LSK-Viking

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Felt C
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 776

    #41
    Var derfor KFL ropte "ut med svinet" eller noe lignende altså?

    Kommentar

    • skotten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 1794

      #42
      Opprinnelig skrevet av Tony
      UFC kommer med en uttalelse senere idag. Grunnen for utkastelsen var en ninjalue som en person hadde på seg i 5 min
      Har UFC blitt infiltrert av THK? Lurer på om jeg skal prøve ninjalue selv i Drammen.

      Spoiler:

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #43
        Opprinnelig skrevet av Felt C
        Var derfor KFL ropte "ut med svinet" eller noe lignende altså?
        KFL ropte ikke det, men det var et par stk som ropte det. Om det var til polisen eller hvem det var veit jeg ikke..
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • LSK N/B
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 830

          #44
          ok, Ultras gjorde ikke noe galt, politiet overreagerte... som alltid.

          Stmninga var i dag ca like dårlig som spillet på banen. Kjedelig måte å avslutte hjemmesesongen på
          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

          Nei til NFF!

          Kommentar

          • Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

            #45
            Laber kamp, laber stemning, labert vær, baluba på felt A, standup på felt C og Sony tuppen. Greit at det er sesongslutt straks..
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

            Kommentar

            • OppsalKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2008
              • 1881

              #46
              Re, Hvorfor en idiot tok på seg en ninjalue

              Opprinnelig skrevet av FuglaAlex
              Det forsvarer uansett ikke en utkastelse og bruk av pepperspray. Spesielt ikke når han tok den av seg når politiet ba han om å gjøre det.
              Helt enig. Om det stemmer.
              Nå bosatt på Rasta !!!!!

              Alltid Celtic og LSK

              Kommentar

              • Arind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2006
                • 459

                #47
                Har svært vanskelig for å tro at politiet stod for provokasjonen. Det er
                vel i grunnen så enkelt som å oppføre seg og følge regler, så får man med seg kamper også.....
                Jeg er så drita lei dette pisspratet og konfliktene som enkelte grupperinger er skyld i selv!

                Opprinnelig skrevet av FuglaAlex
                Det forsvarer uansett ikke en utkastelse og bruk av pepperspray. Spesielt ikke når han tok den av seg når politiet ba han om å gjøre det.
                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                Kommentar

                • Iselin88
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • May 2009
                  • 125

                  #48
                  Nå skal det sies at det var utrolig unødvendig å stille opp med en slik finlandshette/ninjalue/hvadetennvar, men må også sies at politiet var ekstremt nedverdigende og handlet uforsvarlig og unødvendig idag! Når de håndterer en 15 år gammel gutt på den måten, dvs uhyre uhyggelig, og går berserk med pepperspray på en tribune med så mange mennesker, så står ikke verden til påske! Og når de i tillegg skal kaste ut MEG, som hverken er truende eller aggressiv mot noen, fordi jeg forteller dem at de håndterte situasjonen dårlig, og at de i dette tilfellet lager mer kvalm enn fred, da blir jeg mektig irritert!

                  Kommentar

                  • FuglaAlex
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 537

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Arind
                    Har svært vanskelig for å tro at politiet stod for provokasjonen. Det er
                    vel i grunnen så enkelt som å oppføre seg og følge regler, så får man med seg kamper også.....
                    Jeg er så drita lei dette pisspratet og konfliktene som enkelte grupperinger er skyld i selv!
                    Han gjorde jo nettopp det. Personen som hadde den på seg tok den jo av når politiet/vaktene var oppe å sa ifra om det.
                    Supporterne er fotballens hjerte
                    Ultras Felt C

                    Kommentar

                    • Felt C
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 776

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                      KFL ropte ikke det, men det var et par stk som ropte det. Om det var til polisen eller hvem det var veit jeg ikke..

                      Da hadde ikke jeg hørt det helt bort på sittetribunen.

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        #51
                        Kanskje vi skal la være å trekke konklusjoner her før de som har vært involvert har uttalt seg om saken. Selv så jeg politiets tilstedeværelse lenge før noen faktisk ble fjernet. Dette tolker jeg som en unødvendig provokasjon fra politiets side. Spesielt siden kfl har egne vakter og det faktum at det dreide seg om en ninjalue og ikke en kniv, pistol eller noe annet som kan tolkes truende. Hvis det som er kommet frem så langt er riktig så kan ikke dette være noe annet enn en handling fra klubben for å få en grunn til å utestenge ufc på nytt.
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • Simeone
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 761

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Arind
                          Har svært vanskelig for å tro at politiet stod for provokasjonen. Det er
                          vel i grunnen så enkelt som å oppføre seg og følge regler, så får man med seg kamper også.....
                          Jeg er så drita lei dette pisspratet og konfliktene som enkelte grupperinger er skyld i selv!
                          Når du er inne på regler er det faktisk ganske rigide regler på hvordan du skal håndtere ting når du bruker pepperspray også.
                          Den som bruker pepperspray(uavhengig om det er politi, militær eller sivilist) er pliktig til å sørge for at personen som blir sprayet får tilgang til rent vann til å vaske øyne.
                          Du setter en person i en tilstand som klassifiseres som "uegnet til å ta vare på seg selv".

                          Det er en helt vanvitting intens smerte og det er flere folk som har løpt inn i lyktestolper og lignende etter de har fått det.

                          Politiet idag sa bare på en herlig arrogant måte at det kunne man hendte selv, det var vann på dassen. Da spurte jeg om tjeneste nummer, som de er pliktig til å oppgi skulle de ha legitimasjon av meg. Klasse!
                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                          para gritarle a la FIFA:
                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #53
                            Vi var ikveld vitne til nok en tragisk innsats av de som skal opprettholde sikkerheten. Et medlem i UFC Juniors hadde på seg en finlandshette i 5 minutter i 1. omgang. Politiet kom opp og ba han ta den av seg, noe han etterfulgte og ikke brukte i ettertid. I pausen får man beskjed fra politiet, via KFL vaktene at han blir kastet ut til 2. omgang. Dette var fordi han hadde brukt finlandshette. At han etterkom politiet sitt ønske ble ikke tatt med i betraktning. Dette var et meget tynt grunnlag for en utkastelse og det hele ble oppfattet som svært unødvendig da det egentlig ikke hade skjedd en dritt.

                            2 stk. KFL vakter kommer opp for å hente han istedetfor at politiet kommer, men han blir ikke med. 1 politi kommer opp for å hente han, men får han ikke med seg. Etterhvert kommer det 4 andre til og det oppstår ett kaos med håndgemmeng mellom politiet og fansen. 1 medlem i UFC får en ladning pepperspray i øya. Da man konfronterer politiet med at de faktisk er pliktige til å hente vann til en person de har sprayet med pepperspray får man beskjed at det er bare å hente vann selv av politiet. Etter dette pakker vi ned bannere og flagg og velger å forlate stadion i protest mot politiets opptreden. I tillegg ønsker vi heller ikke at flere av våre egne fans skal risikere å bli sprayet med pepperspray av politiet.

                            Kommentar: Når en velger å holde seg til advarselen han har fått resten av 1. omg trenger dere ikke helle bensin på bålet ved å kaste ut vedkommende i pausen. Dette er en ikke-sak som blir til en sak fordi politiet velger å lage rabalder ut av ingenting. Alltid på barikadene - frihet for ultras!
                            Mvh UFC

                            Kommentar

                            • Fritz
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 1033

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Kanskje vi skal la være å trekke konklusjoner her før de som har vært involvert har uttalt seg om saken.
                              God idé.

                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Hvis det som er kommet frem så langt er riktig så kan ikke dette være noe annet enn en handling fra klubben for å få en grunn til å utestenge ufc på nytt.
                              Kanskje vi skal la være å trekke konklusjoner her før de som har vært involvert har uttalt seg om saken.

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Simeone
                                Når du er inne på regler er det faktisk ganske rigide regler på hvordan du skal håndtere ting når du bruker pepperspray også.
                                Den som bruker pepperspray(uavhengig om det er politi, militær eller sivilist) er pliktig til å sørge for at personen som blir sprayet får tilgang til rent vann til å vaske øyne.
                                Du setter en person i en tilstand som klassifiseres som "uegnet til å ta vare på seg selv".

                                Det er en helt vanvitting intens smerte og det er flere folk som har løpt inn i lyktestolper og lignende etter de har fått det.

                                Politiet idag sa bare på en herlig arrogant måte at det kunne man hendte selv, det var vann på dassen. Da spurte jeg om tjeneste nummer, som de er pliktig til å oppgi skulle de ha legitimasjon av meg. Klasse!
                                Tjenestenr står på brystet til politiet så det trenger du ikke å spørre om engang Politiet skal bruke pepper som siste utvei, så tviler på at de har gjort dette uprovosert. Det vi leser her inne er kun fra den ene siden av saken. Gleder meg til vi får vite hva som har skjedd, det kommer vel i RB snart

                                Kommentar

                                • HolterKanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 1603

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Fritz
                                  God idé.



                                  Kanskje vi skal la være å trekke konklusjoner her før de som har vært involvert har uttalt seg om saken.
                                  '

                                  Det kalles ikke å trekke en konklusjon. Det er ett tydelig HVIS i den setningen. Hvis det som er kommet frem stemmer så vil jeg tro det er en handling fra klubbens side. Så kom innlegget til Tony som beviser at jeg har rett. Her får klubben, politiet til å skape en situasjon slik at de kan få slenge ut utestengelseskortet sitt igjen. Har jo vært en god stund siden sist nå...
                                  ***Større baller enn vett***

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Felt C
                                    Da hadde ikke jeg hørt det helt bort på sittetribunen.
                                    Men uansett så er ikke det en ytring fra KFL, mange som ikke støtter hvis det ble sunget mot UFC.

                                    Hvis de som sang det er her så får de heller si hvem det ble sunget mot, politiet eller UFC, trenger ikke automatisk trekke inn KFL i dette for å skape konflikt mellom UFC og KFL igjen.
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • semper fi
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2005
                                      • 823

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                      Tjenestenr står på brystet til politiet så det trenger du ikke å spørre om engang Politiet skal bruke pepper som siste utvei, så tviler på at de har gjort dette uprovosert. Det vi leser her inne er kun fra den ene siden av saken. Gleder meg til vi får vite hva som har skjedd, det kommer vel i RB snart
                                      Ja, avisene pleier å sitte på fasiten
                                      -After Dark Ultras-

                                      Kommentar

                                      • Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av semper fi
                                        Ja, avisene pleier å sitte på fasiten
                                        UFC og

                                        Kommentar

                                        • Arind
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2006
                                          • 459

                                          #60
                                          Jeg så ikke episoden, så tvilen kommer partene tilgodt inntil det eventuelt dukker opp noen faktaopplysninger. Jeg har bare litt vanskelig for å tro at en person blir sprayet og kasta ut uten å gjort annet enn å ta av seg hetta. Det rimer dårlig og lukter at det må ha blitt sakt eller gjort ting i tillegg.
                                          Jeg uttaler meg derfor på generelt grunnlag......gjør du det du kan for å unngå trøbbel, så skjer det sjelden noe heller.

                                          Opprinnelig skrevet av FuglaAlex
                                          Han gjorde jo nettopp det. Personen som hadde den på seg tok den jo av når politiet/vaktene var oppe å sa ifra om det.
                                          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎