Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Skal vi rasere sprøyterommet i prinsens gate som hevn?

    Fra spøk til alvor. LAVMÅL av apene!
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • caLitri
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 634

      "Vi brenner ned Vålerenga kjerke"
      Gi alt, stå på LSK

      Kommentar

      • joacim
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2009
        • 559

        Dette viser at alle teorier om at denne møkkaklubben er full av aper med IQ på 25 stemmer. At det går an å drive på sånn.. jeg skjønner det rett og slett ikke. Hatet er større enn noensinne nå! håper alle som ser dette, som får vondt i LSK hjertet sitt, får en ekstra gnist for å knuse Apelaget både på banen og tribunen på søndag.
        Styremedlem 2016

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          Jeg håper at "vi" ikke synker ned på deres nivå.
          La idiotene stå der alene

          vIF - 100 år med hærverk
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1251

            Er det ingen kamera / overvåkning på Åråsen. Eller noen som vet hvem som står bak.

            Kommentar

            • caLitri
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2007
              • 634

              - Når jeg hører dette, er det som om noen går inn i et tilfeldig rom og ødelegger et alter. Det er sånn at jeg irriterer meg over at det ikke er dødsstraff i Norge. Jeg håper jeg aldri finner ut hvem det er, for da er det jeg som blir bura inne, tordner en illsint Ivar Hoff overfor Dagbladet.
              Ivar Hoff er en fantastisk mann!
              Gi alt, stå på LSK

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                Rent følelsesmessig kunne jeg gjerne begått kirkebrenning nå MEN:

                Maltrakteringa av Tom Lundstatuen har satt vif-supporterne i et særdeles dårlig lys. Ingen synes dette er tøft eller morsomt, ikke en gang deres egne. Det er pinlig og flaut. La dem steke i eget fett, folkens. Ethvert tåpelig motangrep nå flytter fokus vekk fra idiothandlinga deres. Å la være er beste hevnen nå! La dem leve med det.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                  Rent følelsesmessig kunne jeg gjerne begått kirkebrenning nå MEN:

                  Maltrakteringa av Tom Lundstatuen har satt vif-supporterne i et særdeles dårlig lys. Ingen synes dette er tøft eller morsomt, ikke en gang deres egne. Det er pinlig og flaut. La dem steke i eget fett, folkens. Ethvert tåpelig motangrep nå flytter fokus vekk fra idiothandlinga deres. Å la være er beste hevnen nå! La dem leve med det.
                  De som har gjort dette driter nok i om klanen eller vif blir dratt ned i søla og de nyter nok hvert eneste oppslag denne saken får.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    De som har gjort dette driter nok i om klanen eller vif blir dratt ned i søla og de nyter nok hvert eneste oppslag denne saken får.
                    Det gjør de nok, men det er alltid noen som vet hvem de er, og det er fullt mulig at disse noen ikke liker å bli dratt ned i søla og outer dem. Ellers vil jeg gjerne ha en logo, Håkon: "VIF- 100 år med hærverk". Den skal med glede få være profilbildet mitt på FB til over helga.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • ragnarrock
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 937

                      gruer meg til en eller annen full tosk forsøker å være supermann og ta hevn natt til sndag på vegne av LSK.... håper alle holder seg for gode til å dra noen pranks nå, så kan man godte seg over at alt som heter VIF blir satt i fryktelig dårlig lys denne helgen..
                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                      -RagnarRock-

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        Det beste er å ta igjen på søndag, glemme evighetssangene for en stund og gi alt som ikke er kledd i gult på matta et sant helvete!

                        Kommentar

                        • ragnarrock
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 937

                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Det beste er å ta igjen på søndag, glemme evighetssangene for en stund og gi alt som ikke er kledd i gult på matta et sant helvete!
                          får nok mere effekt om du gir av full hals hver gang noen som er kledd i gult er bortpå ballen... på tide at vi støtter oppom LSK og spillerne..
                          *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                          -RagnarRock-

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                            får nok mere effekt om du gir av full hals hver gang noen som er kledd i gult er bortpå ballen... på tide at vi støtter oppom LSK og spillerne..
                            Ja takk, begge deler.

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Mulig dette er nyhetstrådmateriell men poster her så får mods avgjøre:

                              - Klanen støtter ikke halshugging

                              27. juni - 2013 MortenN

                              - Klanen støtter ikke halshugging. Den/de som har kappet hodet av Tom Lund-statuen får ikke noe kred her i gården, sier Klanens talsmann Christian Kjellsen.
                              Tekst: MortenN
                              IKKE IMPONERT: Talsmann Christian Kjellsen.
                              Ifølge rb.no har noen natt til torsdag kappet hodet av Tom Lund-statuen. Klanens talsmann mener dette er å gå langt over streken.
                              - En ekte Vålerenga-supporter holder seg for god til slikt som dette. Halshugging av statuer er i beste fall hærverk og dårlig stil, og slår kun tilbake på oss, sier en oppgitt Christian Kjellsen.
                              Han forventer at de som står bak melder seg og gjør opp for seg.
                              Foto: rb.no
                              - Her er det bare å krype til korset og be om unnskyldning. Lever tilbake hodet og betal reperasjonene, slik at man kan få hengt på Felleskjøpsdressen igjen.
                              Kjellsen sikter til et tidligere stunt som traff langt bedre, da man ikledde statuen en arbeidsdress fra Felleskjøpet.
                              - Klesstuntet var et muntert innslag i en herlig rivalering, mens nattens stunt slettes ikke faller i samme kategori. Dette ble bare helt feil, og noe Klanen og et samlet Klansstyre tar kraftig avstand fra.
                              Er det medlemmer av Klanen som står bak?
                              - Vi har ingen grunn til å tro det, men vi vet ikke hvem som har gjort dette.
                              Hva blir det neste?
                              - Et samlet klansstyre håper hevntørsten ikke utløser en ytterligere eskalering. Vi elsker rivaleriet med Lillestrøm, men det må ikke anta et tåpelig omfang. Vi antar at det er «folk» med Vålerenga-sympatier som står bak dette stuntet, og vi antar at det er å forvente en hevnaksjon. Det vanlige er nedtagging av busskur og å knuse døra på Bohemen, men vi henstiller til våre fiender på slagmarken å denne gangen framvise stil – i motsetning til de som står bak halshuggingen i natt.
                              Til slutt viser vi også til Christian Kjellsens uttalelser til aftenposten.no, for de som vil ha bildet enda klarere enn det klanen.no klarte med denne artikkelen: Klanen: Dette er lavmål!
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                Opprinnelig skrevet av Klanen
                                Vi elsker rivaleriet med Lillestrøm
                                Jeg trodde ikke de så på LSK som rivaler og at Lyn var det eneste hatlaget de hadde...
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Jeg trodde ikke de så på LSK som rivaler og at Lyn var det eneste hatlaget de hadde...
                                  Situasjonsbasert hat.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Robiwan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2006
                                    • 603

                                    Opprinnelig skrevet av glasgow
                                    Er det ingen kamera / overvåkning på Åråsen. Eller noen som vet hvem som står bak.
                                    Kanskje på tide, er ikke første gang det skjer noe med statuen.
                                    Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3144

                                      Hvis ikke dette tenner spillere og supportere noen så inn i hel**te på søndag, så kan vi bare slukke lyset og gå hjem alle mann.

                                      Støtter ikke hevnaksjoner, men blir utrolig skuffa om vi ikke feier disse svina av banen på søndag, både på gresset og på tribunen.

                                      Når det gjelder reaksjoner mot de som har gjort det er jeg helt på linje med Ivar Hoff.

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        Dagens beste kommer fra Ultras:

                                        Tony:
                                        Nekt enga tifo
                                        -Nekt enga flagg
                                        -nekt enga bannere

                                        Såfremt hodet og de skyldige ikke er på plass innen lørdag. Så får vi se om indrejustisen i enga rydder opp da det er garantert mange som veit hvilke personer som har gjort dette. Tipper det svir for engatifo blant annet at den planlagte "blått Åråsen" tifoen ikke får blitt gjennomført
                                        Hyll, hyll og tusen tomler opp.
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        • ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

                                          Den statuen er det nærmeste jeg kommer et religiøst symbol men å vise følelsene til noen søpleskaller kommer ikke til å skje. Nå burde folk i ledelsen kjenne sin besøkelsestid å få Tommy inn på spillermøtet før kampen. Han er jo så beskjeden at det blir vanskelig men prøv. Skulle gjerne sett han på midtstreken 1525 på søndag også. Hvis ikke taket hadde lettet da så vet ikke jeg

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎