UFC ransaket etter Molde-kampen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #81
    Opprinnelig skrevet av morten
    Tror nok ikke det blir lagt så veldig godt merke til ar ufc sitter og klapper.Kanarifansen er mektig og det er fint at ufc er engasjerte men la merke til forrige kamp at de startet andre sanger enn det forsangerne gjorde og det ødela samsyngingen. Artig at dere lager banner og er ivrige men synes det også er viktig og forstå at LSK har fokus på at provoserende holdning og casual-utstråling ikke er akseptert.Det jeg har fått oppfatning av er at ufc er en gjeng med fjortiskanaris som prøver å være hardcore.Da synes jeg det blir patetisk.Håper jeg tar feil.Stå på UFC!
    Vi startet som vanlig en del sanger på forrige match ja, de fleste endte med at hele feltet ble med og det trøkket skikkelig, mens ett par av gangene ødela det andre sanger som ble startet samtidig som vi ikke fikk med oss. Pratet med forsangerTommy etter matchen å han setter pris på at vi også starter sanger.

    Provoserende holdning har vi ikke, og vi er absolutt ikke en fjortissgjeng, hverken i alder eller oppførsel...
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • tanksenter
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Apr 2006
      • 28

      #82
      Det er jeg ikke helt sikker på.

      men man kan jo ta feil.

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #83
        Opprinnelig skrevet av tanksenter
        men man kan jo ta feil.
        Presisere hva du mente? Skjønnte ikke helt hva du sikta til.

        Kommentar

        • Vestfold Kanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Oct 2004
          • 4583

          #84
          Man er ikke voksen før man tør å være barnslig

          Hilsen VK, straks 30 og fjortis
          LOUD
          PROUD
          ULTRA

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #85
            Roy har vel såvidt vært inne på det men det drukner litt i betraktninger fra forskjellige hold om hva som har skjedd. Det er tydelgvis en konflikt mellom deler av fansen og klubben/politiet og det kan være lurt å prøve å tenke på hva klubben egentlig tenker.

            Slik jeg forstår det, ser klubben at enkelte bruker symboler som kan sammenlignes med det bråkmakere i Norge og ellers iverden bruker. De ser og vet sannsynligvis at denne gjengen fra LSK, ikke har voldelige ambisjoner, men de er redde for at disse tilrekker seg folk med voldelige ambisjoner. Derfor er det uønsket at disse symbolene kan ses på Åråsen. Dette vil LSK unngå. Selvsagt vil de det!

            Dersom klubben legitimerer symboler som tilrekker seg folk med voldelige ambisjoner, kan dette føre til at et slikt miljø får vokse opp på Åråsen. Det jeg tror er at klubben vet at dere ikke har voldelige ambisjoner, men de er redde for at dere (UFC) tiltrekker dere andre folk som ikke er med i dagens UFC, men som vil "utnytte" deres ikke-voldelige adferd til å bygge opp ett causual-miljø i ro og mak.

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #86
              Opprinnelig skrevet av KFL41
              Roy har vel såvidt vært inne på det men det drukner litt i betraktninger fra forskjellige hold om hva som har skjedd. Det er tydelgvis en konflikt mellom deler av fansen og klubben/politiet og det kan være lurt å prøve å tenke på hva klubben egentlig tenker.

              Slik jeg forstår det, ser klubben at enkelte bruker symboler som kan sammenlignes med det bråkmakere i Norge og ellers iverden bruker. De ser og vet sannsynligvis at denne gjengen fra LSK, ikke har voldelige ambisjoner, men de er redde for at disse tilrekker seg folk med voldelige ambisjoner. Derfor er det uønsket at disse symbolene kan ses på Åråsen. Dette vil LSK unngå. Selvsagt vil de det!

              Dersom klubben legitimerer symboler som tilrekker seg folk med voldelige ambisjoner, kan dette føre til at et slikt miljø får vokse opp på Åråsen. Det jeg tror er at klubben vet at dere ikke har voldelige ambisjoner, men de er redde for at dere (UFC) tiltrekker dere andre folk som ikke er med i dagens UFC, men som vil "utnytte" deres ikke-voldelige adferd til å bygge opp ett causual-miljø i ro og mak.
              Mm, er meget mulig at du er inne på kjernen i problemet her, men det virker fortsatt som om LSK tror at vi har voldelige hensikter. Nå virker det som det snart blir ett møte mellom politiet/LSK/KFL og UFC så da får man tro at det blir ryddet opp i alt tullet som har vær de siste mnd`ene...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #87
                Forøvrig er det meget tvilsomt om såkalte bråkmakere oppsøker UFC all den tid UFC har fått enorm oppmerksomhet fra LSK og politi. Politi/LSK gir nå et eventuellt casualsmiljø enorme muligheter til å bygge opp noe rundt LSK`s supportermiljø sålenge alle ressurser er konsentrert om UFC.
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • Supermann
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 433

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av JhnY
                  /JhnY som var full da dette skjedde
                  Rettelse: JhnY som ikke hadde drikki fordi han kjørte bil da dette skjedde!
                  Ultras Felt C
                  www.ultrasfeltc.com

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Slik jeg forstår det, ser klubben at enkelte bruker symboler som kan sammenlignes med det bråkmakere i Norge og ellers iverden bruker. De ser og vet sannsynligvis at denne gjengen fra LSK, ikke har voldelige ambisjoner, men de er redde for at disse tilrekker seg folk med voldelige ambisjoner. Derfor er det uønsket at disse symbolene kan ses på Åråsen. Dette vil LSK unngå. Selvsagt vil de det!

                    Dersom klubben legitimerer symboler som tilrekker seg folk med voldelige ambisjoner, kan dette føre til at et slikt miljø får vokse opp på Åråsen. Det jeg tror er at klubben vet at dere ikke har voldelige ambisjoner, men de er redde for at dere (UFC) tiltrekker dere andre folk som ikke er med i dagens UFC, men som vil "utnytte" deres ikke-voldelige adferd til å bygge opp ett causual-miljø i ro og mak.
                    Jeg tror du er inne på kjernen av problemet her - UFC (mulig også andre) har tidvis brukt symboler som er kjente eller gir assosiasjoner til Casuals miljør ute og hjemme. Jfr avataren til Jhny/Supermann/Vestfold Kanaris.

                    Jeg har stilt spørsmål her på forumet tidligere, uten å få svar, jeg prøver igjen:

                    1. Er ikke logoen til klubben bra nok/kul nok?
                    2. Ønsker man å fremheve klubben eller seg selv?
                    3. Ønsker man å bli assosiert til Casuals miljøet?

                    Dette bør vel være greit å tenke på rundt de symbolene man bruker på tribunen?
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Kef1r
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 730

                      #90
                      jeg vet ikke så mye om sånt men jeg trodde ultras var noe eget.. på dette forumet fremstilles ultras som en casualgruppe.. det må da være veldig feil.

                      Edit : ingen i ufc som sier det men er en del andre her som tror ufc er en lissom ultras gruppe.

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av eLSKer`Kef1r
                        jeg vet ikke så mye om sånt men jeg trodde ultras var noe eget.. på dette forumet fremstilles ultras som en casualgruppe.. det må da være veldig feil.

                        Edit : ingen i ufc som sier det men er en del andre her som tror ufc er en lissom ultras gruppe.
                        Ultras og Casuals er utvilsomt to forskjellige ting, men jeg vil tro at for mannen i gata er det (feilaktig) oppfattet som mye det samme.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Kef1r
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 730

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          Ultras og Casuals er utvilsomt to forskjellige ting, men jeg vil tro at for mannen i gata er det (feilaktig) oppfattet som mye det samme.
                          mhm tror det jeg også !

                          FriHet For Ultras !

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #93
                            Hadde UFC vært casuals, hadde dem ikke stått med kfl.
                            Hadde UFC vært casuals, hadde dem ikke gått med supportereffekter
                            Hadde UFC vært casuals, hadde dem ikke reist organisert med fansen

                            Hadde UFC vært casuals, hadde dem avtalt møter med København, bergen,Enga,Kamma osc
                            Hadde UFC vært casuals, hadde dem stilt opp når Enga sa dem kom til Lillestrøm

                            Avataren/logoen til UFC henspeiler seg ikke på casuals. Det er en ultras logo.

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Tony
                              Avataren/logoen til UFC henspeiler seg ikke på casuals. Det er en ultras logo.
                              Dette vet mange - MEN sannsynligvis ikke mannen i gata og styre og stell i Sportsklubben...

                              Jeg har fortsatt ikke fått svar på spørsmålet om ikke klubblogoen er kul nok siden man trenger å "finne opp" andre?
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #95
                                bladder i noen gamle CDr og jommen fant jeg ikke en skikkelig ultras logo gitt. Så KFL har gjort det før og fikk ikke straff da. Hvorfor straffes man nå?
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • Vestfold Kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Oct 2004
                                  • 4583

                                  #96
                                  UFC`s logo er ikke en ny logo i år som det kan virke som. Den har hengt på Åråsen til hjemmekamper de siste 3 åra. Uten at det har vært noe spørsmål rundt den.

                                  Den kan forøvrig skimtes på årets medlemskort fra KFL, nederst i høyre hjørne ses litt av UFC`s logo


                                  Hva er forresten galt med UFC`s logo når man ser på logoer andre grupper i kfl har? Der finner man også tildekkede ansikter som logo, og som brukes på hver match!


                                  Liberta per gli Ultras
                                  LOUD
                                  PROUD
                                  ULTRA

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                    UFC`s logo er ikke en ny logo i år som det kan virke som. Den har hengt på Åråsen til hjemmekamper de siste 3 åra. Uten at det har vært noe spørsmål rundt den.

                                    Den kan forøvrig skimtes på årets medlemskort fra KFL, nederst i høyre hjørne ses litt av UFC`s logo


                                    Hva er forresten galt med UFC`s logo når man ser på logoer andre grupper i kfl har? Der finner man også tildekkede ansikter som logo, og som brukes på hver match!


                                    Liberta per gli Ultras
                                    Mitt spørsmål er hva som er greia med en egen logo i det hele tatt?

                                    Er ikke LSK-logoen bra nok?
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Mitt spørsmål er hva som er greia med en egen logo i det hele tatt?

                                      Er ikke LSK-logoen bra nok?
                                      En gruppering har ikke logoen til en forening eller bedrift. Hadde vært feil av UFC/KGG/Team Scooter og bruke LSK eller KFL logoen som sin logo.
                                      Det er for å vise frem sin gruppe.

                                      Se den på en annen side: Skulle KFL hatt logoen til LSK?

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Tony
                                        En gruppering har ikke logoen til en forening eller bedrift. Hadde vært feil av UFC/KGG/Team Scooter og bruke LSK eller KFL logoen som sin logo.
                                        Det er for å vise frem sin gruppe.

                                        Se den på en annen side: Skulle KFL hatt logoen til LSK?
                                        Er vi på tribunen for å fremme klubben eller egen gruppering?
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • Tony
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4737

                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Er vi på tribunen for å fremme klubben eller egen gruppering?
                                          jeg er på tribunen for å synge og lage liv jeg.
                                          Om andre bruker logoer til egen gruppe sålenge det er de riktige fargene bryr jeg meg lite om. Der blir vi nok ikke enige allikevel!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎