Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9390

    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Dette funker ikke! Be folk om å forsvinne er bare utpsyking og har ingen annen funksjon enn at dere får ut litt dritt.
    Som barnehagetante har du sikkert rett i at det ikke funker.

    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Disse gutta trenger både gåpåmot og selvtillit.
    De bortskjemte døgeniktene trenger en reality check.

    De har vist null innsats og fått "grei" støtte fram til Stabækfadesen, og mot Sandnes nå var det iaff nok.

    Vi er sultefora, men tilgir lett. Det eneste vi trenger er innsats på banen. Da kommer innsatsen og støtten tilbake på tribunen, som igjen kanskje hjelper på selvtilliten til skakkjørte nervevrak?

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      Dersom vi har spillere i stallen som ikke takler å lese teksten på det banneret på en enkelt trening, så er det jaggu på tide å få dem frem i dagen, og som det stod på banneret - ut av klubben! Puddingprisen 2012 er herved til disposisjon.

      Vi snakker tross alt om folk som har spilt fotball store deler av livet, som har tatt stegene helt opp til Tippeligaen (på bekostning av mange), som daglig blir lallet med mens de tjener grisefett på en lat hobby og som samtidig sees på som idoler av mange (hvem kom først i køen på Martins forrige lørdag?).

      Nei, spillere som ikke blør for drakta har ingenting i LSK å gjøre. Blir de i så stor grad fornærma av det banneret at de underpresterer i tiden fremover, så kan de heller holde seg til strikking, teselskap og hekling.
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        Ha,ha... For en gjeng. Jeg er fortsatt sikker på at dette banneret ikke har noen som helst innvirkning på spillernes prestasjon. Selvfølgelig vet de hva som skal til. De klarer det bare ikke av en eller annen grunn. De vet også at fansen er rasende. Raging i alle fora siden forrige helg har nok sørget for det. Ergo: funksjonen til banneret er kun at folk får ut frustrasjonen og får "sagt fra". Bra for dere.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Ha,ha... For en gjeng. Jeg er fortsatt sikker på at dette banneret ikke har noen som helst innvirkning på spillernes prestasjon. Selvfølgelig vet de hva som skal til.
          Denne må jeg faktisk arrestere deg på, vi ligger nest sist i Tippeligaen per dags dato. Vi har vært totalt ræva mange sesonger med ulike trenenere uten noen synlige tegn til at vi skal forbedre oss, er du helt sikker på at innholdet i A-stallen vet hva som skal til?
          Hilsen Anders

          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            Husker folket her godset away i 2009? La oss mobilisere og få til det samme mot FFK. Nå har vi blåst ifra oss og nå skal vi gi alt vi har for å støtte KLUBBEN mot FFK!
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • magnuslt
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Oct 2011
              • 213

              kjempebra med banner. leve supporterkulturen!

              Kommentar

              • Oldtimer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2011
                • 316

                Burde ikke millionlønninger være en god nok motivasjon?
                De har jo ikke verdens mest slitsomme jobb( hobby?)

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    Facebook-siden til LSK er for barn i alderen 8-14!

                    Kommentar

                    • MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

                      Merker jeg blir noget skremt av at et slikt innlegg blir trukket fram som noe som "gjør inntrykk"... Dette oser "stakkars oss, vi gjør jo det beste vi kan da..." Det man trenger er strenge krav og fandenivoldskhet, ikke pusing! Piping er nei nei for meg, men blø for drakta?? Stakkars, er det for mye press for dere... Dette er verre enn jeg trodde dersom dette faktsik er representabelt for lsk.

                      Kommentar

                      • Johnny Sack
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jun 2007
                        • 127

                        Helt enig. Vi har da for faen støtta i alle jævla år. Klubben går ut før denne sesongen og nærmest garanterer suksess, storsatsing og at "det vil bli trangt på Åråsen i 2012". Vi er alle i lykkerus etter 4 jævla magre år. Når da vi blir vist noe av det slappeste, likegyldige og ræva spillet jeg kan huske, så føler man seg lurt...så enkelt er det. Vi kan ikke sy puter under arma på folk hele veien, uansett. Vi har lov til å si fra vi også. Det banneret er kanskje ikke direkte utslagsgivende for fremtidige prestasjoner på banen, men det er den minste frihet supporterne kan ta seg. Klubben legger jo en haug med føringer på fansen. Oppfør deg skikkelig ellers er du ikke velkommen på Åråsen. Helt fair det. Da er det like fair å si; Gi alt for klubben, eller stikk.

                        Kommentar

                        • FUGlinho
                          KFL styremedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2454

                          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                          Å så flinkt Da ble de motiverte, da, kan jeg tenke meg.

                          Eneste hensikt med et sånt banner må være å få utløp for frustrasjon. Det funket sikkert bra. Ble dere blidere nå gutter? Fikk det ut av systemet, liksom?

                          Spillerne ble helt garantert ikke bedre av det og det påvirket ikke innsatsen deres det dugg. Det er nemlig ikke sånn at de vil tape kamper, eller trekker seg på banen fordi de heller ville gjort noe annet enn å være der..

                          Og nestemann av dere som prøver å nevne "I med- og motgang", kliper jeg!
                          Har faktisk fått det bekreftet at spillerne og trenerne syns dette var berettiget. Og de har ikke noe å si på støtten fra feltet, selv om de syns det var få der på lørdag. Derimot er de drittlei drittslenginga fra sittan rundt på Åråsen!
                          Kim
                          Styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                            Derimot er de drittlei drittslenginga fra sittan rundt på Åråsen!
                            Håper bare dem ikke tar seg nær av at jeg slenger dritt til dommeren

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Håper bare dem ikke tar seg nær av at jeg slenger dritt til dommeren
                              Det skal du få fortsette med. Er vel heller drittslenging til spillerne de mener.
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • Felt C
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 776

                                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                Det skal du få fortsette med. Er vel heller drittslenging til spillerne de mener.

                                Fra min sitteplass på felt C hører jeg drittslengingen godt.På vårt felt sitter det 2-3 stk som er meget ufine og såpass høylytt at spillerne garantert hører det.Det er på et nivå som ikke er akseptert.De skrikes at spillerne er mongoloide,at de kan dra til helvete etc.Sist kamp ble de pratet til av en kar noen rader bak,men det nyttet ikke.Da reiste de seg og skrek til han også.
                                Disse kom til feltet vårt ifjor og siden har det vært mye eder og galle på et felt som ellers består av trofaste kanaris som aldri har slengt dritt til egne spillere før.Er faktisk tilfeller hvor jeg nesten har ventet på at vaktene skal fjerne de.Så grov kan hetsen være.
                                Det er ingen spillere som blir bedre av at fansen slenger dritt under kamp.Ingen!

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                  Det skal du få fortsette med. Er vel heller drittslenging til spillerne de mener.
                                  Jeg regner med det, derav smilefjes som blunker

                                  Spøk til side - litt som Felt C sier på Lillestrøm Torv også. Er nok Haglund det går mest utover, men Johan fikk en skikkelig tirade på lørdag. Og det så jeg med det blotte øyet at ikke var godt mottatt. Åpner jeg kjeften mot spillerene, så er det i positivt ordlag.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3163

                                    Kan disse ultra-drittsekkene som Felt C snakker om bli kollektivt frosset ut av alle de andre seriøse supporterne der? Som nevnt i en annen tråd var det en tulling på felt L mot Sandnes som kastet brus mot benken deres og i prosessen klarte å sprute på flere andre, inkludert noen barn. Han fikk høre det såpass tydlig hva vi, den store majoriteten, mente om oppførselen hans, at han valgte å gå. Han var for å si det mildt ganske spak og flau. Et eksempel til etterfølgelse. Disse idiotene som hele tiden skal skrike og vise seg, og som ikke skjønner hvor grensene går ødelegger bare for alle.

                                    Kommentar

                                    • Martin83
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2007
                                      • 794

                                      Ref. nyhetstråden:
                                      Opprinnelig skrevet av RSP
                                      Politiet slår alarm

                                      Norske fotballpøbler ville ta med brannbomber til møtet mot Danmark


                                      Lillestrøms risikosupportere er multikriminelle og har bygd seg store på få år.

                                      http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/06/21/slik-jobber-politiet-opp-mot-risikosupportere-i-norge
                                      Vi kan klage på styret, Torgeir, Magnus og spillerne om dagen for dårlige resultater, men det er slik oppførsel som det her blandt «fansen» som er den største krisa. Fansen skal ikke sloss men synge!

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av Martin83
                                        Ref. nyhetstråden:


                                        Vi kan klage på styret, Torgeir, Magnus og spillerne om dagen for dårlige resultater, men det er slik oppførsel som det her blandt «fansen» som er den største krisa. Fansen skal ikke sloss men synge!
                                        Håpløst og flaut.

                                        Kommentar

                                        • FUGlinho
                                          KFL styremedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 2454

                                          Spot on fra Oddrane!
                                          Kim
                                          Styremedlem KFL

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎