Supporterkultur/ukultur generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Cruz
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 398

    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Fy f***. For noe svineri. De kan ta det meterlange røret og stappe det opp i ræva.

    Kommer til å bli tidenes skandale-VM. Like greit å sitte hjemme med Keru, Bøllo, NFF og de andre sullikene.
    Så mine første fem minutter fra prøve-VM nå og det er det jævligste jeg har hørt. Her kan i hvert fall tv-selskapene benytte muligheten til å spare lønnskostnader til kommentatorer under VM, for det er ikke èn eneste seer som kommer til å ha på tv-lyden uansett. Siem må gå!
    Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av Cruz
      Så mine første fem minutter fra prøve-VM nå og det er det jævligste jeg har hørt. Her kan i hvert fall tv-selskapene benytte muligheten til å spare lønnskostnader til kommentatorer under VM, for det er ikke èn eneste seer som kommer til å ha på tv-lyden uansett. Siem må gå!
      Krig i sør afrika? Hører flyalarmen konstant..
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Rathsmeister
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 561

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Fy f***. For noe svineri. De kan ta det meterlange røret og stappe det opp i ræva.

        Kommer til å bli tidenes skandale-VM. Like greit å sitte hjemme med Keru, Bøllo, NFF og de andre sullikene.
        Arne Ball sa at disse skulle forbys under VM.
        Mvh
        Martin Raths

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
          Arne Ball sa at disse skulle forbys under VM.
          Ja, det håper jeg faen meg! Utrolig irriterende å høre på de horna!

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            der satte David Guiza en effektiv stopper for den værste fløytinga..
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              Opprinnelig skrevet av xeR
              der satte David Guiza en effektiv stopper for den værste fløytinga..
              Og der kom det en dum Sør Afrikaner som blåste nytt liv i publikum.. faen så irriterende.. Har på lyden kun fordi jeg liker å høre Arne Ball kommentere. Men dette går snart på helsa løs.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                Opprinnelig skrevet av xeR
                Og der kom det en dum Sør Afrikaner som blåste nytt liv i publikum.. faen så irriterende.. Har på lyden kun fordi jeg liker å høre Arne Ball kommentere. Men dette går snart på helsa løs.
                Og der ble det stille igjen

                Kommentar

                • Kristiansen
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 1332



                  Ukultur ! Man plager ikke unga til treneren enda laget spiller dårlig....

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Fikk denne mld på tlf nå...skf er 16 mann i stavanger dans i natt 1 arrestert etter bråk i natt de andre kom seg unna..Amper stemning foran, stadion nå mange politi med hunder. Alle blir nektet adgang....

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Fikk denne mld på tlf nå...skf er 16 mann i stavanger dans i natt 1 arrestert etter bråk i natt de andre kom seg unna..Amper stemning foran, stadion nå mange politi med hunder. Alle blir nektet adgang....

                      Kommentar

                      • Hexaphim
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 2756

                        "Herligt at någen tar vare på byen! vi vil ha mer! Få mer action enn di kjedelige i Hordene gir oss!



                        for fire minutter siden"

                        Jævla idioter. Ta vare på byen? For noe piss.
                        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                        Kommentar

                        • kingkong
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Jul 2009
                          • 29

                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Fikk denne mld på tlf nå...skf er 16 mann i stavanger dans i natt 1 arrestert etter bråk i natt de andre kom seg unna..Amper stemning foran, stadion nå mange politi med hunder. Alle blir nektet adgang....
                          Lurer på hvor du får informasjonen din ifra.
                          Skal ikke kommentere antallet du kommer med,dansen,arrestasjonene eller noe sånt.

                          Det var da ikke noe amper stemning foran stadion og masse politi med hunder? Det var noen få politifolk og alt gikk veldig rolig og pent for seg. Noen fikk beskjed om at de var uønsket på stadion (noen med grunn,men noen andre fikk også den beskjeden pga klærne de gikk i.)

                          Kommentar

                          • UltraFo
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2007
                            • 800

                            Opprinnelig skrevet av kingkong
                            Noen fikk beskjed om at de var uønsket på stadion (noen med grunn,men noen andre fikk også den beskjeden pga klærne de gikk i.)
                            Personlig fikk jeg tusle rett inn på stadion og så hverken en hund eller masse politi. Men fikk senere vite av en kompis som kom bare 15 min senere at han ikke kom inn på Stadion pga han hadde Fred Perry caps. Skal sies at resten av antrekket var en stor hette genser og baggy bade shorts fra jobben sin. Personen jobber også i LSK men kom fortsatt ikke inn.
                            UFC ~ Gulsvarte Brødre

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              Opprinnelig skrevet av kingkong
                              Lurer på hvor du får informasjonen din ifra.
                              Skal ikke kommentere antallet du kommer med,dansen,arrestasjonene eller noe sånt.

                              Det var da ikke noe amper stemning foran stadion og masse politi med hunder? Det var noen få politifolk og alt gikk veldig rolig og pent for seg. Noen fikk beskjed om at de var uønsket på stadion (noen med grunn,men noen andre fikk også den beskjeden pga klærne de gikk i.)
                              Infoen min røper jeg ikke og jeg driter i om antallet stemmer eller ikke . Det som bekymrer meg og er hele problemet her er at det faktisk er noen som orker og reise 120 mil bare for og slåss og sverte klubben vår..Dem veit jo at dem ikke kommer inn på kampen, så da reiser dem kun for 2 ting , slåss og sverte klubben... For meg så er dette helt bak mål...Og at enkelte forsvarer disse personene fatter jeg bare ikke.,

                              Kommentar

                              • kingkong
                                Juniormedlem
                                Bøffel
                                • Jul 2009
                                • 29

                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Infoen min røper jeg ikke og jeg driter i om antallet stemmer eller ikke . Det som bekymrer meg og er hele problemet her er at det faktisk er noen som orker og reise 120 mil bare for og slåss og sverte klubben vår..Dem veit jo at dem ikke kommer inn på kampen, så da reiser dem kun for 2 ting , slåss og sverte klubben... For meg så er dette helt bak mål...Og at enkelte forsvarer disse personene fatter jeg bare ikke.,
                                Jeg tok ingen i forsvar,bare sier ting som de var.. litt av poenget mitt var at folk som ikke har noe med skf eller ultras etc ble nektet inngang pga feks fred perry caps,hvite sko,piquet skjorter. det er jo litt bak mål av sikkerheten der borte. flere fikk også beskjed om at kfl hadde utestengt de pga hendelsene lørdag (selv om et par av de som fikk den beskjeden kom med fly søndag)
                                Regner med at detta blir ryddet opp i av kfl og de involverte.

                                Kommentar

                                • Frode Thai
                                  KFL styremedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 380

                                  Opprinnelig skrevet av kingkong
                                  ...... flere fikk også beskjed om at kfl hadde utestengt de pga hendelsene lørdag (selv om et par av de som fikk den beskjeden kom med fly søndag)
                                  Regner med at detta blir ryddet opp i av kfl og de involverte.


                                  Det er LSK som utestenger folk i samarbeide med arrangørklubb.
                                  Føler noen seg utestengt urettmessig, får de kontakte LSK.
                                  Forøvrig henvises det til LSK reglement, som også gjelder på bortekamper.


                                  Frode Johansen
                                  Frode Johansen
                                  styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    Rimelig idiotisk å bruke penger på å reise 8timer ned til Stavanger, sloss på natta, få bot, ikke komme inn på stadion for så å reise 8timer hjem igjen. Hva i all verden får man ut av en sånn tur? Utenom å sverte Sportsklubben.
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • Simeone
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 761

                                      Den hersketeknikken som råder på Viking stadion er til å bli kvalm av. Vært ekle vakter der siden første gang jeg var der i 2006.

                                      Hadde med 2 kompiser på kampen på søndagen som aldri har vært med på fugla kamp før. De er ikke noe særlig intereserte i norsk fotball men var med på kamp siden vi hadde vært i Stavanger hele helgen.

                                      Når vi kommer på stadion går vi å kjøper billetter, derretter blir jeg "kalt" inn til en Viking vakt.
                                      Samtalen forløper sånn ca som dette:

                                      Vakta: Hvorfor er dere her?
                                      Jeg: Ja, hva tror du? Vi er her for å se fotball

                                      Vakta: Åssen tilknyttning har dere til Kanari-Fansen?
                                      Jeg: Ingen, er her for å støtte LSK, holder ikke det?

                                      Vakta: Det er greit, dere skal vite at vi har dere under oppsyn. Vi ser hva dere gjør.

                                      Senere blir altså 2 andre kompiser avist i porten, han ene hadde f.perry caps, shorts og en vanlig grå hettegenser og han andre gikk i det jeg vil kalle helt vanlige klær. Uten at det skal ha noen betydning i det hele tatt uansett! Det skal legges til at begge to som ble erklært uønsket av Viking vaktene ikke har noen som helst historie med fotballrelatert bråk. de har heller aldri vært utestengt av LSK.

                                      Det er tydelig at det er iferd med å spre seg som en liten pest at man er ikke med i KFL, ja da er man enten bråkmaker eller et "uønsket element".

                                      Det er en trist utvikling. For etter det jeg så på banen og tribunen på søndag trenger LSK alle de engasjerte supporterene de kan få.
                                      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                      para gritarle a la FIFA:
                                      ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                      Kommentar

                                      • Petter Ø
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3008

                                        Vaktene i Stavanger er søppel ja. Regner med du fortalte kompisen din at han ikke skulle bry seg om det. De hadde ikke fått med seg at kroppsvisitering skal utføres av vakt med samme kjønn som tilskueren heller.

                                        Men tilbake til topic: Hva skjer når 16 skf'ere leier buss fra Cowboy-Bjørn og drar til Stavanger tydeligvis lite interesert i å se fotballkamp? Why?
                                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                        Kommentar

                                        • kingkong
                                          Juniormedlem
                                          Bøffel
                                          • Jul 2009
                                          • 29

                                          Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                          Vaktene i Stavanger er søppel ja. Regner med du fortalte kompisen din at han ikke skulle bry seg om det. De hadde ikke fått med seg at kroppsvisitering skal utføres av vakt med samme kjønn som tilskueren heller.

                                          Men tilbake til topic: Hva skjer når 16 skf'ere leier buss fra Cowboy-Bjørn og drar til Stavanger tydeligvis lite interesert i å se fotballkamp? Why?
                                          Flere slapp ikke inn på stadion pga klærne,uten og ha noe med skf,ufc,ul,thk,kfl og gjøre..
                                          Var det 16 skf`ere som leide buss til stavanger? nyheter for meg.
                                          Tror også (uten å snakke for noen av de) at selv skf var interisert i å se kampen.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎