Må fansen ta grep?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fredenburg91
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2013
    • 377

    #21
    Når er egentlig neste trening?
    ---------------------------------------------------------------------
    Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
    Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
    ---------------------------------------------------------------------

    Kommentar

    • Funchaloe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2011
      • 511

      #22
      Konkret forslag:
      - KFL må kjøre mediakampanje på dette frem til Runar tar hatten sin og går eller styret ser lyset. RUNAR MÅ GÅ!
      - Alle grupperinger i LSK må så aktivt som mulig støtte kampanjen.
      - Sitte/stilleprotest i et satt antall minutter hver eneste kamp til Runar går. Gjerne fra start.
      - Mest mulig rop, færrest mulig joviale/glade sanger når vi først synger. Det byr meg heller ikke i mot om "Runar må gå"-sangen runger på stafion.

      Kan også vurdere å kjøre null flagging, med unntak av de mest symbolske tostangsene, frem til Runar er borte. En visuell protest kan nå langt. Vi kan ikke stå å se på at klubben drives til niende divisjon.
      Last edited by Funchaloe; 06.08.2016, 20:45.
      Custodes
      Contra o futebol moderno!

      Kommentar

      • Oddis
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 2744

        #23
        Fansen har gjort for mye alle rede. Det er flaut til tider. Skriver et lengre innlegg om dette i morgen da jeg er edru igjen og har roa meg etter kampen. Bare å tomle ned, men jeg veit det er flere som er enige.
        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7039

          #24
          Vær helt klar over at klubben ikke kommer til å gjøre en dritt før det nærmer seg åpent mytteri fra tribunen. Supporterne må vise at dette ikke er akseptabelt. Skjer det ikke noe veldig snart er det nemlig kjørt.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            #25
            Det er jo dette som skal skille oss fra klubber som FFK og Ham-Kam, der ledelsen og trenerteamet får lov til å holde på uten at noen gidder å bry seg.

            Jeg står faen ikke å SER på at et handlingslamma styre og en av tidenes dårligste LSK-trenere kjører denne klubben i grøfta uten at jeg hvertfall har prøvd å gjøre noe. Det er ganske brutalt å synge at treneren må gå, men akkurat nå må det til, definitivt.
            ..................

            Kommentar

            • Nordby-Kanaris
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2006
              • 146

              #26
              Supporterne vil alltid være klubbens ekte sjel,
              nå har du gått for langt, vi vi'kke ha deg her no' mer!
              Ååååå, ..................
              ta deg sammen,
              nå må du gå!

              Denne sangen ble vel sunget i 2008 mot en viss person som truet med og legge ned KFL om jeg husker riktig.
              Er vel kanskje på tide og ta frem denne igjen for at Styret i Lillestrøm og Runar selv skal forstå at dette ikke går lenger?




              Cupmestere 2007:D

              Kommentar

              • Trooond
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2015
                • 1039

                #27
                Ett banner og en snill sang?

                "Runar er verdens beste kamerat, men ingen trener.
                Bytte nå, bytt kameraten vår med en trener"


                Kommentar

                • Rune
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 1229

                  #28
                  Jeg trodde denne tråden var ny, men åpningsinnlegget er jo ganske nøyaktig fire år gammel. Skremmende å se at klubben ikke har kommet seg et steg videre på fire år. Betyr vel at dagens situasjon handler om mer enn akkurat hvem som er hovedtrener anno 2016?
                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #29
                    Jeg har hittil prøvd å støtte laget og være positiv under kampene, eventuelt holde kjeft om jeg er veldig misfornøyd. Men nå tror jeg virkelig at trenerspørsmålet vil avgjøre klubbens framtid på øverste nivå. Så hva blir viktigst:

                    1) Markere overfor media/sportsdirektør/styre at vi MÅ ha inn en kompetent hovedtrener for å overleve i Tippeligaen? Dette vil kanskje øke sjansen for et trenerskifte noe.

                    2) Støtte laget 100 % gjennom hele kampen, skape en optimal ramme for spillerne å prestere i? Vi liker jo å tro at dette øker vinnersjansen med noen prosent, og vi MÅ ha poeng i de kommende kampene.

                    Jeg synes dette er vanskelig. Tanker? Åpen for argumenter begge veier.

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4376

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Lars
                      Jeg har hittil prøvd å støtte laget og være positiv under kampene, eventuelt holde kjeft om jeg er veldig misfornøyd. Men nå tror jeg virkelig at trenerspørsmålet vil avgjøre klubbens framtid på øverste nivå. Så hva blir viktigst:

                      1) Markere overfor media/sportsdirektør/styre at vi MÅ ha inn en kompetent hovedtrener for å overleve i Tippeligaen? Dette vil kanskje øke sjansen for et trenerskifte noe.

                      2) Støtte laget 100 % gjennom hele kampen, skape en optimal ramme for spillerne å prestere i? Vi liker jo å tro at dette øker vinnersjansen med noen prosent, og vi MÅ ha poeng i de kommende kampene.

                      Jeg synes dette er vanskelig. Tanker? Åpen for argumenter begge veier.

                      Interessant. Satt og tenkte på akkurat det samme tidligere i dag. Og som du sier så er det ekstremt vanskelig.

                      Jeg drar aldri på Åråsen med en annen intensjon enn å støtte laget til poeng. Og selvom jeg ønsker Runar og kanskje andre i ledelsen vekk, så tror jeg det beste er å gi støtte til laget. Så vet man jo aldri hva som skjer i løpet av en kamp. Mot Rosenborg rant begeret over og ropene om at Runar må gå var en spontan reaksjon. Men å dra til Åråsen med en planlagt aksjon på forhånd mener jeg foreløpig ikke bør skje. Og det er KUN fordi jeg er redd det skal knekke spillerne ennå mer før en sinnssykt viktig høstsesong. Det ser dessverre ikke ut til at ledelsen vurderer Runar sin stilling uansett resultater, så det er også et poeng. Min prioriteringsliste er hvertfall;

                      1. Redde plassen

                      2. Runar ut
                      ..................

                      Kommentar

                      • Bukkenbruse
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 515

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                        Interessant. Satt og tenkte på akkurat det samme tidligere i dag. Og som du sier så er det ekstremt vanskelig.

                        Jeg drar aldri på Åråsen med en annen intensjon enn å støtte laget til poeng. Og selvom jeg ønsker Runar og kanskje andre i ledelsen vekk, så tror jeg det beste er å gi støtte til laget. Så vet man jo aldri hva som skjer i løpet av en kamp. Mot Rosenborg rant begeret over og ropene om at Runar må gå var en spontan reaksjon. Men å dra til Åråsen med en planlagt aksjon på forhånd mener jeg foreløpig ikke bør skje. Og det er KUN fordi jeg er redd det skal knekke spillerne ennå mer før en sinnssykt viktig høstsesong. Det ser dessverre ikke ut til at ledelsen vurderer Runar sin stilling uansett resultater, så det er også et poeng. Min prioriteringsliste er hvertfall;

                        1. Redde plassen

                        2. Runar ut
                        Ikke at jeg er direkte uenig....men nå har man jo prøvd å støtte laget i 1,5 sesong...og det går jo bare nedover med den taktikken, så kanskje prøve noe nytt og litt mer drastisk?

                        Kommentar

                        • Funchaloe
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2011
                          • 511

                          #32
                          Så... Noen idéer?
                          Custodes
                          Contra o futebol moderno!

                          Kommentar

                          • zkinny
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2012
                            • 322

                            #33
                            Stort banner hvor vi forteller OWE at han bør finne på noe annet før han dreper klubben vår

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4376

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av zkinny
                              Stort banner hvor vi forteller OWE at han bør finne på noe annet før han dreper klubben vår
                              Samt at hele feltet tømmes i minst et kvarter. Fy faen jeg har aldri vært så forbanna noen gang på LSK.
                              ..................

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av zkinny
                                Stort banner hvor vi forteller OWE at han bør finne på noe annet før han dreper klubben vår
                                ALLE må gå!

                                Kommentar

                                • LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3328

                                  #36
                                  Ett banner som blir hengende over hele kanarifeltet i 90 minutter mot Odd hadde vært noe med et ganske innlysende budskap mot styret.

                                  Kommentar

                                  • Funchaloe
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2011
                                    • 511

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Serbern
                                    ALLE må gå!
                                    Ofte en overdrivelse. Nå er det dessverre helt på sin plass.
                                    Custodes
                                    Contra o futebol moderno!

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3156

                                      #38
                                      Jeg har mottatt en advarsel fra moderatorne, så jeg må vel trå litt forsiktig - men håper og tror denne er innafor, siden den inneholder informasjon som er tilgjengelig på LSK sin egen hjemmeside:

                                      Jeg oppfordrer alle som har et hjerte for LSK og som er engstelige for eksistensen til klubben vår om følgende:

                                      1) Meld dere inn i LSK og møt opp på årsmøtet. Kveldens møte må etter min mening lede til mistillit mot styreleder og deler av styret.

                                      2) Send en mail til styreleder og på en dannet måte gi uttrykk for hva vi mener om hans handlinger i kveld. Mailadressen er:

                                      oh@halvorsenco.no

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av G-Man

                                        Jeg oppfordrer alle som har et hjerte for LSK og som er engstelige for eksistensen til klubben vår om følgende:

                                        1) Meld dere inn i LSK og møt opp på årsmøtet. Kveldens møte må etter min mening lede til mistillit mot styreleder og deler av styret.
                                        Hva skal til for at man kan gjøre dette. Jeg er utvilsomt med på en slik mobilisering om flere er det.

                                        Kommentar

                                        • OptimistFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 462

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          Hva skal til for at man kan gjøre dette. Jeg er utvilsomt med på en slik mobilisering om flere er det.
                                          Jeg er medlem. Stiller alltid på årsmøtet.
                                          Noen som vet hvor mange medlemmer som må til for å kreve ekstraordinært årsmøte?

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎