Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

    Så hvordan spillerne reagerte. Greit å stille spørsmål ved innsatsen til enkelte. Sto nærme nok til å høre innholdet i kritikken, langt fra saklig og nærmere hetsing.

    Bortsett fra det var samarbeidet på tribunen konge idag. Såpass bra at speakerene takket oss for at vi skapte liv. :-)
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      Jeg har forståelse for at noen har behov for å lufte på trykket etter et 7-0 tap mot Aalesund. Etter 2-2 borte mot Viking virker det for meg helt fjernt.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        Opprinnelig skrevet av Emil B
        Fuck deg da! Knudtzon er en bitte liten jente. Må tåle at han får høre det. Kippe turte ikke å komme bort.
        Hvis du mener at noen av våre spillere er småjenter, så er det bare å gratulere! Hva er det som gjør han til det i dine øyne?

        Og hva er det han må tåle å høre? Saklige og konstruktive ting, etter et egentlig ganske godt resultat (selv om vi leda 2-0), eller ble det masse dissing? Skal han i så fall finne seg i det?
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

          Jeg var ikke i Stavanger og skal heller ikke legge meg opp i andres oppfatninger av resultatet. Jeg er imidlertid høyst uenig i beskrivelsen av Erling og resten av våre spillere generelt. Videre; i perspektiv av Gulbrandsen-saken, får spillerne med seg det som kommer frem av støtteerklæringer til dem etter slike utbrudd? Folk har selvfølgelig rett til å være misfornøyd med at laget gir fra seg tomålsledelser og kan, innen rimelighetens grenser, selvfølgelig gi uttrykk for det, men jeg mener helt seriøst, at det er viktig at spillerne får høre at mange også gleder seg over det vanskelige bortepoenget også.

          Nå vil nok noen mene at voksne, profesjonelle fotballspillere burde tåle såpass. Jeg synes heller man burde se på disse spillerne som mennesker, akkurat som resten av oss.
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Hvor ble det av "Vi elsker dere for det"? Det er en fantastisk måte å si til noen at de har driti seg ut
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              Opprinnelig skrevet av Emil B
              Fuck deg da! Knudtzon er en bitte liten jente. Må tåle at han får høre det. Kippe turte ikke å komme bort.
              Jeg elsker deg forde!
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                Hvor ble det av "Vi elsker dere for det"? Det er en fantastisk måte å si til noen at de har driti seg ut
                Jeg tror tålmodigheten er slutt hos veldig mange, og er lei av å klappe spillerne på ryggen og si att dem gjorde helt sikkert sitt beste, så vi tilgir dere for att dere dreit dere ut og tapte kampen. Så jeg tror nok bare spillerne må leve med att det er noen som klikker i vinkel av og til.

                Men i denne kampen så mener jeg haglund var for sein med å forandre taktikken, så jeg legger skylda på haglund for att resultatet ble som det ble etter å ha ledet 2-0.

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2506

                  Opprinnelig skrevet av Boing
                  jeg tror nok bare spillerne må leve med att det er noen som klikker i vinkel av og til.
                  Ok, men da må nok de som klikker i vinkel leve med at noen kaller dem dårligere supportere.
                  For meg betyr "I med- og motgang" støtte selv om tålmodigheten er slutt.

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3375

                    Må vel si at det føles mer passende å klappe dem på skulderen etter denne kampen enn når det ble gjort ved en del anledninger tidligere. At spillerene gikk tom på slutten er nesten naturlig med tanke på den innsatsen de la ned første 60 min, og da bør man holde seg for god selv om det er skuffende å gi fra seg 0-2 ledelse.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • Boing
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 711

                      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                      Ok, men da må nok de som klikker i vinkel leve med at noen kaller dem dårligere supportere.
                      For meg betyr "I med- og motgang" støtte selv om tålmodigheten er slutt.
                      Jada, kall dem for dårlige supportere om dere vil, men man kan ikke ta fra dem att dem har lidenskap for LSK. For meg er det blitt stikk motsatt, taper LSK så bryr det ikke meg i det hele tatt, bruker ikke en kalori på å irritere meg. F.eks. tapet mot søppla, bare ristet det av meg når dommeren blåste av kampen og gikk ut av stadion med ett smil og null bekymring. Jeg klarer ikke engang å bli positiv og glad når LSK vinner. Er det slik dere vil dem skal reagere??? Med likegyldighet?? Synes det skal vare litt takhøyde for att folk reagerer forskjellig på resultatene til LSK. F.eks. dem som blusser og sørger for att LSK for bøter er dårlige supportere i mine øyne, men jeg driter i å smøre det inn når det skjer. Det eneste jeg forlanger av dem som blusser er att dem betaler bota av egen lomme, ikke fra innsamlinger og medlemskontigenter.

                      Ha en fortsatt fin sommer.

                      Kommentar

                      • Petter Ø
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3008

                        Opprinnelig skrevet av Boing
                        Ha en fortsatt fin sommer.
                        Nja, etter de siste sommerens har jeg lært meg å ikke bry meg om drittværet så når endelig godværet kom i sommer ble jeg sittende inne
                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                        Kommentar

                        • UltraFo
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 800

                          Jeg synes ikke det var nødvendig å klikke akkurat denne gangen men Boing har ett poeng. Folk har blitt likegyldige og folk er fornøyd sålenge vi ikke rykker ned. Sånn har nok jeg kanskje blitt og, og da er 2-2 i Stavanger "bra".
                          Vet ikke om å klikke på spillerne er veien å gå men at det er en skremmende utvikling i byen, blandt oss her inne og ikke minst i styret rommet. Fler og fler poengterer det også i media. Hva man kan gjøre med det har jeg ingen anelse på.
                          UFC ~ Gulsvarte Brødre

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av Boing
                            For meg er det blitt stikk motsatt, taper LSK så bryr det ikke meg i det hele tatt, bruker ikke en kalori på å irritere meg. F.eks. tapet mot søppla, bare ristet det av meg når dommeren blåste av kampen og gikk ut av stadion med ett smil og null bekymring. Jeg klarer ikke engang å bli positiv og glad når LSK vinner. Er det slik dere vil dem skal reagere???
                            Imponerende at du skriver såpass mye, når du ikke bryr deg i det hele tatt.

                            Kommentar

                            • Boing
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 711

                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Imponerende at du skriver såpass mye, når du ikke bryr deg i det hele tatt.
                              Bryr meg om LSK, men det er resultatene og prestasjonene som jeg mer eller mindre har blitt likegyldig til. For 2 år siden så gikk jeg en uke sur og irritert etter att LSK tapte mot søppla. Og nå bryr det meg ikke, slipper bare en fjert så er den kampen glemt. Kjøpte ett sesongkort, som jeg ikke har hentet, har vært på kun en kamp, mot søppla, den kjøpte jeg en billett til. Så jeg vet ikke hva mindre jeg kan gjør for å ikke bry meg. Kan slutte å skrive, men klarer ikke helt å holde kjeft når det kommer til LSK.

                              Kommentar

                              • kimmern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 1173

                                Formannskapet i Stavanger trosser rådene fra Norges Idrettsforbund. Viking Stadion og Oilers Arena får skjenkebevilling.

                                Kommentar

                                • Funchaloe
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2011
                                  • 511

                                  Dette er definitivt et steg i riktig retning slik jeg ser det. Det å ha mulighet til å ta seg en øl på fotballkamp vil være med på å trekke flere tilskuere.
                                  Custodes
                                  Contra o futebol moderno!

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    Opprinnelig skrevet av Funchaloe
                                    Dette er definitivt et steg i riktig retning slik jeg ser det. Det å ha mulighet til å ta seg en øl på fotballkamp vil være med på å trekke flere tilskuere.
                                    Enig. Argumentet med barn på kamp er i beste fall et dårlig kort. Man legger ikke opp til flatfyll over hele stadion. Her blir det mest sannsynlig soner med streng kontroll.

                                    Kommentar

                                    • Holterkanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2009
                                      • 566

                                      Det hadde vært helt toppers å kunne kjøpe seg en øl på match, hold RB-tribunen fri eller noe da så kan de sarte sjelene gå dit.
                                      Barn tåler å se folk drikke en øl, flatfyll blir det neppe allikevel.
                                      Ja til vorspiel på feltet
                                      ________________________
                                      TB

                                      Kommentar

                                      • Funchaloe
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2011
                                        • 511

                                        Hva kommer LSK til å si til en slik ordning? Og hvor stor sannsynlighet er det i realiteten for at Åråsen får sjenkebevilling? Uten at jeg har sett noen uttalelser fra Skedsmos kommunepolitikere klarer jeg ikke helt forestille meg at politikerne i Skedsmo vil sette pris på et slikt populært tribunetiltak. Jeg mener, vi snakker om de samme idealistene som har forbudt varm mat i Lillestrøm etter klokken to på aftenen.
                                        Custodes
                                        Contra o futebol moderno!

                                        Kommentar

                                        • gorken
                                          Administrator
                                          • May 2006
                                          • 1483

                                          Norskt hatmöte med allsvensk inspiration
                                          I VG sade Lilleströms egen säkerhetschef att klubben skulle »göra allt« för att identifiera och stänga av de supportrar som legat bakom aktionen, och i ett webb-TV-program slog Dagbladets expert fast att bilden av norsk fotboll förändrats i grunden. »Nu är skiten här«, konstaterade han.

                                          Mitt i kaoset stod Lilleströms svenske tränare och undrade varför alla var så upprörda.

                                          I have this condition.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎