Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • egil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1119

    (VG Nett) Politiet vurderer å pågripe flere personer etter at flere i en gjeng på rundt 150 LSK-supportere gikk amok på t-banen fra Oslo.



    Leke med brannslokkingsapparat i T-banevogn.... Er det mulig...?
    KFL - medlem nr 23

    Kommentar

    • sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1818

      Opprinnelig skrevet av egil
      http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10070939


      Leke med brannslokkingsapparat i T-banevogn.... Er det mulig...?
      15 år og på rusbrusfylla for første gang? lol

      Kommentar

      • ChristerH
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Apr 2006
        • 199

        Kjempeflott å gni klubben ennå mer ned i møkka da, Jævla søppel

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1547

          Utestengelse fra Åråsen for resten av sesongen bør være en selvfølge.

          Kommentar

          • *46*

            Hvor er den interne justisen eller er alle 150 like dumme?

            Kommentar

            • BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

              Opprinnelig skrevet av Dole
              Utestengelse fra Åråsen for resten av sesongen bør være en selvfølge.
              Er det en straff?

              Skal man straffe noen skikkelig så er vel den ytterste tortur å tvangsfore de med LSK anno 2012 i loop. Haglunds helter.

              Tenk "Clockwork Orange" her...
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                Det er tydeligvis fler enn Haglund som bør gå.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.


                  KFL TAR FULLSTENDIG AVSTAND FRA VOLD & HÆRVERK!!

                  Når man velger å ta tog til oslo, vorspiel midt i sentrum av oslo før man skal på kamp i sandvika, er det andre ting som trigger enn til å reise på kamp.
                  Når man da ikke forstår at man utsetter seg selv og sine "brødre" for fare, sier det noe om at ultras miljøet har mistet fotfeste.

                  Slossing mot politiet og casuals / ultras fra oslo...er det mulig...

                  Når man følger opp med å rasere en t-bane vogn med tagging, knusing av glass, bruk av brannslokkningsapperater, pissing på gulv/seter og og nedrivning av lysarmaturer gjør det ikke bedre.

                  KFL tar fullstendig avstand fra volden & hærverket som har blitt utført. Vi setter store spørsmålstegn ved dømmekraften til lederskikkelsene i våre alternative miljøer i Lillestrøm.

                  Dere svartmaler klubben VI eLSKer, dere svartmaler de ihuga supporterne som virkelig støtter laget, i med og i motgang.

                  NOK ER NOK
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2883

                    Dette må faen skjæra meg få konsekvenser! Får noen tak i info om hvem vi snakker om her bør disse snarest utenstenges, og vi snakker da ikke om ut året men på livstid. Det fortjener disse lavpanna møkkafolkene som trekker Lillestrøm navnet gjennom søle full av dritt. Folk ser lenger ikke på klanen som de mest bråkete men pågrunn av disse rasshøla ser de på oss som de verste. Brenn!
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Boing
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2005
                      • 711

                      1. start sjekk av medlemskap i KFL eller LSK, da vil noen av disse idiotene ikke slippe inn på feltet.
                      2. Og hvis dem skulle ha medlemskap i KFL eller LSK, så er det bare å ta fra dem dette.

                      Nå må vi slutte med prating og gå til handling. Slike hendelser må få konsekvenser for dette miljøet, bannlys dem fra Åråsen i lang lang tid og ingen tilgang på bortefeltet på bortekamper. Fjern pakket.

                      Kommentar

                      • Dinho
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2006
                        • 884

                        Dette er en sak for Ultras Felt C. Vi vil selvfølgelig ta en hoderulling etter dagen, dog internt. Ber om at folk forstår at dette ble gjort av mye forskjellige folk, ikke UFC som gruppe. Jeg fordømmer det. Alkohol, synging, bla bla bla, det er mange unnskyldninger. Jeg er mer forbanna enn noen av dere her. Dette som skjedde har ingenting med kampen å gjøre, kun barnslige "skøyerstreker" og noen som mangler generell folkeskikk. Skulle tro vi var Russ 12 noen ganger. Uansett, la oss ta dette. Utestenging fra fotball har ingenting med dette å gjøre. Regner med at de som lagde leven på veien vil få straff av politiet. Det er en riktigere straff, i tillegg til den vi i UFC blir enige om.

                        MvH Dinho
                        twitter @amundsakis
                        ΘΥΡΑ 13

                        Kommentar

                        • Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5914

                          Opprinnelig skrevet av Dinho
                          Dette er en sak for Ultras Felt C. Vi vil selvfølgelig ta en hoderulling etter dagen, dog internt. Ber om at folk forstår at dette ble gjort av mye forskjellige folk, ikke UFC som gruppe. Jeg fordømmer det. Alkohol, synging, bla bla bla, det er mange unnskyldninger. Jeg er mer forbanna enn noen av dere her. Dette som skjedde har ingenting med kampen å gjøre, kun barnslige "skøyerstreker" og noen som mangler generell folkeskikk. Skulle tro vi var Russ 12 noen ganger. Uansett, la oss ta dette. Utestenging fra fotball har ingenting med dette å gjøre. Regner med at de som lagde leven på veien vil få straff av politiet. Det er en riktigere straff, i tillegg til den vi i UFC blir enige om.

                          MvH Dinho
                          Tror du skal få slite litt med å få folk til å se at dette er en intern greie for UFC. Det er ikke tilnærma "skøyerstreker" og handlingen rubber av på alle.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5914

                            Opprinnelig skrevet av Dinho
                            Dette er en sak for Ultras Felt C. Vi vil selvfølgelig ta en hoderulling etter dagen, dog internt. Ber om at folk forstår at dette ble gjort av mye forskjellige folk, ikke UFC som gruppe. Jeg fordømmer det. Alkohol, synging, bla bla bla, det er mange unnskyldninger. Jeg er mer forbanna enn noen av dere her. Dette som skjedde har ingenting med kampen å gjøre, kun barnslige "skøyerstreker" og noen som mangler generell folkeskikk. Skulle tro vi var Russ 12 noen ganger. Uansett, la oss ta dette. Utestenging fra fotball har ingenting med dette å gjøre. Regner med at de som lagde leven på veien vil få straff av politiet. Det er en riktigere straff, i tillegg til den vi i UFC blir enige om.

                            MvH Dinho
                            Tror du skal få slite litt med å få folk til å se at dette er en intern greie for UFC. Det er ikke tilnærma "skøyerstreker" og handlingen rubber av på alle.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • Dinho
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 884

                              Ikke "alle" som får 10.000 i bot for hærverk etter at politiet har gått igjennom videoer. handlingene rubber ikke på alle. De som har vært idioter håper jeg får betale for det. Jeg forstår at dere er veldig glade i å utestenge folk. Ikke akkurat DET vi er oppe i nå, på stadion var vi vel ok? Selv har jeg lyst til å kaste et par gutter på hodet ut av UFC. Likevel trenger jeg et par dager på å puste litt. Forhastede beslutninger har- og er ikke en god løsning. Det vet vi.
                              twitter @amundsakis
                              ΘΥΡΑ 13

                              Kommentar

                              • lega66
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Oct 2006
                                • 57

                                Opprinnelig skrevet av Dinho
                                Dette er en sak for Ultras Felt C. Vi vil selvfølgelig ta en hoderulling etter dagen, dog internt. Ber om at folk forstår at dette ble gjort av mye forskjellige folk, ikke UFC som gruppe. Jeg fordømmer det. Alkohol, synging, bla bla bla, det er mange unnskyldninger. Jeg er mer forbanna enn noen av dere her. Dette som skjedde har ingenting med kampen å gjøre, kun barnslige "skøyerstreker" og noen som mangler generell folkeskikk. Skulle tro vi var Russ 12 noen ganger. Uansett, la oss ta dette. Utestenging fra fotball har ingenting med dette å gjøre. Regner med at de som lagde leven på veien vil få straff av politiet. Det er en riktigere straff, i tillegg til den vi i UFC blir enige om.

                                MvH Dinho
                                Dette holder ikke for meg. Hvor mange ganger skal vi godta unnskyldningene som kommer fra dere?? Jeg er dritt lei det som skjer rundt dere nå. Jeg er der for å støtte klubben jeg eLSKer, og ikke for å bli assosiert med en gruppe "idioter" som tydeligvis ikke er på kamper for å støtte laget, men for å lage kvalme. Dette er så utrolig lavmål. Det skulle fader meg ikke ha vært lov en gang. Den straffa jeg mener er rimelig her, er utestengelse fra all arena i en laaaaaaaang tid fremover. Jeg har aldri hatt noe i mot UFC tidligere eller andre grupperinger, men nå er det nok for meg også. Det skal mye til for at begeret mit skal renne over, men nå har det skjedd, og jeg kjenner at jeg koker. Trur jeg avslutter her, så ikke jeg skriver noe jeg kommer til å angre på, for det kan fort skje nå!!!
                                http://www.youtube.com/watch?v=JtZ68gBz8S8

                                Kommentar

                                • Boing
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2005
                                  • 711

                                  Dere kunne selv ha stoppet dette før det gikk så langt, så alle deres unnskyldninger og lovnader om å rydde opp biter ikke på meg. Utestengelse og bannlysing av hele denne grupperingen fra KFL-feltet og bortefeltet i flere år og muligens for alltid er eneste løsning. Hvis dere ikke er borte fra feltet når serien tar seg opp igjen vil jeg blir svært overrasket.

                                  Kommentar

                                  • bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2883

                                    Poenget er at den gjengen som gjorde dette setter alle i KFL og andre Lillestrøm-supportere i et dårlig lys, ja hele klubben. Da er det ikke lenger et problem kun for UFC. Da holder det heller ikke at denne saken og en evt straff tas internt i UFC.
                                    I år så tar vi alt

                                    Kommentar

                                    • Dinho
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 884

                                      Vi reiser på LSK kamper fordi vi bryr oss om klubben. Det vet LSK, spillerne og dere. Ferdig snakka. Vi reiser land og strand for å følge klubben. DET ER DET.

                                      Regner med at styret i KFL kjenner meg godt nok til å forstå hva jeg sier. Dere jeg ikke kjenner, greit nok. Som jeg sa, dette er en sak for ULTRAS FELT C. Ikke KFL. Om LSK ønsker å sanksjonere mot noe som skjedde i oslo, på t-banen osv av en håndfull idioter, så får de kontakte meg. Jeg var der, vet hva som skjedde, så alt. Tribunereglementet har og er ikke et problem. Politiet tar seg av det som skjer utenom. Jeg må ærlig si at hele saken er en storm i et vannglass. Så ro dere ned nå Lillestrømlinger, laget trenger oss alle. Vi trenger å vinne kamper.
                                      twitter @amundsakis
                                      ΘΥΡΑ 13

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        Dere skjønte vel at det fort kunne blitt bråk, Dinho?

                                        Vi skjønte veldig fort at det kom til å smelle da vi hørte om opplegget deres. Dere ble også informert om at vi trodde det kom til å smelle, men dette ble bare feid unna...
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • skotten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 1794

                                          Reiseopplegget minner om ekstremt dårlig dømmekraft, i likhet med holdningen om "intern opprydning". At alle og enhver som har bidratt til å sverte klubben på denne turen skal svare for klubben, og ikke bare for UFC, tar jeg som en selvfølge at UFC bidrar til.

                                          Hvis ikke, må UFC tåle at grupperinga får stå til svars - og kan holde offerrollen og "skjære alle over en kam"-kortet for seg selv...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎