10 min. stillhet eller ikke? (var: Unnskyldning fra spillerne)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stone
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2006
    • 225

    Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
    Hvis vi noen gang skal vise misnøye er det nå.
    Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så viktig at vi skal vise misnøye.
    Tror du/dere virkelig ikke at spillerne har skjønt at de har driti seg ut.
    Hjelper vel ikke å sparke folk mens de ligger nede, gi de som allerede har fått en knekk på selvtilliten og kanskje også samvittigheten enda mere negativt fokus.

    Jeg klarer dessverre ikke helt å se hvordan det å gjøre noe negativt i mine øyne skal være med på og snu det negative til noe positivt.
    Er som andre sier lenger opp her, ikke bare gutta som har slitt med å gi 100% i det siste, KFL som helhet har nok et stykke opp til toppformen også...

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      Opprinnelig skrevet av okb
      Det er i tøffe tider man viser sin kjærlighet til klubben. Ikke bare soler seg i glansen når det går bra.

      -okb! - medlem i KFL siden 1996
      Det er ikke kjærlighet til klubben dette handler om vel. Jeg er ikke noe mindre glad i klubben enn det du er fordi jeg velger å holde kjeft i 10 min. Det handler om å vise spillera at nbå er det på tide med innsats. Noen har vist så dårlig innsats at det er på grensa til å spotte drakta. Greit at man ikke får til alt man prøver på, men når noen ikke gidder å gjøre forsøket en gang. Da det på tide å si ifra.
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Stone
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2006
        • 225

        Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
        Elsker LSK, ikke 11 spillere.
        Så slutt å sutre da og stå opp og syng for laget vi eLSKer!
        Er vel ikke bare spillerne det kommer til å gå utover.

        Det vil også ramme alle andre med tilkytning til LSK, og ikke minst vårt eget motto og omdømme!

        Kommentar

        • krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

          Opprinnelig skrevet av Stone
          Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så viktig at vi skal vise misnøye.
          Tror du/dere virkelig ikke at spillerne har skjønt at de har driti seg ut.
          Hjelper vel ikke å sparke folk mens de ligger nede, gi de som allerede har fått en knekk på selvtilliten og kanskje også samvittigheten enda mere negativt fokus.

          Jeg klarer dessverre ikke helt å se hvordan det å gjøre noe negativt i mine øyne skal være med på og snu det negative til noe positivt.
          Er som andre sier lenger opp her, ikke bare gutta som har slitt med å gi 100% i det siste, KFL som helhet har nok et stykke opp til toppformen også...
          Grupper som blir kalt CASSUALS er jo kjent for å sparke når noen ligger nede og for at man skal synes best selv.
          Last edited by krisruds; 02.08.2007, 13:03.
          krisruds medlem av KFL siden 1996


          OI OI OI nå har vi det morro :)

          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

          Kommentar

          • otho
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Nov 2004
            • 183

            Svikter Deg Aldri.

            Nei vi kan ikke svikte deg nå.

            Stillhet? – Pisspreik

            Vi har venta siden 1989 på noe å feire.
            Vi støtta laget i alle åra både som gjengen under tv-bua, Andreberget, Bøfler og KFL + +,
            Vi støtta ved triumfer, og vi har støtte i motgang (som for eksempel når vi måtte ut i kvalik)
            Vi kan ikke starte nå med stillhet.

            HUSK : Spillere kommer og spillere går, vi må vise dem at Fansen består.

            Det er nå vi skiller klinten fra hveten.


            LSK ER INGEN HOBBY - DET ER EN LIVSSTIL.
            eLSKe i gode og onde dager....
            eLSKe til døden skiller oss av....
            å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

            Kommentar

            • rulfi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2007
              • 982

              Spillerne har laber innsats på banen, har ikke vi hatt det på tribunen i hele år??
              Blir kanskje litt rart å vise misnøye med spillerne når det virker som vi ikke greier å gi 100% selv, men går på det jevne med 80%.
              Skal spillerne stå stille i 10 min for å vise misnøye med oss da?? For vi har jo ikke vært der vi kan være og er vi da de rette til å klage?
              Innsatsen til spillerne har vært laber, og ja, alle ga ikke 100% i Lux, så avisene lyver nok litt, men evnen det skorter mer på. Samspillet fungerer jo som en bøtte møkk, ikke i det hele tatt.

              Markere er kanskje greit, men med 10 min stillhet når vi selv ikke har hatt 100% trøkk fra tribunen i år? Blir vel å kaste litt stein i glasshus.

              Kommentar

              • 007

                Jan Jensen sa når han ble intervjua rett etter kampen i Luxembourg noe i denne stilen:
                "Er kun Klanen som driver med boikott og aksjoner, KFL støtter ekstra når det er motgang".
                Dette er jeg helt enig i.
                Gutta veit at dem spilte elendig, og da trenger dem støtte, ikke 10 min. stillhet!!
                Jeg mener at vi absolutt ikke skal gjøre dette, men tvert i mot synge enda høyere og bedre enn vi noen gang har gjort.
                Det er nok av "sitta-folk" som syter og klager.
                KFL har nå sjansen til å vise at vi er ekstra sterke i motgang!!

                Synge som faen, og prøve så godt det går å være positive mot spillera, både i høyden på synginga og positive sangvalg.
                Det mener jeg vi skal gjøre.
                Det vil vise at KFL er de beste supportera i Norge!!!!

                Kommentar

                • otho
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2004
                  • 183

                  Forslag : Vi kan heller starte å synge før kampen... under oppvarmingen.
                  Skape en kjempe stemning og vi at det er fu'la som rår.

                  Husk : Godset fyller noke hele svingen, La oss ikke gi media muligheten til å fokusere på at Godset pisser på KFL.
                  eLSKe i gode og onde dager....
                  eLSKe til døden skiller oss av....
                  å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                  Kommentar

                  • Kølla Riisa
                    Seniormedlem
                    • Jun 2004
                    • 1021

                    Det er i tøffe tider man viser sin kjærlighet til klubben. Ikke bare soler seg i glansen når det går bra.
                    Takk for den opplæringen i god supporterkultur. Kilde? NSA?

                    Forøvrig føler jeg ikke at jeg har solt meg veldig mye i glansen opp igjennom årene.

                    Kommentar

                    • Kølla Riisa
                      Seniormedlem
                      • Jun 2004
                      • 1021

                      Noen grupper er jo kjent for å sparke når noen ligger nede og for at man skal synes best selv, vil ikke nevne navn pga da blir det jo bråk igjen da.
                      Alle vet at du er UFC hater nr 1. Ta deg en bolle og ikke gjør dette om til en UFC debatt.

                      Men når du først er igang krisruds, når har vi sparket folk som ligger nede?

                      Var det da halve Åråsen peip forrige match og UFC sang blø for drakta?

                      Kom gjerne med noen eksempler da. Ellers synes jeg du skal holde kjeft.

                      Kommentar

                      • frodekippe
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 480

                        Opprinnelig skrevet av Stone
                        Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er så viktig at vi skal vise misnøye.
                        Tror du/dere virkelig ikke at spillerne har skjønt at de har driti seg ut.
                        Hjelper vel ikke å sparke folk mens de ligger nede, gi de som allerede har fått en knekk på selvtilliten og kanskje også samvittigheten enda mere negativt fokus.

                        Jeg klarer dessverre ikke helt å se hvordan det å gjøre noe negativt i mine øyne skal være med på og snu det negative til noe positivt.
                        Er som andre sier lenger opp her, ikke bare gutta som har slitt med å gi 100% i det siste, KFL som helhet har nok et stykke opp til toppformen også...
                        JEG KUNNE IKKE VÆRT MERE ENIG MED DEG!!!!

                        De har skjønt at de har under-prestert. HVORFOR I HÆLVETE SKAL VI FORTSETTE Å GNI DET INN?
                        FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                        Bjørn Lindahl

                        Kommentar

                        • krisruds
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 839

                          Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                          Alle vet at du er UFC hater nr 1. Ta deg en bolle og ikke gjør dette om til en UFC debatt.

                          Men når du først er igang krisruds, når har vi sparket folk som ligger nede?

                          Var det da halve Åråsen peip forrige match og UFC sang blø for drakta?

                          Kom gjerne med noen eksempler da. Ellers synes jeg du skal holde kjeft.
                          Jeg tenkte jo mere på cassuals jeg da, du som trekker inn UFC her.
                          Så hvis du sammenligner dere med dem så er det opp til deg/dere ikke meg. Som du sier også, ja, jeg er ikke fan av ufc, men den diskusjonen har vi et annet sted.
                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                          Kommentar

                          • Kølla Riisa
                            Seniormedlem
                            • Jun 2004
                            • 1021

                            hvorfor I Hælvete Skal Vi Fortsette å Gni Det Inn?
                            Hvorfor I Helvete Skal Vi Forsette Oss å Finne I Noe Annet 110% Proffesjonalitet Og Innsats I Drakta Vår?

                            Kommentar

                            • KristofferØ
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 587

                              Opprinnelig skrevet av krisruds
                              Jeg tenkte jo mere på cassuals jeg da, du som trekker inn UFC her.
                              Så hvis du sammenligner dere med dem så er det opp til deg/dere ikke meg. Som du sier også, ja, jeg er ikke fan av ufc, men den diskusjonen har vi et annet sted.
                              Haha, du er forumets største løk.. HELT seriøst.. jeg ser ikke vitsen med å trykke inn HVER gang du får sjansen at du hater UFC..

                              Og dissa "cassualsene" som du preiker så pent om har vel ikke sagt noe?

                              Jeg skammer meg aldri over medsupportere, heller ikke på forumet, men du er helt seriøst unntaket.
                              I år så tar vi ostepop
                              Vi elsker Lillestrøm
                              HEI!

                              Kommentar

                              • Kølla Riisa
                                Seniormedlem
                                • Jun 2004
                                • 1021

                                Jeg tenkte jo mere på cassuals jeg da, du som trekker inn UFC her.
                                Så hvis du sammenligner dere med dem så er det opp til deg/dere ikke meg. Som du sier også, ja, jeg er ikke fan av ufc, men den diskusjonen har vi et annet sted.
                                Hvordan skal jeg gjette det da? 9 av 10 innlegg om folk og grupper du ikke nevner er jo om UFC.

                                PS: Vi er ikke veldig fan av deg heller.

                                Kommentar

                                • Christa
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 326

                                  Selv om jeg er uenig i at man skal være stille i 10 min vil jeg bare si at jeg er enig i argumentene for denne aksjonen også.

                                  Det er på tide å ta av silkehanskene og kreve noe tilbake fra spillere som ikke leverer 100 % ,

                                  Hva slags aksjonsform som er passelig er vel opp til tribunegruppa å bestemme og jeg synes faktisk at man skal være lojal til det som er bestemt der.. På lik linje som ved sangvalg etc...

                                  Du kan hate en sang så mye du vil, men når du kommer på stadion så er du lojal og synger de sangene som blir startet.

                                  Sånn synes jeg at det skal være med denne aksjonen også, uansett hva som blir bestemt

                                  Kommentar

                                  • nob
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Mar 2007
                                    • 137

                                    jeg likte ideen i starten, men etter å ha tenkt på det blir det bare latterlig. si vi er stille i ti minutter, og når de er over og vi skal synge skikkelig så blir det ikke det trøkket vi hadde håpet på. Fugla spiller ræva fotball, folk slutter å bli med å synge etc, så ender det med 90 min hat.

                                    Jeg føyer meg i rekken over folk som holder seg hjemme om dette skal gjennomføres.
                                    "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

                                    Kommentar

                                    • rulfi
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2007
                                      • 982

                                      Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                                      Hvorfor I Helvete Skal Vi Forsette Oss å Finne I Noe Annet 110% Proffesjonalitet Og Innsats I Drakta Vår?
                                      Hvorfor skal vi synke ned på spillernes nivå og begynne å bare synge deler av en kamp? Gjøre som spillerne, synge bare når de tar i? Så er vi like dårlige.
                                      Skal vi synke ned på nivå med alle andre supportere også da? Begynne å ditche eget lag? Det må finnes andre måter å si fra på enn 10 min stillhet. Hva med å synge blø for drakta, og alle de andre låtene som maner til innsats de første 10, de bør da skjønne hva vi mener.

                                      Men det gjør vel ikke noe om spillerne føler de mister støtten til fansen også, det hjelper sykt mye på en lav selvtillit.

                                      Kommentar

                                      • okb
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2377

                                        Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                                        Hvordan skal jeg gjette det da? 9 av 10 innlegg om folk og grupper du ikke nevner er jo om UFC.

                                        PS: Vi er ikke veldig fan av deg heller.
                                        Simen da. Ta det et annet sted. Dette dreier seg ikke om UFC.

                                        -okb!
                                        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                        Kommentar

                                        • krisruds
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2005
                                          • 839

                                          Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                          Haha, du er forumets største løk.. HELT seriøst.. jeg ser ikke vitsen med å trykke inn HVER gang du får sjansen at du hater UFC..

                                          Og dissa "cassualsene" som du preiker så pent om har vel ikke sagt noe?

                                          Jeg skammer meg aldri over medsupportere, heller ikke på forumet, men du er helt seriøst unntaket.
                                          Som sagt igjen, det er han som trekker inn UFC, jeg har aldri hørt ufc har gjort noe voldelig, jeg tror heller ikke de kommer til å gjøre det.
                                          Så ikke påstå at jeg mener dem har gjort noe heller.

                                          PS: Posten er fiksa på slik at det poengteres mer hva jeg mente.
                                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎