Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Hva er mye annet?

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Opprinnelig skrevet av Superstefan
      Ser sånn ut ja, kopierte bilde fra sirkus siden dems så vi slipper og gi de no hits

      Er en av disse en kjenning fra Rælingen???

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Er en av disse en kjenning fra Rælingen???
        Det er sirkus Vålerenga. Han du sikter til er ikke med i Sirkus og sitter i Klanen styret. Ro ned forumfingrene littegrann.

        Forøvrig kan det meldes at endel av Sirkus sine medlemmer har meldt seg ut av Klanen og noen av dem er også utestengt fra enga sine kamper

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Er flere en en som holder med vif i Rælingen??? Nå håper jeg bare ingen svarer på dette så vi har en krig gående ... La disse taperne få holde på så kanskje dem blir lei.......

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Er flere en en som holder med vif i Rælingen??? Nå håper jeg bare ingen svarer på dette så vi har en krig gående ... La disse taperne få holde på så kanskje dem blir lei.......
            Deler ikke den meningen. Er det greit at vif supportere ødelegger Tommy statuen, tagger ned byen, puber, gressmatte? Alt er greit? Da går jeg heller til krig!
            ..................

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Er flere en en som holder med vif i Rælingen??? Nå håper jeg bare ingen svarer på dette så vi har en krig gående ... La disse taperne få holde på så kanskje dem blir lei.......
              Personlig håper jeg på null oppslag i avisene og på tv. Og ikke minst at de som sympatiserer med LSK ikke tar hevn. Vis hvem som er voksne!

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Deler ikke den meningen. Er det greit at vif supportere ødelegger Tommy statuen, tagger ned byen, puber, gressmatte? Alt er greit? Da går jeg heller til krig!
                Det er ikke greit men så lenge Åråsen er vid åpen for alle uansett tid på døgnet må Lsk faktisk regne med slike ting... Jeg veit ikke om mange stadioner i Elitserien som hvem som helst kan spasere rett inn på.

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Personlig håper jeg på null oppslag i avisene og på tv. Og ikke minst at de som sympatiserer med LSK ikke tar hevn. Vis hvem som er voksne!
                  Helt uenig. Dette er derby. Det er hat, vold og faenskap. Det skal være krig og det skal eskalere utover helgen og kuliminere i at vi knuller aper og klovner på banen og på tribunen... Nok tanteprat og mors beste barn... Knus dem!!!
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • UltraFo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2007
                    • 800

                    Er så dårlig forsøk at jeg blir flau på dems vegne så orker ikke ofre det en tanke en gang!
                    UFC ~ Gulsvarte Brødre

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Hva har skjedd egentlig? Ser ikke stort fra bildene.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • *46*

                        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                        Helt uenig. Dette er derby. Det er hat, vold og faenskap. Det skal være krig og det skal eskalere utover helgen og kuliminere i at vi knuller aper og klovner på banen og på tribunen... Nok tanteprat og mors beste barn... Knus dem!!!
                        Får ikke sagt på en pen måte hvor uenig jeg er med det - lavpanna pjatt fra deg Holters.... Hat er en ting, vold og faenskap hører ikke noe sted hjemme. Krig? Jeg hater krig og dette har null og niks med krig å gjøre.

                        Kommentar

                        • HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Får ikke sagt på en pen måte hvor uenig jeg er med det - lavpanna pjatt fra deg Holters.... Hat er en ting, vold og faenskap hører ikke noe sted hjemme. Krig? Jeg hater krig og dette har null og niks med krig å gjøre.
                          Hihi... Jeg tulla, igjen Trur neppe du finner en mer fredelig og pysete fyr enn meg Jeg kjenner jeg blir provosert av den gjengen, men jeg trur det må ganske kraftige sentralstimulerende til for at denna gutten skal tørre å yppe til bråk... Im all about peace and love \/
                          ***Større baller enn vett***

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                            Hihi... Jeg tulla, igjen Trur neppe du finner en mer fredelig og pysete fyr enn meg Jeg kjenner jeg blir provosert av den gjengen, men jeg trur det må ganske kraftige sentralstimulerende til for at denna gutten skal tørre å yppe til bråk... Im all about peace and love \/
                            Har du vurdert å legge inn et smiley e.l. når du tuller så ting ikke blir tatt bokstavelig. Ironi er vanskelig i skriftform...

                            Du mør kanskje vurdere signaturen min?
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Har du vurdert å legge inn et smiley e.l. når du tuller så ting ikke blir tatt bokstavelig. Ironi er vanskelig i skriftform...
                              Kjell T. da..... Du bør vel kjenne meg såpass nå at når jeg først lirer av meg ting som det over, er det lite gjennomtenkt. Blir for mye å forlange at jeg skal slenge på diverse smilefjææææs når hjernen ikke er med på notene. :P B)

                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Du mør kanskje vurdere signaturen min?
                              Jeg synes da signaturen min dekker det meste jeg måtte komme med her
                              ***Større baller enn vett***

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Du har altså større baller enn vett, men tør ikke å yppe til bråk? Tror du nettopp sa noe om eget intellekt du kanskje ikke mente...?
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Du har altså større baller enn vett, men tør ikke å yppe til bråk? Tror du nettopp sa noe om eget intellekt du kanskje ikke mente...?
                                  Lett å være tøff på forum vettu. Noe ganske annet ute i gatene. Jeg skyr bråk som brent barn skyr ild.
                                  ***Større baller enn vett***

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Hva har skjedd egentlig? Ser ikke stort fra bildene.
                                    De har limt på en felleskjøpet jakke på tommy.

                                    Fantasiløst og oppbrukt. Både felleskjøpet har de brukt før, og de har kødda med Tomme statuen før.

                                    Som jeg skrev på min status på FB tidligere idag: "Noen må være veldig misunnelige på Tommy, må jo være derfor de går etter han gang på gang... Sånn er det når man ikke har gamle storheter selv og ikke engang en egen stadion! "
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • FUGlinho
                                      KFL styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2454



                                      og der kom rb-oppslaget...
                                      Kim
                                      Styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Meningsløst å lime på jakka. Eneste det medfører er at noen får bruke 5 minutter ekstra på å fjerne den. Hadde de satt den på uten lim hadde det vært en småmorsom greie, om enn noe oppbrukt.

                                        Skuffa over at TV2 spekulerer i hevnaksjoner.
                                        1) Søpla har aldri hatt, og kommer aldri til å få en spiller med Tommys status. Eneste de kan sette på sokkel er John Fredriksen. Og før de kan gjøre det må de ha en stadion.
                                        2) Folk fra Romerike jobber, og må prioritere en god natts søvn. Det er enklere å være ute å farte midt på natta om man kun behøver møte opp for en halvtimes møte på NAV annenhver uke.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1251

                                          Håper bare en "hevn" blir morsom og ikke hærverk. Bruk hue natteravner.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎