Stemningstråd Lillestrøm-Strømsgodset

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lovefool
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2007
    • 495

    Jeg har ikke ord. Dette er noe av det mektigste jeg har vært med på. Maken til stemning skal man lete lenge etter.
    Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
    http://www.lovefool.org

    Kommentar

    • Dandy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 346

      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Den ble heldigvis vraket!

      Hehhe, ja heldigvis!
      UFC 05!

      Kommentar

      • Ballkunstneren
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 780

        I denne kampen føler jeg at vi fikk frem et veldig viktig bevis..

        Til og med lambada trøkka som bare det..

        Dvs.. Så lenge alle synger trøkker alt!

        Fortsett med denne innstillingen så kommer vi til å være norges beste..

        Kommentar

        • musa
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Aug 2007
          • 21

          god stemning

          Kommentar

          • uutsi
            Medlem
            Bøffel
            • Nov 2007
            • 30

            [quote=FilipOlander;184102]Gamle-perta har helt rett. Det er nå alle som kaller seg selv supportere har mulighet til å vise seg fra sin beste side. Hvorfor skal man aksjonere mot noen som allerede har fått tid til å tenke seg godt om etter tidenes kanskje dårligste prestasjon? Hvorfor skal man gjøre seg selv større en klubben ved å lage mer helvete? Spillerne har tatt poenget. De har hatt hele Norges søkelys på seg. De har hatt alle tv og radiokanaler, og ikke minst alle aviser etter seg i et døgn snart.

            Jeg bare lurer på hva som skal til for at vi skal kritisere egne spillere? Må vi rykke ned først? Må vi vente på at vi vinner igjen? Blir lettere forvirret når det klart og tydelig er full fredning av spillere, men det er fritt frem og kritisere og hetse trenere, styre, manager og formann. Jeg elsker klubben LSK, og når noen trer på seg drakta og ikke yter sitt beste for klubben påberoper jeg meg retten til klage over og til disse personene. Det er ikke akurat frivillge vi prater om her! Og virker da vitterlig ikke som om spillerene har tatt poenget! Da hadde vi vel strengt tatt vunnet noen kamper snart? Og hvor lang tid skal spillerene få lov å tenke seg om? Syntes de har fått flere sjanser jegda? Er det ikke stund siden sist vi spilte en god kam, men fullt trykk og maks innsats? Vi burde synge blø for drakta hele kampen mot Aalesund spør du meg, men det er ingen som gjør

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2506

              Opprinnelig skrevet av uutsi
              Jeg bare lurer på hva som skal til for at vi skal kritisere egne spillere?
              Når du først skulle trekke fram en ett år gammel tråd, så synes jeg du valgte den helt riktige til spørsmålet ditt.

              Kampen mot Godset i fjor var første hjemmekamp etter det begredelige Kaerjeng-tapet, og stemningen blant oss som følger laget var akkurat den samme som nå, spillerne gjorde ikke sitt beste, de fortjente ikke lønna, de pissa på oss som supportere, de vanærte den hellige drakta. Ikke en klisjé var ubrukt da heller, og akkurat som nå ville noen ha aksjoner for å få dem til å forstå.

              Hvis du leser oppover i tråden hva som ble skrevet etter Godset-kampen, finner du at det var årsbeste i synging. I andre tråder takker spillere og trenere for at vi støttet i stedet for å være stille eller pipe. De sier også at de godt visste hvor dårlige de hadde vært, og ikke trengte å bli forklart det.

              Jeg har holdt kjeft i Blø for drakta/Vi elsker dere for det-debatten de siste dagene for jeg har sagt det samme så mange ganger før, men her kommer et ekstranummer:

              Jeg tror på å støtte laget 100% hele tiden, fordi jeg tror det gir best resultater.
              Trenerne kan kritisere spillerne og fortelle dem at de ikke gir nok, men jeg som supporter vil støtte dem.
              Alltid.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎