LSK-vif

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 123
    Medlem
    Hoffnarr
    • Mar 2009
    • 57

    Opprinnelig skrevet av Seb.R
    Etter 2-0 scoringa, ja. Før? Aldri i verden.
    Helt klart at det var bedre i andre omgang fra feltet, men de gangene klanen/kfl sang samtidig så hørtes klanen mye bedre fra min posisjon.
    25.11.05

    CONTRO IL CALCIO MODERNO

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      Opprinnelig skrevet av 123
      Selv om ikke alle er enige i alt som skjer for tiden, så tror jeg ingen ønsker noe annet enn at vi skal ha de beste supporterne i landet.
      Enkelte ønsker at KFL skal fremstå som dårlige for å kunne hevde at alt var så mye bedre før.

      Jeg har vært med på noen tap på hjemmebane mot søpla gjennom tidene og det har ALDRI vært så bra motgangssynging som i går. Jeg har tidligere opplevd å høre apeberget på KFL-feltet i flere minutter, det gjorde jeg ikke i går.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        Opprinnelig skrevet av 123
        Helt klart at det var bedre i andre omgang fra feltet, men de gangene klanen/kfl sang samtidig så hørtes klanen mye bedre fra min posisjon.
        Det sier seg selv at diadora ikke overdøver "Lillestrøm Klapp, Klapp, Klapp" fra store deler av Notar, SS, i tillegg til brukbare deler av RB.

        Klanen var ikke spesielt gode igår. Fra indre bane drøyt 1,5 meter med ryggen til Klanen hørte jeg KFL godt i første omgang. Igår var det ingenting enn de sportslige resultatene som avgjorde tribunekampen, as usual...
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • 123
          Medlem
          Hoffnarr
          • Mar 2009
          • 57

          Opprinnelig skrevet av Seb.R
          Det sier seg selv at diadora ikke overdøver "Lillestrøm Klapp, Klapp, Klapp" fra store deler av Notar, SS, i tillegg til brukbare deler av RB.
          My bad, du har helt sikkert rett i den ene gangen.

          Jeg sier bare hva som hørtes bort til min posisjon på ss, verken mer eller mindre. Så får dere tro at alle ønsker at kfl skal framstå dårligere. Sannheten er ihvertfall en helt annen.
          25.11.05

          CONTRO IL CALCIO MODERNO

          Kommentar

          • Loddet
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 325

            At trykket er dårligere enn det var tidligere er kanpt noen overaskelse. Uavhengig om hva man mener om ultrasene, er det jo klart at når UFC og KGG er borte, så klarer man jo ikke fylle disse tomrommene med en gang. Felt C, hvor jeg har stått i mange år, er på mange måter blitt en familietribune. Det var det definitivt ikke tidligere, med Team Scooter og UFC som ledende grupperinger.

            Personlig rangerer jeg 2006 som vår beste sesong tribunemessig. Da hadde man undergrupper som puncha som faen. Derifra til nå har etter min mening vært, av ulike årsaker, en lang nedtur tribumemessisg for KFL. Man må jobbe som faen for å komme seg opp igjen.

            Kommentar

            • 123
              Medlem
              Hoffnarr
              • Mar 2009
              • 57

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Enkelte ønsker at KFL skal fremstå som dårlige for å kunne hevde at alt var så mye bedre før.

              Jeg har vært med på noen tap på hjemmebane mot søpla gjennom tidene og det har ALDRI vært så bra motgangssynging som i går. Jeg har tidligere opplevd å høre apeberget på KFL-feltet i flere minutter, det gjorde jeg ikke i går.
              Jepp, helt sikkert noen som ønsker det. Men blant kremen av sunn norsk ungdom på felt p er gjennomgangsmelodien en helt annen. Jeg hevder likevel at vi for et par år siden var landets klart beste supportere i motgang. Mens de siste åra har dette forandra seg.
              25.11.05

              CONTRO IL CALCIO MODERNO

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av 123
                Jepp, helt sikkert noen som ønsker det. Men blant kremen av sunn norsk ungdom på felt p er gjennomgangsmelodien en helt annen. Jeg hevder likevel at vi for et par år siden var landets klart beste supportere i motgang. Mens de siste åra har dette forandra seg.
                Vi er fremdeles landets klart beste supportere i motgang. Serieåpninga i fjor mot Tromsø, mens alt var fryd og gammen mellom alle, sugde vi lut. Jeg skjønner ikke når vi skulle vært så voldsomt mye bedre enn vi er nå...
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Frode Thai
                  KFL styremedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 380

                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                  At gamle som unge er mdl av kfl er bare bra, men de som hadde gått seg bort øverst i går tror jeg neppe hadde hvert på en kamp før.:evil:


                  OKS, Oslo Kristne Senter, hadde før kampen bestilt nærmere 100 billetter til feltet vårt til sine og våre medlemmer. Disse ble plassert øverst på felt A..
                  Her var alderen variert, det samme var engasjementet.



                  Frode Johansen


                  Frodethai
                  Frode Johansen
                  styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Fugla- patriot83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2005
                    • 1241

                    Endte opp rimelig hes i dag... Prater og så forsvinner et ord her og der...

                    Men sjøl stod jeg og en god del gubbs med meg ved siden av Patrick og Keeper'n ved forsangerfeltet på felt C. Jeg synes det var bra med trøkk, men jeg fikk også oppleve Felt C-spøkelset - de som står mellom JK og det nye forsangerfeltet på felt C. Hadde et ektepar sikkert i femtiåra foran meg og han gubben var ALLTID sist med å ta opp henda og var rimelig karakteristisk for resten av oppleve-men-ikke-bidra-folka. Og jeg er jo av den typen som blir vel ivrig på kamper og han blei ganske forbanna når jeg var borti han i ivrige tilfeller. JK klarer seg kjempebra, men det området som er mellom JK og forsangera er faen meg stusselige greier. Ellers var det greit med liv fra felt C, mener jeg.

                    Hvor går forresten grensen for hvor utagerende man kan være ift norsk kultur? Jeg mener man faen meg må tåle at det er litt liv på et STÅENDE supporterfelt. Folk må faktisk tåle at sidemannen hopper og at man kanskje kommer i kontakt med de foran seg mener nå jeg...

                    Og når vi gikk i tog nordover Kielland'sen kjørte VIF-biler forbi sørover og provoserte med påhengte skjerf på bilene. Når disse skjerfa blei tatt blei det krevet at disse blei levert tilbake. Var dette å gå over streken? Bare et etisk spørsmål...

                    Alt i alt synes jeg det var bra liv til tross for den utrolige dårlige kampen. Ikke lett å vite hva man skal tro ift tribunekampen. Noen som satt likeved KFL og fotograf foran klanen sa vi klarte oss bra i tribunekampen, mens noen på SS prater om totaldominans av den trendy klanen. For oss som FAKTISK STÅR OG SYNGER er det ikke så lett å få med seg om motstandera synger.
                    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      Opprinnelig skrevet av Frode Thai
                      OKS, Oslo Kristne Senter, hadde før kampen bestilt nærmere 100 billetter til feltet vårt til sine og våre medlemmer. Disse ble plassert øverst på felt A..
                      Her var alderen variert, det samme var engasjementet.
                      Hvorfor i helvete skal de få bestille billetter til feltet vårt??

                      Kommentar

                      • Skinke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2007
                        • 3914

                        Dere som kasta lighter på slutten mot mos eller hvem det var som lå der. IDIOTER!

                        Det er en uting som må bli slutt på asap!
                        Last edited by Skinke; 14.04.2009, 17:48.
                        Daukjøtt Felt C

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          Opprinnelig skrevet av Frode Thai
                          OKS, Oslo Kristne Senter, hadde før kampen bestilt nærmere 100 billetter til feltet vårt til sine og våre medlemmer. Disse ble plassert øverst på felt A..
                          Her var alderen variert, det samme var engasjementet.



                          Frode Johansen


                          Frodethai
                          Hæ? hvorfor i svarte får disse folka billetter på feltet når vi skal spille mot enga??? Er jo helt borti natta!!!! Herregud å latterlig!!!

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            Opprinnelig skrevet av Skinke
                            Dere som kasta lighter på slutten mot mos eller hvem det var som lå der. IDIOTER!
                            Den reagerte jeg på også. Det hadde ikke vært kult om den traff en VIF-spiller selv om jeg misliker dem aldri så mye. Men det værste er jo at den til og med kunne truffet en av våre egne!

                            Det irriterer meg at det alt for ofte bevises at vi har hjernedøde folk i våre rekker.

                            Kommentar

                            • Röshbærj
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Sep 2004
                              • 57

                              Det mest pinlige for meg igår (tribunemessig) var når den derre "Vi er fugla"-låta kom over anlegget, og klanen regelrett kjørte over oss med "hater kanari"-greier.

                              "Vi er fugla" er totalt uten trøkk, og bør ikke spilles rett før så store kamper..det er kun et par tekstlinjer hvor man kan dra til litt, mens resten av sangen, og SPESIELT refrenget, suger max i tribunevolum!

                              Rett og slett pinlig!
                              Last edited by Röshbærj; 14.04.2009, 18:47. Begrunnelse: tasteleif

                              Kommentar

                              • Kloachim
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2005
                                • 207

                                Opprinnelig skrevet av Röshbærj
                                Det mest pinlige for meg igår (tribunemessig) var når den derre "Vi er fugla"-låta kom over anlegget, og klanen regelrett kjørte over oss med "hater kanari"-greier.

                                "Vi er fugla" er totalt uten trøkk, og bør ikke spilles rett før så store kamper..det er kun et par tekstlinjer hvor man kan dra til litt, mens resten av sangen, og SPESIELT refrenget, suger max i tribunevolum!

                                Rett og slett pinlig!
                                vi pissa på enga for noen år siden på ullevaal med lillestrøm, ohh ahh. og kjerka kom på høytaleranlegget.

                                men ja, rett og slett flaut.

                                Er vel kansje noe med at vi har vært meget gode i noen år. Da er det lett å ikke synge for full hals hele tiden.
                                I wouldn`t kill you if you bit my head of!

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  Opprinnelig skrevet av Kloachim
                                  vi pissa på enga for noen år siden på ullevaal med lillestrøm, ohh ahh. og kjerka kom på høytaleranlegget.

                                  men ja, rett og slett flaut.

                                  Er vel kansje noe med at vi har vært meget gode i noen år. Da er det lett å ikke synge for full hals hele tiden.
                                  Det var forza fugla vi sang.

                                  Kommentar

                                  • Kloachim
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2005
                                    • 207

                                    Opprinnelig skrevet av Emil B
                                    Det var forza fugla vi sang.
                                    stemmer det. hvor ble det av den entusiasmen vi hadde da.
                                    Hadde vi vært på det nivået i går hadde det ikke vært noe som het klanen!

                                    Tror vi må gå tilbake til litt mere enklere sanger som den foreks. når det blir en sang med for mye tekst og ikke kan den så kommer det ofte "mumle mumle LSK"
                                    I wouldn`t kill you if you bit my head of!

                                    Kommentar

                                    • Frode Thai
                                      KFL styremedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 380

                                      Opprinnelig skrevet av Emil B
                                      Hæ? hvorfor i svarte får disse folka billetter på feltet når vi skal spille mot enga??? Er jo helt borti natta!!!! Herregud å latterlig!!!

                                      "disse folka" er KFL medlemmer på lik linje med de aller fleste andre som stod på feltet, samtidig er de også "sponsorer" av KFL.

                                      Det at de har mobilisert og står sammen øverst på Felt A er ikke grunnen til at fugla tapte eller at det til tider var noe laber trøkk på feltet.
                                      Eller....


                                      Frode Johansen



                                      Frodethai
                                      Frode Johansen
                                      styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        Opprinnelig skrevet av Frode Thai
                                        "disse folka" er KFL medlemmer på lik linje med de aller fleste andre som stod på feltet, samtidig er de også "sponsorer" av KFL.

                                        Det at de har mobilisert og står sammen øverst på Felt A er ikke grunnen til at fugla tapte eller at det til tider var noe laber trøkk på feltet.
                                        Eller....


                                        Frode Johansen



                                        Frodethai
                                        Tviler veldig sterkt på at de var medlemmer KFL. Når man spurte hvorfor de ikke prøvde å lage stemmning (synge,klappe,hoppe etc etc.) ristet de bare spørrende på hodet og virket helt uinteresserte i å hjelpe LSK til seier. Tullete å ha de på feltet.

                                        Kommentar

                                        • Raskolnikov
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1452

                                          Opprinnelig skrevet av Oddis
                                          Et av problemene i går kveld var at det var KUN de 3-4 mest "populære" sangene som blei ført ann! At forsangere ikke innser at trøkket er dalende, men fortsetter på samma i 4 minutter til er også en årsak! Jeg og en kompis gadd ikke mer på slutten, fordi det var akkurat den samma sangen som hadde gått igjen på tribunen hele matchen..
                                          Opprinnelig skrevet av Oddis
                                          Full skjerpings til hjemmekampen mot Rosenborg må til..
                                          Kanskje trøkket er dalende fordi det er så mange smartinger som deg som ikke gidder mer? Folk må gjerne skjerpe seg ja, særlig de som ikke gidder å synge på hjemmebane mot vif. Selv er jeg ikke en av dem.
                                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                          Kommentar

                                          Working...