Må fansen ta grep?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • zkinny
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2012
    • 322

    #41
    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Hva skal til for at man kan gjøre dette. Jeg er utvilsomt med på en slik mobilisering om flere er det.
    Jeg er også med..

    Kommentar

    • Nordby-Kanaris
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2006
      • 146

      #42
      Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
      Jeg er medlem. Stiller alltid på årsmøtet.
      Noen som vet hvor mange medlemmer som må til for å kreve ekstraordinært årsmøte?
      Om jeg ikke tar helt feil må 10% prosent av antall medlemmer i klubben sende en skriftlig henvendelse, dermed kan ekstraordinært årsmøte avholdes.
      Cupmestere 2007:D

      Kommentar

      • caLitri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 634

        #43
        Opprinnelig skrevet av Nordby-Kanaris
        Om jeg ikke tar helt feil må 10% prosent av antall medlemmer i klubben sende en skriftlig henvendelse, dermed kan ekstraordinært årsmøte avholdes.
        Da trenger vi ca 230 medlemmer til å sende skriftlig henvendelse. Er det reelt å få til det?
        Gi alt, stå på LSK

        Kommentar

        • Funchaloe
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2011
          • 511

          #44
          Opprinnelig skrevet av caLitri
          Da trenger vi ca 230 medlemmer til å sende skriftlig henvendelse. Er det reelt å få til det?
          Tenk nettverksalg på samme måte som vi solgte bussbilletter for noen år siden. Klarer man å fylle buss til Sunnmøre da LSK var en careface middelhavsfarer klarer man å samle 230 henvendelser når klubben er på randen av stupet og engasjementet åpenbart for én gangs skyld er til stede. Push folk hvis dette er løsningen man vil gå for.
          Custodes
          Contra o futebol moderno!

          Kommentar

          • sigurdsen
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 1817

            #45
            Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
            Jeg er medlem. Stiller alltid på årsmøtet.
            Noen som vet hvor mange medlemmer som må til for å kreve ekstraordinært årsmøte?
            Må ha vært medlem av idrettslaget minst en måned for å ha stemmerett hvertfall.

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3155

              #46
              Opprinnelig skrevet av Funchaloe
              Tenk nettverksalg på samme måte som vi solgte bussbilletter for noen år siden. Klarer man å fylle buss til Sunnmøre da LSK var en careface middelhavsfarer klarer man å samle 230 henvendelser når klubben er på randen av stupet og engasjementet åpenbart for én gangs skyld er til stede. Push folk hvis dette er løsningen man vil gå for.
              Er det mulig å finne ut hvor mange her inne som:

              1) Allerede er medlemmer i LSK
              2) Er villig til å bruke 300,- kroner (eller hva det er) for å bli.

              Vi må da klare å samle 230 personer for å kreve et ekstraordinært styremøte og der reise et mistillitsforslag mot styreleder og øvrige styremedlemmer som stemte for å beholde Runar?

              Nå er jeg fanden meg klar for mobilisering og kamp! Hvor mange er med meg?

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2529

                #47
                Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Samt at hele feltet tømmes i minst et kvarter. Fy faen jeg har aldri vært så forbanna noen gang på LSK.
                Tomt for tilskuere 15 første minuttene. Helvetes liv fra 19.17 på kampuret?

                Kan lite om slikt. Bidrar sikkert enda mindre. Tror dog det ville vært effektfullt om man mobiliserer mange til å gå på kamp.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3155

                  #48
                  Nå er jeg så sinna og så forvirret at jeg muligens allerede har postet denne i en eller annen tråd, men her er min mail til Halvorsen:

                  Til styreleder Owe Halvorsen


                  Til tross for en reisevei på over 1 time hver vei har jeg i mer enn 30 år støttet mitt kjære LSK i tykt og tynt. Jeg betrakter LSK som en stor og viktig del av livet mitt, og denne interessen har etterhvert smittet over både på min kone og mine barn. Jeg har også bidratt økonomisk i ulike innsamlingsaksjoner, og ved å ta med meg venner og kollegaer på Åråsen.


                  Det har vært mange opp og nedturer gjennom disse årene, men aldri har LSK sett verre ut enn under Runar Kristinsson. Denne sesongen har vært en eneste lang lidelse, hvor vår gamle helt Runar har vist at han dessverre er langt fra å være moden til å være trener i LSK.


                  Gjennom sesongen har situasjonen gradvis blitt verre og verre, og det er ikke mange blant den harde kjernen av Kanarifans som lenger tror at dette ikke vil ende i OSOS-ligaen i 2017.


                  Det er derfor med sjokk og vantro jeg leser at du har brukt din dobbeltstemme til å sikre at Kristinsson fortsetter.


                  Det er vel og bra at det kommer mental trening, men dette er på ingen måte nok til å berolige noen med hjerte i klubben. I den grad spillerne trenger mental hjelp er det som en følge av de mange frustrasjonene de opplever som en følge av Kristinssons disposisjoner. Laget henger ikke sammen, og det er ingen tegn til bedring, heller tvert i mot.


                  Resultatet er at Åråsen snart er tom. Mer enn halvparten av de som allerede har kjøpt sesongkort orker ikke å gå for å se det Runar leverer.


                  Kona mi har allerede sluttet å gå på Åråsen denne sesongen, tross sesongkort. Hun orker ikke mer. Begge barna mine har som en direkte følge av beslutningen i dette styremøtet nå i kveld meldt fra om at de som et minimum er ferdige med denne sesongen.


                  Selv vet jeg ikke om jeg klarer å motivere meg til å dra til Åråsen og se mer Runar-fotball. Jeg har aldri boikottet noe eller noen, men så har jeg heller aldri vært så sint og skuffet som jeg er nå.


                  LSK må få inn et styre som har tunge fotballfaglige kvalifikasjoner. Heldigvis vet jeg at reaksjonene etter kveldens styremøte er så mange og sterke at det nå mobiliseres blant Kanarifansen.


                  Det er et godt ordtak som sier at «du aldri må undervurdere sinnet til en tålmodig mann». Jeg er tålmodig, og mange med meg er tålmodige, men nå har vi fått nok. Vi nekter å se at klubben vi elsker så høyt forsvinner inn i glemselen uten kamp.

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4376

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Børge
                    Tomt for tilskuere 15 første minuttene. Helvetes liv fra 19.17 på kampuret?

                    Kan lite om slikt. Bidrar sikkert enda mindre. Tror dog det ville vært effektfullt om man mobiliserer mange til å gå på kamp.
                    Når skandalen har nådd et slikt nivå som man er vitne til nå så vil ikke det ha noe effekt nei. Ser det nå.

                    Enten får man kjøre på 100% for å bidra til resultater, eller så får man kjøre 100% boikott på en eller annen måte.
                    ..................

                    Kommentar

                    • Funchaloe
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2011
                      • 511

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                      Er det mulig å finne ut hvor mange her inne som:

                      1) Allerede er medlemmer i LSK
                      2) Er villig til å bruke 300,- kroner (eller hva det er) for å bli.

                      Vi må da klare å samle 230 personer for å kreve et ekstraordinært styremøte og der reise et mistillitsforslag mot styreleder og øvrige styremedlemmer som stemte for å beholde Runar?

                      Nå er jeg fanden meg klar for mobilisering og kamp! Hvor mange er med meg?
                      Facebook, twitter, fuckings Tinder. KFL og UFC må gå i bresjen om mobiliseringen skal nå de fleste. Mange som ikke følger med på forumet.
                      + "Nettverksalg" selvfølgelig.
                      Custodes
                      Contra o futebol moderno!

                      Kommentar

                      • Simeone
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2008
                        • 761

                        #51
                        230 mailer er det fullt mulig å få til, hvis man samler alle krefter som er.

                        Det må lages en generell mail, så alle kan kjøre copy paste variant, uten at det blir "for mye jobb".

                        Jeg er 100% bak alle aksjoner mot dagens LSK styret. Det er en skam at så lite fotballkompetente folk skal lede vår kjære klubb ned i avgrunnen. Vi kan ikke sitte stille og se på at det ikke gjøres noe.
                        Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                        para gritarle a la FIFA:
                        ¡Que ellos son el gran ladrón!

                        Kommentar

                        • Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3499

                          #52
                          Er høygafler og fakler utenfor klubblokalene foreslått?

                          Kommentar

                          • Fredenburg91
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2013
                            • 377

                            #53
                            G-Mans mail til Halvorsen virker som et godt utgangspunkt for en fellesmail som alle som gidder kan kopiere og sende til så mange som mulig i LSK (må selvfølgelig tilpasses litt). Noe må vi gjøre, og det forslaget vil la seg gjennomføre, og det må jo ha en eller annen virkning når såpass mange melder sin misnøye med dagens situasjon.

                            Jeg er også med på andre markeringer. Jeg orker ikke mer av det tullet dem holder på med bortpå Åråsen, men faen om jeg skal stå passiv og se på at de ødelegger klubben i mitt hjerte. Den retten har de ikke!

                            (Foreslår at en felles mail utformes her, med forslag fra de som har noe å komme med, så får vi gjort det her før heller enn senere.)
                            ---------------------------------------------------------------------
                            Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                            Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                            ---------------------------------------------------------------------

                            Kommentar

                            • tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

                              #54
                              Nå må vi mobilisere alle mann

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                #55
                                I ferd med å bli et ekkokammer her inne.

                                Foreslår at de som kan, møter opp på kampene og støtter laget 2x45 min, noen form for protest på tribunen trur jeg absolutt ikke har noe for seg.
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9383

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Xavi
                                  I ferd med å bli et ekkokammer her inne.

                                  Foreslår at de som kan, møter opp på kampene og støtter laget 2x45 min, noen form for protest på tribunen trur jeg absolutt ikke har noe for seg.
                                  Full støtte.

                                  That'll show 'em!

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3155

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Xavi
                                    I ferd med å bli et ekkokammer her inne.

                                    Foreslår at de som kan, møter opp på kampene og støtter laget 2x45 min, noen form for protest på tribunen trur jeg absolutt ikke har noe for seg.
                                    Det er absolutt ingen motsetning mellom å støtte laget på kamp og samtidig jobbe for å kaste styrelederen.

                                    Kommentar

                                    • maurakanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 635

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av G-Man
                                      Det er absolutt ingen motsetning mellom å støtte laget på kamp og samtidig jobbe for å kaste styrelederen.
                                      Det er greit, men når man snakker om tomme tribuner frem til 19:17, så er ikke det å støtte.
                                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                      Kommentar

                                      • Fjeller'n
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 905

                                        #59
                                        Kjenner at jeg er inne på samme spor som Xavi her.
                                        Situasjonen er som følger: Styret ønsker å beholde RK som trener. (I hvert fall inntil videre). Og vi har de spillerne vi har.

                                        Da har vi valget mellom:
                                        - Å sette i gang aksjoner (mail, bannere, fravær osv.) som ganske sikkert har begrenset effekt og i noe grad vil kunne ramme spillerne (som tydeligvis allerede sllter på det mentale planet) for å få vekk trenere og ledere. Grunnen til at jeg antar at effekten er begrenset er at supporterne/kundene ikke har blitt vektet tungt hittil. Da hadde tilskuertallet alene vært grunn nok til at noe ble gjort. Men mye negativ støy i en kritisk periode vil det uansett bli.

                                        - Å mobilisere for fullt for å få opp oppmøte og stemning på feltet/Åråsen og håpe at dette kan bidra til å bygge opp under spillerne. Det er det tydeligvis behov for. Bonusen her vil være at om vi, mot alle odds, skulle lykkes vil komme styrket ut av dette som en enhet. Dette alternativet vil ha varighet til plassen eller nedrykket er sikret. DA kan man starte med all verdens aksjoner for å få til endringer i sportslig ledelse og styre.

                                        Tror jeg går for alternativ 2 selv, men har full forståelse for at mange går for 1'ern.
                                        Uansett mener jeg at det er viktig at KFL tar et valg som de går fullt og helt inn for. Og da er det viktig at vi alle støtter helhjertet opp. Halvhjertede aksjoner vil ikke føre noe godt med seg.
                                        "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3326

                                          #60
                                          Så må en være realist å spørre seg hvor mange som kommer til å møte opp på feltet gitt den situasjonen vi er i mtp styret / uttalelser fra klubben utad til supporterne. Med nok et tap mot Viking, og Runar fortsetter, når vi allerede så hvor glissent det var på Åråsen lørdag både på feltet og tribunene ellers, så vil det knapt komme rundt 1000 innenfor portene.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎