10 min. stillhet eller ikke? (var: Unnskyldning fra spillerne)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #81
    At ti minutter stilhet ikke er 100 % støtte uansett resultat...

    Kommentar

    • RuneK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 861

      #82
      Dette blir FEIL

      Denne 10 min aksjonen er etter min mening helt feil og kan skade mer enn hva tanken var ment som. Den er romantisk, men ikke gjennomtenkt nok.

      Jeg er ikke med på dette og holder meg heller hjemme hvis dette blir bestemt.

      Hva med å heller gå helt bananas under oppvarmingen. La oss vise at vi står bak dem i tykt og tynt med noen skikkelige brøl som løfter dem av gressmatta før de går inn i garderoben.
      Støtt FuglaTifo
      Kontonr: 6201 05 41919

      Kommentar

      • FuglaAlex
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2006
        • 537

        #83
        Opprinnelig skrevet av No1sqwip
        Denne 10 min aksjonen er etter min mening helt feil og kan skade mer enn hva tanken var ment som. Den er romantisk, men ikke gjennomtenkt nok.

        Jeg er ikke med på dette og holder meg heller hjemme hvis dette blir bestemt.

        Hva med å heller gå helt bananas under oppvarmingen. La oss vise at vi står bak dem i tykt og tynt med noen skikkelige brøl som løfter dem av gressmatta før de går inn i garderoben.

        Er heller for dette, vise dem skikkelig at vi står bak dem og støtter dem UANSETT hva!

        Er med på og skape et liv de aldri har sett (hvertfall ikke i år) så hele Åråsen står og rister etter kampslutt!
        Supporterne er fotballens hjerte
        Ultras Felt C

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          #84
          Opprinnelig skrevet av No1sqwip
          Denne 10 min aksjonen er etter min mening helt feil og kan skade mer enn hva tanken var ment som. Den er romantisk, men ikke gjennomtenkt nok.
          Jeg kan ikke helt forstå hvordan 10 minutter stillhet kan gi ubotelig skade. Det er tross alt snakk om skarve 10 minutter.

          Det virker også som en del har misforstått meningen her. Meningen er jo faktisk å komme med sang for fullt de resterende 80 minuttene.

          Jeg tror dette er en god ide (romantikken har vel ikke vært et tema her) fordi:
          1. Selve forskjellen mellom stillhet (10 min) og sang (80 min) blir veldig tydelig
          2. Det får spillerene til å høre (og kanskje forstå) at: Gidder ikke dere, så gidder ikke vi

          Opprinnelig skrevet av No1sqwip
          Hva med å heller gå helt bananas under oppvarmingen. La oss vise at vi står bak dem i tykt og tynt med noen skikkelige brøl som løfter dem av gressmatta før de går inn i garderoben.
          Kom gjerne med det som alternativ til aksjon. En motsatt ide av stillhet kan være at alle har med seg hver sin tromme, pauke, grytelokk etc. for å slå på, og dermed lage et virkelig helvete. (Helt urelatert: Dette var noe lignende det befolkningen i Barcelona gjorde for å protestere da stømmen sviktet for litt siden)

          Poenget er et det bør aksjoneres, og at aksjonsformen tribunegruppa legger opp til, den bør flest mulig følge. På lik linje som at alle ellers forsøker å synge samme sang, synge samme tekst, kaste konfetti på likt, sette seg ned og hoppe på likt osv.
          Last edited by BennyLem; 01.08.2007, 21:42. Begrunnelse: Skrivefeil
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • KristofferØ
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 587

            #85
            Det er ikke snakk om å ikke støtte laget i det hele tatt.. Det forundrer meg VOLDSOMT at det blir mer furrore rundt dette enn piping, banning og utskjelling av egne spillere.

            Dette er KUN en form for å vise at vi ikke er fornøyd med det de har prestert i det siste. Så KLINER vi til de siste 80 minuttene.. Det er ikke snakk om å ikke å støtte laget gennom en kamp, det er mer snakk om å statuere et poeng.
            I år så tar vi ostepop
            Vi elsker Lillestrøm
            HEI!

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #86
              Virkningen av 10 minutters stillhet blir patetisk hvis dette ikke er noe hele feltet samles om.

              Tør jeg foreslå følgende:

              Gjerne sang under oppvarming, men stillhet når spillerne kommer ut på banen og frem til spillerpresentasjoner begynner. Deretter, fra første spiller presenteres og i 10 minutter fremover, er det fullt trøkk på "Gi alt, stå på, LSK!!" med alle høyrearmer i været.

              Dette burde være noe de fleste kan enes om. Som skiller seg ut som en aksjon, uten at de som er redd for det, den vil virke nedbrytende.
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • FilipOlander
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2004
                • 218

                #87
                Opprinnelig skrevet av No1sqwip
                Hva med å heller gå helt bananas under oppvarmingen. La oss vise at vi står bak dem i tykt og tynt med noen skikkelige brøl som løfter dem av gressmatta før de går inn i garderoben.
                Det er jo der Kanarifansen har vært ledende gjennom alle år. Holder ALDRI kjeft uansett. Ekte supportere viser sin støtte når det går dårlig. Aksjoner er for klanen.
                Filip!

                \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                Kommentar

                • rulfi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2007
                  • 982

                  #88
                  Jeg er både for og mot 10 min stillhet. En vet ikke hva som kommer ut av det og det kan slå negativt ut for spillerne, meen når hele 3 spillere takker for kampen etter å ha tapt i Luxemburg så tar de oss kanskje for gitt??
                  Det er greit de er skuffet, men folk har reist 160 mil for å støtte spillerne så er det kun Pål Steffen, Rånern og Brenne som gidder å takke for kampen, resten bare går. Det duger ikke!
                  De bør greie å takke oss for at vi er der, 160 mil hjemmefra, mener nå jeg de bør klare.

                  Kommentar

                  • sparwasser
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3185

                    #89
                    Jeg sang, skreik, banna og gikk nærmest bananas på Stade Josy Barthel.
                    Men jeg kommer ikke til å holde kjeft ett eneste sekund på Åråsen.

                    Spillerne veit at de har driti seg loddrett ut og de har blitt latterliggjort av
                    hele fotball-Norge etter gårsdagens skammelig tap.

                    Det siste vi derfor skal gjøre er "å tråkke på folk som ligger nede". De skal hjelpes opp igjen.

                    Det er de trenger støtte.

                    Kommentar

                    • LSK-jenta
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2004
                      • 656

                      #90
                      Det er litt morsomt å se at de som er "sentrale" i KFL, de som skriker høyest om at folk ikke hopper og skriker og flagger i 90 minutter, de som mener at vi ikke er like mye verdt for KFL som de selv er nå går ut å sier at vi skal være stille i 10 minutter.
                      Hva tjener vi på å være stille i 10 minutter? Tror dere de går til pause og tenker "jøss, jeg tror KFL ble skuffet over oss fordi vi tapte!"
                      HALLOO?? De ble mobbet, hengt ut og latterliggjort i all media i hele går, tror dere ikke de har skjønt at de dreit seg ut?
                      Tror dere 10 minutter med stillhet fra oss gjør at det går opp et lys? Hvorfor påminner de om en kamp som de gjerne bare vil glemme. Hvorfor gjøre det? For å gjøre de beviste om at de må prestere? Det er jo nettopp det de har vært redde for. For å ikke prestere.
                      Hvorfor skal Kanarifansen som en gruppe gjøre seg større enn klubben ved å pirke i et gammelt sår? Burde ikke Kanarifansen være plasteret på såret. Plasteret som faktisk får såret til å hele?

                      God bedring folkens!!
                      Last edited by LSK-jenta; 02.08.2007, 10:11. Begrunnelse: Hadde mer å si...
                      Yvonne

                      Kommentar

                      • Arind
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2006
                        • 459

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                        Det er litt morsomt å se at de som er "sentrale" i KFL, de som skriker høyest om at folk ikke hopper og skriker og flagger i 90 minutter, de som mener at vi ikke er like mye verdt for KFL som de selv er nå går ut å sier at vi skal være stille i 10 minutter.
                        Hva tjener vi på å være stille i 10 minutter? Tror dere de går til pause og tenker "jøss, jeg tror KFL ble skuffet over oss fordi vi tapte!"
                        HALLOO?? De ble mobbet, hengt ut og latterliggjort i all media i hele går, tror dere ikke de har skjønt at de dreit seg ut?
                        Tror dere 10 minutter med stillhet fra oss gjør at det går opp et lys? Hvorfor påminner de om en kamp som de gjerne bare vil glemme. Hvorfor gjøre det? For å gjøre de beviste om at de må prestere? Det er jo nettopp det de har vært redde for. For å ikke prestere.
                        Hvorfor skal Kanarifansen som en gruppe gjøre seg større enn klubben ved å pirke i et gammelt sår? Burde ikke Kanarifansen være plasteret på såret. Plasteret som faktisk får såret til å hele?

                        God bedring folkens!!
                        Dette er faen meg noe av det bedre jeg har lest her på lenge.....dritbra!
                        Nå er jeg møkk lei sutring fra medsupportere, det hjelper jo ikke en dritt å sutre, aksjonere, pipe, vise fingern, eller hva det må være...... :evil:
                        Spillerne VET.......vi er supportere og vi skal HEIE FRAM laget vårt!
                        Våkne opp og tenk dere om, for helvete!!!
                        Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                        Kommentar

                        • Siggen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 656

                          #92
                          Jeg vil anbefale folket til å høre på tekstene på den nye skiva til Barmates. Der kan dere lære mye om hvordan LSK-supportere skal opføre seg på Åråsen.
                          Et sentralt punkt er at vi støtter LSK alltid - uansett!
                          ----------------------------------------------------------------------------
                          Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                          ----------------------------------------------------------------------------

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #93
                            Jeg er for 10 min stillhet på mandag fordi:
                            -Stillhet 10min for å så trøkke til 100% er bedre en at vi fortsetter i samme sporet som før med at KFL går på 80% gjennom hele kampen pga at folk syter og klager istedet for å synge. Det er ikke bare ett poeng å vise til spillerne at nå skal det bløs for drakta, men også alle i fansen.

                            Nå er det alvor og hvert poeng skal kjempes for resten av høsten.
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • Kølla Riisa
                              Seniormedlem
                              • Jun 2004
                              • 1021

                              #94
                              KFL er Norges desidert beste til å støtte laget. Jeg synes det er latterlig å synge for en gjeng som ikke bærer drakta med stolthet.

                              UFC har frontet 110% støtte til laget hele veien, men ett sted går grensa. Den gikk i Luxembourg. Tapet der går på mangel på innsats, proffesjonalitet og ærrgjerrighet.

                              Nytter ikke med ubetinget kjærlighet og sanger, har vi ikke prøvd det lenge nok nå?

                              Trodde vi var ferdig med "Vi elsker dere for det" og 7.plasser.

                              Elsker LSK, ikke 11 spillere.

                              Kommentar

                              • GulMann
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Sep 2006
                                • 43

                                #95
                                Uansett hva KFL og tribune gruppa som er undergrupper pluss et fåtall i styret kommer frem til vil jeg synge av full hals og dra med meg flest mulig på dette.
                                Jeg står bak feltet til junior kanaris og håper så mange som mulig blir med.
                                markeringer er ok men ikke nå, gutta vet de har driti på draget og det er nå man trenger støtte.

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  #96
                                  Jeg er for denne markeringa, men hva nå enn styret/tribunegruppa måtte komme frem til så er jeg lojal ovenfor den avgjørelsen og håber flest andre er med på det. Selvsagt respekterer jeg at enkelte mener noe annet og forventer å få det samme tilbake.

                                  Jeg frykter at dette kommer til å bli tidenes verste dag på tribunen med dårlig stemmning og mye drittslenging mellom kflmedlemmer.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • tHuLu
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 730

                                    #97
                                    Stillhet på tribunen håper jeg inderlig det ikke blir... 10 min er innmari lenge, døde mennesker får kun ett, kanskje tre ved store katastrofer så dette synes jeg ikke noe om. Men ser at at det kan bli vanskelig å få med folk 100% på både på stillhet og fullt trøkk. Og om det blir noen som trøkker på mens andre er stille og noen skriker til de som trøkker at de skal være stille så kan det fremstå ganske amatørmessig.

                                    Personlig så tror jeg at fullt trøkk med sanger på hva vi forventer av klubben vil være det beste. Et forslag er melodien til "For vi holder med Lillestrøm", og heller synge, "For nå vil vi ha seriegull, vil ha seriegull." Bare for å understreke at vi har støtta de, og kommer til å støtte de, men vi vil ha resultater!
                                    For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                                    Kommentar

                                    • Sailor Man
                                      Moderator
                                      • Jun 2007
                                      • 1351

                                      #98
                                      Jeg støtter på ingen måte 10 min. stillhet. Jeg så ikke matchen i Luxembourg, men alt jeg har lest av avisartikler etter matchen sier det samme. At det ikke stod på innsatsen, men evnen. At gutta så gjerne vil, men ikke får det til. Stemmer ikke dette?

                                      Spillerne og Tom ba om unnskyldning etter kampen. Vitner ikke det om respekt for fansen? Hva om gutta hadde vært i samme situasjon som f.eks. enga? Hva skulle vi gjort da?

                                      Nei, vår jobb er å støtte gutta, ikke å drite dem mer ut enn det de har klart sjæl. Blir det her gjennomført kan vi aldri mer synge at vi er kanarifans og holder aldri kjeft!

                                      Kommentar

                                      • Kølla Riisa
                                        Seniormedlem
                                        • Jun 2004
                                        • 1021

                                        #99
                                        Jeg støtter på ingen måte 10 min. stillhet. Jeg så ikke matchen i Luxembourg, men alt jeg har lest av avisartikler etter matchen sier det samme. At det ikke stod på innsatsen, men evnen. At gutta så gjerne vil, men ikke får det til. Stemmer ikke dette?

                                        Spillerne og Tom ba om unnskyldning etter kampen. Vitner ikke det om respekt for fansen? Hva om gutta hadde vært i samme situasjon som f.eks. enga? Hva skulle vi gjort da?

                                        Nei, vår jobb er å støtte gutta, ikke å drite dem mer ut enn det de har klart sjæl. Blir det her gjennomført kan vi aldri mer synge at vi er kanarifans og holder aldri kjeft!
                                        Tro ikke på det somm står i avisen. Selvfølgelig går man ikke ut å reklamer for at man gjorde en dårlig innsats.

                                        Fatter folk egentlig hvor ræva dette laget vi møtte var? Jeg nekter å tro at med 100% innsats og proffesjonalitet klarer vi å tape for disse amatørene.

                                        Hvis vi noen gang skal vise misnøye er det nå. For dårligere en tirsdagens resultat går det ikke ann å få til.

                                        Kommentar

                                        • okb
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 2377

                                          Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                                          Hvis vi noen gang skal vise misnøye er det nå. For dårligere en tirsdagens resultat går det ikke ann å få til.
                                          Det er i tøffe tider man viser sin kjærlighet til klubben. Ikke bare soler seg i glansen når det går bra.

                                          -okb! - medlem i KFL siden 1996
                                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎