10 min. stillhet eller ikke? (var: Unnskyldning fra spillerne)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #21
    Jeg skjønner at folk vil vise dem bryr seg om klubben, men jeg trodde da støtte var det viktige jeg, ikke få frem hvor sinte og skuffa man er.
    Men mulig jeg har missforstått at man skal støtte klubben i tykt og tynt, ikke gjøre som våre rotter fra oslo gjøre.

    Men uansett, på mandag kommer jeg til å synge høyere og mer en det som er vanlig for meg, for å vise min støtte til klubben og spillera, jeg mener det er nå de trenger det. Jeg tror ikke det er noe vits å vise missnøye mer enn det vi har gjort, de skjønner det så inderlig godt selv at de har driti seg skikkelig ut selv.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • Fugla- patriot83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2005
      • 1241

      #22
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      For all del. Vi later som ingenting har skjedd. Synger som vi alltid gjøre hele tiden. Rasker med oss ett helt poeng til mot Godset. Ikke sleng noe dritt til Judas, da kan det hende Media skriver noe negativt om oss. Ikke la spillere som Kiko, Meter`n, Danton få følelse av at vi bryr oss om klubben å blir nedtrykt over å tape mot ett publag. La oss smile oss gjennom resten av sesongen å ha en kjempefest på Martins etter siste serierunde hvor vi hyller spillerne for en herlig 5. plass.

      For en fantastisk gjeng vi er!
      Her er jeg egentlig litt enig. Vi er blitt pokker så snille med tida. Man må huske at det ligger mye lidenskap i bildet her og at handler om enormt engasjement her.
      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

      Kommentar

      • Bondekanari
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2004
        • 146

        #23
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Ja dem har det nok mye værre enn oss. Dem bruker jo tross alt 1-5 år på denne klubben, mens vi andre bruker hele livet, stakars stakars spillerne våre.
        Jeg har aldri sagt det er synd på dem! Jeg er like forbanna på det som er prestert i det siste som det du er, men tror du virkelig lynsjestemininga som nå råder blant mange her inne hjelper? Vil folk at laget skal trekke seg fra resten av sesongen? Eller vil vi mane dem til ny innsats? Jeg ønsker ikke å bli som Bergenspublikumet som år etter år har dratt laget videre ned i gjørma når det begynner å butte imot.

        Mange her som står å skryter på seg at man støtter laget uansett. Det er støtte til laget dem er på kamp for, ikke underholdning osv. Nå skal det bevises hvor dypt dette sitter. Jeg sliter selv med motivasjonen, og tror mine kommende dager i høyfjellet kommer godt med, men på mandag er jeg på plass på Åråsen for å vise at jeg støtter laget.

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Opprinnelig skrevet av Bondekanari
          Jeg har aldri sagt det er synd på dem! Jeg er like forbanna på det som er prestert i det siste som det du er, men tror du virkelig lynsjestemininga som nå råder blant mange her inne hjelper? Vil folk at laget skal trekke seg fra resten av sesongen? Eller vil vi mane dem til ny innsats? Jeg ønsker ikke å bli som Bergenspublikumet som år etter år har dratt laget videre ned i gjørma når det begynner å butte imot.
          Det er vel en viss forskjell på at man gjør en markering 1 gang for å fortelle hva man forlanger kontra å være som Bergenspublikummet? Eller hva?
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #25
            Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
            Her er egentlig litt enig. Vi er blitt pokker så snille med tida. Man må huske at det ligger mye lidenskap i bildet her.
            For å sette tingene litt i perspektiv:

            Jeg var på Åråsen 28. mai 1995. Den gangen ble det også pepet på egne spillere etter matchen.

            Forkjellen fra den kampen og kampen mot Odd, var at LSK faktisk hadde vunnet! 3-0 hjemme mot Strindheim. Pipingen den gang gikk på at vi ikke vant mye nok...

            Nei, jeg tror nok ikke dagens spillere har mye å klage på angående støtte, eller mangel på sådan.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #26
              Skjønner ikke hvordan jeg skal synge høyere jeg. Sang i 90 minutter mot Odd. Lærte meg "Fugla Cavese" til Bærum. Syngler selv om ingen andre rundt meg gjør det. Peip ikke mot noen mot Odd, selv om jeg fikk lyst. Slenger aldri et stygt ord mot enkeltspillere.

              Så forventes det faen meg at man skal bare synge høyere. Vi er da vel ikke et jævla kristent tenåringskor heller? Skal vi sette oss ned med tekoppen og et varmt pledd sammen med spillerne kanskje? La oss alle lette våre hjerter.

              Faen heller om jeg skal late som ingenting. Spillerne skal høre og se at bånnen, om ikke er nådd, så i hvertfall farlig nær.

              Foreslår at det ENESTE vi synger under spillerpresentasjonene og de første 10 minuttene mot Odd er "Blø for drakta" eller "Gi alt, stå på, LSK".
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • FC Lillestrøm
                I karantene
                Forumonanist
                • Aug 2006
                • 198

                #27
                Virker som enkelte har blitt så redde for hva andre (spessielt media) mener og syntes om oss, og synge høyere og late som ingen ting har skjedd når gutta skuffer gang på gang syntes jeg blir litt feil. Det har iallefall ikke ført oss til edelt metall siden gutta tok bøtta hjem fra innekøpp i kongsvinger hallen rundt årtusen skiftet. Dessuten klarer klubben, spillere, og ledere uansett helt på egenhånd å drite seg ut i media sånn ca annhver uke med ræva fotball og sleivete kommentarer. Faen meg på tide med noe nytt, kanskje bli litt mer brutale og kravstore, voksene menn med hår på balla bør tåle det.

                Kommentar

                • FC Lillestrøm
                  I karantene
                  Forumonanist
                  • Aug 2006
                  • 198

                  #28
                  En av grunnen til at jeg blei med i Kanari- Fansen for 10 år sida var at det var litt "røft" og "ekte", det var greit å vise føleser når det gikk til helvete. Er viktig å gi ros når det går bra, men bør også være åpent for ris på baken når gutta ikke gjør seg fortjent til drakta. Bare ris og full støtte uansett blir jo faktisk noe overfladisk, og kan kanskje føre til at gutt tar oss for gitt. Vi skal selvfølgelig støtte laget når det går dårlig, og det mener jeg at vi er veldig gode på. Men det er vel kanskje på tide og sette en grense, og innse at uhemmet støtte og support ikke har ført oss til et jævla ordentlig trofe.

                  VI har rett og slett blitt for snille:???:

                  Kommentar

                  • Arind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2006
                    • 459

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av maurakanari
                    Selvsagt ringte de og ba om unnskyldning. De vet vel hva som møter dem på Åråsen til Mandag hvis dette fortsetter. De later som de er lei seg, og vil høre "vi elsker dere for det", og "kjempe stolte LSK". Den tiden er forbi. Har det hjulpet noe de siste 10 åra?? Nei!! På tide å få tilbake det "gamle" storforlangende Åråsen-publikummet igjen!!!
                    Nei, er totalt uenig med deg der gitt....kjefting, buing og piping mot spillere er bare på tryne og hjelper ingen til å spille bra fotball!
                    Derimot er det bra å være storforlangende, men det skal alltid være konstuktiv kritikk - Vi skal heie laget frem til seier men være stille istedenfor drittkjeft når det ikke funker. Spillerne vet jævli godt hva det betyr.....
                    Møt opp på trening og kamp, det er det beste vi kan gjøre for laget vårt!
                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                    Kommentar

                    • Arind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2006
                      • 459

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
                      Virker som enkelte har blitt så redde for hva andre (spessielt media) mener og syntes om oss, og synge høyere og late som ingen ting har skjedd når gutta skuffer gang på gang syntes jeg blir litt feil. Det har iallefall ikke ført oss til edelt metall siden gutta tok bøtta hjem fra innekøpp i kongsvinger hallen rundt årtusen skiftet. Dessuten klarer klubben, spillere, og ledere uansett helt på egenhånd å drite seg ut i media sånn ca annhver uke med ræva fotball og sleivete kommentarer. Faen meg på tide med noe nytt, kanskje bli litt mer brutale og kravstore, voksene menn med hår på balla bør tåle det.
                      Når har kjeft, piping og drittslenging fungert positivt slik at dårlige prestasjoner har blitt bra?? Gi meg ett eksempel på når bøllete og negativ oppførsel har gitt motparten bedre prestasjoner....!?


                      Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
                      En av grunnen til at jeg blei med i Kanari- Fansen for 10 år sida var at det var litt "røft" og "ekte", det var greit å vise føleser når det gikk til helvete.

                      VI har rett og slett blitt for snille:???:
                      Sikker på det ikke er klanen du snakker om nå......? ;-)
                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                      Kommentar

                      • Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

                        #31
                        Hvorfor skal spillerne få inntykk av at de kan ta oss "for gitt".

                        Mange bruker mye tid på å følge LSK land og strand rundt, mange bruker mye mer tid enn meg, og jeg syns faktisk at nå må de får vite at vi ikke finner oss i dette lengre. jeg støtter at vi sitter stille på stadion til 10 minutter er spillt, så skal vi vise gutta hva det er å blø for drakta, vi skal faen meg synge som et rent lite helvete de resterende 35 minuttene..

                        Men vi skal for faen støtte laget vårt, uavhengig av om de taper eller vinner. Vi kan vise at vi ikke er fornøyd på denne måten, også viser vi at vi skal støtte dem videre.

                        10 min stillhet på mandag..
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

                        Kommentar

                        • FC Lillestrøm
                          I karantene
                          Forumonanist
                          • Aug 2006
                          • 198

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Arind
                          Når har kjeft, piping og drittslenging fungert positivt slik at dårlige prestasjoner har blitt bra?? Gi meg ett eksempel på når bøllete og negativ oppførsel har gitt motparten bedre prestasjoner....!?




                          Sikker på det ikke er klanen du snakker om nå......? ;-)


                          Jeg skriver ingen ting om kjefting, piping osv. Det er det du som nevner, men jeg mener at noe bør gjøres som f. eks en slags markering. Vise at vi ikke finner oss i hva som helst.

                          Jeg mener absolutt ikke at vi skal bli som klanen, selvom vif faktisk har vunnet både cup og serie med sin motbydelige fremtoning.

                          Kommentar

                          • gutt94
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2007
                            • 3271

                            #33
                            alle absolut alle skal på åråsen på mandag og lørdag på treninger og kamper hele tiden nå tar jeg tar turen med buss nittedal lillestrøm til treningene for og vise gutta at vi tror på de ennå.

                            jeg tror det er det at fansen ikke tror på noe lenger!

                            !!!!!!!!!!! les og gjør!!!!!!!!!!!

                            !!!!!!!HVA MED AT INGEN SIER NOE PÅ FELTE PÅ MANDAG DE FØRSTE 5 SÅ EKSPLODER DET HELT FULL SANG HVEM VIL IKKE SE DET !!!!!!!!!! JEG VIL I ALLE FAL SE DET :twisted::twisted:!!!!!!!!!
                            KnutHSolberg

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                              10 min stillhet på mandag..
                              Faktisk ett veldig godt forslag...
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • Juven
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2006
                                • 212

                                #35
                                Klarer å holde kjeft i 10 min, jeg er med!!
                                Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #36
                                  Sakset fra ultrasfeltc.com:

                                  Som en følge av dårlige resultater og uoppofrende spillere som ikke har gjort ytterste for å støtte sportsklubben i våre hjerter, med kampen i UEFA cupen mot kearjeng som dråpen som fikk det berømte begeret til å renne over, har Ultras Felt C bestemt seg for å handle.

                                  Nå er tålmodigheten slutt, grensa er nådd. Etter sommerferien har LSK underprestert i hver eneste kamp, og i går klarte de det kunststykke å tape mot et publag fra luxenburg, det er på tide at dere på banen begynner å prestere igjen. Dere spiller for Lillestrøm Sportsklubb, verdens vakreste klubb, hvor er stoltheten?!?

                                  Imotsetning til Kanarifansen og dets styre som vil fortsette å late som om ingenting har skjedd, mener vi det er riktig og vi vil vise at vi ikke synes det er riktig å dra klubben vår ned i møkka på denne måten, spillerene har et ansvar ovenfor sportsklubben. Sportsklubben fortjener bedre.

                                  Ultras Felt c vil:
                                  - stille opp på treningen på lørdag med et budskap som passer.
                                  - være stille de første 10 minuttene av neste hjemmekamp, som er Strømsgodset 6 august 2007.
                                  - Før vi så vil vise at vi fortsatt elsker sportsklubben vår med fullt trøkk fra tribunen. Dvs 80 minutter av synging, hopping og flagging.
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • iL
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 10771

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Juven
                                    Klarer å holde kjeft i 10 min, jeg er med!!
                                    jeg er med.

                                    Det er 100 ganger bedre enn å pipe og kjefte.
                                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                                    Kommentar

                                    • Cruz
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 398

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av chrissp
                                      Foreslår at det ENESTE vi synger under spillerpresentasjonene og de første 10 minuttene mot Odd er "Blø for drakta" eller "Gi alt, stå på, LSK".
                                      En ekstrem-aggressiv utgave av "Gi alt, stå på, LSK", inkl. massive knyttneve-i-været bevegelser a'la fanatiske tyrkiske supportere, bør runge kontinuerlig fra treningen starter lørdag til 3 poeng er sikret på mandag. Hvis ikke det maner selv Simen Brenne til full innsats, så er alt håp ute...
                                      Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

                                      Kommentar

                                      • frodekippe
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 480

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Arind
                                        Når har kjeft, piping og drittslenging fungert positivt slik at dårlige prestasjoner har blitt bra?? Gi meg ett eksempel på når bøllete og negativ oppførsel har gitt motparten bedre prestasjoner....!?




                                        Sikker på det ikke er klanen du snakker om nå......? ;-)

                                        Hei Arind...
                                        Jeg er veldig enig med deg. Det vil ikke hjælpe en dritt å hive melkespann i huet på dem når de ikke gjør det bra...

                                        Klart jeg er også enig i at dette var ille. Jeg var så sint at det fråda i går kveld...
                                        Men etter 5 eller 6 samtaler i går etter kampen, blei jeg ferdig med den, og så må vi gå videre...

                                        Vær så elskverdige
                                        FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                        Bjørn Lindahl

                                        Kommentar

                                        • frodekippe
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2005
                                          • 480

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                          Sakset fra ultrasfeltc.com:

                                          Som en følge av dårlige resultater og uoppofrende spillere som ikke har gjort ytterste for å støtte sportsklubben i våre hjerter, med kampen i UEFA cupen mot kearjeng som dråpen som fikk det berømte begeret til å renne over, har Ultras Felt C bestemt seg for å handle.

                                          Nå er tålmodigheten slutt, grensa er nådd. Etter sommerferien har LSK underprestert i hver eneste kamp, og i går klarte de det kunststykke å tape mot et publag fra luxenburg, det er på tide at dere på banen begynner å prestere igjen. Dere spiller for Lillestrøm Sportsklubb, verdens vakreste klubb, hvor er stoltheten?!?

                                          Imotsetning til Kanarifansen og dets styre som vil fortsette å late som om ingenting har skjedd, mener vi det er riktig og vi vil vise at vi ikke synes det er riktig å dra klubben vår ned i møkka på denne måten, spillerene har et ansvar ovenfor sportsklubben. Sportsklubben fortjener bedre.

                                          Ultras Felt c vil:
                                          - stille opp på treningen på lørdag med et budskap som passer.
                                          - være stille de første 10 minuttene av neste hjemmekamp, som er Strømsgodset 6 august 2007.
                                          - Før vi så vil vise at vi fortsatt elsker sportsklubben vår med fullt trøkk fra tribunen. Dvs 80 minutter av synging, hopping og flagging.
                                          Dette er et meget godt virkemiddel som jeg har stor sans for ...
                                          Dette synes jeg vi skal ta opp til votering...*s*

                                          Veldig bra forslag, synes nå jeg...
                                          FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                          Bjørn Lindahl

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎