10 min. stillhet eller ikke? (var: Unnskyldning fra spillerne)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • nob
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2007
    • 137

    #41
    10min stillhet!!!!! Det kommer til å føles som en evighet, men det må til!

    Dette budskapet bør komme ut til ALLE, dvs flyer før matchen etc...
    "Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

    Kommentar

    • Careca

      #42
      [quote=King_Raymond;183939]Sakset fra ultrasfeltc.com:


      - være stille de første 10 minuttene av neste hjemmekamp, som er Strømsgodset 6 august 2007.

      Hva om LSK scorer i løpet av de første ti? Skal det også møtes med stillhet?Jeg synes ikke aksjonen er dårlig. Jeg bare lurer.

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #43
        [quote=Careca;183990]
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Sakset fra ultrasfeltc.com:


        - være stille de første 10 minuttene av neste hjemmekamp, som er Strømsgodset 6 august 2007.

        Hva om LSK scorer i løpet av de første ti? Skal det også møtes med stillhet?Jeg synes ikke aksjonen er dårlig. Jeg bare lurer.
        Jepp, det synes jeg vi skal. Stillhet også ved målet om det skulle komme iløpet av de første 10 minuttene (sjansene for at det blir mål da er mikroskopiske uansett )
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #44
          Opprinnelig skrevet av Careca
          Hva om LSK scorer i løpet av de første ti?
          Sjansene er vel store for det...

          Kommentar

          • Careca

            #45
            [quote=King_Raymond;183992]
            Opprinnelig skrevet av Careca

            Jepp, det synes jeg vi skal. Stillhet også ved målet om det skulle komme iløpet av de første 10 minuttene (sjansene for at det blir mål da er mikroskopiske uansett )
            Enig. Virkningen vil jo i så fall bli enda større.

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #46
              Opprinnelig skrevet av Careca
              Hva om LSK scorer i løpet av de første ti? Skal det også møtes med stillhet?Jeg synes ikke aksjonen er dårlig. Jeg bare lurer.
              Blir sikkert vanskelig å sitte stille da, men hvorfor ikke? Ett mål fra eller til er ikke det dette handler om. Dette handler om det mest grunnleggende; nemlig stolthet for klubben og gi alt du kan!!
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • LskBabe
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Aug 2007
                • 3

                #47
                Fugla til vi dør!!!

                Vi må bare fortsette og støtte guttene, selvom dette er tøft for både oss og ikke minst spillerene selv. La oss møte opp på treningen på lørdag, og virkelig vise dem hvor mye de betyr for oss, selvom de spiller værre fotball enn tufteIL innimellom! Vi må støtte de så de kommer seg inn på riktig "bane" igjen Alle mann til åråsen på lørdag! FUGLA TIL VI DØR!

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #48
                  Jepp..Håper styret i Kanari-fansen også vil fronte dette, da jeg tror dette er riktig måte å gjøre det på. Vise vår misnøye i 10 minutter, for så å støtte gutta for fullt.

                  Kommentar

                  • CLAYTONZANE
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jul 2005
                    • 74

                    #49
                    Støtter UFC sitt forslag som bare det. Tror spillerne vil skjønne dette. Tror også at kampen mot godset er en kamp som vil gå inn i historien som en av det aller morsomste kampene vi har sett på åråsen. Regner med at GUTTA faktisk vil vise oss at de kan spille ball! Regner med at de fleste av spillerne er innom forumet og leser hva vi skriver om laget vårt. 10 min stillhet og 80 min galskap fra oss på felter vil gjøre susen.

                    Håper jeg da!

                    Den eneste vi kan skrike til i de 10 første minuttene er hora
                    BergRASSHØLmo
                    nei og nei

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      #50
                      Ultras Winsnes Fanatics er med!

                      Støtter forslaget om 10 minutter stillhet etterfulgt av massiv synging 100%.

                      Nå er riktignok Ultras Winsnes kun to stykker, samt en hangaround (Ultras Meter'n).

                      For at noe slikt skal funke er det viktig at alle er med, hvis ikke virker det bare som en litt slapp tribunedag. Regner med at UFC fronter sitt eget forslag sterkt til andre sentrale personer, og får en avklaring før matchen.

                      PS. Denne aksjonen og innleggene om den bør kanskje i en egen tråd?
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1507

                        #51
                        Støtter dette fult ut. Skal få med Brasseberget til å holde kjeft de første 10min og vise hva vi mener. Deretter trøkke på som om det stod om livet (føles litt sånn egentlig).


                        Fredrik
                        /Brasseberget slutter aldri å synge men kan ta en liten pause.
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

                        Kommentar

                        • iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

                          #52
                          foreslår vi setter oss ned i tillegg. Da får de som ikke har fått det med seg på nett/lapper, også det med seg.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                          Kommentar

                          • gulf
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Oct 2005
                            • 210

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av iL
                            foreslår vi setter oss ned i tillegg. Da får de som ikke har fått det med seg på nett/lapper, også det med seg.
                            Jepp, skal dette ha noen virkning, får vi pokkern meg gjøre det fullt ut. I tillegg vil det, som før nevnt, ikke misforståes som en dårlig dag på jobben fra KFL sin side. Og som iL sier, da vil alle få det med seg innad i KFL óg. Det blir det mer visuelt også, tipper det vil se jævlig fett ut fra SS/bortefeltet - 10 min med et sittende og taust Kanarifelt, som så spretter opp og trøkker til helt gudjammerlig.

                            Kommentar

                            • Fugla- patriot83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2005
                              • 1241

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av iL
                              foreslår vi setter oss ned i tillegg. Da får de som ikke har fått det med seg på nett/lapper, også det med seg.
                              Og så enten gå rett over på "Bli med å hoppe..." eller "elska, forhatte"

                              Hvis brasseberget(står vel under UFC) og UFC, samt kompisflokken min (3-8 mann over UFC) er med på denne aksjonen så mangles vel egentlig bare Juniorkanaris (De sitter kanskje uansett, viser til tidligere diskusjon ) og de helt øverst som foreløpig ikke har gitt lyd fra seg. Da er i så fall store deler av Felt C dekket for denne aksjonen, skulle en mene...
                              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                              Kommentar

                              • KanariLance
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • May 2006
                                • 59

                                #55
                                Jeg sitter faktisk her og er rørt...Tårene presser på i øyekroken.
                                Kanari-fansen er i sannhet verdens beste fans.
                                Jeg skjønner at mange er frustrerte, og i øyeblikkets hete skjeller ut og forbanner både spillere og aparat.
                                Men så ser jeg her inne at Fansen nå mobiliserer, og det no' så inn i h... også. Kjempeide å sitte og holde kjeft de 10 første minutta. Dette MÅ vi bare få gjennomført. Jeg ser det for meg, og det er da tårene presser på.
                                Og jeg tror nok at det vil gå et grøss nedover både åråsenpublikumet og ikke minst spillerne, idet Kanari-fansen etter 10 min. trykkende stillhet eksploderer.
                                Nå gleder jeg meg faktisk mer enn noensinne til å møte opp på Åråsen.

                                Takk, Kanari-fansen.

                                Fugla for life.
                                FORZA FUGLA
                                I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                                FUGLA FOR LIFE!

                                Kommentar

                                • Juven
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2006
                                  • 212

                                  #56
                                  Burde kanskje ikke synge og rope så mye under oppvarming heller, blir kanskje litt rart om vi er i hundre da å så setter oss de første 10 min av kampen?
                                  Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                                  Kommentar

                                  • Ballkunstneren
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 780

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    For at noe slikt skal funke er det viktig at alle er med, hvis ikke virker det bare som en litt slapp tribunedag. Regner med at UFC fronter sitt eget forslag sterkt til andre sentrale personer, og får en avklaring før matchen.
                                    Har allerede gjotr det.. ser bra ut.. alt vil bli avklart på et møte lørdag..

                                    Kommentar

                                    • Ballkunstneren
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 780

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Juven
                                      Burde kanskje ikke synge og rope så mye under oppvarming heller, blir kanskje litt rart om vi er i hundre da å så setter oss de første 10 min av kampen?
                                      Enig i den her.. ønsker at stemningen på stadion skal være litt sånn usikker og stille før vi tar av..

                                      Kommentar

                                      • sandra
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jun 2007
                                        • 130

                                        #59
                                        wow... æ bli rørt over å læse dettan!! å æ trur 10 min me stillhet vil gjøre susen!! bare alle klare å følge d..

                                        æ har jo seff vært en idiot å bestillt mæ harstad tur heilt fram t onsdag, men har me supporterutstyre!! så da skal æ bænke mæ forran tvn på mandag, og da bi 10 min i stillhet heime i stua åsså før d seff bryyyyyyt ut i sang

                                        men dettan bli bra! vi skal klare å gruse godset!!
                                        Fotballgal nordlending, men med hjertet på rett sted :)

                                        Kommentar

                                        • maurakanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 635

                                          #60
                                          Ifølge Arild så blir det en form for reaksjon, men hva denne går ut på blir selvsagt ikke opplyst om før kampdagen. Da er jo hele vitsen borte, hvis man reklamerer for dette allerede nå!!!
                                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎