Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    Opprinnelig skrevet av glasgow
    Er det ingen kamera / overvåkning på Åråsen. Eller noen som vet hvem som står bak.
    Det er ingen overvåking av selve statuen, men det er overvåking ellers inne på Åråsen.
    Kim
    Styremedlem KFL

    Kommentar

    • Patriot
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2010
      • 437

      Fortsatt ingen som har tatt "æren" for hærverket?

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2883

        Håper ingen svarer med en hevnaksjon her. Skal ikke synke på deres nivå. Hever oss over de innavla svina der. Viser Norge hvem av supportegruppene som er all righte folk og hvem som er lavpanna idioter (de fleste vet vel dette allerede). Svaret får være å pisse på dem på banen. Nå er jeg hvertfall fyrt opp før kampen. DEtte blir tidenes derbykamp. Hatet mitt nådde nye høyder idag. Det skal jeg faen meg uttrykke på søndag!
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

          Noen som kjenner lukta av karma her? Ser av nyhetstråden at søppla har blitt nevnt i internasjonalt presse i samme året som de feirer 100 år, 100 år med skam! http://www.worldsoccer.com/247/world...QjmMB8MxXmp.99
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            Politiet uttalte akkurat på Østlandsendingen at de fryktet bråk i tilknytning til helgens oppgjør. De hadde registrert en ny trend med at ultras ble oppsøkt og jaget fra puber av casuals. De mente dette var synd da de ønsket å se på ultras som en positiv tilvekst til tribunekulturen.
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              Drep dem alle sammen. Maltrakter dem, parter dem, trøkk dem ned i søla, men gjør det på tribunen.

              La aldri engasvina få føle noe i nærhet av stolthet igjen!
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5914

                Og til de som har tenkt å feste utendørs i morra: Det holder at Tommystatuen har mistet hodet. Alle andre kan beholde sitt.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3162

                  Det som vil bli helt avgjørende er at alle (og da mener jeg ALLE) bortesupporterne samles i svingen. Tidligere har enkelte av dem vært strødd utover tribunene. For to år siden satt det to stykker i nærheten av oss som var så provoserende at selv jeg (= Dalai Lama 2.0) - var en millimeter fra å slå. Skjer noe lignende i år, spesielt hvis det mobbes med hærverket på stauen av Tommy, kan det smelle seriøst på tribunene - og kanskje ikke der politi og vakter forventer det.

                  Kommentar

                  • ynnor
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 857

                    Si fra til politi og vakter med det samme noen med annen tilhørighet dukker opp på feil
                    tribune. De blir flyttet

                    Kommentar

                    • vermu
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2008
                      • 1729

                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                      Nå burde folk i ledelsen kjenne sin besøkelsestid å få Tommy inn på spillermøtet før kampen. Han er jo så beskjeden at det blir vanskelig men prøv. Skulle gjerne sett han på midtstreken 1525 på søndag også. Hvis ikke taket hadde lettet da så vet ikke jeg
                      Dette er rett og slett et jævlig bra forslag.

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        0515 ankommer det en bil med 5 stk fra sirkus enga åråsen, de går mot stadion men ser vaktene og snur.. Politet er raskt på plass, bilen er full av slagvåpen...... Jeg må si jeg blei litt skremt for disse gutta hadde slått i hjel det dem kom over hadde ikke politiet kommet.... Dette var avskum av verste sort..Skremmende og se voksne folk med slike hensikter...... Hva gjør Politiet slipper dem og gir dem beskjed om ikke vise seg før mandag............. Kfl vakter sitter med mange bilder og film fra dette..Skremmende og jeg frykter denne helga blir et trist sorti for Lsk og Vif...

                        Kommentar

                        • Boing
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2005
                          • 711

                          Jeg har fått flere signaler fra bekjente att dem kommer ikke til å la søppel gå igjennom Lillestrøm til kamp i fred uten å ta dem på en eller annen måte. Jeg håper dette ikke kommer til å gå utover barn. Og jeg synes det er skremmende att det finnes folk som sier att dem kommer til å banke søppel som går igjennom byen i morgen da det vitner til lav selvkontroll og beherskelse. Frykter for att det er flere enn de bekjente jeg vet om som går rundt med tanken om å slå til vandrende søppel som skal opp til åråsen, og hvis det er så tilfelle, så tror jeg det blir mange stygge scener i lillestrøm sentrum.

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            Min spådom er at morgendagen blir et mørkt kapittel for norsk fotball
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Min spådom er at morgendagen blir et mørkt kapittel for norsk fotball
                              Og det har ikke unge Holter tenkt å bidra til, nei?
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                Morgendagen blir en fest! Regner med at det blir så mye politi og vakter i sentrum at vi som er der for å kose oss fint klarer det! Gleder meg til god stemning på martins,et fargerikt tog, festforestilling på åråsen, og en heidundranes feiring etter kampen. Snakkes i morra folkens!

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Håper morgendagens supporteroppgjør blir holdt på tribunen og ikke på tilfeldige blåkledde på vei til kamp med familien. Håper politiet holder kontroll på byen så vi kan konse på å pisse på pakket på tribunen!
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • HolterKanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 1603

                                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Og det har ikke unge Holter tenkt å bidra til, nei?
                                    Nei, nei. Jeg befinner meg på Kreta. Ikke at jeg hadde bidratt nevneverdig hvis jeg var hjemme heller. Er ikke spesielt glad i slåssing og sånn
                                    ***Større baller enn vett***

                                    Kommentar

                                    • Reyrey
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2010
                                      • 379

                                      Faen meg vanskligre enn jeg trudde å finne en pub på Playa del inglés som sender LSK-vIF! Må jo få med meg kampen på en eller annen måte!! Noen som har vært her og vet hvor jeg skal gå??

                                      Har med den flotte drakta våres og LSK håndkle (ikke skjærf) ;-) Hehe
                                      LSK i med- og motgang <3

                                      Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                                      Kommentar

                                      • HolterKanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 1603

                                        Opprinnelig skrevet av Reyrey
                                        Faen meg vanskligre enn jeg trudde å finne en pub på Playa del inglés som sender LSK-vIF! Må jo få med meg kampen på en eller annen måte!! Noen som har vært her og vet hvor jeg skal gå??

                                        Har med den flotte drakta våres og LSK håndkle (ikke skjærf) ;-) Hehe
                                        Du får ta en liten båttur opp til Kreta, så vet jeg om et genialt sted for å se kamp og drikke Mythos
                                        ***Større baller enn vett***

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          Opprinnelig skrevet av Reyrey
                                          Faen meg vanskligre enn jeg trudde å finne en pub på Playa del inglés som sender LSK-vIF! Må jo få med meg kampen på en eller annen måte!! Noen som har vært her og vet hvor jeg skal gå??

                                          Har med den flotte drakta våres og LSK håndkle (ikke skjærf) ;-) Hehe
                                          Er det ikke bare å lete etter en pub som heter enten Viking bar, sosialen eller Norwaypub slik som på alle andre kjipe charterhøl?
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎