LSK-vif

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #81
    Opprinnelig skrevet av sniper
    Jeg er litt uenig, for etter noen år på SS så kjenner jeg litt til lydbildet fra KFL mot oss, og i går var det mye dårligere enn det har pleid å være.
    Det kan det ikke ha vært. Tror du er mer preget av skuffelsen av tapet (på tribunen og på banen) samt at du strengt tatt nærer en generell misnøye med KFL og LSK og ønsker at disse skal fremstå som dårlige.

    Jeg har stått med KFL siden begynnelsen av 1990 og aldri har vi fremstått bedre på tross av at både spill og resultater går i mot oss.

    Selvfølgelig dabber det litt av ettersom vi ligger under og ikke evner å sette dem under skikkelig press, men å si at KFL har tapt seg er rett og slett ikke sant. Vi varierer som tidligere år, men sett under ett er vi voldsomt mye bedre nå enn vi var bare for noen år siden. Noen som husker serieåpninga i fjor? Kampen borte mot Stabæk i serieåpninga var langt mer skuffende i mine øyne, enn gårsdagens.

    Jeg skulle selvfølgelig ønske at vi klarte å fremstå enda bedre. At alle var like punche som meg, men det er en utopi. Resultatet preger matchen og sett ut fra det leverte KFL godkjent og vel så det. Samme resultat andre veien ville vært svært pinlig for våre "venner" fra Odal og Toten...
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #82
      Opprinnelig skrevet av Oddis
      Et av problemene i går kveld var at det var KUN de 3-4 mest "populære" sangene som blei ført ann! At forsangere ikke innser at trøkket er dalende, men fortsetter på samma i 4 minutter til er også en årsak!
      Dette er rett og slett pisspreik.
      Vi bytta sanger jævla ofte, og de sangene som fikk lov til å gå, var de som hadde trøkk: erlandsen, rivers of babylon og en par til.

      Det Ronnie hørte mest fra meg var vel "ny sang. nå"
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • glasgow
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1251

        #83
        Opprinnelig skrevet av Emil B
        Vi sang rett og slett ræva i går!!! Klanen pisset på oss og det er jævlig skuffende!! Er så jævlig lei av de idiotene som står og drikker kaffe i stede for å synge!!!!!! Feltet er for syngende supportere for faen!!!!!
        Og hvor ble det av medlemssjekken til feltet.
        Bakerst der jeg har stått de siste 5 årene var det mange "unskyld utrykket" gamle kjerringer som så ut som de var på seitsing eller noe.
        Bare sto der og så på kamp. Jeg prøvde og si at det i det minste er lov og være med og klappe. Men med møtt med et rart blikk og hoderisting.....
        På tide med flyers kanskje, hvor det tydelig kommer frem at KFL feltet er for syngende supportere...........
        Og ikke turister.
        Legg debatten død om at folk skal få være med og se om det er noe for de.
        Meld dere inn i kfl og bidra på tribunen. Eller finn dere et annet sted på Åråsen.
        Og kanskje det er på tide og flytte litt på forsangerene.
        på sidene og lenger oppe.

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #84
          Opprinnelig skrevet av glasgow
          Og kanskje det er på tide og flytte litt på forsangerene.
          på sidene og lenger oppe.
          ????

          har du fulgt med i det hele tatt eller?
          hovedforsangerfeltet og felt B var flyttet flere rader nedover til denne matchen.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • audun
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2005
            • 255

            #85
            Opprinnelig skrevet av glasgow
            Bakerst der jeg har stått de siste 5 årene var det mange "unskyld utrykket" gamle kjerringer som så ut som de var på seitsing eller noe.
            Bare sto der og så på kamp. Jeg prøvde og si at det i det minste er lov og være med og klappe. Men med møtt med et rart blikk og hoderisting.....
            Gi dem et kamera og send dem ned for å ta bilder. Har aldri hatt så lyst til å stå på feltet å synge som jeg hadde i går. Kunne godt bytta plass med de gamle kjerringene, for man får så sinnsykt lyst til å skrike ut LSK-sanger etter å ha sittet 3 meter fra klanen i 45 minutter.
            Kreativ Kanaris - Fotograf
            www.audunbraastad.com

            Kommentar

            • FUGlinho
              KFL styremedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2454

              #86
              Opprinnelig skrevet av glasgow
              Og hvor ble det av medlemssjekken til feltet.
              Bakerst der jeg har stått de siste 5 årene var det mange "unskyld utrykket" gamle kjerringer som så ut som de var på seitsing eller noe.
              Bare sto der og så på kamp. Jeg prøvde og si at det i det minste er lov og være med og klappe. Men med møtt med et rart blikk og hoderisting.....
              På tide med flyers kanskje, hvor det tydelig kommer frem at KFL feltet er for syngende supportere...........
              Og ikke turister.
              Legg debatten død om at folk skal få være med og se om det er noe for de.
              Meld dere inn i kfl og bidra på tribunen. Eller finn dere et annet sted på Åråsen.
              Og kanskje det er på tide og flytte litt på forsangerene.
              på sidene og lenger oppe.
              Kan hende at disse "gamle kjerringene" er medlemmer av kfl? Måtte vise sesongkortet mitt når jeg skulle opp på tribunen hvertfall..
              Kim
              Styremedlem KFL

              Kommentar

              • FUGlinho
                KFL styremedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2454

                #87
                Opprinnelig skrevet av Hoho
                Uansett, sikkerhetssjekken var latterlig. Vaktene tok meg så vidt det var på overarma før de sendte meg inn. Jeg kunne hatt med meg hva som helst igjennom den sjekken uten at de hadde merka det. De kjente ikke engang på lommene verken forran på gensern eller i buksa. Det var det flere som reagerte på også, så det var ikke bare tilfeldigvis meg de sjekka dårlig.
                Sikkerhetssjekken på Åråsen om dagen er helt latterlig!! De tok meg såvidt på ryggen og halveis på ene bukselomma, kunne jo gått inn med hva som helst igår! Her må det gjøres noe! Greit nok at vi kom veldig mange på en gang med Fuglatoget, men det bør ikke være noen unnskyldning!
                Kim
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • Martini
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 294

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av VIFpatriot
                  Når skjedde dette?

                  Skjedde ved 6 tida før toget vårt skulle samles på torvet, da storma dISKO våre folkelige enkeltpersoner på "Pikene på torvet", og et par gikk i asfalten...Var selv på Martins før matchen, mdn snakka med flere som hadde sett det i etterkant, både fra UL og fra bekjente...
                  FUGLA TIL VI DØR!

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1251

                    #89
                    Det var ingen som sjekket medlemskapet mitt rundt kl 19 i går.
                    Synd at ikke dette blir gjennomført.
                    At gamle som unge er mdl av kfl er bare bra, men de som hadde gått seg bort øverst i går tror jeg neppe hadde hvert på en kamp før.:evil:

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Det kan det ikke ha vært. Tror du er mer preget av skuffelsen av tapet (på tribunen og på banen) samt at du strengt tatt nærer en generell misnøye med KFL og LSK og ønsker at disse skal fremstå som dårlige.

                      Jeg har stått med KFL siden begynnelsen av 1990 og aldri har vi fremstått bedre på tross av at både spill og resultater går i mot oss.
                      Med respekt å melde, siden du drar frem meg som et argument her: I all min tid på denne jord vil jeg da vitterlig ikke at LSK og KFL skal fremstå som dårlig, eller dårligere enn det som reelt presteres. Greit at jeg ønsker at ting kunne vært annerledes, men det er da ikke det jeg baserer tilbakemeldingen min på. Hvis man ikke velger å ta kritikken, så er det helt ok, jeg forsøkte bare å formidle min mening om stemningen i går, noe jeg tydeligvis skulle holdt meg for god for.

                      Petter

                      Kommentar

                      • Brenne(vin)
                        Medlem
                        Bøffel
                        • Dec 2006
                        • 37

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av sniper
                        Kanari-Fansen er definitivt ikke det de var, fra min plass på felt P, så pissa Klanen på KFL i alle retninger. Trøkket var MYE større fra de på Diadora i forhold til de på Kanari-feltet.
                        Nok en grunn til at vi må slutte og leke olympiakos light og trå til med noen sanger med trøkk og tekst! Får ikke opp stemninga med de dystre trallene kfl har hosta opp de siste årene.

                        Kommentar

                        • Martini
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2007
                          • 294

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Brenne(vin)
                          Nok en grunn til at vi må slutte og leke olympiakos light og trå til med noen sanger med trøkk og tekst! Får ikke opp stemninga med de dystre trallene kfl har hosta opp de siste årene.
                          Uenig, den sydlanske tribunekulturen vi kjører med en del trommer og evighetssanger kan så absolutt sørge for et kjempetrøkk sammenlikna med den mer britiske stilen søpla kjører....

                          Må faktisk stikke fingern i jorda å se at vi sang i motgang nesten HELE matchen gjennom igår, noe de på Diadora ikke gjorde... Hadde vi vært i dems posisjon, så er jeg sikker på at tribunekampen hadde stått annerledes!!!...(ingen unnskyldning seff, kun fakta faen...)
                          FUGLA TIL VI DØR!

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av Martini
                            Uenig, den sydlanske tribunekulturen vi kjører med en del trommer og evighetssanger kan så absolutt sørge for et kjempetrøkk sammenlikna med den mer britiske stilen søpla kjører....

                            Må faktisk stikke fingern i jorda å se at vi sang i motgang nesten HELE matchen gjennom igår, noe de på Diadora ikke gjorde... Hadde vi vært i dems posisjon, så er jeg sikker på at tribunekampen hadde stått annerledes!!!...(ingen unnskyldning seff, kun fakta faen...)
                            Enig her, syns vi klarte oss bra i motgang igår, jeg stod rett ved Rønnern og ble ganske imponert til tider! Syns det nesten er rart at vi virka så dårlige utad.. På 0-1 fortsatte vi i samme stil, om ikke bedre enn vi gjorde før scoringa.
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Brenne(vin)
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Dec 2006
                              • 37

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Martini
                              Uenig, den sydlanske tribunekulturen vi kjører med en del trommer og evighetssanger kan så absolutt sørge for et kjempetrøkk sammenlikna med den mer britiske stilen søpla kjører....

                              Må faktisk stikke fingern i jorda å se at vi sang i motgang nesten HELE matchen gjennom igår, noe de på Diadora ikke gjorde... Hadde vi vært i dems posisjon, så er jeg sikker på at tribunekampen hadde stått annerledes!!!...(ingen unnskyldning seff, kun fakta faen...)
                              Kampen igår var ikke noe unntak, til tider er det lydbildet vi leverer så humørløst at man bruker kjeften til andre ting enn å synge. Greit nok at evighetsorkesteret gir litt trøkk når alle tar i på det kjente og kjære, men når resten av reportoaret er to greske kvarterslåter så heller jeg mer mot noen humørfylte sanger man kan le av og lage god stemning.

                              Kommentar

                              • Stone
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 225

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern

                                Jeg har stått med KFL siden begynnelsen av 1990 og aldri har vi fremstått bedre på tross av at både spill og resultater går i mot oss.
                                Er du seriøs?
                                Mener du virkelig at gårsdagen var positiv lydmessig?

                                Tror man skal være litt ydmyk ovenfor andres meninger før man går på person her. Er flere enn deg som har vært med lenge og tydeligvis har en litt annen oppfatning.
                                En får jo ikke med seg alt når man står midt inne i gjengen.
                                Men de som har oppholdt seg på tribunen tvers ovenfor dere over lang tid, kan nok gi et likesågodt bilde av situasjonen som deg.

                                Er enig med Petter her, det har dessverre blitt litt dårligere, men alle som en håper jo at dette snur seg igjen snarest.

                                Dette er ingen kritikk av de som synger, snarere enn oppfordring til alle de som står på feltet og IKKE synger.

                                NB! Vi er i det minste milevis bedre enn Brann fansen som ga opp etter det første målet i mot, i tillegg til å pipe ut egne spillere gjentatte ganger. Så alt er ikke negativt dagen derpå....

                                Kommentar

                                • heidar
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2121

                                  #96
                                  Tilbake på feltet igår, etter noen måneders fravære. Syns førsteomgangen matcha det som ble levert av spillerne på banen: Lite trøkk og intensitet, men desto mer nervøsitet.

                                  Fra starten av 2. omgang tok det seg opp, og jeg syns andreomgangen var relativt bra fram til 0-2-målet. Deretter døde (ikke overraskende) stemninga ut.
                                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                                  Endelig er mørketida over.

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    #97
                                    For å se det fra et litt annet perspektiv.

                                    Hvor ræva var ikke Klanen når vi pressa på i 2. omgang?
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • 123
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Mar 2009
                                      • 57

                                      #98
                                      Selv om ikke alle er enige i alt som skjer for tiden, så tror jeg ingen ønsker noe annet enn at vi skal ha de beste supporterne i landet.

                                      Fra min posisjon på ss var det jevnt før scoringene i går, med et lite overtak til enga. Etter første scoring var det walk-over til bortesvingen. Tidligere hadde vi den beste støtten i motgang, nå virker det som om det kun er en veldig liten del på feltet som gidder å synge når vi ikke leder.

                                      Som jeg tidligere har etterlyst så bør kfl gå massivt ut med at feltet kun er for syngende, flaggende, hoppende supportere.

                                      Vestfolds Fineste.
                                      25.11.05

                                      CONTRO IL CALCIO MODERNO

                                      Kommentar

                                      • 123
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Mar 2009
                                        • 57

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                        For å se det fra et litt annet perspektiv.

                                        Hvor ræva var ikke Klanen når vi pressa på i 2. omgang?
                                        Aner ikke om lyden kommer feil fram til min plass på ss, men klanen hørtes i det store og hele klart mye bedre enn feltet også i andre omgang.
                                        25.11.05

                                        CONTRO IL CALCIO MODERNO

                                        Kommentar

                                        • Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

                                          Opprinnelig skrevet av 123
                                          Aner ikke om lyden kommer feil fram til min plass på ss, men klanen hørtes i det store og hele klart mye bedre enn feltet også i andre omgang.
                                          Etter 2-0 scoringa, ja. Før? Aldri i verden.
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

                                          Kommentar

                                          Working...