Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 958

    Jeg bryr meg om tribunekultur jeg, veldig faktisk... men dere får massiv kritikk her for nok en gang å sette LSK i dårlig lys, og det dere diskuterer her er den barnslige leken med banner... Og dette er også et KFL-forum... Ikke tribunekultur.com.
    Og jeg heter Morten.

    Edit: og jeg sto rett bak UFC i går og sang MYE mer enn flesteparten av dere. DET er tribunekultur. Ikke å bruke halve kampen på å planlegge hvordan man skal få igjen et banner.

    Kommentar

    • Superstefan
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 2180

      Fryktet slåsskamper mellom casuals etter søndagens hatoppgjør mellom VIF og LSK på Ullevaal.


      "Det var til tider anspent stemning mellom begge lags supportere under søndagens hatoppgjør, blant annet da LSK gikk opp i ledelsen 1-0. Flere Vålerenga-supportere forlot plassene sine, og presset mot reklamegjerdene langs gressmatta. Noen av disse ble lagt i bakken av vakter fra LSK og kanarifansen, samt vektere fra Securitas, og ført ut av stadion."

      Dagbladet veit tydligvis hva de prater om. Sikkert masse vålerenga supportere som stormet ned fra feltet vårt.
      Fotograf Kreativ Kanaris

      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

      Kommentar

      • Bobbythabird
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2005
        • 115

        Opprinnelig skrevet av MoBee
        Ta det pisset der på eget forum a. Vi driter i den sandkasseleken der... En "tyster".. Wow, så spennende... Ts...
        Dersom du driter i det, drit i å les det!
        Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

        Kommentar

        • Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Tror vel det er veldig få som ikke skjønner at dette ikke kommer fra KFL. Dette får være UFC sin greie og kamp...
          Her må vi vel tenke litt lengre en vår egen sirkel, dette går utover både LSK og Kanari-fansen. Og for den vannlige man i gata, veit ikke forskjell på UFC og Kanari-fansen.
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5914

            Stort sett så har jeg sans for UFC og mentaliteten under kamp. Jeg synes absolutt dere hører hjemme i tribunebildet. Kjør på.

            Det jeg sliter med er en form for feighet som jeg ellers ikke forbinder med mentaliteten. Det er pokker så påfallende at det ligger innlegg fra dere om eget banner i feile hender, men ingen sier et pip om selvmordsbanneret.

            Dere opptrer som gruppe når det passer dere og mottar dere kritikk, så er dere plutselig folkelige enkeltpersoner igjen og har verken ansvar for eller meninger om ytringene. Ha en mening for f....! Er det greit med slike bannere? Den berømte indrejustisen er det så som så med, tror jeg.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Tror vel det er veldig få som ikke skjønner at dette ikke kommer fra KFL. Dette får være UFC sin greie og kamp...
              Her er jeg veldig uenig med deg. Slikt tar man avstand fra uansett. Ikke mange utenfor den harde kjerne i fotball-Norge ser forskjellen på UFC, KFL og en vanlig sittesupporter.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Tribunekulturen i LSK ligger i søla, det er bare å se på fraværet av faktiske LSK-flagg! Det er flagg for stort sett alt annet enn klubben, det bør være det største varskuet av alle!

                Kommentar

                • Kopperud
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2006
                  • 1697

                  Har jo masse gule og svarte flagg! Men jeg tar utfordringen din, så vent å se utover høsten
                  Ultras Felt C 2005x2015

                  Lillestrøm & Bajen

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Syns ikke disse bannerne var noe verre en 11 kors på Åråsen jeg da....

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      agressionen mot egne fans må det bli slutt på.
                      Var bl.a. 1 tilfelle av slåsskamp på Egons.

                      Dette er en stor grunn til at bl.a. undertegnede ikke gidder og være engasjert lengre.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • KrisB
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2008
                        • 2923

                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Syns ikke disse bannerne var noe verre en 11 kors på Åråsen jeg da....
                        Ehhh. Jo. Kødde med selvmord er forkastelig.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Syns ikke disse bannerne var noe verre en 11 kors på Åråsen jeg da....
                          Fundamentalt uenig, dette banneret var personlig med henvisning direkte til noen tragiske skjebner.. selvmord er en tragedie uansett hhvordan man vender og vrir på det. Korsene hadde jeg heller ikke noe sansen for, men i forhold til dette fremstår de som uskyldig morro..
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • Bobbythabird
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Aug 2005
                            • 115

                            Hatet har tydelig eskalert seg! Hva blir det neste...drap?
                            Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              Lurer på hva som hadde skjedd jeg om vi tente på noe på tribunen , var helt utrolig å se at det brant på tribunen i flere minutter uten at noen greip inn... Det skulle ha hvert hos oss..

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Syns ikke disse bannerne var noe verre en 11 kors på Åråsen jeg da....
                                Kan ikke sammenlignes en gang, de korsene var uskyldige i forhold. Det verste der var at de kunne ødelegge vanningsannlegget. Dessuten, selvom andre er idioter, hva faen er poenget med å legge seg på samme lave nivå? Klarer dem ikke komme opp med noe artig samtidig som det slår uten å spille på folks livskriser?

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Syns ikke disse bannerne var noe verre en 11 kors på Åråsen jeg da....
                                  Eh... so what? 11 kors er uspiselig, men hva har det med noe å gjøre? Jeg vet en haug med ting som er verre enn dette banneret, men det gjør det ikke til en bra ting, tullebukk. Jeg er noe lei av at pubertile utsagn og handlinger skal få hovedfokus etter kampene våre. Det er mye annet jeg heller vil forbinde med tribunekultur.
                                  Og jeg registrerer at UFC, eller folkelige, alternative enkeltpersoner, fortsatt ikke har tenkt å mene noe om det.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • kingkong
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Jul 2009
                                    • 29

                                    Opprinnelig skrevet av iL
                                    agressionen mot egne fans må det bli slutt på.
                                    Var bl.a. 1 tilfelle av slåsskamp på Egons.

                                    Dette er en stor grunn til at bl.a. undertegnede ikke gidder og være engasjert lengre.
                                    Det fikk ikke jeg med meg,og jeg var på egons hele tiden (det kan selvfølgelig ha skjedd uten at jeg så noe..)
                                    Last edited by RSP; 26.08.2013, 13:21. Begrunnelse: Moderering

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Jeg var på Egon og det var til tider utrivelig der inne ... Satt noen få vif folk der og dem hadde det ikke trivelig i det hele tatt... Mange fulle(dopa)folk der inne .. Tipper Egons tapte mye penger på selvbetjent pizza da våre folk kasta seg over og tømte dette på få sek hver gang det kom en ny pizza.. Hmmm mener å huske noen slik fra en Tønsberg tur en gang hehe

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        Har nå fått høre at disse bannerne var rette mot at noen fra isko har tatt selvmord, da blir det helt patetisk... Trodde det var så uskyldig som er du en ape heng deg i skapet jeg da .... Jeg tar fullstendig avstand fra dette om noen lurer..

                                        Kommentar

                                        • KrisB
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2008
                                          • 2923

                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Jeg var på Egon og det var til tider utrivelig der inne ... Satt noen få vif folk der og dem hadde det ikke trivelig i det hele tatt... Mange fulle(dopa)folk der inne .. Tipper Egons tapte mye penger på selvbetjent pizza da våre folk kasta seg over og tømte dette på få sek hver gang det kom en ny pizza.. Hmmm mener å huske noen slik fra en Tønsberg tur en gang hehe
                                          Hehe. Det egons tapte på pizzabufeen fikk de nok igjen på ølsalget..

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎