LSK-vif

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #61
    Opprinnelig skrevet av veiron
    Så kom og bidra da vel!! Dere som bare sitter her inne og klager.
    Klager ikke, bare konstanterer faktumet at klanen pisset på KFL og at KFL har tapt seg. Alle kan ikke være på Kanari-feltet heller, det finnes tross alt andre plasser på Åråsen hvor det er mulig å bidra.

    Kommentar

    • skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

      #62
      Opprinnelig skrevet av sniper
      Klager ikke, bare konstanterer faktumet at klanen pisset på KFL og at KFL har tapt seg. Alle kan ikke være på Kanari-feltet heller, det finnes tross alt andre plasser på Åråsen hvor det er mulig å bidra.
      Skal alltids holde av en plass til deg jeg...

      Kommentar

      • Martini
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 294

        #63
        Vel, folk får si hva dem vil, er lettere å synge i medgang kontra motgang, noe enga jo stort sett hadde hele matchen...Ingen unnskyldning, men syns vi holdt motet bra oppe selv etter 0-2 scoringa....En kompis som egentlig skulle stått med oss men var uheldig med sykdom, følte matchen fra sofaen og sa det var veldig likt totalt sett, selvom ikke TV-lyden ikke er de mest pålitelige kilde...

        Uansett, STOLT av å ikke tilhøre den analtog-gjengen fra Oslo øst!!!...Forresten håpløst av ISKO å angripe UL på torvet, men men,ryktene skal ha det til at et par av enga sine blei slått ned, så d var da enda godt....
        FUGLA TIL VI DØR!

        Kommentar

        • Kloachim
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2005
          • 207

          #64
          nesten dumt at de som bor over diadora tribunen ikke tok fra brannslokningsslangen og spylte ned de som blussa!
          I wouldn`t kill you if you bit my head of!

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #65
            Opprinnelig skrevet av sniper
            Alle kan ikke være på Kanari-feltet heller, det finnes tross alt andre plasser på Åråsen hvor det er mulig å bidra.
            Hehe, ja godt bidrag må jeg si.
            Men jeg håper du og andre på sittetribunene får igang litt mer futt etterhvert. Det er ikke bare KFL som må skjerpe seg.

            Jeg har ikke noe imot de som sitter. Kommer kanskje til å gjøre det selv etterhvert.

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #66
              Ingen tvil om at Klanen var best på tribunen idag, men var ikke noe voldsom overkjøring fra dem. Men er blitt litt sånn de siste åra at de som vinner på banen vinner på tribunen også. Problemet med KFL feltet er at akustikken der er så ræva. Lyden går fra taket og rett ned istedenfor på Diadora hvor den sprer seg utover. Håper det snart blir gjort noe med det, for det har vært snakk om det i mange år nå
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #67
                Opprinnelig skrevet av Kloachim
                nesten dumt at de som bor over diadora tribunen ikke tok fra brannslokningsslangen og spylte ned de som blussa!
                Blir spennende og se om nøff straffer vif med poeng trekk, det er jo det dem har sakt...Men jeg tipper at gull klompen vif slipper unna ,skulle likt og sett hva som hadde skjedd om det var oss..

                Kommentar

                • Kloachim
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Oct 2005
                  • 207

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Blir spennende og se om nøff straffer vif med poeng trekk, det er jo det dem har sakt...Men jeg tipper at gull klompen vif slipper unna ,skulle likt og set hva som hadde skjedd om det var oss..
                  Hvem er det som har ansvaret for sikkerheten på diadora? er det LSK eller har dem egne vakter som LSK har på sine bortekamper?

                  Er det LSK ligger det vel en bot der også pga dårlig sikkerhetssjekk?
                  I wouldn`t kill you if you bit my head of!

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Blir spennende og se om nøff straffer vif med poeng trekk, det er jo det dem har sakt...Men jeg tipper at gull klompen vif slipper unna ,skulle likt og sett hva som hadde skjedd om det var oss..
                    Ja får da virkelig håpe de slipper unna. Poengene skal deles ut på banen, ikke i doms og sanksjonsutvalget til NFF.
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #70
                      Hvorfor var det ikke noe tifo idag? Hadde forventet meg noe gromt på en så stor kamp, hvertfall ettersom FuglaTifo har levert varene den siste tiden.
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Raskolnikov
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1452

                        #71
                        Visstnok mente LSK at tifoen var brannfarlig og satt seg på bakbeina. Ironisk når søpla blusset, men vi får trøste oss med at bluss er livsfarlig så det var nok minst 10 klansaper som mistet synet og det dobbelte som fikk svidd bort håret.
                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                        Kommentar

                        • Hoho
                          -Engasupporter-
                          Forumsadist
                          • Oct 2006
                          • 140

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Kloachim
                          Hvem er det som har ansvaret for sikkerheten på diadora? er det LSK eller har dem egne vakter som LSK har på sine bortekamper?

                          Er det LSK ligger det vel en bot der også pga dårlig sikkerhetssjekk?
                          De som sto i porten hadde hvertfall LSK logoer på jakka. Vaktene som gikk rundt med sine gule søte vester aner jeg ikke.

                          De som inspiserte tribuna etter vi hadde lagt ut TIFOen var vel både med og uten LSK logoer om jeg husker rett.

                          KOT/KST er jo også med på alle bortekamper, men det er vel ett krav om at arrangørklubben skal ha dekket det som ansees som bebov av sikkerhet?

                          Uansett, sikkerhetssjekken var latterlig. Vaktene tok meg så vidt det var på overarma før de sendte meg inn. Jeg kunne hatt med meg hva som helst igjennom den sjekken uten at de hadde merka det. De kjente ikke engang på lommene verken forran på gensern eller i buksa. Det var det flere som reagerte på også, så det var ikke bare tilfeldigvis meg de sjekka dårlig.

                          Nå gjennstår det vel bare å se hva NFF finner på å gjøre etter det lille stuntet vårt da. Kan jo nevnes av vaktene gjorde en bedre figur idag enn feks mot Kjernen på åråsen ifjor. Ingen som stormet opp på tribunen og river ut den de tror det var, ingen problemet oppstod...
                          Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                          JA, det er det

                          *Hoho er en skapfugl*

                          Kommentar

                          • Krissern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1017

                            #73
                            tifo gruppa fikk beskjed i dag tidlig da vi skulle bære inn kasterullene på tribunen. Det ble da gikk beskjed om at kasteruller var brannfarlige og derfor ulovlig. Dette ble vedtatt på sikkerhetsmøte for 2 uker siden. Hvem i kfl har fått beskjed om dette?
                            Utrolig patetisk av lsk å ikke gi beskjed om dette tidligere!
                            HULBY MÅ GÅ!

                            Kommentar

                            • Oddis
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 2744

                              #74
                              Et av problemene i går kveld var at det var KUN de 3-4 mest "populære" sangene som blei ført ann! At forsangere ikke innser at trøkket er dalende, men fortsetter på samma i 4 minutter til er også en årsak! Jeg og en kompis gadd ikke mer på slutten, fordi det var akkurat den samma sangen som hadde gått igjen på tribunen hele matchen.. Dritt lei blir man etterhvert...

                              Hjelper heller ikke at den fjerdedelen til høyre i fansen sett fra banen var totalt lydløse heller.. Der stod det bare jeg og et par kompiser pluss kanskje 4-5 andre som gadd å synge. Det blir det faen ikke mye liv ut av!

                              Full skjerpings til hjemmekampen mot Rosenborg må til.. Kan ikke bli pissa på av dem! Det hadde vært det absolutte lavmål!

                              Edit: I tillegg går det kanskje ann å spre de syngende litt utover feltet, om det går ann å organiseres? Kunne vært verdt ett forsøk!
                              Last edited by Oddis; 14.04.2009, 04:21. Begrunnelse: omtrentlig
                              Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                              Kommentar

                              • VIFpatriot
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Jan 2009
                                • 1

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Martini
                                Forresten håpløst av ISKO å angripe UL på torvet, men men,ryktene skal ha det til at et par av enga sine blei slått ned, så d var da enda godt....
                                Når skjedde dette?

                                Kommentar

                                • Shaggy
                                  Juniormedlem
                                  Bøffelpromp
                                  • Aug 2008
                                  • 15

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av VIFpatriot
                                  Når skjedde dette?
                                  Jeg så det var noe kødd der før Fuglatoget gikk. Rundt kl 18 så det ut som noen ble taua inn av politi.

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    #77
                                    Jeg sto ved forsangerfeltet på felt A, og der var det hvertfall bra synging hele kampen. Hørte nesten aldri Klanen, så jeg er litt overrasket over at vi har vært så "ræva".

                                    Jeg skulle likt å se denne diskusjonen om det var Klanen som hadde fått en og to mål i ræva først!!
                                    Last edited by veiron; 14.04.2009, 10:31. Begrunnelse: idiotisk tastatur som stjeler bokstaver

                                    Kommentar

                                    • KFL109
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1958

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                      Hvorfor var det ikke noe tifo idag?
                                      Opprinnelig skrevet av Krissern
                                      tifo gruppa fikk beskjed i dag tidlig da vi skulle bære inn kasterullene på tribunen. Det ble da gikk beskjed om at kasteruller var brannfarlige og derfor ulovlig. Dette ble vedtatt på sikkerhetsmøte for 2 uker siden. Hvem i kfl har fått beskjed om dette?
                                      Kasterullene skulle være en del av et større tifoarrangement. Da LSK nektet bruk av rullene pga. brannsikkerhet valgte FuglaTifo å droppe hele tifoen, i stedet for å ha noe halvveis. En fornuftig avgjørelse.

                                      Bruk av kasteruller var ikke en sak på sikkerhetsmøtet jeg deltok på 2. april.
                                      Vidar Evje

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        #79
                                        Vi sang rett og slett ræva i går!!! Klanen pisset på oss og det er jævlig skuffende!! Er så jævlig lei av de idiotene som står og drikker kaffe i stede for å synge!!!!!! Feltet er for syngende supportere for faen!!!!!

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Ingen tvil om at Klanen var best på tribunen idag, men var ikke noe voldsom overkjøring fra dem. Men er blitt litt sånn de siste åra at de som vinner på banen vinner på tribunen også. Problemet med KFL feltet er at akustikken der er så ræva. Lyden går fra taket og rett ned istedenfor på Diadora hvor den sprer seg utover. Håper det snart blir gjort noe med det, for det har vært snakk om det i mange år nå
                                          Jeg er litt uenig, for etter noen år på SS så kjenner jeg litt til lydbildet fra KFL mot oss, og i går var det mye dårligere enn det har pleid å være.

                                          Kommentar

                                          Working...