz
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Aug 2006
                                          • 130

                                          #40
                                          Gjorde den store synd å sitte idag (dog med en unnskyldning), og fikk jo et annet bilde av oss enn jeg pleier å få.

                                          Feltet så veldig fullt ut fra andre siden av banen, var det virkelig det? For volumet svarte ikke helt til forventningene ikveld gitt..

                                          En annen ting: skal vi snart prøve å gjøre noe DRASTISK med prisene på supporterutstyr? Det holder rett og slett ikke med så lite gult som vi viser idag!

                                          Sist, men ikke minst; alle de randoms som står på feltet, men som ikke engang klapper og/eller synger på de mest kjente hymnene, hva i all verden gjør dere der?!?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎