lage marinade av klanen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Å innføre medlemssjekk vil ikke løse noenting. Mest sannsynlig er mange av de som ikke bidrar medlemmer og kommer seg opp på feltet uansett.

    Skal man ha medlemssjekk må det være fordi feltet er stappa til hver kamp, noe det ikke er

    Kommentar

    • A.Bilet
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2005
      • 808

      Opprinnelig skrevet av Tony
      Å innføre medlemssjekk vil ikke løse noenting. Mest sannsynlig er mange av de som ikke bidrar medlemmer og kommer seg opp på feltet uansett.
      Dessuten vil jeg tro at det finnes en del "ikke-medlemmer" som bidrar bra på tribunen også. Skal det innføres medlemsjekk, bør det være av andre grunner, som du sier. Når det er sagt, så synes jeg selvfølgelig alle på feltet skal være medlem av KFL/LSK.
      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

      Twitter-bruker

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        La meg sitere en viss mann: "Noen må gå"! Benny Lem
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • scages
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1292

          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
          La meg sitere en viss mann:
          "Morgan Kane reiser aldri med tog...".

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
            La meg sitere en viss mann: "Noen må gå"! Benny Lem
            Tror feltet hadde hatt godt av litt børst!

            Mulig kvaliteten hadde gått ned, men kvantitet og volum hadde gått opp!

            Tenk tilbake på gamledager under bua nå. Bonden. Finger'n og Bøffel'n. Tider det. Ungdommen nå til dags...

            L.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1251

              Kan faktisk ikke huske sist det var så dårlig steming mot vif.
              Våger å påstå at sangvalg må ta mye av skylda. Forrsangere er selvsagt uenig, regner ialfall med det ;o)
              Mener noen av de nye sangene er dirrekte kjedelig og mange sanger blir sunget for lenge.

              Klanen sang de gamle som sitter ( tramp tramp .......... osv )og som det tidligere har blitt nevnt. Flere ganger så mann hele feltet hoppet / klappet.

              Og til tifoarrangemanget. Flott opplegg. Men på hymna har vi alltid hatt skjerfet oppe. Da hymna starta tok mange flagg ned og skjerfet opp. Når man har en ny greie med flagg tifo må dette forklares med, ja en tesje.

              Og hvorfor er ikke alle på feltet med oftere. Kan det være innholdet i sangene, at noen sanger blir for kjedelig og går for lenge av gangen.

              Kan det være at de som starter sanger burde prøve og bytte plass til bakerst på feltet.

              Før kampen mot Vif skrev jeg et innlegg.
              Opprinnelig skrevet av glasgow
              Kanskje kjøre på det trygge mot vif. Sanger som er skikkelig innøvd. Og heller satse på det visuelle uttrykket. Som hopping/ klapping etc på de sangene "alle " kan.
              Håper vi kan satse på dette borte mot vif iallfall.

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                Det er ikke noe galt med innholdet i sangen eller sangen, det er god variasjon og 95% er god innkjørt! Vi kjørte "trygge" og skikkelig innøvde sanger.

                Problemet ligger i at folk ikke gidder/orker/har lyst! Folk er ikke der for å synge, de er der for å se kamp og det er helt feil grunnlag! Vi har vell ALDRI hatt med hele feltet på hopping for eks, folk gidder rett og slett ikke.

                Og å starte sanger bakerst funger ikke, å skrike folk i bakhue kommer man ingen vei med. Evt må Rønnern flyttes helt ned, til trappa og gjerdet.
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                • glasgow
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2007
                  • 1251

                  Opprinnelig skrevet av UltraFo
                  Det er ikke noe galt med innholdet i sangen eller sangen, det er god variasjon og 95% er god innkjørt! Vi kjørte "trygge" og skikkelig innøvde sanger.

                  Problemet ligger i at folk ikke gidder/orker/har lyst! Folk er ikke der for å synge, de er der for å se kamp og det er helt feil grunnlag! Vi har vell ALDRI hatt med hele feltet på hopping for eks, folk gidder rett og slett ikke.

                  Og å starte sanger bakerst funger ikke, å skrike folk i bakhue kommer man ingen vei med. Evt må Rønnern flyttes helt ned, til trappa og gjerdet.
                  Som sagt så forventer jeg ikke at alle er enig. Er det prøvd før. Og ha " forrsangere " bak.

                  Kommentar

                  • rælingen kanaris
                    Kaptein Reketråler
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 1445

                    Føler at det er 2 ting som ihvertfall bør prøves ut.
                    1: Hovedforsanger nederst, hadde vært fett å fått noe sånn som Bajen, en plattform til forsanger.
                    2: Samle pasientene, som noen har skrevet før. Felt c og Klump omtrent som nå, og Ultras ved siden av der igjen. Lyden blir alltid kraftigere av at de som synger står samla, blant annet fordi man da synger i samme tempo. Dette vill også føre til at de som står rundt der som ikke er så ihugga, og kanskje ikke vanligvis synger så mye, vil bli dratt med. Dette vill sikkert føre til at felt a blir dødt, men det var det faktisk ganske ofte i perioden fra 2005 til 2007. Så kan man heller etterhvert forsøke å finne noen ihugga som kan plasere seg der, som en gjeng som kan dra i gang der også.
                    Custodes
                    I med og motgang

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎