Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El Caco
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2009
    • 2286

    Mulig det er straffbart eller ukultur eller whatever. Men det er hvertfall gigantisk, vellaget og veldig veldig imponerende.
    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      Det kan ikke være den ohen der for den kom opp mot Polen og ikke Tsjekkia.

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Håper THK henter inspirasjon fra Irland.

        Så en meeeeget bra hagegnom på tribunen. Med skjegg og det hele.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          Jf styretråden og reaksjoner i forhold til UFC;

          Jeg skjønner at styret finner et poeng i å fjerne UFC-symboler fra tribunen en periode for å markere, men hva er hensikten med å fjerne forsangerstolen? Få et stille felt A? De hører ikke Ronnie utpå der likevel.
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3162

            Opprinnelig skrevet av Superstefan
            Har ikke noe og si når denne kampen hadde gått, Russiske og Polske hooligans har nok ventet på denne dagen siden det ble trekt at de kom i samme gruppe. Samme faen hvem dato det var.

            Er forresten ikke mye "sloss med hverandre" kode igjen mellom disse folkene altså, jævlig mye stygge bilder av russiske "Juletre" som blir grisebanket av Polske hooligans.
            Det er ingen som fortjener bank mer enn de russiske såkalte supporterne. Russland er det eneste verden kunne komme opp med når de skulle finne noe som er verre enn visse strøk på oslo øst.

            Kommentar

            • A.Bilet
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2005
              • 808

              Stabæk Support kritiserer "sirkuset" vif skal iverksette i pausen i kampen på søndag. Støtter Stabæk-supporterne 100 % her.

              A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

              Twitter-bruker

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av A.Bilet
                Stabæk Support kritiserer "sirkuset" vif skal iverksette i pausen i kampen på søndag. Støtter Stabæk-supporterne 100 % her.

                http://www.stabaek.no/nyheter/sondag...valerenga-1280
                Rart dem gjør det, dem som spillere sirkusmusikk når laget putter mål.

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Rart dem gjør det, dem som spillere sirkusmusikk når laget putter mål.
                  Ikke rart de spiller sirkusmusikk når en gjeng klovner titt og ofte kommer på besøk.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Ikke rart de spiller sirkusmusikk når en gjeng klovner titt og ofte kommer på besøk.
                    Jaså... Viste ikke at du var stamgjest på Nadderud

                    Musikk når hjemmelaget putter mål hører hjemme i hockey - har ikke noe med fotball å gjøre.

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      Jaså... Viste ikke at du var stamgjest på Nadderud

                      Musikk når hjemmelaget putter mål hører hjemme i hockey - har ikke noe med fotball å gjøre.
                      Stor forskjell på musikk ved mål og det opplegget med Rimibowl.
                      Musikk ved mål er latterlig, men Rimibowl har jeg ikke ord for. Stakkars mennesker som må oppleve dette.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796



                        Kjære søpla...
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13271

                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Håper THK henter inspirasjon fra Irland.
                          Tåpelig tull. Er ekte engelsk tribunekultur som fenger.
                          Spoiler:

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Jaså... Viste ikke at du var stamgjest på Nadderud
                            Vært på Nadderud et par-tre ganger. Særdeles tvilsom opplevelse.

                            Imidlertid er det ikke Benny som er den besøkende klovn. Rett heller pekefingeren mot de som ga bort tre poeng.

                            Eller de som klovna rundt på T-banen og gjorde i buksa.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

                              Skjønner faktisk hvorfor folk blir casuals nå.

                              Etter å ha vært på LSK-Ulf har man noen innrykk. Fulle sullliker, horer i gata og casuals er dagens beholdning.

                              LSK har så lite å by på at jeg skjønner at folk tyr til både drikk og dans.
                              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Skjønner faktisk hvorfor folk blir casuals nå.

                                Etter å ha vært på LSK-Ulf har man noen innrykk. Fulle sullliker, horer i gata og casuals er dagens beholdning.

                                LSK har så lite å by på at jeg skjønner at folk tyr til både drikk og dans.
                                Mener du dette i ramme alvor eller er du en full sullik nå?
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9389

                                  Fra facebooken til Kanari-Fansen, på treningsfeltet idag





                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    Å så flinkt Da ble de motiverte, da, kan jeg tenke meg.

                                    Eneste hensikt med et sånt banner må være å få utløp for frustrasjon. Det funket sikkert bra. Ble dere blidere nå gutter? Fikk det ut av systemet, liksom?

                                    Spillerne ble helt garantert ikke bedre av det og det påvirket ikke innsatsen deres det dugg. Det er nemlig ikke sånn at de vil tape kamper, eller trekker seg på banen fordi de heller ville gjort noe annet enn å være der..

                                    Og nestemann av dere som prøver å nevne "I med- og motgang", kliper jeg!
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • rælingen kanaris
                                      Kaptein Reketråler
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 1445

                                      Nehei, så hvorfor gidder ikke PVM å spurte etter en ball for å ta den før den går ut? Hvorfor snur Scheel rumpa til som ei kjærring på skudd? Hvorfor jogges det etter oppover på banen når vi har mulighet til overgang? Er det noe annet en dårlig innsats? Personlig har jeg ofte opplevd at om folk sier i klare ordelag, gjerne litt sint, at det jeg gjør ikke er bra nok, så skrur det seg på en knapp inne i hodet mitt som sier: "jeg skal faen meg vise dem". Det vel ikke helt umulig at dette kan skje her også?

                                      Det må være lov å si ifra, etter 5 år med stort sett bare positivitet og oppbacking fra tribunen selvom vi har liggi i sumpa. Det må være lov å kreve full innsats, og å la spellera se at vi gjør det. Innsatsen på banen har vært helt hinsides rævva til tider denne sesongen. Mener du noe annet så må jeg spørre hvilket lag du har sett i år, for det kan virkelig ikke være det samme som jeg.
                                      Du synes kanskje det hadde vært bedre med "Vi elsker dere fordet" eller lignende. Personlig så kan ikke jeg stå inne for det. Jeg elsker ikke Johan Andersson, jeg elsker ikke Petter Vaagan Moen, jeg elsker ikke Isak Scheel. Det er drakta som betyr noe, og når de som trer den over hodet omtrent en gang i uka, og får betalt for det, til tider ikke er i nærheten av å gi alt, da holder det ikke lenger med "vi synes dere er flinke selvom dere ikke er det"-holdninga. Da mener jeg at man som supportere må si ifra. Fordi det jeg synger om at jeg elsker, er Klubben. Ingen spillere, men Lillestrøm Sportsklubb.
                                      Custodes
                                      I med og motgang

                                      Kommentar

                                      • Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5914

                                        Jeg er da ikke uenig i at spillere skal blø for drakta og at både vilje og guts må bli 200% bedre. Men jeg er opptatt av tiltak som funker. Dette funker ikke! Be folk om å forsvinne er bare utpsyking og har ingen annen funksjon enn at dere får ut litt dritt.

                                        Disse gutta trenger både gåpåmot og selvtillit. Hvordan skal vi bidra til å få det fram?
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                        Kommentar

                                        • rælingen kanaris
                                          Kaptein Reketråler
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 1445

                                          Du er altså helt sikker på at dette ikke funker, ikke for noen? Du tror altså ikke at det kan gå en skikkelig faen i enkelte spillere, som vil vise hva som bor i dem? Jeg vet at dette er noen som funker, ihvertfall for noen. Jeg tviler på at jeg er den eneste som bruker sånne beskjeder til noe positivt.

                                          Hvordan vi kan bidra? Tja, første mulighet er på mandag, ved å dra mannsterke til Fredrikstad, og vise spillerne at vi alltid kommer til å være der for å støtte klubben, uansett hvor dårlig spillerne spiller. Det er det vi kan gjøre.
                                          Custodes
                                          I med og motgang

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎