Må fansen ta grep?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    Må fansen ta grep?

    Nå har vi nok en gang blitt pissa på hjemme på Åråsen. Denne gangen mot storheten Sandnes Ulf!

    Personlig er jeg drit forbanna. Jeg er faen meg lei det her! Noe av det mest skuffende er likegyldigheten til ledelsen og hele klubben. Hvorfor er det ingen som banker i bordet og sier at nok er nok?? Bjarmann, som man skulle tro har hjertet sitt i klubben sitter der like forbanna stille og rolig uten å løfte på en finger! Hva faen skjer? Det samme gjelder Per Mathisen. Skal man bare akseptere det her?

    I alle år har fansen støttet klubben. I medgang, i motgang. Det er jo en selvfølge. Nå mener jeg at det ikke lenger er motgang vi er vitne til. Det er likegyldighet, og ingen vilje til å ofre seg for klubbmerket. Og det er ikke engangstilfelle i dag, det har pågått over lenger tid.

    Nå mener jeg fansen må gå ut offentlig og kreve endringer. Man kan ikke stå der og synge evighetssanger og gang på gang se klubben bli pissa på av små drittklubber! Nå må vi kreve at spillera blør for klubben. At å pisse på klubbmerket ikke er akseptabelt når man spiller i LSK.

    Jeg er også drittlei de håpløse uttalelsene i media før matcher. Gang på gang går de på ny smell og hevder at laget er heltent/på gang/i toppform/revansjesugne/tror på seier osv. Det er så amatørmessig at jeg får mark! Lærer de aldri?

    Nå må vi kreve;

    HANDLING FORAN ORD!
    ..................
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    #2
    Foreslår at kfl boikotter Lsk i neste hjemmekamp. Alle kan sitte på en Annen tribune.

    Kommentar

    • Simeone
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2008
      • 761

      #3
      Helt enig med trådstarter.
      Blir bare mer og mer forbanna over denne drittkampen som ble vist frem idag.

      Likegyldigheten som er iferd med å bre seg er veldig skummel. Se på tilskuertallet og det sjokkerende oppmøtet på feltet idag. En jævla tris sorti, enkelt og greit.

      Hvilken vei som er riktig og gå suppportermessig nå er jeg usikker på.
      Uansett hva folk tenker og føler, mener jeg det er viktig at man møter på match.

      Man kan skrike, tromme, pipe, hetse, sparke i gjerdet og være en pasient. Men kom deg på kamp, vi at DU bryr deg. Vis at man ikke er likegyldig.
      Det er jævla tungt nå, men å følge Sportsklubben har aldri vært en dans på roser uansett.

      Det er ikke de 11 utvalgte som på en ufattelig dårlig måte reprensenterer LSK og alle de verdiene vi står for som skal hedres.
      Det er merket de bærer på drakta. Det må forsvares til siste mann.
      Vi kan ikke legge oss ned å pines til en stille død. Vi må sloss mot alle motstandere og alle i klubben som ikke gjør jobben sin.
      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
      para gritarle a la FIFA:
      ¡Que ellos son el gran ladrón!

      Kommentar

      • Helguson
        Medlem
        Bøffel
        • Jul 2009
        • 36

        #4
        Jeg er så DRITT lei denne "pusinga"!!!!!!!!! Er dere ikke glad i klubben deres????ALLE lag ser på Åråsen som en bare kan hente poeng. Balleløse er ordet. Kan faen ikke vente med og komne meg over til London igjen og Championship....gå sammen og syng barn av Regnbuen....fotball er arbeidsklasse sport og mannfolk sport.....detta her......er faen meg så flaut som det er mulig og få det! Syng dere ned i adecco!! Hade bra!

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #5
          Etter å ha fulgt LSK i 35 år, må jeg si at jeg ALDRI har sett laget så tafatte og elendige. Hva har skjedd med klubben jeg er så glad i? Hvor er det blitt av laget det var vondt å møte? Hvor er det blitt av dødballaget? Jeg kjenner rett og slett ikke igjen annet enn draktfargene og stadion de spiller på!

          Tiden er ikke inne for å synge sanger om at i år så tar vi alt. Nå må vi stille krav til godt betalte spillere og forvente at de gjør en ærlig innsats på banen. Det makkverket som de har prestert i år er direkte flaut!

          Spillerne virker utrygge. Det hjelper lite at Haglund bytter spillermønster og spillerposisjoner i tide og utide. Hvis vi først skal bytte spillestil må vi bytte til en mer KYNISK spillemåte. Gutta må brette opp ermene og ønske å være først på ballen i alle dueller. Det SKAL være vondt å møte LSK. Jeg vil heller se et kort etter en knallhard takling enn at gutta klarer å snakke på seg kort.

          Jeg mener at gutta må bli frattatt goder, når de til de grader underpresterer. Det bør innføres straffetrening. Det bør serveres blodpudding og lungemos hver dag, og ingen får forlate kantina før alt er spist opp. Neste gang motstander skårer mot oss skal alle gutta ned på magen, på motstanders banehalvdel, og ta 25 push-ups hver, mens publikum ser på.

          Vi er drittlei den elendige lagmoralen som er i spillergruppa! Nå er det på tide å gi oss supportere valuta for pengene!
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • joacim
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2009
            • 559

            #6
            Opprinnelig skrevet av glasgow
            Foreslår at kfl boikotter Lsk i neste hjemmekamp. Alle kan sitte på en Annen tribune.
            Ja,det er jo plenty av plass!
            Styremedlem 2016

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              For meg blir det helt feil og henge ut Per M og Torgeir her , er det noen som jobber dag og natt for at Lsk skal bli bedre så er det faktisk disse 2 ....Tviler du på dette så gå inn på facebook og les meldingen Per M har på sin side det er ganske sterke saker... Nå er det viktig at vi holder sammen alle sammen og at vi alle støtter klubben vår ...

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                #8
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Tviler du på dette så gå inn på facebook og les meldingen Per M har på sin side det er ganske sterke saker...
                Du må gjerne legge ut noen sitater fra fjesbok, da jeg ikke misbruker tiden på fjesbok. Kan ikke si jeg har føler noe voldsom sympati med Per M eller noen av de andre i administrasjonen.

                Kommentar

                • Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  For meg blir det helt feil og henge ut Per M og Torgeir her , er det noen som jobber dag og natt for at Lsk skal bli bedre så er det faktisk disse 2 ....Tviler du på dette så gå inn på facebook og les meldingen Per M har på sin side det er ganske sterke saker... Nå er det viktig at vi holder sammen alle sammen og at vi alle støtter klubben vår ...
                  Det kan jo ikke være sånn at man har immunitet selv om man jobber seg ihjel for LSK.
                  Det har vært levert dårlige resultater i 4 år nå. Spesielt det siste året har det vært noen skikkelige flauser for alle som er glad i LSK. Både Per M og Bjar har vært sentrale under disse 4 årene.

                  At det rettes kritisk skyts nå er jo bare sunt! Hvis man ikke kan være kritiske nå, når i all verden skal vi være det da? Når vi står med begge beina i Adecco og har et for godt lag til å rykke ned?
                  Synes virkelig ikke disse to har blitt hengt ut i noen grad, heller tvertimot.

                  Per går jo også ut i RB og sier at ingen er hellige, inkludert han selv.

                  Og ja, jeg synes heller ingen skal henges ut.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                  Kommentar

                  • A.Bilet
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2005
                    • 808

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    For meg blir det helt feil og henge ut Per M og Torgeir her , er det noen som jobber dag og natt for at Lsk skal bli bedre så er det faktisk disse 2 ....
                    Enig. I tillegg: Hvem kunne forutsett at spillerne vi hentet før sesongen ikke ville slå til? Jeg hadde aldri sett for meg at Johan Andersson, Petter Vaagan Moen og de andre ville se ut som adeccoligaspillere i slutten av juni. Alle trodde Lillestrøm gjorde det bra på overgangsvinduet før sesongen.

                    Torgeir og Per M sparker ikke en eneste ball, og står heller ikke for det strukturelle i laget. De har ikke ansvar for at vi taper enkeltkamper. At vi har slitt i flere år på rad nå, det er en annen sak, men synes likevel det ikke er disse gutta som skal få skylden for det.
                    A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                    Twitter-bruker

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av A.Bilet
                      Enig. I tillegg: Hvem kunne forutsett at spillerne vi hentet før sesongen ikke ville slå til? Jeg hadde aldri sett for meg at Johan Andersson, Petter Vaagan Moen og de andre ville se ut som adeccoligaspillere i slutten av juni. Alle trodde Lillestrøm gjorde det bra på overgangsvinduet før sesongen.

                      Torgeir og Per M sparker ikke en eneste ball, og står heller ikke for det strukturelle i laget. De har ikke ansvar for at vi taper enkeltkamper. At vi har slitt i flere år på rad nå, det er en annen sak, men synes likevel det ikke er disse gutta som skal få skylden for det.
                      Enig i at man ikke kan legge hele skylda på Per M/Bjarmann. Men de har det øverste ansvaret. Vi har hatt Rösler (prestert best av samtlige, fikk sparken), Nordli, Berg og nå Haglund. Hvem har hatt ansvaret for ansettelsene? Noe må gjøres, når 4 trenere har feilet, og to av de har fått handle ganske fritt uten å lykkes. Det beviser vel at noe er veldig feil. Og ja, jeg beundrer alle timene Per M har lagt ned i klubben, og jeg betviler ikke at han vil klubbens beste. Men han, og de andre i styret har ikke vært i nærheten av å lykkes.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av ON
                        Enig i at man ikke kan legge hele skylda på Per M/Bjarmann. Men de har det øverste ansvaret. Vi har hatt Rösler (prestert best av samtlige, fikk sparken), Nordli, Berg og nå Haglund. Hvem har hatt ansvaret for ansettelsene? Noe må gjøres, når 4 trenere har feilet, og to av de har fått handle ganske fritt uten å lykkes. Det beviser vel at noe er veldig feil. Og ja, jeg beundrer alle timene Per M har lagt ned i klubben, og jeg betviler ikke at han vil klubbens beste. Men han, og de andre i styret har ikke vært i nærheten av å lykkes.
                        Merkelig å skylde på Bjarmann som har vært med på en ansettelse... Han kom samtidig som Berg.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • alvar
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Dec 2005
                          • 100

                          #13
                          noen boikott synes jeg blir feil, jeg er der for klubben ikke spillerne og kjenner jeg meg selv rett er jeg der resten av sesongen og de kommende uansett hviken div det blir.
                          Kan vi ikke få laget et banner med feks BLØ FOR DRAKTA ELLER REIS TIL HELVETE.
                          som man kunne fått hengt opp under oppvarmingen til gutta å kjørt på som vanlig under kamp.
                          svikter ALDRI lsk

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            #14
                            Jeg tror ikke problemet ligger hos treneren. Her må spillerne gå i seg selv!

                            Werni hadde noen kloke ord på Martins igår... "Før var vi som spilte sammen kamerater, og vi ga alt for hverandre". For meg så ser det ikke sånn ut i det hele tatt med dagens spillere. Det er nesten så de gjemmer seg unna på innkast eller i andre situasjoner hvor de kan få ballen. At de ikke gir alt for å nå en ball de kanskje kan rekke...
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • Mariel
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Feb 2012
                              • 26

                              #15
                              Blø for drakta eller dra til helvete;

                              Hvor mange blir igjen på banen da? Er en del "frøkner" utpå der som ikke blør for drakta i det hele tatt - blir knapt svette!

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7027

                                #16
                                Apropos tilskuertall kan det være greit å huske på at det er ferietider...kjenner personlig minst 10 personer som er på alle kamper, men som i øyeblikket er på ferie, meg selv inkludert.

                                Ellers totalt enig i alt av frustrasjon.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • Funchaloe
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2011
                                  • 511

                                  #17
                                  Bump, som kidsa sier.
                                  La oss innse det. Styret sparker ikke Runar med det første. KFL gikk ut i RB etter fadesen i Sarpsborg og sa fra at Runar må gå. Det har åpenbart styret ikke brydd seg om. Hva kan vi som supportere gjøre nå? Jeg har liten/ingen tro på LSKs styre, siden har vist seg å være særdeles inkompetente og blinde i et års tid.

                                  For øvrig, jeg er blodfan av sitteprotesten vi hadde de første 15 i andre omgang, og protesten kunne med fordel ha vart lenger.
                                  Last edited by Funchaloe; 06.08.2016, 19:47.
                                  Custodes
                                  Contra o futebol moderno!

                                  Kommentar

                                  • zkinny
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2012
                                    • 322

                                    #18
                                    Får møte opp på Åråsen mandag morgen og bli der til dem sparker Runar... Noe må skje og det nå...OBOS her kommer vi fortere en du aner..

                                    Kommentar

                                    • Gjest

                                      #19
                                      Jeg er glad for at UFC tar grep på stadion når KFL svikter.
                                      Uforbeholden støtte til UFC, Runar må gå!

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4376

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av daf
                                        Jeg er glad for at UFC tar grep på stadion når KFL svikter.
                                        Uforbeholden støtte til UFC, Runar må gå!
                                        Bare hyggelig
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎