10 min. stillhet eller ikke? (var: Unnskyldning fra spillerne)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    Opprinnelig skrevet av FilipOlander
    Haha. Du er så historieløs. Klubben har 90-årsjubileum i år. Hvorfor skal man plutselig si i fra nå?
    Selv om du aksepterer at spillere med millioner i lønn ikke gir alt i den gule drakta, behøver ikke jeg gjøre det!

    Hoho.
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

    Kommentar

    • Frode Thai
      KFL styremedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 380

      Opprinnelig skrevet av Erling Stray
      Hvis man ikke skal si i fra nå. Når skal man si i fra da? Eller aksepterer du bare at gutta ikke gir alt? Det skal ikke være noen selvfølge å spille for sportsklubben. Det er en ære!

      Erling Stray, Talsmann i KFL...
      Jeg likte mye bedre det du sa i siste avsnitt i dagens utgave av RB.

      Sitat:
      "Samtidig skal man huske på at situasjonen ikke er helsvart. Vi henger med i cupen og har noenlunde kontakt med tabelltoppen"



      Frodethai
      Frode Johansen
      styremedlem KFL

      Kommentar

      • MobBoss
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 900

        Hehe det står jeg for også. Men jeg sa også at man skal være stolt av og spille for klubben. Og at det de har prestert den siste tiden ikke er bra nok.

        Invicta

        Ingen er større en klubben

        Kommentar

        • Stone
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2006
          • 225

          Mange som er for 10 min stillhet er veldig opptatt av hva styret/tribunegruppa bestemmer seg for å gjøre, og at alle bør vise respekt og gjøre slik det blir bestemt.

          Da er mitt spørsmål, hva om veldig mange stemmer nei i avstemningstråden og styret bestemmer seg for å ikke gjennomføre aksjonen, vil da ja til stillhet folket stille seg bak den avgjørelsen, eller kjører de markeringen uansett?

          Kommentar

          • Vestfold Kanaris
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Oct 2004
            • 4583

            Vil du gjøre det motsatte hvis tg bestemmer seg for en 10 min.?
            LOUD
            PROUD
            ULTRA

            Kommentar

            • Stone
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2006
              • 225

              Jeg personlig skal ikke på kampen, jobber sent så må dessverre se den på TV.

              Poenget med spørsmålet var og finne ut om denne diskusjonen i det hele tatt er nødvendig hvis folk gjør det de selv mener er best uansett.

              Kommentar

              • skotten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 1794

                To spørsmål...

                Bare et spørsmål til de som støtter å aksjonere mot "slett innsats". Hvis du rent hypotetisk etter en dårlig dag på jobben har gjort ditt beste, uten å lykkes. Hvis du ikke får sove, og spør deg selv om og om igjen hvorfor lykkes jeg ikke?

                Spørsmål 1: Hva ville det gjøre med deg hvis sjef og kollegaer beskyldte deg for elendig innsats?
                Spørsmål 2: Hvor mange kan med hånda på hjertet si seg 100% sikker på at det er arbeidsinnsatsen og viljen som er årsaken til at det lugger på banen? Tror noen virkelig at LSK slår alle bare innsatsen er til stede? Jeg tror nok at i enkelte kamper (VIF, kanskje hjemmemøtet mot Kaerjeng) at stå på viljen- kunne vært bedre. Men jeg tør bare ikke være 100 pst sikker, gå tilbake til spm 1...

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  Opprinnelig skrevet av Stone
                  Mange som er for 10 min stillhet er veldig opptatt av hva styret/tribunegruppa bestemmer seg for å gjøre, og at alle bør vise respekt og gjøre slik det blir bestemt.

                  Da er mitt spørsmål, hva om veldig mange stemmer nei i avstemningstråden og styret bestemmer seg for å ikke gjennomføre aksjonen, vil da ja til stillhet folket stille seg bak den avgjørelsen, eller kjører de markeringen uansett?
                  Personlig er jeg for 10 minutters stillhet i begynnelsen av matchen, men om forslaget blir nedstemt av Tribunegruppa stiller jeg meg bak dette. Poenget er å markere at dette ikke holder, og jeg forventer derfor at om stillhetsforslaget blir avblåst, så dukker det opp en annen form for markering. Jeg vil ikke ha noen problemer med å synge for full hals gjennom 90 minutter på mandag, det gjør jeg hver match uansett.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    Opprinnelig skrevet av skotten
                    Bare et spørsmål til de som støtter å aksjonere mot "slett innsats". Hvis du rent hypotetisk etter en dårlig dag på jobben har gjort ditt beste, uten å lykkes. Hvis du ikke får sove, og spør deg selv om og om igjen hvorfor lykkes jeg ikke?

                    Spørsmål 1: Hva ville det gjøre med deg hvis sjef og kollegaer beskyldte deg for elendig innsats?
                    Elendig sammenligning. Spillerne har ikke hatt én dårlig dag på jobben, de har hatt mange. Om jeg hadde levert dårlige resultater på jobben når det gjaldt som mest 4-5 ganger, ville jeg faktisk forventet at sjef og kollegaer hadde klaget på dårlig innsats.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • skotten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 1794

                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Elendig sammenligning. Spillerne har ikke hatt én dårlig dag på jobben, de har hatt mange. Om jeg hadde levert dårlige resultater på jobben når det gjaldt som mest 4-5 ganger, ville jeg faktisk forventet at sjef og kollegaer hadde klaget på dårlig innsats.
                      Når selvtillitten tar skade, er det det man forventer ja. Men er det det man trenger? Eller trenger man støtte og hjelp? Jeg bare spør...

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        Opprinnelig skrevet av skotten
                        Når selvtillitten tar skade, er det det man forventer ja. Men er det det man trenger? Eller trenger man støtte og hjelp? Jeg bare spør...
                        Spillerne våre er ikke noen jævla ming-vaser fra Maos Kina heller, de får da faen meg tåle 10 minutters stillhet fra tribunen. Skjønner ikke pisspreiket om å rive spillerne ned, det er da faen meg ikke å rive ned spillerne på noen som helst måte om vi holder kjeft i 10 minutter. Det handler om at spillerne skal forstå stoltheten av å spille for LSK, og om noen av spillerne våre begynner å sippe av ti minutters stillhet fra tribunen i markering, så kan de pakke kofferten sin å reise. Jeg tror markeringen kan gi motsatt effekt, at de trår til som et helvete for å bevise for oss at de kan. Og når de har gjort det, skal vi synge dem fram i 80 minutter, og bevise for alle at vi er norges beste fans. Jeg elsker Lillestrøm Sportsklubb uansett, ikke Kiko Mouelhi eller Simen Brenne på en dårlig dag.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • skotten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 1794

                          Jeg tror markeringen kan gi motsatt effekt, at de trår til som et helvete for å bevise for oss at de kan. Og når de har gjort det, skal vi synge dem fram i 80 minutter, og bevise for alle at vi er norges beste fans.

                          Tror du misset spørsmålet mitt fra i stad. Kan du med hånda på hjertet garantere 100% for at manglende resultater skyldes manglende innsats? Hvis ja, enig med deg! Hvis nei, er du på veldig tynn is... Og hvis du etter markeringa fortsatt syns innsatsen har vært for dårlig, hva da?

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            Opprinnelig skrevet av skotten
                            Tror du misset spørsmålet mitt fra i stad. Kan du med hånda på hjertet garantere 100% for at manglende resultater skyldes manglende innsats? Hvis ja, enig med deg! Hvis nei, er du på veldig tynn is... Og hvis du etter markeringa fortsatt syns innsatsen har vært for dårlig, hva da?
                            Selvfølgelig kan jeg ikke garantere det. Du kan heller ikke garantere at det ikke skyldes manglende innsats. Sånn sett står vi likt. Men da forventer jeg at de i neste match virkelig prøver å bevise at de jobber alt de klarer, om de så stuper med krampe hele gjengne.

                            Hvis innsatsen fortsatt er elendig prøver vi ditt fantastiske forslag. Late som ingen ting. For det synes du har virka jævla bra så langt, synes du ikke? Nok bullshit preik fra begge to, både du og jeg veit at spillerne har underprestert så langt. KFL har støtta opp i match etter match nå uten at det har funka. Jeg synes forslaget er verdt et forsøk, funker det ikke så blir det uansett ikke noe værre enn det allerede er. Personlig synes jeg det er på tide at vi prøver å få et vendepunkt i denne trenden, og det tror ikke jeg vil skje uten påvirkning av nye impulser.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • skotten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 1794

                              Hmm... Hvorfor får jeg en følelse av at enkelte tror at å være fotballtilskuer er som å spille Playstation...

                              Kommentar

                              • chrissp
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 2403

                                Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                                Jeg begynner faen meg å tro at det er litt for mange folk her inne som er litt for opptatte av å være gærne, og litt for lite interesserte i å støtte. Som jeg beskrev i en annen tråd. Hvorfor har dette aldri vært aktuelt tidligere? Fordie Kanarifansen støtter i med og i motgang.
                                Du misforstår. Og misforståelsen din er utbredt på forumet om dagen for din fraksjon.

                                Med å gi støtte forstås utelukkende positive tilbakemeldinger. Jeg derimot er med i KFL både for å gi støtte, selvfølgelig, men også for å få spillerne til å få ut det maksimale av sitt potensiale i drakta. Det er der forskjellene kommer inn. Du tror at spillerne nærmest blir paralysert av 10 minutter stillhet og at det gjør vondt verre, mens andre tror at de vil ha en positiv effekt.

                                Jeg vil gjerne heller være gal (siden det er det ordet du bruker), fremfor å "lalle" på som en robot der jeg gjør det samme uansett resultat.
                                Bølerkanaris

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  Opprinnelig skrevet av Dinho
                                  Hvis man ikke sier i fra, blir ting aldri endret.
                                  Det er sagt ifra.

                                  Det du mener er

                                  Hvis man ikke sier i fra fra KFL, blir ting aldri endret.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • nob
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Mar 2007
                                    • 137

                                    Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                    Fant saken nå, og jeg kan kanskje gjøre deg oppmerksom på at det gjaldt aksjonen på Gardermoen? Hører hjemme i en annen tråd. Ikke noe argument i denne diskusjonen.
                                    .
                                    jeg så og at det gjaldt gardermoen, men han sier jo at 'slike aksjoner' ikke hjelper, da gjelder vel det selvsagt 10min stillhet og.

                                    vi burde skamme oss for å diskutere noe som det her.
                                    "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                                    Kommentar

                                    • FilipOlander
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • May 2004
                                      • 218

                                      Opprinnelig skrevet av chrissp
                                      Med å gi støtte forstås utelukkende positive tilbakemeldinger. Jeg derimot er med i KFL både for å gi støtte, selvfølgelig, men også for å få spillerne til å få ut det maksimale av sitt potensiale i drakta. Det er der forskjellene kommer inn. Du tror at spillerne nærmest blir paralysert av 10 minutter stillhet og at det gjør vondt verre, mens andre tror at de vil ha en positiv effekt.
                                      Det er veldig forståelig at du er skuffa etter at laget røyk ut fra UEFA cupkvalifiseringa, men det får da være måte på. Det er tre dager siden dette skjedde. Skuffelsen må vel snart ha gått over til fandeninvolskhet?

                                      Still heller opp på treninga i morgen og prat med spillerne. Fortell dem hvor mye dette betyr for deg. På den måten bidrar du til å peppe dem opp før kampen på mandag. Ikke kjøre dem ned. Men du tør vel ikke å stille opp ansikt til ansikt for å fortelle hva du mener?
                                      Filip!

                                      \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                                      Kommentar

                                      • e.d
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 688

                                        Merkelappen til KFL er ihvertfall ikke stillhet og det skal den heller aldri bli. Men det er jo nettopp det som blir konsekvensene av dette stillhetsforslaget.

                                        Ved enhver anledning når noen fronter at KFL står for synging og støtte til Fugla i i 2*45 min så vil det bli henvist til denne stillhetsaksjonen.

                                        hvor mange ganger i løpet av sesongen har KFL kommet i aviser iår pga høy synging: 0
                                        Hvor mange ganger vil KFL komme i aviser iår pga stillhet etter denne aksjonen: 100.

                                        Konsekvensen: Merkelappen vår vi har jobba hardt for å få blir utvanna.
                                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                        Kommentar

                                        • chrissp
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2004
                                          • 2403

                                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                                          Du misforstår. Og misforståelsen din er utbredt på forumet om dagen for din fraksjon.

                                          Med å gi støtte forstås utelukkende positive tilbakemeldinger. Jeg derimot er med i KFL både for å gi støtte, selvfølgelig, men også for å få spillerne til å få ut det maksimale av sitt potensiale i drakta. Det er der forskjellene kommer inn. Du tror at spillerne nærmest blir paralysert av 10 minutter stillhet og at det gjør vondt verre, mens andre tror at de vil ha en positiv effekt.

                                          Jeg vil gjerne heller være gal (siden det er det ordet du bruker), fremfor å "lalle" på som en robot der jeg gjør det samme uansett resultat.
                                          Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                                          Det er veldig forståelig at du er skuffa etter at laget røyk ut fra UEFA cupkvalifiseringa, men det får da være måte på. Det er tre dager siden dette skjedde. Skuffelsen må vel snart ha gått over til fandeninvolskhet?

                                          Still heller opp på treninga i morgen og prat med spillerne. Fortell dem hvor mye dette betyr for deg. På den måten bidrar du til å peppe dem opp før kampen på mandag. Ikke kjøre dem ned. Men du tør vel ikke å stille opp ansikt til ansikt for å fortelle hva du mener?
                                          Igjen, det er snakk om hva vi kan gjøre for å få spillerne til å yte maksimalt. Om jeg er fandenivolsk, deprimert, forbanna, eller noe annet har ikke noe med saken å gjøre.

                                          Du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg. La oss holde diskusjonen på et nivå der du unnlater å komme med beskyldninger om hva jeg tør/tør ikke gjøre.
                                          Bølerkanaris

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎