Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

    Fortsatt bør man ta "riktige" personer, ikke dra folk over muren. Ta heller de som fortsatt er over muren.

    Neste år får vi håpe de setter opp Nadderud gjerde der! :twisted:
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      Opprinnelig skrevet av hoyt
      Er det noen som har bilder av hendelsen? I så fall, PM meg.
      Om du skal bruke det i nettavisen bør du informere om dette synes jeg
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • Kristiansen
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 1332

        Er jo helt på tryne at en person skal bli kastet ut av stadion pga han i ekstase velger å feire 1-0 målet sammen med spilleren som putta. Skal dog nevnes at han heller ikke var inne på selve banen som andre var.

        Personen gjør ingen skade for verken klubben eller KFL, det er vakter/politi (med KFL-vaktene i spissen) som lager et problem ut av ingenting. Flaut!

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          Veldig til mas, da. Enten gjør man et forsøk på å storme banen (hvilket er dust nok) og tar det som kommer, eller så holder man seg på tribunen. Kan ikke komme etterpå og klage over at man blir hanka inn av vaktene, eller peke på hva "de andre" gjør. Helt uinterressant. Valget tar du når du begynner å bevege det et sted hvor du ikke har noe å gjøre.
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Da kan jeg melde om at mannen som blussa er fanget opp på video og kommer det en bot her så er han nok ca 50 tusen lapper fattigere.

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Opprinnelig skrevet av Kristiansen
              Er jo helt på tryne at en person skal bli kastet ut av stadion pga han i ekstase velger å feire 1-0 målet sammen med spilleren som putta. Skal dog nevnes at han heller ikke var inne på selve banen som andre var.

              Personen gjør ingen skade for verken klubben eller KFL, det er vakter/politi (med KFL-vaktene i spissen) som lager et problem ut av ingenting. Flaut!
              Vaktene gjør bare jobben sin,nå må du slappe av litte grann. Jeg velger å feire med andre suportere jeg og så lar jeg spillerne feire for seg selv.

              Kommentar

              • Skinke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2007
                • 3914

                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Da kan jeg melde om at mannen som blussa er fanget opp på video og kommer det en bot her så er han nok ca 50 tusen lapper fattigere.
                Har du blitt onkel politi?
                Daukjøtt Felt C

                Kommentar

                • UltraFo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2007
                  • 800

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Vaktene gjør bare jobben sin,nå må du slappe av litte grann.
                  Jobben er vell å ta de på vei ut på banen og de som er over muren!? Ikke de bak den murkanten!? Blir skremt vis folk mener det er greit at KFL vaktene kan ta hvem de vil fordi de KANSKJE gjorde noe galt istedet for å ta de som gjør noe galt der og da! Helt enig at når man hopper over gjerdet tar man en risk. Men mener også at man heller skal ta de som man ser gjør noe galt istedet for å bry seg om andre som er på tribunen!
                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                    Har du blitt onkel politi?
                    hehe neida fikk bare en mld om at personen er fanget opp...Dette er ting som iriterrer meg veldig. Fatter ikke at noen virkelig vil skade Lsk med flere blusse bøter.

                    Kommentar

                    • mr.sandass
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2005
                      • 972

                      Opprinnelig skrevet av UltraFo
                      Jobben er vell å ta de på vei ut på banen og de som er over muren!? Ikke de bak den murkanten!? Blir skremt vis folk mener det er greit at KFL vaktene kan ta hvem de vil fordi de KANSKJE gjorde noe galt istedet for å ta de som gjør noe galt der og da! Helt enig at når man hopper over gjerdet tar man en risk. Men mener også at man heller skal ta de som man ser gjør noe galt istedet for å bry seg om andre som er på tribunen!
                      Lurer litt på om tittelen "KFL vakt" gir deg rett til å røre noen som helst egentlig. Blir for dumt og skulle kaste ut folk for å ha feiret et mål og havnet på feil side av en murkant.
                      www.ultrasfeltc.net

                      Kommentar

                      • Kristiansen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 1332

                        Blir tragikomisk å se hvordan KFL-vaktene velger å håndtere det. Istedenfor for å ta ut de som har kommet seg over reklameskiltene, tar man heller en som står BAK reklameskiltene feirer med Knudtzon osv. Kom som et sjokk at KFL-vaktene da velger å plukke ut en fra UFC Juniors må jeg si
                        Last edited by Kristiansen; 18.04.2011, 14:53.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Opprinnelig skrevet av UltraFo
                          Jobben er vell å ta de på vei ut på banen og de som er over muren!? Ikke de bak den murkanten!? Blir skremt vis folk mener det er greit at KFL vaktene kan ta hvem de vil fordi de KANSKJE gjorde noe galt istedet for å ta de som gjør noe galt der og da! Helt enig at når man hopper over gjerdet tar man en risk. Men mener også at man heller skal ta de som man ser gjør noe galt istedet for å bry seg om andre som er på tribunen!
                          Jeg veit for lite i denne saken men synes det er greit at man tar dem som er på banen ,men hvis det er som du sier tatt folk på den rette siden blir det for dumt.

                          Kommentar

                          • Ytre
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2008
                            • 773

                            Ett vesentlig poeng i denne diskusjonen er jo hvilke type mynter det var. Er det 50-øringer, 1-, 5-, 10- eller 20 kroninger?. Myntene veier nemlig forskjellig, samtidig som de er laget av ulikt materiale, og dette påvirker hvor farlig det er å kaste de. For eksempel er 10-kroningen relativt uskyldig, mens derimot er 50-øringen drit farlig å få i ansiktet, da den både er så liten at den kan kile seg oppunder øyelokket, og den inneholder giftige stoffer for å lage den særegne fargen.

                            Og enda verre, hvis noen kastet Euro, er dette kritisk, da man innenfor EU har mindre strenge direktiver overfor materialsammensetning i mynter, og Euroen følgelig inneholder mange skadelige stoffer.
                            I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

                            Kommentar

                            • Percy Nilegård
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 5146

                              Er vel greiest å si nei til kasting av mynt som sådann? Blir jo et salig kaos om man skal begynne å gradere dette etter mynttype. Tipper det blir en del veksling da.
                              "Alltid blodsprengt"!
                              Fong/Macho

                              Even Nordlien

                              Kommentar

                              • taraldsen
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 161

                                Har sett klipp fra hendelsen under scoringa med påfølgende "bane" storming. Her har KFL vaktene og spesielt den ene som er innblandet en god del å forklare. Av ca 20-30 stk som kom seg innpå indrebane eller utpå banen blir 1 person tatt.. Den personen blir regelrettigt DRATT av 1 KFL vakt NED fra tribunen etter at han har gått tilbake. Oppi alt kaoset er det flere sentrale medlemmer av KFL som prøver å roe det ned og stoppe det, men til ingen nytte. KFL vakten bruker rett og slett skikkelig makt for å dra til seg personen... Trodde KFL-"sikkerhet" var der for å beskytte sine egene hvis det skal oppstå situasjoner og prøve å roe ned situasjoner som er på vei til gå for langt. Ikke REGELRETT gå inn med MAKT for å fjerne en supporter som er i ekstase fra å score borte mot søppla.


                                Nei her forventer jeg en uttalelse fort som bare f... fra KFL-Sikkerhet. Skuffet.....

                                Kommentar

                                • UltraFo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2007
                                  • 800

                                  DETTE ER UKULTUR!!
                                  Sykt at enga slipper inn disse idiotene bak oss!
                                  UFC ~ Gulsvarte Brødre

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    Opprinnelig skrevet av UltraFo
                                    DETTE ER UKULTUR!!
                                    Sykt at enga slipper inn disse idiotene bak oss!
                                    http://www.dagbladet.no/2011/04/18/s...gaen/16235011/

                                    Har selv bilder av personen med hvit caps og blå jakke/genser som deler ut flere slag.

                                    Av og til stemmer jeg for offentlig uthengelse.
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • Stray Cat
                                      Moderator
                                      • Aug 2008
                                      • 5914

                                      Jeg gjentar meg selv nå, men makan til syting er det lenge siden jeg har hørt. Dere vet da forbanna godt at ingen har noe på banen å gjøre. Velger man å forlate tribunen for å feire med spillera, så får man ta ansvar for det også, ikke sette seg ned å grine på forumet i etterkant. "Han var verre enn meg"-argumentet mistet sin gyldighet midt på skolens barnetrinn omtrent. Er da ikke vaktenes skyld at dere er der dere er. Face it, eller sitt ned.
                                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                      Kommentar

                                      • Skinke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2007
                                        • 3914

                                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                        Jeg gjentar meg selv nå, men makan til syting er det lenge siden jeg har hørt. Dere vet da forbanna godt at ingen har noe på banen å gjøre. Velger man å forlate tribunen for å feire med spillera, så får man ta ansvar for det også, ikke sette seg ned å grine på forumet i etterkant. "Han var verre enn meg"-argumentet mistet sin gyldighet midt på skolens barnetrinn omtrent. Er da ikke vaktenes skyld at dere er der dere er. Face it, eller sitt ned.
                                        Uenig, folk som løper ut på BANEN bør bli dytta tilbake. De andre er det bare å passe på. Det tar maks 30sekunder så er folk tilbake på plassene sine, å drive å lage unødvendige provokasjoner er ikke nødvendig.
                                        Daukjøtt Felt C

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av Ytre
                                          Ett vesentlig poeng i denne diskusjonen er jo hvilke type mynter det var. Er det 50-øringer, 1-, 5-, 10- eller 20 kroninger?
                                          Har mer sansen for folk som kaster seddler eller hele lommebøker....

                                          Opprinnelig skrevet av Skinke
                                          Har du blitt onkel politi?
                                          Er vel greit å ha noen å viderefakturere bota til. Noe jeg synes er helt ok.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎