LSK-Brann mandag 4. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    Opprinnelig skrevet av FUGlinho
    Hvis du har lest tråden så har jeg skrevet flere ganger hvorfor det ikke ble gitt informasjon tidligere. Det er såklart andre ting vi har lært her, som vi tar med oss videre.

    Angående flyerne så er dette en flyer som skal gis ut på flere kamper, og er ikke laget kun for en kamp.
    Jo, jeg har lest det du har skrevet og det er greit. Det er derfor jeg vil att en slik "konflikt" skal løses mellom ledere og ikke her på forumet med beskyldninger om hvem sin skyld att aksjonen gikk som den gikk.

    Men det jeg synes denne klagingen mot de av oss som heller ville støtte laget blir bak mål da ikke alle av oss gidder å lese aller tråder på forumet før hver kamp eller de som ikke er her inne i det hele tatt. Så jeg synes att folk skal roe seg ned og la lederne ta støyten seg i mellom slik att vi ikke lager større barrikader og fordommer rundt oss.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      Opprinnelig skrevet av taraldsen
      Helt seriøst.... Disse "capone" må byttes ut.... er som å se på et parr giddalause tullinger som er like passive og pessemistiske som Ludvik i flåklypa.... NULL engasjement... NULL timing... NULL guts.... NULL peil på hvordan en capo skal være.... De som "rager" høyest i midten av denne berykta "klumpen" er de som ser og får meg seg MEST av kampen av omtrent samtlige på feltet... Det er jo fullstendig krise.... De har jo ikke kontakt med verken felt C eller felt A....
      Dette innlegget blir vel slette pga kritikk rettet mot KFL sine "capoer"... men håper de som leser er enig... Sikkert på at både lydnivå og visuelt har et ekstremt stor potensial med en ANNEN capo.
      Ha, ha, for en patetisk påstand du avslutter med. Det er bare å bruke søkefunksjonen her på forumet, så ser du at det jevnlig kommer denne typen innlegg fra diverse Ultras-folk. Ingen har interesse av å slette sånne innlegg.

      Det er større sjanse for at jeg kommer til å føde Guds enbårne sønn, enn at jeg bryr meg veldig om kritikk fra Ultras.

      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • Macho-Morten
        Ikke KFL-styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2687

        Hovedårsaken til at informasjonen var sein/mangelfull er faktisk Bataljonen (BB).

        Ca. en uke før kampen, hadde vi fortsatt ikke hørt fra dem, noe vi synes er merkelig ettersom NSA v/ Vegar hadde vært i kontakt med oss flere ganger i tiden før for å få oss med på et samarbeid i denne kampen. Derfor ringte jeg lederen til BB tidlig i forrige uke, der jeg lanserte et forslag til felles aksjonsform. KFL ville nemlig unngå stilleaksjon, mens det var dét BB hadde tenkt seg. Vi ble enige om at jeg skulle sende forslaget til styremailen deres, slik at de fikk diskutert det internt.

        Noen dager senere fikk jeg, i stedet for et revidert forslag basert på BBs interne diskusjoner, et syrlig svar som insinuerte at vi var på vei til å feige ut. Vi, som var de som kom til dem med en utstrakt hånd. Det var ingenting konstruktivt å hente i svaret deres, noe jeg også ga uttrykk for med et ønske om at de skulle ta en runde til og komme opp med et alternativ.

        Først på søndag ettermiddag hørte jeg igjen fra BB. Da tenkte jeg at det var jo lovlig seint, men bedre enn ingenting. Men: Han ringte da bare for å høre om de var velkomne på Martins! Ikke ett ord hadde vedkommende å si om aksjonen.

        Da sendte jeg umiddelbart en siste purring til BB, og mandag morgen fikk jeg svar fra en representant for styret om at de var med på forslaget vårt likevel. Jeg sendte sangforslaget og tidspunktet både på mail og SMS, og sa at jeg var tilgjengelig på telefon hele dagen om de lurte på noe eller om det var noen problemer.

        Med andre ord kunne vi ikke kommet ut med informasjonen noe tidligere, da det ikke var noen informasjon å gi. Det er selvsagt beklagelig, og mye av grunnen til at aksjonen ble mislykka, men vi skal samtidig ikke undervurdere innvirkninga kamputviklinga hadde. Timinga på det aller meste var temmelig uheldig.

        Uansett, informasjon eller ei: Vi finner det svært besynderlig at Bataljonen tok seg bryet med å si at de var med på markeringa, når de åpenbart ikke hadde planer om det. Det hjalp ikke akkurat på motivasjonen til de mange på feltet som nettopp hadde mottatt informasjonen via megafon. Aksjonen hadde vel egentlig aldri en sjanse denne dagen, når alt ble som det ble.

        Kommentar

        • Emil B
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 5921

          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
          Takker høfflig for rask svar:-)

          får bare vente da...... vente........ vente ...... lenge igjen nå da?
          Du maser jo så jævlig om film etter hver kamp, kan du ikke bare sitte rolig i sjarken din og vente til det evt. kommer en liten film?!

          Kommentar

          • Bentengen
            Medlem
            Bøffel
            • Aug 2010
            • 38

            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Ha, ha, for en patetisk påstand du avslutter med. Det er bare å bruke søkefunksjonen her på forumet, så ser du at det jevnlig kommer denne typen innlegg fra diverse Ultras-folk. Ingen har interesse av å slette sånne innlegg.

            Det er større sjanse for at jeg kommer til å føde Guds enbårne sønn, enn at jeg bryr meg veldig om kritikk fra Ultras.

            Vi vil ha deg uansett vi Rønnern

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Ha, ha, for en patetisk påstand du avslutter med. Det er bare å bruke søkefunksjonen her på forumet, så ser du at det jevnlig kommer denne typen innlegg fra diverse Ultras-folk. Ingen har interesse av å slette sånne innlegg.

              Det er større sjanse for at jeg kommer til å føde Guds enbårne sønn, enn at jeg bryr meg veldig om kritikk fra Ultras.

              På tide at du tar et oppgjør med deg selv, Ronnie! Ser jo ingen lidenskap lenger, ref bilde under...

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                Opprinnelig skrevet av Emil B
                Du maser jo så jævlig om film etter hver kamp, kan du ikke bare sitte rolig i sjarken din og vente til det evt. kommer en liten film?!
                misunnelig på at jeg kunne hatt sjark eller?
                det er et forum.................
                ta deg en bolle mens jeg vurderer å skrive et svar til senere
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • Dinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 884

                  Ronnie, hvorfor ignorerte du oss fra 4 minutter ut i matchen, når folk begynte å gå lei aksjonen, til 10 min når den skulle være ferdig? Du sto med ryggen til, uten å gi klare signaler om vi skulle bryte vekk fra aksjonen eller kjøre på videre. Hadde det vært klar og god kommunikasjon ville vi vært lojale og kjørt på det som hadde blitt bestemt. Men når vi kun får en kald rygg av deg, samt et par stygge blikk fra en daff og forsanger-stol klengende IL, som jeg forresten ikke forstår hva gjør oppe på en forsanger stol(?!). Hvorfor tok dere ikke en klar avgjørelse? eller er det bare jeg som så feil? Både felt A og C jobbet på for å få det til, likevel så dere ut som at dere var truffet av en tsunami. Ingen av dere i klumpen var raske nok til å tenke og føre frem en bestemmelse i riktig tid. Når det kritiske øyeblikket kom fordi folk ble leie og Brann ikke svarte, så ble dette løst på en særdeles dårlig måte. Både fra vår side og deres. Vi tok avgjørelsen å kjøre på videre etter et minutt med skriking og gestikulering mot forsanger stolen uten svar. Hva skjedde?

                  At det ikke fantes en god plan B, er også for meg uforstålig..

                  Hva med kroppspråk? Det er ikke så viktig å bli hørt som det er å bli sett, eller bruke kroppen til å snakke som forsanger på et felt i så stor størrelse som vårt. Gi klare beskjeder med hender, bein, hode, hår eller hva enn du nå enn har slik at alle vil forstå hva du vil. For en som har bodd i Hellas et par år er det nok mer naturlig for meg enn de fleste, men jeg lover deg at det fungerer. Har man kroppspråket på plass som capo, trenger man ikke å ha en kraftig stemme. Dette gjør du bra til vanlig, men på mandag var kroppspråket ditt fornærmende og giddalaust i motsetning til konstruktiv og energisk.

                  Uansett, vi legger det bak oss og gleder oss til Trondheim! Der håper jeg på bedre organisering og positive energi på tribunen! Det er da vi er best!
                  twitter @amundsakis
                  ΘΥΡΑ 13

                  Kommentar

                  • Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5914

                    Opprinnelig skrevet av Dinho
                    Uansett, vi legger det bak oss og gleder oss til Trondheim! Der håper jeg på bedre organisering og positive energi på tribunen! Det er da vi er best!
                    Nå tror jeg det eneste riktige er å konstatere at vi hadde en dårlig dag - på banen, kommunikasjonsmessig på tribunen og mellom supportergrupperingene (inkludert Bataljonen) og ta det til etterretning til neste gang. Så får vi gjøre som vi skal. Neste kamp er en ny kamp og klarte Stabæk å snu etter å ha blitt grisebanka på egen arena, så klarer vi det også. God tur til Trondheim, dere som kommer dere dit. KFL og UFC united i Trondheim er stor moro og verd å få med seg.
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                    Kommentar

                    • mr.sandass
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2005
                      • 972

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Ha, ha, for en patetisk påstand du avslutter med. Det er bare å bruke søkefunksjonen her på forumet, så ser du at det jevnlig kommer denne typen innlegg fra diverse Ultras-folk. Ingen har interesse av å slette sånne innlegg.

                      Det er større sjanse for at jeg kommer til å føde Guds enbårne sønn, enn at jeg bryr meg veldig om kritikk fra Ultras.

                      Skal man være capo må man kommunisere med hele feltet. Felt A er en del av feltet. Dette har du vært god på før så skjønner ikke hvorfor du skal gi deg med det nå.

                      Angående han ved siden av deg så passer ikke han som forsanger. Ikke noe vondt ment men jeg ville heller ha sluppet til noen andre som klarer og se litt "mental" ut

                      Litt kritikk har ingen vondt av Rønnern. Enten det kommer fra Ultras eller KFL medlemmer. Så lenge kritikken er saklig.

                      Nå skal vi faen meg gi gass i Trondheim!

                      KOM IGJEN SPORTSKLUBBEN!!
                      www.ultrasfeltc.net

                      Kommentar

                      • Ladgi89
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Feb 2009
                        • 49

                        asd

                        Drømmen ville jo vært gamle Tommy og Ronny på øya i midten(= Og Ultras litt mer sentralt,som det er på borteturene.. Blir alltid villt liv ut av det
                        Tut å bært

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎