Ole Gunnar Solskjær

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #61
    Opprinnelig skrevet av knut


    Denne mannen har fått ufortjent mye pes i media i det siste. På tide at folk får opp øynene og ser den jobben han gjør for norsk fotball. For meg personlig har han vært uerstattelig som både agent og kompis, og karrieren min hadde aldri vært den samme uten ham. Mer ærlig og redelig agent finnes ikke. Bryr seg kun om spillernes beste. Stå på Jim! #best#agent#ever


    Yiiihaaaa!

    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Marit
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2010
      • 885

      #62
      Jim Solbakkens befatning med Jonathan Parrs overgang fra Aalesund til Crystal Palace skal granskes av Norges Fotballforbund.


      Vel vel, vi får se hva som skjer.
      Andas in och andas ut
      Orkar jag så orkar du

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        #63


        Josimar har fått tak i nye dokumenter

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #64
          For å sitere Nordtveit: "Stå på Jim!"
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            #65
            Det morsomme her er jo at KFL-forumet, ved blant andre Jonern, trigz og Totti21, allerede for to måneder siden belyste Solbakkens svindleropplegg. Nå først er VG og NFF på banen.

            Kommentar

            • BroganTrundler
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2014
              • 665

              #66
              Opprinnelig skrevet av vermu
              Det morsomme her er jo at KFL-forumet, ved blant andre Jonern, trigz og Totti21, allerede for to måneder siden belyste Solbakkens svindleropplegg. Nå først er VG og NFF på banen.
              Alle ved sine fulle fem har vel visst om kjeltring-Jim sin ulovelige business i flere år nå.
              Last edited by BroganTrundler; 22.11.2014, 01:35.

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #67
                Skurke-virksomheten til Jim har vært en dårlig skjult hemmelighet lenge. Det var jo pinlig åpenbart at han henta sønnen til Tom Gulbrandsen til Molde på rein bestilling fra Solskjær. Mange som stussa på prislappen, og det er jo klart at det må en del penger på bordet for at Jim skal få et ålreit honorar. Ole-Gunnar dreit også i transferbudsjettet, da de har en utømmelig pengesekk der oppe. Det ble gjort en del overganger den sommeren, og Molde kunne like gjerne pressa ned prisen og heller latt Røkke sette over et par millioner til Jims konto.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3499

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                  http://www.josimar.no/artikler/solba...eltspill/1985/

                  Josimar har fått tak i nye dokumenter
                  Deilig å se at Molde direktøren også blir dratt inn i dette som en part som neppe kan kalles uvitende til regelbrudd. Mange av overgangene til og fra Molde, og Jim Solbakken sin knyting til klubben har vært 100% avgjørende for at de har tatt tre seriegull og spilt seg frem til to cupfinaler de siste fire sesongene.
                  Hvordan vil NFF se på dette? Det at man tydeligvis har valgt å snu ryggen til klare regelbrudd for egen profitt har gitt Molde FK klare konkurransefordeler i disse sesongene.

                  Kommentar

                  • Oddis
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 2744

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Totti21
                    Deilig å se at Molde direktøren også blir dratt inn i dette som en part som neppe kan kalles uvitende til regelbrudd. Mange av overgangene til og fra Molde, og Jim Solbakken sin knyting til klubben har vært 100% avgjørende for at de har tatt tre seriegull og spilt seg frem til to cupfinaler de siste fire sesongene.
                    Hvordan vil NFF se på dette? Det at man tydeligvis har valgt å snu ryggen til klare regelbrudd for egen profitt har gitt Molde FK klare konkurransefordeler i disse sesongene.
                    Hvis klubber som Start, Sarpsborg og andre mindre klubber hadde gjort dette, trur jeg vi nesten kunne garantert at dette hadde ført til poengtrekk. Tviler ekstremt sterkt på at dette skjer med en klubb som Molde.

                    Jeg lurer forresten også på hvordan Molde holder seg innenfor Financial Fair Play? De kan da umulig å såpass gode sponsoravtaler, og det kan ikke akkurat kalles for full stadion når de spiller hjemme... Eller får de det til pga spillersalg?
                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      #70
                      Burde stengt tatt føre med seg en skikkelig poengstraff. Molde er tross alt delaktige all den tid de vet om regelbruddet og velger å ikke ta affære. Og med tanke på hvor mange overganger Jim har stått bak for moldes del, så er det nærliggende å anta at skittent spill har bidratt til å både hente og selge en hel haug med spillere.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Oddis
                        Hvis klubber som Start, Sarpsborg og andre mindre klubber hadde gjort dette, trur jeg vi nesten kunne garantert at dette hadde ført til poengtrekk. Tviler ekstremt sterkt på at dette skjer med en klubb som Molde.

                        Jeg lurer forresten også på hvordan Molde holder seg innenfor Financial Fair Play? De kan da umulig å såpass gode sponsoravtaler, og det kan ikke akkurat kalles for full stadion når de spiller hjemme... Eller får de det til pga spillersalg?
                        Aker er sponsor...
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #72
                          Grunnen til at de er innenfor FFP er at FFP sier noe om absolutte beløp, ikke beløp relativt til omsetning. Du kan pengedope en norsk klubb så mye du vil, rett og slett fordi det uansett vil være småpenger sammenlignet med Chelsea/City/PSG osv.

                          Kommentar

                          • Klimtkongen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2014
                            • 419

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Oddis
                            Jeg lurer forresten også på hvordan Molde holder seg innenfor Financial Fair Play? De kan da umulig å såpass gode sponsoravtaler, og det kan ikke akkurat kalles for full stadion når de spiller hjemme... Eller får de det til pga spillersalg?
                            Tror det er fordi FFP ikke er myntet på Norge. Så vidt jeg vet har man lov til å tape €5 millioner pr år. Som er lite for en klubb som Manchester City, men ekstremt mye for noen norsk klubb.

                            At NFF godkjenner Røkkes penger som markedsinntekt hjelper nok også på. Citys sponsoravtaler anses å være fiktivt høye og det samme kan i grunn sies om Moldes også. Men ingen i UEFA gidder å bry seg og da gidder ingen in NFF å bry seg heller. Tror også det at det ikke er lov å eie idrettsklubber i Norge spiller inn. Røkke eier jo ikke Molde FK.

                            Vi skal vel heller ikke klage alt for mye, for Per har jo skutt inn en god del penger her også.

                            Kommentar

                            • Marit
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2010
                              • 885

                              #74
                              FIFA slår nå hull på Jim Solbakkens (42) forsvar om at han aldri har gjort noe galt i sin jobb som fotballagent.


                              Landslagssjef Per-Mathias Høgmo har benyttet seg av Jim Solbakken som rådgiver. Advokat og agent Gunnar-Martin Kjenner mener det gjør at Norges Fotballforbund ikke kan levere en troverdig gransking av Solbakken.


                              Nå må det da snart begynne å brenne på dass for folk som har involvert seg tett med Solbakken?
                              Andas in och andas ut
                              Orkar jag så orkar du

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2886

                                #75
                                Jim Solbakken er vel invitert til gullfesten idag etter nok et plastikkgull til Molde. Redd Molde blir det nye RBK fremover og fortsetter å støvsuge markedet og bevisst gjøre andre klubber dårligere som RBK gjorde på 90-tallet. Trist og jævla forbannet
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Oddis
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 2744

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                  Jim Solbakken er vel invitert til gullfesten idag etter nok et plastikkgull til Molde. Redd Molde blir det nye RBK fremover og fortsetter å støvsuge markedet og bevisst gjøre andre klubber dårligere som RBK gjorde på 90-tallet. Trist og jævla forbannet
                                  Se bare hva de gjorde med Gabrielsen. Laga benkesliter ut av'n
                                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                  Kommentar

                                  • Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2540

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av Marit
                                    http://www.vg.no/sport/fotball/fifa-...ot/a/23341560/

                                    Landslagssjef Per-Mathias Høgmo har benyttet seg av Jim Solbakken som rådgiver. Advokat og agent Gunnar-Martin Kjenner mener det gjør at Norges Fotballforbund ikke kan levere en troverdig gransking av Solbakken.


                                    Nå må det da snart begynne å brenne på dass for folk som har involvert seg tett med Solbakken?
                                    En liten detalj, skrevet av en tidligere agent:

                                    "En liten kuriositet, på soccerassociation.com, stedet ALLE i fotballverden bruker, og betaler godt for, har Jim de siste dagene fjernet alle spor etter hvilke spillere han er agent for."

                                    Husker ikke fornavnet, men han heter Høibråten og ga ut bol for litt siden. Han har gitt Josimar tilgang på profilen sin slik at dem får innsyn. Han har tidligere sagt at den dagen alt rundt overgangen til Lindegaard til Manchester United kommer på bordet, skal han ta seg en konjakk.
                                    Sint og tverr på felt N

                                    Kommentar

                                    • AG-3
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 1081

                                      #78
                                      Alle bør faktisk kjøpe eller gi bort et Josimar-abonnement til jul for å støtte de og sikre flere gode gravende saker fremover. Topp blekke som tør der tabloidnissene nøler

                                      Kommentar

                                      • Oddis
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 2744

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av AG-3
                                        Alle bør faktisk kjøpe eller gi bort et Josimar-abonnement til jul for å støtte de og sikre flere gode gravende saker fremover. Topp blekke som tør der tabloidnissene nøler
                                        Vil påstå at Josimar faktisk er det eneste gode norske fotballmediet, da de stort sett er uavhengig all mulig dritt.
                                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                        Kommentar

                                        • bema0806
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2011
                                          • 521

                                          #80
                                          Jonathan Parr (26) reagerer på Jim Solbakkens uttalelser om hva som skjedde i forbindelse med overgangen fra Aalesund til Crystal Palace sommeren 2011.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎