LSK-Viking

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HolterKanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 1603

    Opprinnelig skrevet av Kanariz
    Sorry men nå graver du din egen grav og respekt på forumet. Dette er rett og slett tragisk og lese. Synd du ikke setter mer pris på det beste service organet vi har her i landet. Blir flau når jeg leser det du skriver. Sorry off topic!
    Så det at jeg har et annet syn på tingene enn deg skal svekke min "respekt" på forumet? Jeg snakker utifra ting jeg har opplevd selv. I edru tilstand og uten en truende mine har jeg blitt spraya med den dritten selv. Jeg VET at politiet ofte misbruker den makten de har. De gjør mye bra også, synd de skal ødelegge det ved å drite seg ut sånn som idag.
    ***Større baller enn vett***

    Kommentar

    • HolterKanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 1603

      Jeg gir meg for i kveld. Fikser ikke å diskutere med folk som stikker sine egne i ryggen og stoler fullt på en gjeng maktsyke menn i uniform. Takk for ett flott tribuneår alle mann. Neste år skal vi være ennå bedre. Til de som skal til Drammen: vi sees neste helg.

      Ut på tur aldri sur.
      Respektløs hilsen fra John Henrik aka holterkanaris
      ***Større baller enn vett***

      Kommentar

      • LSK N/B
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 830

        Opprinnelig skrevet av *46*
        I stede for å krangle om skyld og hvem som gjorde hva og ikke burde gjort ditt, sett dere heller ned og diskuter hvordan man skal løse slike situasjoner så det ikke oppstår igjen!
        Enkelt. Hør på politiet/vaktene. I slike situasjoner er alltid de Gud. Kommer aldri til å klare å overbevise politiet at de gjør feil der og da. Prøv heller å snakke med de når situasjonen er under kontroll.

        I denne situasjonen virker det som politiet har lært noe, og lot våre vakter gå opp for å hente personen, fremfor å provosere v å gå opp selv
        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

        Nei til NFF!

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
          Å hevde at vi ikke bor i en er fornektelse. Her har vi en situasjon hvor mye har gått feil. Sannsynligvis grunnet politiets manglende evne til å tolke situasjoner. De velger raskeste og enkleste løsning. Dette fører med seg at personer, venner, medmennesker ( kall det hva du vil) reagerer. Har selv stått opp imot tjenestemenn som har misbrukt sin makt og behandlet folk uverdig og nedsettende. Har derfor lært at snuten aldri hører på folks meninger og gjør kun det de føler er best. Synd det å være snut gjør at det menneskelige i en person forsvinner.

          ACAB!
          Idioter finnes overalt, liten grunn til å skjære en hel yrkesgruppe over en kam. Like meningsfullt som å gå ut fra at alle i UFC er bråkmakere...

          Kommentar

          • Martin1917
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Dec 2009
            • 6

            Her snakker vi mange utestengelser!

            UFC - 2005 X 2010

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              Innsatsleder beklaga i ettertid at det ble brukt pepperspray. Voksent det. Men sikkert ikke noe mindre vondt for de som ble utsatt for dette av den grunn.

              Guttungen har sikkert lært et og annet han også.

              Kred til dere som stod på nedre b og slang dritt til oss.

              Ingen grunn til å la denne tråden bli noe lengre nå eller?

              Sees i Drammen!
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • Xavi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 1275

                Opprinnelig skrevet av MortenA
                At politiet skal være pliktig å skaffe vann virker på meg som noe merkelig, men jeg kjenner ikke reglene. Med tanke på det rabalderet som oppstod, så tror jeg det hadde gjort vondt verre om politiet hadde gått opp på feltet en gang til. Nok av hissigpropper som var varme under topplokket.
                Under mitt pliktige år i militæret var jeg stasjonert som vakt på Lutvann, vi fikk opplæring i samt utdelt pepperspray.

                Et krav var at måtte teste pepperspray på oss selv før vi fikk bruke det, jeg kan si at det var noe av det verste jeg har vært borti, og jeg hadde bøtter med vann klare til meg 2-3 min etter jeg ble sprayet. Vi fikk også beskjed at om vi brukte pepperspray mot noen var det vårt ansvar å ta vare på personen slik at han ikke skadet seg selv, samtidig å skaffe vann hvis mulig.

                Lurer faktisk på om Politiet tester peppersprayen på seg selv hvis de er så ivrige på å bruke det på andre Det at de ikke tok hånd om de som ble rammet etterpå ved å skaffe de tilgang på vann er hårreisende.

                Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                Trodde det var Halloween idag. Så ut til å være mer knep enn knask fra politiet idag...
                En annen ting, så på TV'n før kampen at det sto en Viking supporter i full gorilla drakt. Hvis det er så farlig at noen gjemmer identitenen sin så lurer jeg på hva de gjorde med den personen.
                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                Kommentar

                • merch
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2007
                  • 938

                  TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video.



                  I Birmingham blir man kasta ut for å nikke til ballen så slutt å klag

                  Pepperspray brukes vel svært sjeldent og som siste utvei da det blir en masse rapportskriving og shit etter sånt bruk! og jeg trodde også politiet var ansvarlig for å sørge for det ble skyllet skikkelig når situasjonen var under kontroll!

                  Synd det ble mye fokus på dette under tv-sendingen av kampen også!
                  lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                  sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    Opprinnelig skrevet av Xavi
                    Lurer faktisk på om Politiet tester peppersprayen på seg selv hvis de er så ivrige på å bruke det på andre Det at de ikke tok hånd om de som ble rammet etterpå ved å skaffe de tilgang på vann er hårreisende.
                    Ja, de er pålagt å bli utsatt for det selv. Så spørs det om det virker så preventivt som det er/var ment å virke, da...

                    Jeg må innrømme at når jeg leser innleggene i denne tråden, så blir jeg litt misunnelig på personer som evner å se alt i svart/hvitt. Tenk så mye enklere verden ville blitt for meg også, om jeg hadde klart det.
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

                      Noen som har lagt ut video på tribunekultur.com
                      BORKED
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        Ser jo her at Potitiet er helt MONGOER og at dem faktisk bruker peppersprayen helt unødvendig....HER HAR UFC MIN STØTTE.

                        Kommentar

                        • Boing
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2005
                          • 711

                          Det er vel ikke akkurat smart å hindre politiet i å hente vedkommende, hadde dere kun kjeftet på dem så hadde dem nok ikke brukt sprayen, men når dere hindrer dem og holder igjen så måtte det komme. Gjør det vakter og politi ber dere om, og ikke prøv å hindre politi og vakter i å gjøre jobben

                          Uansett, så var det unødvendig av de tullingene å synge ut med svine når vedkommende ikke hadde vært voldelig eller skjemt ut LSK eller KFL på noen måte.

                          Kommentar

                          • Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

                            Alt kunne vært løst enkelt med at denne personen går ned å snakker med politiet. Men jeg stusser litt på jobben til KFL sikkerhet her, hva tenker/gjør dere her?
                            Daukjøtt Felt C

                            Kommentar

                            • Håkon Henriksen
                              Administrator
                              • Nov 2003
                              • 6411

                              Opprinnelig skrevet av Skinke
                              Alt kunne vært løst enkelt med at denne personen går ned å snakker med politiet. Men jeg stusser litt på jobben til KFL sikkerhet her, hva tenker/gjør dere her?

                              Opprinnelig skrevet av robbie
                              Får komme med en liten redgjørelse ang hva som skjedde i pausa.

                              Kfl sikkerhet blei tilkalt av lsk ca 15 min ut i kampen. Da hadde politiet og lsk fulgt med på en på felt a som brukte det jeg kaller finlandshette. Politiet ville kaste denne personen ut pga dem så på det som provokasjon. Vi i kfl sikkerhet mente det ville skape mere støy å hente denne personen under kampen. Vi avtalte at vi kunne ta en prat med han i pausa. Politiet gikk på tribunen å ba han ta av seg hetta, noe han også etterfulgte. Når politiet hadde gått satte han på seg ett munnbind og gestikulerte mot politiet.

                              Kfl sikkerhet tok kontakt med en av de eldre i ufc å sa vi ville prate med vedkommende i pausa. Vi tok med vedkommende mot utgangen å forklarte han hva lsk og politiet mente om saken og sa at han måtte forlate området, noe han sa seg enig i. Han spurte om han kunne gå på tribunen å hente jakka si, noe vi sa var greit. Men han kom aldri ned fra tribunen. To fra kfl sikkerhet tok seg opp på tribunen for å få han ned, noe han ikke ville. Da tok politiet over.
                              Kfl sikkerhet syns også det er å bruke pepperspray er svært dramatisk og unødvendig på en norsk fotball stadion. Men når politiet har bestemt seg for noe, er det lite vi kan gjøre.

                              Håper de som fikk pepperspray på seg ikke fikk skader.

                              Thomas Nilsen\kfl sikkerhet

                              Der har du vel svaret på det du lurer på
                              Håkon Henriksen
                              -
                              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                              -
                              ALT FOR FUGLA

                              Kommentar

                              • Skinke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2007
                                • 3914

                                Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                Der har du vel svaret på det du lurer på
                                HA, sånn er det å ikke følge med 24/7 på forumet. TY.
                                Daukjøtt Felt C

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Send opp Gullik for å hente ut de som skal ut neste gang, i stede for snut som bommer og benytter sin makt feil. Ut fra den video'n, så synes jeg bruk av pepperspray er det man kan kalle feilaktig bruk av makt og langt over hva situasjonen tilsa!

                                  Nå skal det sies at den som ble bortvist, godt kunne tatt jakka si og gått ut slik han ble bedt om å gjøre - så hadde hele situasjonen vært avverget. Legg saken død og i stede fokuser på hva som skal gjøres neste gang en slik situasjon oppstår.

                                  Kommentar

                                  • Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

                                    Ser jo ut som han som ble tatt med av politiet ble holdt igjen. Er vel ikke det lureste å starte drakamp med politiet imens alle andre står å skriker i øra på dem. Det kan faktisk hende det finnes bedre måter å takle overivrige og småstressa politimenn..

                                    Denne situasjonen kunne vært unngått på flere tidligere tidspunkt og Ninjas kunne fått stått i ro på tribunen, med hetta i lomma
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                    Kommentar

                                    • Petter Ø
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3008

                                      Og for å presisere så er det like idiotisk å bruke pepperspray på Åråsen som å bruke hunder på Nadderud
                                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        Det er vel strengt tatt ikke mer å diskutere nå. Vi mener politiet overreagerte, andre mener vi skapte situasjonen. Nå er nok en ny sesong snart ferdig. La oss avslutte som en samla gjeng istedetfor å gå et nytt år i møte med bråk innad.

                                        Nå samler alle troppene og avslutter med god stil i Drammen!

                                        Kommentar

                                        • Mannschaft Rösler
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Nov 2003
                                          • 247

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Send opp Gullik for å hente ut de som skal ut neste gang, i stede for snut som bommer og benytter sin makt feil.
                                          Heia Oppenheimer!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎