Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
        wtf?? Nå skulle noen hatt et klipp fra gammelt av når vi gjorde dette, lagt opp på Youtube og linket det til det klippet. COPYCATS!!


        ...eller var det noen andre som gjorde dette før KFL?

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          Opprinnelig skrevet av veiron
          wtf?? Nå skulle noen hatt et klipp fra gammelt av når vi gjorde dette, lagt opp på Youtube og linket det til det klippet. COPYCATS!!


          ...eller var det noen andre som gjorde dette før KFL?
          Det var Petter Olafson aka Sniper aka flisbyen som fyrte i gang dette første gangen i KFL. Han hadde vel plukket opp det fra Stoke. Så vi var absolutt ikke først, annet enn i Norge.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Fritz
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2004
            • 1033

            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Det var Petter Olafson aka Sniper aka flisbyen som fyrte i gang dette første gangen i KFL. Han hadde vel plukket opp det fra Stoke. Så vi var absolutt ikke først, annet enn i Norge.
            Historieforfalskning. Petter og jeg plukket opp denne på Leeds - West Ham den gang vi var unge. West Ham hadde en sedvanlig elendig sesong, og hadde ikke scoret på fire/fem kamper. Steve Potts ble stående og måpe når innkastet hans ble møtt med stormende jubel.

            Noen måneder senere var det RBK - Lillestrøm på Lerkendal. Lillestrøm lå under med fem mål, og en ny sang var født...

            Kommentar

            • flisbyen
              Utestengt
              • Sep 2010
              • 305

              Fritz Bratz tok med denna til Norge. Jeg skal ikke ha skylda for dette.

              Kommentar

              • Kristiansen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2007
                • 1332

                Pent show på Malmö's første trening i år:

                BORKED

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5914

                  Forbanna idioter! Evertonfans til angrep på Liverpool-pub og ender med å skade Evertonfans. Uansett hvem ofrene er, så er dette det siste man trenger assosiert med fotball.

                  Merseyside Derby day throat slash victim speaks of his terror


                  Spoiler:






                  Everton fan glassed in throat after Merseyside derby

                  His dad, a Liverpool FC fan who has a back condition that makes it difficult for him to walk, was left with bruises to his head and slashes to his hands.
                  The boy’s other uncle, an Everton supporter, believes the thugs may have attacked them on the mistaken belief they were Liverpool fans, as the pub is normally frequented by Reds.
                  He told the ECHO: “They got me with the bottle first and then they got me with the pool cue. The bottle cut my head open and then I got hit by the pool cue. I’ve got five stitches in the left side of my head. It was only when I shouted ‘I’m a Blue’ that they stopped.”
                  Today Merseyside police confirmed that officers were investigating the incident and appealed for witnesses.
                  A police spokesman said: “All three victims were taken to hospital by ambulance for treatment.
                  “The 22 and 32-year-old have since been discharged after having their injuries stitched. The 30-year-old, who is from the Anfield/Walton area is currently in hospital recovering from surgery to a neck wound.”
                  Detectives investigating the assaulting are appealing for anyone with information to call St Anne Street CID on 0151 777 4064 or Crimestoppers 0800 555







                  Read More http://www.liverpoolecho.co.uk/liver...#ixzz1BOHsmnz9
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    Plankehaugen og Supras enige om samarbeid videre: http://www.f-b.no/ffk/plankehaugen-a...erne-1.5956163

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      Vikinghordene kaster ut flere medlemmer.

                      Kommentar

                      • LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

                        Opprinnelig skrevet av Emil B
                        Vikinghordene kaster ut flere medlemmer.

                        http://fotball.aftenposten.no/elites...icle191688.ece
                        Imponerende trodde ikke hordene hadde flere medlemmer
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                        Nei til NFF!

                        Kommentar

                        • Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

                          Copy+paste=epic fail

                          Flagg, bannere og lignende er en flott del av supporterkulturen. Derfor synes jeg det er rørende at Chelseafans velger å hedre storklubben Liverpool når de skal lage slikt. For det kan vel ikke være at noen tok en snarvei og lagde en ren kopi av et Liverpoolbanner? Siden de velger å ta med en del av Liverpools klubblogo på banneret sitt...

                          Last edited by Percy Nilegård; 06.02.2011, 23:43. Begrunnelse: leif
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

                          Even Nordlien

                          Kommentar

                          • Vestfold Kanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Oct 2004
                            • 4583

                            Hahaha, deler av Shankly gates, er det ikke?

                            Plastikklubb. Chelsea Rent Boys!
                            LOUD
                            PROUD
                            ULTRA

                            Kommentar

                            • *46*

                              Var i Globen i går på kampen mellom AIK og DIF. Årets femte og siste derby. Fantastisk stemming. Legger ved en liten YouTube snutt jeg fant for de som måtte ha glede av sånt.



                              Veldig mye snut og alt gikk fredelig for seg. Tok meg en røyk ute på en terasse/overbygg - på plasse utenfor der talte jeg opp 11 politibiler type Mercedes Sprinter og tre-fire Volvo stasjonsvoger. Dette på en side. Ikke noe slåssing og alt fløyt fint! Beste hokceykampen jeg har vært på hittil stemmingsmessig. Få mål, men mange store sjanser man ikke fattet at dem klarete å unngå å putte på... Og det var begge veier.

                              Kommentar

                              • Kristiansen
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 1332

                                AIK-DIF







                                Last edited by Kristiansen; 17.02.2011, 11:49.

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  BORKED

                                  Kommentar

                                  • KristofferN
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Mar 2008
                                    • 13

                                    Kibice Legii zarejestrowani na forum legionisci.com wybrali najlepsz? choreografi? w historii naszego klubu. W g?osowaniu wzi??y udzia? 253 osoby, które wybra?y 30 najlepszych opraw przygotowanych przez ultrasów Legii. Najwy?szej kibice ocenili choreo "Witamy w Piekle", zaprezentowane 9 lat temu na meczu z Widzewem.


                                    Mye bra tifo innslag fra Legia Warszawa :-)

                                    Kommentar

                                    • MoBee
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 958



                                      Sitat:

                                      "Da vi kom til stadion skulle vi løse inn billettene, men før vi kom så langt ble vi geleidet av politiet inn i en stor hall rett ved stadion. Det var masse politi der, og rundt 1000 supportere.

                                      - Vi skjønte ikke hva vi skulle der, og folk begynte å spørre politiet hva som skjedde, men ingen av de franske politifolkene kunne engelsk. Istedenfor begynte politiet å slå rundt seg mot dem som stilte spørsmål, og folk begynte å løpe, sier Hansen til TV 2 Sporten.

                                      - En mann jeg så ble presset opp til veggen og deljet løs på med batonger, bare fordi han protesterte fordi uskyldige mennesker ble banket opp.

                                      Han har ikke opplevd maken tidligere.

                                      - Det var det verste jeg har sett. Det var helt vilt. Politiet gikk rett og slett amok, sier han:"

                                      Kommentar

                                      • Simeone
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2008
                                        • 761

                                        Fant ikke noen passende tråd så jeg tar det her.
                                        Har KFL gitt helt i beng i treningskampene i år eller er engasjement helt borte?
                                        Rett meg hvis jeg tar feil, men det har ikke vært organisert synging fra KFL en gang i løpet av vinteren?
                                        Jeg så jo flere i LSK hallen igår som pleier å stå og synge på feltet men er det ikke interesant nok på vinterstid?
                                        Greit at det er 15 engasjerte sjeler i Tyrkia men det må finnes flere aktive medlemmer.
                                        Nå er det kamp mot trygdemisbrukerne på fredag og da bør folk kjenne sin besøkstid.
                                        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                        para gritarle a la FIFA:
                                        ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                        Kommentar

                                        • Skinke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2007
                                          • 3914

                                          Opprinnelig skrevet av Simeone
                                          Fant ikke noen passende tråd så jeg tar det her.
                                          Har KFL gitt helt i beng i treningskampene i år eller er engasjement helt borte?
                                          Rett meg hvis jeg tar feil, men det har ikke vært organisert synging fra KFL en gang i løpet av vinteren?
                                          Jeg så jo flere i LSK hallen igår som pleier å stå og synge på feltet men er det ikke interesant nok på vinterstid?
                                          Greit at det er 15 engasjerte sjeler i Tyrkia men det må finnes flere aktive medlemmer.
                                          Nå er det kamp mot trygdemisbrukerne på fredag og da bør folk kjenne sin besøkstid.
                                          Personlig så er treningskamp sitte-kamp med vaffel og kaffe for å se på fotball. All cred til de som gidder å lage noe liv på treningskamper!

                                          Jeg har personlig protest mot at vi skal spille mot vif i treningskamper så jeg drar ikke dit å legger igjen noe penger.

                                          Når serien starter opp igjen da skal stemmebånde strammes og synges for fult.
                                          Last edited by Skinke; 27.02.2011, 15:38.
                                          Daukjøtt Felt C

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎