Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Opprinnelig skrevet av UltraFo
    Hele greia der er så latterlig! Blir flau over at NSA er med på det! Supportere er ikke noe jævla freakshow heller!
    Haha... si ikke det UltraFo. Du er med! Du og alle andre som var i Fredrikstad.

    ANGRIPES: En elefant ble omringet av løver som trodde de skulle spise han til lunsj.
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9389

      Konkurransen er lame...

      "Vinn en tv"...

      En konkurranse i 'tribunekultur' kunne da i det minste ha delt ut sesongkort.

      Og blir dessuten for dumt at man kan sende inn en videolink av Kreativ Kanaris' 'Lay Lay Lay' for så å vinne.

      Vinner 'Lay Lay Lay' blir jo de snytt for en tv, for jeg regner ikke med at Kreativ Kanaris har sendt inn(??)

      Kommentar

      • El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

        Haha, herregud så negative man skulle være da. Er da fett med litt oppmerksomhet vel?

        Take a chill pill..
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          Opprinnelig skrevet av knut
          Konkurransen er lame...

          "Vinn en tv"...

          En konkurranse i 'tribunekultur' kunne da i det minste ha delt ut sesongkort.

          Og blir dessuten for dumt at man kan sende inn en videolink av Kreativ Kanaris' 'Lay Lay Lay' for så å vinne.

          Vinner 'Lay Lay Lay' blir jo de snytt for en tv, for jeg regner ikke med at Kreativ Kanaris har sendt inn(??)
          Det er jeg som har filmet og som har sendt den inn. Og bare så det er sagt, før noen blir ultrasure, så er det DB som har tagget Kanari-Fansen. Jeg skrev bare Lillestrømsupporterne
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • Superstefan
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 2180

            Forstår ikke, vi filmer, redigerer pusher og styrer for og få dette ut blandt folk. og endlig når vi kan få litt spredning i media så er det "teit". Hvis 40 tusen ser den videoen har vi gjort noe riktig uansett om det blir tv heller ikke. Kansje tilogmed noen av de som ser videoen syns det ser gøy ut og drar på Åråsen.
            Fotograf Kreativ Kanaris

            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9389

              Opprinnelig skrevet av Superstefan
              Forstår ikke, vi filmer, redigerer pusher og styrer for og få dette ut blandt folk. og endlig når vi kan få litt spredning i media så er det "teit". Hvis 40 tusen ser den videoen har vi gjort noe riktig uansett om det blir tv heller ikke. Kansje tilogmed noen av de som ser videoen syns det ser gøy ut og drar på Åråsen.
              Bakgrunnen deres og motiv vet jeg ikke no om, men nå ser det ut som "dere oppnår det dere vil".

              Jeg, som enslig medlem av KFL, synes ikke det er så fett. Og er bare uenig med dere. Værre er det ikke.

              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              Det er jeg som har filmet og som har sendt den inn. Og bare så det er sagt, før noen blir ultrasure, så er det DB som har tagget Kanari-Fansen. Jeg skrev bare Lillestrømsupporterne
              Satt (??) der av en grunn...

              Føkkers... blunkefjes

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                Fra UFC sin facebook side:
                I forbindelse med Dagbladet.no sin kåring av norges beste supportersang, i samarbeid med Norsk Supporterallianse, ser vi at det allerede har kommet inn bidrag fra Lillestrøm. Vi henviser til alle i Lillestrøm miljøet om å IKKE støtte opp om denne konkurransen da vi ikke er til å for å gi Dagbladet fler lesere eller underholdning, men til 100% støtte for Lillestrøm Sportsklubb. Vi oppfordrer Kanari-Fansen Lillestrøm til å si det samme til sine medlemmer. I Trondheim har dem gått ut med å si klart og tydelig nei til dette opplegget og vi støtter 100% opp om dette.

                Hvorfor NSA i det hele tatt stiller opp på dette her stiller vi oss meget kritisk til!

                Tilleggsvar etter litt kommenater:
                At mediene har saker som er supportervennlige er tipp topp det, sålenge det holdes på et saklig nivå. Dette opplegget her kan "hvem som helst" bli med på og de personene som blir med trenger på ingen måte å ha noen tilknytting til noen supporterlubb.

                Skal mediene først ta seg av supportervennlige artikler, kan dem heller fokusere på flytting av kamper som ødelegger for mange, bli bedre på å vise gode tribunebilder og fokusere på tribunelivet. Ikke en håpløs konkurranse hvor hovedpremien er, utrolig nok, en tv. Norsk fotball trenger ikke flere tv supportere. Man trenger folk på kampene. Det ser man i aller høyeste grad på Åråsen og Kanarifeltet.
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                • Petter Ø
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3008

                  Opprinnelig skrevet av UltraFo
                  Fra UFC sin facebook side:
                  I forbindelse med Dagbladet.no sin kåring av norges beste supportersang, i samarbeid med Norsk Supporterallianse, ser vi at det allerede har kommet inn bidrag fra Lillestrøm. Vi henviser til alle i Lillestrøm miljøet om å IKKE støtte opp om denne konkurransen da vi ikke er til å for å gi Dagbladet fler lesere eller underholdning, men til 100% støtte for Lillestrøm Sportsklubb. Vi oppfordrer Kanari-Fansen Lillestrøm til å si det samme til sine medlemmer. I Trondheim har dem gått ut med å si klart og tydelig nei til dette opplegget og vi støtter 100% opp om dette.

                  Hvorfor NSA i det hele tatt stiller opp på dette her stiller vi oss meget kritisk til!

                  Tilleggsvar etter litt kommenater:
                  At mediene har saker som er supportervennlige er tipp topp det, sålenge det holdes på et saklig nivå. Dette opplegget her kan "hvem som helst" bli med på og de personene som blir med trenger på ingen måte å ha noen tilknytting til noen supporterlubb.

                  Skal mediene først ta seg av supportervennlige artikler, kan dem heller fokusere på flytting av kamper som ødelegger for mange, bli bedre på å vise gode tribunebilder og fokusere på tribunelivet. Ikke en håpløs konkurranse hvor hovedpremien er, utrolig nok, en tv. Norsk fotball trenger ikke flere tv supportere. Man trenger folk på kampene. Det ser man i aller høyeste grad på Åråsen og Kanarifeltet.
                  Så det det koker ned til er at det er en TV i hovedpremie? At personene ikke trenger å ha tilknytning til en supporterklubb?
                  Jeg og Kreativ Kanaris gir da f i om det er en konkurranse for det er da heller ikke poenget. Poenget er at tribunekultur blir vist i media. Og det kan føre til flere tribunerunkere og flere på feltet. Hadde du stilt deg likt om det var konkurranse om Norges beste tifo? UFC vinner i det minste konkurransen Norges høyeste hest
                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    Cred til Stabæk sitt styre: http://www.budstikka.no/sport/stabek...reit-1.7524398

                    Stabæk synes ikke det er greit at supporterne med åpne øyne bryter sikkerhetsreglementet, men kommer trolig ikke til å sanksjonere mot dem.

                    Kommentar

                    • Kopperud
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2006
                      • 1697

                      Den db konken er så ukultur så jeg blir helt kvalm! Fysj!
                      Ultras Felt C 2005x2015

                      Lillestrøm & Bajen

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        Opprinnelig skrevet av Kopperud
                        Den db konken er så ukultur så jeg blir helt kvalm! Fysj!
                        Pris deg lykkelig for at bildet av god supporterkultur i media er i kraftig positiv utvikling. For skremmende få år siden var du sett på som god supporter dersom du:

                        A. Gikk med vikinghjelm, kubjelle rundt halsen og rød genser med logoen til Posten.

                        eller

                        B. Gikk med gul kjeledress, flatcaps og viftet med gigantiske tannbørster.

                        Så "teite" konkurranser eller ikke, noen ting går fremover...

                        Kommentar

                        • *46*

                          Opprinnelig skrevet av Kopperud
                          Den db konken er så ukultur så jeg blir helt kvalm! Fysj!
                          Forklar gjerne hvorfor

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            Skulle så gjerne ønske at jeg også var i den heldige posisjon at jeg satt med fasiten på hva som er rett og galt, uansett om det er å trene et fotballag eller det handler om tribuneliv.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                              Det er jeg som har filmet og som har sendt den inn. Og bare så det er sagt, før noen blir ultrasure, så er det DB som har tagget Kanari-Fansen. Jeg skrev bare Lillestrømsupporterne
                              Regner med at en evt tv havner på Lokalet?
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

                                Opprinnelig skrevet av Tony
                                Møter supporterne onsdag

                                Arrangements og sikkerhetsansvarlig, Knut Bjørn Nordheim, forteller at han har avtalt møte med supporterledelsen onsdag.
                                – Jeg har ikke veldig mange andre meninger om dette enn at jeg forholder meg til sikkerhetsreglementet som vi skal arrangere kampene etter. Dette er brudd på bestemmelsene. Vi har avtalt et møte, har god dialog med Stabæk Support og tror vi skal finne en god løsning.
                                Hvorfor i alle dager gjorde aldri LSK dette???
                                Kim
                                Styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • UltraFo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2007
                                  • 800

                                  Nesten 10 min med tifoer som AIK har levert på Råsunda siden 1999. Neste år skal de bytte stadio til Friends Arena
                                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    Vant visst konkurransen.......... http://www.dagbladet.no/2012/09/18/s...gaen/23460723/

                                    Men velger å lime inn en tekst fra avgjørelsen

                                    Grunnlaget er for tynt, siden for mange av klubbene i de øverste divisjonene -
                                    hvor supporterkulturen er sterkest - ikke er representert.

                                    Derfor blir det ingen jurygjennomgang eller avstemning.

                                    Kommentar

                                    • Boing
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2005
                                      • 711

                                      Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.


                                      Greit, per inge torkellsen, vi vet du hater fotball, men du trenger ikke å hive granater inn på banen......... Spøk til side, dette er seriøst ukultur å ha på tribunen. Granater???? hva blir det neste? skyting fra tribunen med ak47? Glad jeg ikke bor og spiller fotball i iRan. Han der nr 4 må ha erfaring med å være i skuddlinjen, se på reaksjonen hans. Hvis han er så kald når en granat går av, så tror jeg han frykter en dritt ute på banen.

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Må bare si at dette er blant de morsomste tribunesangene:

                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                          Må bare si at dette er blant de morsomste tribunesangene:
                                          Hvilken back som har spilt i LSK har en bror som er en del av grunnen til at "alla heter Glenn"? Tar du den uten Wikipedia eller søk på nettet Kjell.T.Ring? Det burde du

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎