Lillestrøm SK - Fredrikstad FK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MobBoss
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 900

    #61
    Det er jo ikke pisspreik når man legger som forutsetning at Tony da må møte på tribunemøtene. Noe han har sagt at han ikke kan pga familie/jobb situasjonen som han er i.

    Invicta

    Ingen er større en klubben

    Kommentar

    • Rambo86
      Medlem
      Møteplager
      • Jul 2007
      • 82

      #62
      Jeg synes Tony burde ha muligheten til å være forsanger med eller uten møtene... det er bare for andre å oppdatere hva det har vært snakk om. Kommunikasjon er bra....!!
      At alle etterhvert får seg familie og et liv på utsiden av ellers aktiviteter er ganske normalt og da er det dumt at noen møter skal måtte ødelegge for noe man kanskje brenner for (vet ikke om han vil være forsanger?!).
      Last edited by Rambo86; 08.10.2008, 09:25. Begrunnelse: ingen hobby, men livsstil!!! ;)

      Kommentar

      • mr.sandass
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2005
        • 972

        #63
        Opprinnelig skrevet av iL
        Dette høres ut som pisspreik.

        Tony er seff velkommen tilbake.
        Er garantert ikke pisspreik.
        www.ultrasfeltc.net

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #64
          Opprinnelig skrevet av Erling Stray
          Det er jo ikke pisspreik når man legger som forutsetning at Tony da må møte på tribunemøtene. Noe han har sagt at han ikke kan pga familie/jobb situasjonen som han er i.
          sikta til den kommentaren om at det ville være tungt for noen og svelge.

          Regner med at tribunemøtene kan ordnes på en eller annen måte.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            #65
            Opprinnelig skrevet av Erling Stray
            Det er jo ikke pisspreik når man legger som forutsetning at Tony da må møte på tribunemøtene. Noe han har sagt at han ikke kan pga familie/jobb situasjonen som han er i.
            Det ligger ikke som forutsetning at Tony skal møte på hvert eneste tribunemøte. Det gjør heller ikke Rønnern eller Per Arne. Det finnes flere måter å delta i KFL på. Men spørsmålet er om Tony legger som forutsetning at mb/ufc skal utgjøre forsangerfeltet? Det vil nok være vanskelig å godta for resten av fansen. Hva settes først? KFL eller Lillestrøm Ultras.
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • Simeone
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 761

              #66
              Hvis Tony har lyst til å være forsanger blir det jo naturlig og bygge en sterk forsangergruppe rundt han. Sånn sett ser jeg på det som ganske naturlig at UFC og MB danner denne da.
              Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
              para gritarle a la FIFA:
              ¡Que ellos son el gran ladrón!

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                #67
                De som har lyst til å bidra rundt hovedforsangeren kan vel bare gjøre det.? Vis foreksempel MB, UFC, eller VK har lyst til å stå der er det jo ingen som kan nekte de det.

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av VK
                  De som har lyst til å bidra rundt hovedforsangeren kan vel bare gjøre det.? Vis foreksempel MB, UFC, eller VK har lyst til å stå der er det jo ingen som kan nekte de det.
                  Du som gjemmer deg oppunder taket tør vel aldri å stå der
                  Last edited by iL; 08.10.2008, 11:48. Begrunnelse: skriveleif
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                    Det vil nok være vanskelig å godta for resten av fansen.
                    Tror du virkelig resten av fansen bryr seg om at jeg, Tobben og Alex kanari å co står rundt Tony når han starter sanger? Greit at vi ikke får julekort av samtlige medlemmer i KFL, men hvis det er det beste for stemninga så tror jeg neppe Geir fra Nannestad og Børre fra Enebakk setter seg på bakbeina.

                    Tony er uten tvil en veldig bra capo, men han trenger folk rundt seg han også, spesielt i kamper hvor det går litt trått. Da er det jo naturlig at de han står sammen med til vanlig også står sammen med han da. Når man i tillegg vet at mange av folkene i Ultras Lillestrøm har "bra tribunehjerne" som jeg kaller det, så er det etter min mening det beste for stemninga på feltet at Tony er hovedforsanger og at UFC/MB står rundt.
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Frode Thai
                      KFL styremedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 380

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Tony er uten tvil en veldig bra capo, men han trenger folk rundt seg han også, spesielt i kamper hvor det går litt trått. Da er det jo naturlig at de han står sammen med til vanlig også står sammen med han da. Når man i tillegg vet at mange av folkene i Ultras Lillestrøm har "bra tribunehjerne" som jeg kaller det, så er det etter min mening det beste for stemninga på feltet at Tony er hovedforsanger og at UFC/MB står rundt.

                      Det er viktig for KFL at man ikke bare har en person aa bruke som forsanger, baade borte og paa hjemmekamper. Jo flere bein man har aa staa paa, jo bedre er det for alle.

                      Tony er svaert dyktig som forsanger, han har uten tvil en av de beste halspulsaarene jeg har observert den senere tid, sett fra et medisinsk synspunkt. I tillegg har han kraftig og baerende stemme.
                      Tony er en driftig kar, men som nevnt mange ganger foer, han har jobben sin, som gjoer at han av og til ikke er paa plass paa Aaraasen foer kampen er igang..og noen maa jo baade ta tak i og soerge for at det roerer seg i halsgropene til alle de andre som gjerne vil bidra, og da er det godt at PA, Ronny og Patrick mfl gjoer det de gjoer, nemlig bidrar som forsangere.

                      Saa faar Tony, sammen med andre som onsker aa vaere forsangere, soerge for at taket der hvor fugla spiller, letter, med la oss gjoere det sammen.

                      For at man skal lykkes, maa man snakkes sammen, og det gjoeres under tribunemoeter og andre moeter hvor man har oppe de forskjellige temaene. Om man ALDRI kan eller i vaerste fall ikke vil delta paa disse moetene, da synes jeg vi maa gi andre muligheten.
                      KFL kan ikke vaere avhengig av enkeltpersoner, det er sammen vi staar sterke og kan faa til ting.


                      Frodethai
                      Frode Johansen
                      styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av frodethai
                        For at man skal lykkes, maa man snakkes sammen, og det gjoeres under tribunemoeter og andre moeter hvor man har oppe de forskjellige temaene.


                        Frodethai
                        Jupp. Vikitg at man har en dialog. Grunnen til at en del ikke er på tribune/sangmøter lenger (utenom den familiære grunnen) er fordi det er stort sett det samme som går igjen på hvert møte. Hadde man fokusert mere på hvordan man kan få til det visuelle bedre f.eks så hadde det vært interessant å gått på de møtene en gang iblant. Men når det eneste man hører er: idag kjører vi på med humør, vi tar de sangene vi vet trøkker, og holder oss unna Lambada. Så er det liten hensikt å gå på de møtene.

                        Før folk sier at da burde du heller prøvd å komme på et møte å ta det opp der så vil jeg nevne at det har jeg prøvd tidligere, men å være på disse møtene er ca like spennende som kongens nyttårstale. Man hører på en person prate i 30 minutter.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • e.d
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 688

                          #72
                          Sangmøtene er noe vi har som er verdifullt. Tema og innhold kan alle som er tilstede sette, men fokuset er alltid på å utvikle tribunelivet. Sangmøtene har vært viktige for organiseringa, -for å holde kvaliteten på tribunelivet oppe, -for å dra lasset sammen og for å holde fokus på tribuneliv. Særlig etter nadderud var sangmøtene og organiseringa helt avgjørende for at vi har klart å holde kvaliteten oppe på tribunelivet denne sesongen, enda spillet har vært ræva.
                          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av e.d
                            Særlig etter nadderud var sangmøtene og organiseringa helt avgjørende for at vi har klart å holde kvaliteten oppe på tribunelivet denne sesongen, enda spillet har vært ræva.
                            Her mener jeg du er langt ute å sykle. Etter nadderud gikk det på KFL som organisasjon, ikke kun tribunemessig.

                            Man kan si hva man vil om sangmøtene. Noen ganger er det ålreite møter, andre ganger så er møtene meningsløse.

                            Det største problemet jeg ser er at man ikke får tak i de man skal ha tak, altså de som ikke bidrar noe særlig men står der fordi det er billig og man ser bra. For de som faktisk møter opp på sangmøter er de som gir maks hele tiden.

                            Kommentar

                            • mr.sandass
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2005
                              • 972

                              #74
                              En annen ting man bør ta opp er at folk har begynt og sette seg ned på nedre felt c. Hvis man går rundt og trur at felt c er et sitte felt så har man misforstått. På samme måte som at hvis man går rundt og trur at man ikke skal hoppe selvom man står på feltet.
                              www.ultrasfeltc.net

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #75
                                Tror grunnen til at felt C er blitt ett sittefelt er så enkelt som at det er seter der. Det ser ut til at det er en stund til at LSK skal ut i europa igjen så det må da være mulig å fjerne stolene, eller ihvertfall setet slik at det ikke går ann å sitte på dem. Når det blir aktuelt med Europa igjen så kan man da bare montere dette igjen. Hvordan er de nye stolene? Må setene skrus løs, eller er dem bare å dra av?
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • Martini
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 294

                                  #76
                                  Setene på felt C er kun til hinder, og enkelte tenker at stolene således er til å sitte på....Bort med stolene på hele feltet, uti Europa kan felt G-H og evt I benyttes.....
                                  FUGLA TIL VI DØR!

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Martini
                                    Setene på felt C er kun til hinder, og enkelte tenker at stolene således er til å sitte på....Bort med stolene på hele feltet, uti Europa kan felt G-H og evt I benyttes.....
                                    Og de som sitter på felt G-H kan bare holde seg hjemme?
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • Skinke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2007
                                      • 3914

                                      #78
                                      EY, ikke fjern de setene. Det finnes da faen ikke noe diggere enn å gynge på seter da for faen! herregud. Setene på felt c er hellige
                                      Daukjøtt Felt C

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Skinke
                                        EY, ikke fjern de setene. Det finnes da faen ikke noe diggere enn å gynge på seter da for faen! herregud. Setene på felt c er hellige
                                        Hiv i den nok øl før kamp så gynger du uten hjelp fra en stol....
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • keepern
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 281

                                          #80
                                          Er ikke det samme å komme hjem fra kamp uten skrubbsår på legga.

                                          Leve stolene på felt C!


                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎