Lillestrøm SK - Fredrikstad FK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #41
    Opprinnelig skrevet av vEgz
    Feltet så veldig fullt ut fra andre siden av banen, var det virkelig det? For volumet svarte ikke helt til forventningene ikveld gitt..
    Var faktisk trangt på feltc!

    Opprinnelig skrevet av vEgz
    En annen ting: skal vi snart prøve å gjøre noe DRASTISK med prisene på supporterutstyr? Det holder rett og slett ikke med så lite gult som vi viser idag!
    Med tanke på at det var 5grader i dag så tror jeg mange tok på seg en jakke eller en tykk genser isteden for en tynn drakta gitt. Men igjen vegard du har rett, supporter utstyr er alt for dyrt.


    Opprinnelig skrevet av vEgz
    Sist, men ikke minst; alle de randoms som står på feltet, men som ikke engang klapper og/eller synger på de mest kjente hymnene, hva i all verden gjør dere der?!?
    Her er du inne på noe Vegard. Jeg starter å bli lei av alle "hymnene" før kampstart. På tide at vi velger ut en som vi kan trøkke på enn heller å ha 3 halveise. Jeg vil ha bort "vi er fugla" før kampstart (no offence jordbakke), sangen er fin den men passer ikke på stadion.

    Valget står mellom å ha "Vi er Lillestrøm kanaris" eller "Du går aldri alene til åråsen" som hymne. Jeg stemmer for sistnevnte ettersom denne har en utrolig bra tekst.
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      #42
      Opprinnelig skrevet av VK
      Syngingen var ræva i dag. Sorry Per Arne du er ikke bra nok som forsanger. La person konflikter være person konflikter og la Tony være forsanger ut sesongen og neste sesong.
      Jeg synes Per Arne gjør en god jobb som forsanger,men folk rundt bør engasjere seg enda mer. Jeg sto ved hovedforsangerfeltet igår for første gang iår og har vært innom alle forsangerfeltene iår. Hovedforsangerfeltet er sammen med midtre B det forsangerfeltet som bør heve seg før neste sesong.

      Helt 100% enig i at personkonflikter og annet grums fra fortiden bør bli gravlagt snart nå. Tony bør møte på tribunemøte og komme seg inn som forsanger på feltet igjen. Han, PA og Rønnern er de som bør være hovedforsangere på feltet, men det forutsetter faktisk at de møter på tribunemøte innimellom.

      PA hadde ingen lett kamp idag, dårlig med trøkk på sanga og det gikk generellt trått å få igang folk før uti andre omgang. Flagging må bli bedre! Stort sett kun en håndfull flagg på forsangerfelta som blir brukt, i tillegg til UltraFo da

      Det var rimelig lavt volum på Plankehaugen syns jeg. Blir mer motstand på tribunen de to neste kampene. Vet at folk er slitne etter en sesong med motgangssynging, men nå må vi bare bite tenna sammen og gi alt siste kampa!
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #43
        Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
        Helt 100% enig i at personkonflikter og annet grums fra fortiden bør bli gravlagt snart nå. Tony bør møte på tribunemøte og komme seg inn som forsanger på feltet igjen.
        For meg er det ikke aktuelt å komme på tribunemøter før match da jeg ikke har tid til det lenger.

        Bare en kommentar til hvorfor jeg ikke er der lenger.

        Kommentar

        • Seb.R
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 4159

          #44
          Det var direkte håpløst igår å forsøke å dra med RB på "Lillestrøm er de beste (Heia, heia, heia kanaris!). Det fungerer rett og slett ikke, når man ligger under 0-2 - og at det i tillegg ikke akkurat er sild i tønne på tribunen der borte. Denne kunne man heller kjørt i et splittet kanarifelt, og så k a n s k j e senere prøvd å dra med Strømmen Storsenter. Men da er man nødt til å "signalisere" det til motsatt tribune også, ved å for eks. peke mot de.

          Strømmen Storsenter skal ha creds for engasjementet de har vist de siste kampene. Ble imponert igår.
          www.sebastianramsland.com
          www.twitter.com/sebramsland

          Kommentar

          • vEgz
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Aug 2006
            • 130

            #45
            Rektig skinke. "Du går aldri aleine..." kan jo de fleste nå, så det burde være fullt mulig..

            Skjønner bare ikke hvorfor ikke flere lar seg rive med av sånne sanger! Syns det er litt spesielt om man skal begynne å si "Unnskyld, men hvorfor synger ikke du ?" , hehe.. Det skal jo ikke være nødvendig når man står på feltet!!

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #46
              Opprinnelig skrevet av Skinke
              Jeg vil ha bort "vi er fugla" før kampstart (no offence jordbakke)
              None taken
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #47
                laber stemning, faktisk verre enn Brann matchen.

                Det er så mange som ikke bidrar på feltet så det er en skam.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  For meg er det ikke aktuelt å komme på tribunemøter før match da jeg ikke har tid til det lenger.

                  Bare en kommentar til hvorfor jeg ikke er der lenger.
                  Tony, når kan du evt komme tilbake som hovedforsanger?

                  Kommentar

                  • Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

                    #49
                    Laber stemning i går ja. Trenger en forsanger som kanskje er litt flinkere til å dra igang hele gjengen når stemninga er dårlig, Tommy var jævlig flink til det, han fikk oppmerksomheten til folk.
                    Dra igang noen sanger med trøkk, (splitte feltet med "Lillestrøm er de beste". "ja for faen", "hvem er vi", Reis opp", "felt x er vi med" osv.) Få frem den "årsbeste" greia igjen der folk virkelig ville skrike alt de orka for å imponere. Nå virker det som folk nesten "overser" forsangeren.

                    Kommentar

                    • vEgz
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Aug 2006
                      • 130

                      #50
                      Jævlig sant egentlig det med forsangerne, selv om det er utrolig dårlig av folk som bare er opptatt av kampen og ikke synginga / tribunekulturen generelt..

                      Det er jo andre grunner enn bare resultater som gjør at vi holder med Fugla i tykt og tynt, for å si det sånn.. Det burde jo gå opp for flere på feltet snart, ellers kan dem setta seg!

                      Kommentar

                      • Syngende Fugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 415

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av vEgz
                        Sist, men ikke minst; alle de randoms som står på feltet, men som ikke engang klapper og/eller synger på de mest kjente hymnene, hva i all verden gjør dere der?!?
                        Er enig i det du sier.. Står man på feltet, så står man på feltet.. Er synd å se fålk som ikke engang synger og klapper etter et mål.. Du har jo også de som bare ser stygt på deg om du roper "Vær med da!" e.l.. De har ikke noe på feltet å gjøre..
                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

                        Kommentar

                        • T.Pennant
                          I karantene
                          Forumsadist
                          • Jul 2008
                          • 121

                          #52
                          Syns stemningen var relativt dårlig. Ikke noe imot Gulost (per arne??) men mener at Tony/Tommy(?)/Erling gjør en mye bedre figur som hoved"capo".

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #53
                            Føler jeg må inn og forsvare Per Arne her altså. Han stepper inn og gjør en jobb for KFL, med intet annet enn å tape. Husk at det var Tommy og Tony som selv ikke ønsket å være forsangere for KFL etter matchen borte mot Stabæk. Og når KFL stod uten forsangere, så tok Per Arne utfordringen på strak arm. Jeg så ingen andre som meldte seg til jobben...

                            Og selv om laget tidvis har vært helt ræva i år, har KFL levert varene hver gang. Tror faen ikke folk må glemme at vi er inne i den mest bedritne sesongen siden 1990 og det er ikke få ganger KFL har fått skryt for måten vi støtter laget på og mye av denne rosen bør også forsanger Per Arne få. Ikke bare pisk når det går litt tråere. Ikke mange sesonger siden en stemning lik den vi hadde hjemme mot Fredrikstad ville vært årsbeste...
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Skinke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2007
                              • 3914

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av T.Pennant
                              Syns stemningen var relativt dårlig. Ikke noe imot Gulost (per arne??) men mener at Tony/Tommy(?)/Erling gjør en mye bedre figur som hoved"capo".
                              Uenig, Tommy tror jeg faktisk har mista sin autoritet på feltet. Tony er kjempe god forsanger men når fyren ikke vil så er det ikke så mye å gjøre med det. Erling er ikke en forsanger.

                              Per arne og Rønnern gjør en mega jobb på stolen!
                              Daukjøtt Felt C

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Føler jeg må inn og forsvare Per Arne her altså. Han stepper inn og gjør en jobb for KFL, med intet annet enn å tape. Husk at det var Tommy og Tony som selv ikke ønsket å være forsangere for KFL etter matchen borte mot Stabæk. Og når KFL stod uten forsangere, så tok Per Arne utfordringen på strak arm. Jeg så ingen andre som meldte seg til jobben...

                                Og selv om laget tidvis har vært helt ræva i år, har KFL levert varene hver gang. Tror faen ikke folk må glemme at vi er inne i den mest bedritne sesongen siden 1990 og det er ikke få ganger KFL har fått skryt for måten vi støtter laget på og mye av denne rosen bør også forsanger Per Arne få. Ikke bare pisk når det går litt tråere. Ikke mange sesonger siden en stemning lik den vi hadde hjemme mot Fredrikstad ville vært årsbeste...
                                Selvfølgelig bra at Per Arne med flere stiller opp. Men det er jo ingen tvil om at Per Arne ikke duger som hovedforsanger. Per Arne er utrolig god på veldig mange ting, og gjør en kjempe jobb i KFL, men noen forsanger er han ikke.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • Simeone
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2008
                                  • 761

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Skinke
                                  Uenig, Tommy tror jeg faktisk har mista sin autoritet på feltet. Tony er kjempe god forsanger men når fyren ikke vil så er det ikke så mye å gjøre med det. Erling er ikke en forsanger.

                                  Per arne og Rønnern gjør en mega jobb
                                  på stolen!
                                  Hvordan mister man autoritet etter 15 år som forsanger for et lag og blant fansen? Bare lurer.

                                  Tony med UFC og MB i ryggen er klare til og ta over hovedforsangerfeltet, spørsmålet er jo om dette blir litt for mye for enkelte og svelge. Er jo noen som ser på det som et personlig nederlag hvis disse skulle styre stemningen på Åråsen.

                                  Uansett om dette er det beste for den totale stemningen eller ikke.
                                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                  para gritarle a la FIFA:
                                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                  Kommentar

                                  • Vestfold Kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Oct 2004
                                    • 4583

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                                    Uenig, Tommy tror jeg faktisk har mista sin autoritet på feltet. Tony er kjempe god forsanger men når fyren ikke vil så er det ikke så mye å gjøre med det. Erling er ikke en forsanger.

                                    Per arne og Rønnern gjør en mega jobb på stolen!
                                    Tror du bommer grovt når det gjelder Tommy. Når det gjelder Tony er han etter min mening den beste forsangeren vi har. Såvidt jeg veit har han heller ikke sagt noe om at han ikke vil, det er vel heller det at han ikke slipper til.
                                    LOUD
                                    PROUD
                                    ULTRA

                                    Kommentar

                                    • Trondeo
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3062

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Simeone
                                      Tony med UFC og MB i ryggen er klare til og ta over hovedforsangerfeltet, spørsmålet er jo om dette blir litt for mye for enkelte og svelge. Er jo noen som ser på det som et personlig nederlag hvis disse skulle styre stemningen på Åråsen.
                                      Vi alle har vel svelget større kameler enn dette i år.

                                      Kommentar

                                      • Raskolnikov
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1452

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                        Tror du bommer grovt når det gjelder Tommy. Når det gjelder Tony er han etter min mening den beste forsangeren vi har. Såvidt jeg veit har han heller ikke sagt noe om at han ikke vil, det er vel heller det at han ikke slipper til.
                                        Slik det blir fremstilt i denne tråden er Tony velkommen som forsanger når han også deltar på tribunemøtene, men Tony har ikke tid til å komme.

                                        Opprinnelig skrevet av Simeone
                                        [...] Uansett om dette er det beste for den totale stemningen eller ikke.
                                        Som om UFC og MB har vært mest opptatt av hva som skaper best mulig total stemning denne sesongen...
                                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                        Kommentar

                                        • iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Simeone
                                          Hvordan mister man autoritet etter 15 år som forsanger for et lag og blant fansen? Bare lurer.

                                          Tony med UFC og MB i ryggen er klare til og ta over hovedforsangerfeltet, spørsmålet er jo om dette blir litt for mye for enkelte og svelge. Er jo noen som ser på det som et personlig nederlag hvis disse skulle styre stemningen på Åråsen.

                                          Uansett om dette er det beste for den totale stemningen eller ikke.
                                          Dette høres ut som pisspreik.

                                          Tony er seff velkommen tilbake.
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎