LSK-Brann mandag 4. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • UltraFo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 800

    Opprinnelig skrevet av glasgow
    Men KFL skal vel uansett være ledende på feltet.
    Når det gjelder og starte sanger etc.
    Jeg er egentlig enig med deg, men når Rønnern ikke ser på Tony i det hele tatt og bruker 4 min for å starte nye sanger. Og Il bare står å ser dumt på oss så må vi som største "klump" dra igang for å unngå mye dødperiode.
    Desverre ble det derfor iblandt startet 2 sanger samtidig. Det var tross alt bedre kommunikasjon over til Felt C enn til forsangerene!
    UFC ~ Gulsvarte Brødre

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      Opprinnelig skrevet av glasgow
      Jeg var en av de som pep når man bruker mer energi på en "mislykket" akson enn og støtte laget når de trenger det.
      Sikker dårlig av de som pep MEN
      Det var ingen bombe at du var en av de som pep

      Kommentar

      • Raskolnikov
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1452

        Hva gjør aksjonsgruppen internt? I forhold til at Brann nærmest boikottet aksjonen tenker jeg på.
        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
          Hva gjør aksjonsgruppen internt? I forhold til at Brann nærmest boikottet aksjonen tenker jeg på.
          hva da....... skal vi liksom ringe dem og be dem be om unnskyldning?kampen er over og det ble ikke som forventa hverken på tribune eller banen, shit happens.
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
            Hva gjør aksjonsgruppen internt? I forhold til at Brann nærmest boikottet aksjonen tenker jeg på.
            I utgangspunktet var dette en aksjon mellom KFL og Bataljonen som dem ble enige om. Så ble jeg spurt om jeg hadde noen ideer i forhold til en aksjon som ikke handlet om stillhet. Bataljonen sa ja til Macho Morten om å bli med og KFL hadde fått beskjed at informasjonen skulle formidles til BST øst.

            At vi delte ut flyere i går var ikke pga. gårsdagens aksjon, men noe som har vært planlagt lenge

            Macho må gjerne utdype hvis jeg har glemt noe, evt. om kommunikasjonen med Bataljonen i forkant

            I ettertid burde alle skjønne at når ingen av de som styrer tribunen var der igår så ville ikke Brann være med. Hadde Bataljonen hatt tur og BGG hadde vært der ville aksjonen blitt som planlagt

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              Når dere stod og delte ut sånn, Tony, kunne dere godt lagt til noen ord om at det skulle være en aksjon de første ti. Mange gikk forbi dere og da kunne man ha gitt litt info om synginga.
              Jeg visste ikke noe om den aksjonen og sa til deg at jeg allerede var medlem på facebook og at det vel stort sett er det jeg får gjort. Da sa du noe sånt som: "ja det du får gjort ja". Sikkert myntet på at deres arbeid med dette er mer enn mitt arbeid med det. Der var det en god mulighet for deg til å si: det blir en aksjon nå de første ti minuttene og der kan du bidra

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                Kunne sikkert sagt noe om det der det var tid ja. Ronnie og Kjetil kunne også informert fra starten. Da hadde alle visst det. Men glem nå gårsdagen. Vi fikk våres rop på tv de første 5 og fikk vist fram banneret. Noe fikk man gjort. Hadde ikke Brann scora hadde det nok blitt annerledes

                Kommentar

                • FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Kunne sikkert sagt noe om det der det var tid ja. Ronnie og Kjetil kunne også informert fra starten. Da hadde alle visst det. Men glem nå gårsdagen. Vi fikk våres rop på tv de første 5 og fikk vist fram banneret. Noe fikk man gjort. Hadde ikke Brann scora hadde det nok blitt annerledes
                  Både Ronnie og Andreas på felt c ga beskjed via ropert om aksjonen.

                  Opprinnelig skrevet av tony
                  Macho må gjerne utdype hvis jeg har glemt noe, evt. om kommunikasjonen med Bataljonen i forkant
                  Refererer til mitt første innlegg i debatten her.. Men morten som har hatt kontakten, så han må gjerne korrigere...

                  Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                  For det første, grunnen til at det ble dårlig med info om hva som skulle gjøres på aksjonen, er fordi bataljoen var veeeeldig trege på å svare på våre henvendelser. Vi startet dialog med de forrige mandag, da tok det 2 dager før vi fikk svar. Da svarte de noe sinnsykt merkelig, og vi svarte på nytt. Denne svarte de på først igår kveld, og det de da spør om er om de er velkomne på martins før kampen, de nevner ikke aksjonen med ett ord! Det ender med at vi ringer de idag, og da blir vi enige. Da la vi ut info så fort vi kunne etter dette. Vi merket ganske tidlig at aksjonen ikke kom til å bli som ønsket.
                  Kim
                  Styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    Nå er dette en stemningstråd vedrørende kampen LSK-Brann og ikke en aksjonstråd mot mandags- og fredagskamper. Når temaet først blir debatert her, henger jeg meg på med mine synspunkt.

                    Å ha en aksjon for at fotball skal spilles i helgen, støtter jeg selvfølgelig. Men, det må likevel lov å være uenig i aksjonsformen. I utgangspunktet ser jeg på fotballsupporteres oppgave å bivåne og støtte sitt lag. Å skulle benytte 10 minutter av årets første hjemmekamp til å yttre sin missnøye for NFF/TV2/MAX synes jeg er litt overkill. Jeg tviler også på at synginga når fram til mottaker overhode.

                    Skal man aksjonere mot hverdagskamper bør ikke dette gå på bekostning av det som er viktigst, nemlig å støtte laget.
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5914

                      Til de av dere som synes ti minutters markering i en elendig hjemmekamp er for mye;
                      Jeg regner med at dere stiller i Tromsø på en torsdag for å støtte laget. Det er ikke noen mindre grunn til backing der. Men det er kanskje lettere å markere i en kamp man likevel ikke har tenkt seg på?

                      For egen del synes jeg ti minutter av første hjemmekamp var (ville vært) et passende tidspunkt og en passende demonstrasjon mot en utvikling som er i ferd med å ødelegge tribunelivet totalt.
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • general
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2004
                        • 1150

                        Hvorfor gi tommel ned på dette innlegget.

                        Vi alle vet at de som nektet å være med på aksjonen aldri kommer til å være berørt av kamper i uken frodi de aldri drar på borteturer. Dersom du føler at det var leit at man tok 10 min av din tid på åråsen til dette så sier vel svaret seg selv. Du er kun på Åråsen. Burde ikke noen som støtter i større grad få uttryke seg?
                        Seriegull 2016!!!

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9382

                          Opprinnelig skrevet av general
                          Hvorfor gi tommel ned på dette innlegget.

                          Vi alle vet at de som nektet å være med på aksjonen aldri kommer til å være berørt av kamper i uken frodi de aldri drar på borteturer. Dersom du føler at det var leit at man tok 10 min av din tid på åråsen til dette så sier vel svaret seg selv. Du er kun på Åråsen. Burde ikke noen som støtter i større grad få uttryke seg?
                          Svaret mitt om hvorfor jeg gav tommel ned ble fjernet...

                          Sees i Sogndal.

                          Kommentar

                          • Boing
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 711

                            Slik medlemmer av UFC skriver her inne virker det som om att dere mener att dere har rett i allt dere gjør og att vi som ikke er med på alle borteturer skal bare holde kjeft.

                            Tror Tony på lære dere opp i hvordan dere bør opptre på forumet til KFL da flere av dere gjør mer skade enn nytte.

                            Kommentar

                            • Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5914

                              Opprinnelig skrevet av Boing
                              Slik medlemmer av UFC skriver her inne virker det som om att dere mener att dere har rett i allt dere gjør og att vi som ikke er med på alle borteturer skal bare holde kjeft.

                              Tror Tony på lære dere opp i hvordan dere bør opptre på forumet til KFL da flere av dere gjør mer skade enn nytte.
                              Den siste som uttalte seg her var meg. Jeg er ikke medlem av UFC og hadde ikke fått vært med i gutteklubben om jeg hadde villet, engang. Det jeg reagerer på er en stilltiende TV-kultur som brer seg såpass at folk går i fistel for en timinutters markering på hjemmebane. Der kunne dere støttet aksjonen, når dere ikke kan støtte laget borte.
                              Last edited by Stray Cat; 06.04.2011, 17:48. Begrunnelse: r
                              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                              Kommentar

                              • mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

                                Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                Til de av dere som synes ti minutters markering i en elendig hjemmekamp er for mye;
                                Jeg regner med at dere stiller i Tromsø på en torsdag for å støtte laget. Det er ikke noen mindre grunn til backing der. Men det er kanskje lettere å markere i en kamp man likevel ikke har tenkt seg på?

                                For egen del synes jeg ti minutter av første hjemmekamp var (ville vært) et passende tidspunkt og en passende demonstrasjon mot en utvikling som er i ferd med å ødelegge tribunelivet totalt.
                                Misforstå meg rett. Jeg er ikke motsander av å aksjonere mot hverdagskamper og jeg reiser til mange bortekamper for å støtte LSK. Likevel må det være lov å være uenig i aksjonsmåten og stille seg kritisk til effekten av den.

                                Ikke la dette bli nok en diskusjon om UFC, de ønsker det beste for klubben - akkurat som meg selv.
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                Mvh
                                Mr.Jordbakke

                                Kommentar

                                • Boing
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2005
                                  • 711

                                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  Den siste som uttalte seg her var meg. Jeg er ikke medlem av UFC og hadde ikke fått vært med i gutteklubben om jeg hadde villet, engang. Det jeg reagerer på er en stilltiende TV-kultur som brer seg såpass at folk går i fistel for en timinutters mankering på hjemmebane. Der kunne dere støttet aksjonen, når dere ikke kan støtte laget borte.
                                  Att denn aksjonen ikke gikk som den skulle er noe som de som skal styre aksjonen må lære av.

                                  Det ble begått mange feil, dårlig informasjon er den største tabben. Hva slags info var det som ble gitt rundt denne aksjonen og når? Ett skriv om aksjonen som ble delt ut der det ikke står noe om hvor lang tid den skal være. Og når det som skjer ute på banen gjør att flere av oss vil heller støtte LSK så må de som har startet aksjonen og sørget for jævlig dårlig info ta støyten.

                                  Så for de som styrer med denne aksjonen sette seg ned og ta lærdom av den, og den viktigste er att å informere om slike aksjoner på kampdagen er en jævlig dårlig ide. KFL og UFC har informert allt for dårlig om denne aksjonen, del skylden og bli enig i att dette var dårlig planlagt.

                                  Att folk sitter her inne å provoserer og skylder hverandre har ingen hensikt, det vil heller skape enda større barrikader som må rives slik att allt blir normalt igjen.

                                  Hva jeg mener personlig om UFC gidder jeg ikke å legge ut her, men det blir ikke bedre med att UFC sitter å legger hele skylden på KFL. For jeg støtter først LSK og så KFL, UFC er bare der.

                                  Så kutt ut den kranglingen og la div. ledere/sjefer i de forskjellige gruppene prate sammen og evaluere aksjonen.

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    Opprinnelig skrevet av Boing
                                    Så for de som styrer med denne aksjonen sette seg ned og ta lærdom av den, og den viktigste er att å informere om slike aksjoner på kampdagen er en jævlig dårlig ide. KFL og UFC har informert allt for dårlig om denne aksjonen, del skylden og bli enig i att dette var dårlig planlagt.
                                    Hvis du har lest tråden så har jeg skrevet flere ganger hvorfor det ikke ble gitt informasjon tidligere. Det er såklart andre ting vi har lært her, som vi tar med oss videre.

                                    Angående flyerne så er dette en flyer som skal gis ut på flere kamper, og er ikke laget kun for en kamp.
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      Med fare for å spore av fra den livsviktige Aksjonsdiskusjonen...... ha meg unnskyldt:-)

                                      Noe tribunevideo fra denne kampen? har prøvd å fulgt med her men denne tråden ekspanderte veldig fort og på et kjedelig vis og jeg spør derfor i stedet for å lete :-)
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                        Med fare for å spore av fra den livsviktige Aksjonsdiskusjonen...... ha meg unnskyldt:-)

                                        Noe tribunevideo fra denne kampen? har prøvd å fulgt med her men denne tråden ekspanderte veldig fort og på et kjedelig vis og jeg spør derfor i stedet for å lete :-)
                                        Petter filma, men er ikke lagt ut... Spørs hvor bra den videoen blir uansett :P
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

                                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                          Petter filma, men er ikke lagt ut... Spørs hvor bra den videoen blir uansett :P
                                          Takker høfflig for rask svar:-)

                                          får bare vente da...... vente........ vente ...... lenge igjen nå da?
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎