Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Uff. Synes det er trist at noen hadde et dumt banner mot søpla.

    La oss ta avstand fra dette. Jeg foreslår at vi møtes på Youngstorget for å synge "Små barn av regnbuen". Aller helst med støtte fra FN og Torbjørn Jagland. Da blir alt vel.

    Disse "supporterne" fra søpla har vel aldri gjort noe galt. Aldri sunget om skamslåtte bønder, aldri gått til angrep på småbarn, aldri stjålet, aldri begått voldshandlinger.

    Uff. La oss starte et Band-Aid 2013. "LSK for søpla". Uff.
    Og poenget er?

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Sorry Benny, her mistet du meg helt. Her bommer du grovt.

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Sorry Mac, men undertegnede mener at KFL har degenerert til en gjeng gråtekoner. Noe denne bannerdiskusjonen viser.

        Hva blir det neste? At det kreves FN-resolusjon for godkjenning av bannertekst?

        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av BennyLem
          Hva blir det neste? At det kreves FN-resolusjon for godkjenning av
          Litt klasse skal man kunne forvente. Noe du pleide å ha.
          Handler ikke om å være gråtekoner. Og man skal slå, forbanna hardt til tider, men ikke på en slik måte som her. Spill på følelser og gjerne tragedier,men selvmord som akkurat har hendt? Give me a break, du er så way out at det ikke provoserer engang.

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Litt klasse skal man kunne forvente. Noe du pleide å ha.
            Handler ikke om å være gråtekoner. Og man skal slå, forbanna hardt til tider, men ikke på en slik måte som her. Spill på følelser og gjerne tragedier,men selvmord som akkurat har hendt? Give me a break, du er så way out at det ikke provoserer engang.
            Unødvendig å komme med personangrep på Benny. Han holder som vanlig skyhøyt nivå.

            Mitt poeng er at jeg vil denne politisk korrekte selvpiskingen til livs. Her har noen laget et uskyldig banner, og plutselig virker det som om det er Sodoma og Gomorra. Jeg mener det er en grotesk overreaksjon.

            Gjentatte ganger har fredelige LSK-supportere, herunder barn, blitt angrepet av søpla-amøber. Da får man knapt en reaksjon. Få innlegg på forumet, og marginalt med oppslag i media. Total stillhet. Men hvis noen med LSK-sympatier tegner et banner, ja da er helvete løs.

            For meg er dette et grotesk sykdomstegn. Forskrudd politisk korrekthet.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Er veldig uenig. Bilde av en ape med sprøyte i armen, bilde av en galge med en søplamann i eller en giljotin der hodene ruller er godt innenfor. Men det at man bevisst spiller på konkrete selvmord er forkastelig. Jada, gutta i isko-boys er noen forbanna idioter, på lik linje med resten av casual-gutta i Norges land og jeg skulle mer en gjerne sett dem fått så forbanna mye juling at dem ikke hadde turt tanken på å sloss igjen, men de som sitter igjen etter disse personene fortjener ikke slikt.

              Kommentar

              • Marit
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2010
                • 885

                Og det er da så vanvittig mye man kan ta de isko-boysa på at man behøver faktisk ikke å synke så lavt. Hets er gøy det, men det går an å være litt smart sånn at ikke hele LSK ender med å ser ut som lavpanna neandertalere.
                Andas in och andas ut
                Orkar jag så orkar du

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Uff. La oss starte et Band-Aid 2013. "LSK for søpla". Uff.
                  Vanligvis pleier du å ha litt kløkt og smartnes over innleggen dine, men dette comebacket er bare trist og umodent. Du kan ganske så mye bedre.

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Vanligvis pleier du å ha litt kløkt og smartnes over innleggen dine, men dette comebacket er bare trist og umodent. Du kan ganske så mye bedre.
                    Hei igjen 46 og andre.

                    Trist for dere at dere må ty til personangrep på Benny. Det tyder selvsagt på at diskusjonen er tapt for deres del, men jeg må allikevel få kommentere.

                    Jeg antar at grunnen til de rabiate angrepene på Benny og andre er at dere har noe personlig i mot de som skrev banneret. Det er den eneste rasjonelle forklaringen på at at et obskurt banner skal bli et stridstema. Merk at undertegnede ikke tar stilling for eller imot nevnte banner, men kun registrerer at det har vært vist.

                    Det jeg reagerer på er følgende:

                    1. Når barnefamilier(!) eller enkeltindivider angripes med vold av søpla, så holdes det stort sett kjeft her inne. Helt tyst.

                    2. Når noen skribler et banner, så blir det stor ståhei.

                    I min verden er det langt, langt, langt mer alvorlig å gå til angrep på noen fysisk enn å lage et banner. Her på forumet kan det virke som at bannerskribling er den mest alvorlige kriminaliteten.

                    Godt valg 2013!
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • *46*

                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Trist for dere at dere må ty til personangrep på Benny. Det tyder selvsagt på at diskusjonen er tapt for deres del, men jeg må allikevel få kommentere.

                      Jeg antar at grunnen til de rabiate angrepene på Benny og andre er at dere har noe personlig i mot de som skrev banneret.
                      Hvis du kaller det personangrep, så greit for meg. Kall det gjerne rabiate angrep. Du taper ansikt hos meg, og flere andre, når du sier at det er ok å spille på tragiske personlig hendelser. Hvem som skrev banneret, er for meg totalt likegyldig - budskapet skulle aldri kommet opp på tribuna.

                      Lek gjerne offer i denne diskusjonen fordi noen av oss synes det var ufattelig dårlig comeback på forumet.

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Hvis du kaller det personangrep, så greit for meg. Kall det gjerne rabiate angrep. Du taper ansikt hos meg, og flere andre, når du sier at det er ok å spille på tragiske personlig hendelser. Hvem som skrev banneret, er for meg totalt likegyldig - budskapet skulle aldri kommet opp på tribuna.

                        Lek gjerne offer i denne diskusjonen fordi noen av oss synes det var ufattelig dårlig comeback på forumet.
                        Noterer meg at du ikke svarer på substansen i innlegget mitt.

                        Hvorfor holder KFL kjeft når barnefamilier angripes, mens dere lager stor ståhei for at noen skriver et banner?
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • 10theri
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2010
                          • 438

                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Hei igjen 46 og andre.

                          1. Når barnefamilier(!) eller enkeltindivider angripes med vold av søpla, så holdes det stort sett kjeft her inne. Helt tyst.

                          2. Når noen skribler et banner, så blir det stor ståhei.
                          Fei for egen dør først?
                          Heia Lillestrøm......

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av BennyLem
                            Noterer meg at du ikke svarer på substansen i innlegget mitt.

                            Hvorfor holder KFL kjeft når barnefamilier angripes, mens dere lager stor ståhei for at noen skriver et banner?
                            Ingen som holder kjeft når barnefamilier og andre angripes. Frisk opp litt hukommelsen. Bruk gjerne google.

                            At noen sier i fra når man har helt uakseptable bannere på stadion, viser jo at man har selvrespekt. Ingen som kommer til å synge barn av regnbuen for vif eller noe slikt (som du så vitterlig foreslår), men man har faktisk respekt for personlige tragedier av det kaliberet her. Skamfult var det. Verken mer eller mindre.

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Igjen må jeg få poengtere at jeg ikke har noen forbindelser til disse som skrev et banner. Ikke ta mannen når man skal ta ballen.

                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Ingen som holder kjeft når barnefamilier og andre angripes. Frisk opp litt hukommelsen. Bruk gjerne google.
                              Jeg bruker gjerne forumet til denslags. Denne tråden er vel "bevis" nok i seg selv? Når en barnefamilie angripes, så blir det kanskje 5-10 innlegg. Når noen skribler et banner? 100? 100+? Les selv her. Mye vrøvl på en uke.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Igjen må jeg få poengtere at jeg ikke har noen forbindelser til disse som skrev et banner. Ikke ta mannen når man skal ta ballen.



                                Jeg bruker gjerne forumet til denslags. Denne tråden er vel "bevis" nok i seg selv? Når en barnefamilie angripes, så blir det kanskje 5-10 innlegg. Når noen skribler et banner? 100? 100+? Les selv her. Mye vrøvl på en uke.
                                Ok, jeg kan ikke huske noen barnefamilier som har blitt angrepet, tviler dog ikke på at det har skjedd. Men herregud mann, det er selvfølgelig lavmål og langt fra tilgivelig. Men hva har det med saken å gjøre? Banneret er fortsatt jævlig. Skal sies at jeg ikke aner hvem som holdt det, men det er meg totalt likegyldig.

                                Kommentar

                                • Bobbythabird
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Aug 2005
                                  • 115

                                  Du har ihvertfall min støtte, BennyLem! Mener du er inne på noe og at folk sutrer over en lav sko!
                                  Det som har skjedd har skjedd, ingen vei tilbake. Regner også med at det ikke er altfor lenge til vi ser en ny sjokkerende episode fra NAV folket på plata!
                                  Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    Så så lenge det har skjedd, så er det ikke noe å gjøre med og ingen vits å diskutere? Kan legge ned forumet da, alt skjer til enhver tid og ingenting kan gjøres noe med.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Igjen må jeg få poengtere at jeg ikke har noen forbindelser til disse som skrev et banner. Ikke ta mannen når man skal ta ballen.
                                      Har noen påstått det?

                                      Kommentar

                                      • ragnarrock
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 937

                                        Opprinnelig skrevet av Bobbythabird
                                        Du har ihvertfall min støtte, BennyLem! Mener du er inne på noe og at folk sutrer over en lav sko!!

                                        Dette er dels piss og dels rett.. Folk skal få lov til å reagere når mennesker står og fronter slike ufyselige budskap, i Norge drar man alle under en kam, når JEG blir skjelt ut fordi at noen kjøtthuer som står på samme tribune som meg spyr ut kvalme som provoserer meg på et personlig plan.. da mener jeg at jeg skal få lov til å sutre ganske så mye!

                                        Skjedd har skjedd funker ikke som en unnskyldning når supportermassen som en større gruppe til stadighet havner i slike meningsløse situasjoner. Tilsynelatende virker det jo som at det er et begrenset antall med mennesker som står for mesteparten. Syndere må legge seg paddeflate, det har jeg ikke sett mange eksempler på!

                                        At det generelt er forbanna mye syting på KFL forum er nok de fleste enige i.. om det ikke var for at noen enkelte ikke klarer å tenke litt bredere, hadde nok en del av sytingen som knytter seg mot tribuneliv iallefall blitt borte.
                                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                        -RagnarRock-

                                        Kommentar

                                        • Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

                                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          Jeg bruker gjerne forumet til denslags. Denne tråden er vel "bevis" nok i seg selv? Når en barnefamilie angripes, så blir det kanskje 5-10 innlegg. Når noen skribler et banner? 100? 100+? Les selv her. Mye vrøvl på en uke.
                                          man trenger ikke å diskutere om det er dumt eller ikke å angripe barnefamilier. Og nå er det strengt tatt du som har fyrt opp diskusjonen her med et latterlig innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎