Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #21
    Opprinnelig skrevet av krisruds
    Politiet har en veldig god måte og provosere på, så at folk er sinte på når de kommer inn skjønner jeg veldig godt. Men det burde ikke være noen grunn over hodet for at de skal trenge det. Hadde noen folk vært over 4år i hodet. Men det er alltid noen som skylder IQ.

    De har han som blusset på film, da kan de like godt vente til kampen er over, så bure han inne i 48timer.
    Politiet provosere tulling lurer på hvem som provoserte jeg,nei slepp hundene på svina .

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #22
      Politiet skal ikke gå inn for å hente en blusser, det blir bare for dumt, og når stemningen allerede er opphetet, så veit de godt hva som skjer.
      Norsk politi har mye å lære når det gjelder oppførsel på tribunene. Skal de gjøre noe for et bluss, så får de vente til etter kampen.

      Hadde det vært voldeligheter e.l. så kunne de ha gått inn, men for et bluss....nei.

      Petter

      Kommentar

      • Øyvind
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2006
        • 292

        #23
        Brann utestenger biljardkulekasteren på livstid, et tankekors..

        Nå må det være nok! Etter bøter og kronerulling kan jeg ikke fatte hva slags lavpanna idiot/er som gjør dette nå. Siden KFL tydeligvis ikke klarer å kontrollere dette selv håper jeg det kommer en tydelig reaksjon fra klubben.

        Jeg brukte kraftig karakteristikker om blussinga under cupfinalen, og fikk voldsomme reaksjoner mot meg. Men, jeg gjentar min karakteristikk:

        FORBANNA IDIOTER! FORBANNA IDIOTER!!!!

        Og vær så snill, spar oss for den klassiske "politiet er dumme".

        Kommentar

        • Vegar Hjermundrud
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 423

          #24
          "To politihunder ble brukt for å dempe gemyttene og holde fotballfolket samlet."

          Nå skal vi roe ned her litt. Media ynder å fortelle den samme gamle historien om uregjerlige fotballsupportere som bare lager kvalm. Det kan hende at virkeligheten er noe mer nyansert. Den andre siden av historien får vi vel høre etterhvert.

          Hvorfor noen velger å fyre opp bluss i den første bortekampen etter cupfinalen kommer inn under kategorien jævla dårlig timing. Negativt for både KFL og LSK.
          Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

          Kommentar

          • Øyvind
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2006
            • 292

            #25
            Opprinnelig skrevet av krisruds
            De har han som blusset på film, da kan de like godt vente til kampen er over, så bure han inne i 48timer.
            Og det tror du politiet er klar over? Vær så snill a folkens!

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #26
              Opprinnelig skrevet av petter
              Politiet skal ikke gå inn for å hente en blusser, det blir bare for dumt, og når stemningen allerede er opphetet, så veit de godt hva som skjer.
              Norsk politi har mye å lære når det gjelder oppførsel på tribunene. Skal de gjøre noe for et bluss, så får de vente til etter kampen.

              Hadde det vært voldeligheter e.l. så kunne de ha gått inn, men for et bluss....nei.

              Petter
              Nå må vi slutte og unnskylde oss,politiet gjør bare jobben sin.Og du sier at dem må ta han som blusser etter kampen,med andre ord han kan fyre opp 100 bluss uten og bli tatt før etter kampen er ferdig.Dette blir for dumt Petter og det tror jeg du skjønner når du tenker deg om.

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #27
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Nå må vi slutte og unnskylde oss,politiet gjør bare jobben sin.Og du sier at dem må ta han som blusser etter kampen,med andre ord han kan fyre opp 100 bluss uten og bli tatt før etter kampen er ferdig.Dette blir for dumt Petter og det tror jeg du skjønner når du tenker deg om.
                Nopes, jeg står på mitt. Som sagt, hadde det vært snakk om alvorligere ting enn bluss hadde jeg forstått at de hadde rykket inn. Men ikke for et bluss. Det blir aldri noe godt av at politiet turer seg inn på den måten. Det veit vi alle, også politiet.
                Når det er sagt, så er jo forbudt med bluss, noe vi alle er klar over, og man må kunne ta konsekvensene av det.

                Politiets jobb er ikke å provosere, det klarer vi fint selv, og det er derfor jeg mener de skal holde seg til etter kampen. Det er også mulig å snakke med vår mann fra sikkerhetsmøtet, for å komme i dialog for å gjøre dette på en mer fredfull måte.

                Petter

                Kommentar

                • Anders_Aa
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Nov 2006
                  • 76

                  #28
                  Uansett hva politiet burde ha gjort eller ikke gjort, føler jeg at man her må se hva som Kanarifansen kunne ha gjort for å forhindre slik episoder. Skal man forbinde noe positivt med fansen er det tullete å ikke ta tak i et voksende problem, nemlig ikke å ha selvinnsikt i hva man selv kan gjøre.
                  Skylappene må vekk, et krafttak må til.

                  Det hjelper ikke hele tiden å skylde på andre om et problem, nå må pokker noen være mann/kvinne nok til å ta et ansvar å rydde opp i dette problemet!!!! Hvor er ledelsen i klubb og i fansen ?
                  Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!

                  Kommentar

                  • sigurdsen
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 1817

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av petter
                    Nopes, jeg står på mitt. Som sagt, hadde det vært snakk om alvorligere ting enn bluss hadde jeg forstått at de hadde rykket inn. Men ikke for et bluss. Det blir aldri noe godt av at politiet turer seg inn på den måten. Det veit vi alle, også politiet.
                    Når det er sagt, så er jo forbudt med bluss, noe vi alle er klar over, og man må kunne ta konsekvensene av det.

                    Politiets jobb er ikke å provosere, det klarer vi fint selv, og det er derfor jeg mener de skal holde seg til etter kampen. Det er også mulig å snakke med vår mann fra sikkerhetsmøtet, for å komme i dialog for å gjøre dette på en mer fredfull måte.

                    Petter
                    Se for deg et scenario der puben får brannskader eller noen blir skadet av fyrverkeriene. Synes det er bra at politiet tar forhåndsregler og kaster ut folk som bryter regler!

                    Kommentar

                    • sgexr
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Apr 2008
                      • 1

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av petter
                      Politiet skal ikke gå inn for å hente en blusser, det blir bare for dumt, og når stemningen allerede er opphetet, så veit de godt hva som skjer.
                      Norsk politi har mye å lære når det gjelder oppførsel på tribunene. Skal de gjøre noe for et bluss, så får de vente til etter kampen.

                      Hadde det vært voldeligheter e.l. så kunne de ha gått inn, men for et bluss....nei.

                      Petter
                      Snakk om feil fokus! Er jo uvesentlig å diskutere hvordan politiet gjør jobben sin, det er de tullingene med IQ/EQ på -5 som det må gjøres noe med! Tragisk!

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                        Se for deg et scenario der puben får brannskader eller noen blir skadet av fyrverkeriene. Synes det er bra at politiet tar forhåndsregler og kaster ut folk som bryter regler!
                        Puben er en helt annen greie, jeg snakker om stadion.

                        Kommentar

                        • sigurdsen
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 1817

                          #32
                          MEn at slossingen med politiet fortsetter på feltet er jo direkte idiotisk! Tenk på barn som ser på eller foreldre som tar med seg barna sine på kamp for første gang og kanskje tilogmed står med kanari-fansen. Tviler på at de tar turen til kanari feltet en gang til..

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            #33
                            Petter nå er du ute og SYKKLER.

                            Kommentar

                            • sigurdsen
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 1817

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av petter
                              Puben er en helt annen greie, jeg snakker om stadion.
                              Åja. Sorry for misforståelse!

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Petter nå er du ute og SYKKLER.
                                Jeg synes politiet sykler. Det er en grunn til at politiet i andre land aldri går til direkte konfrontasjon for slike ting, det skaper bare unødige provokasjoner og mer trøbbel, og der driter politiet seg ut, det er ikke slik de skal håndtere vervet sitt.

                                Petter

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av petter
                                  Jeg synes politiet sykler. Det er en grunn til at politiet i andre land aldri går til direkte konfrontasjon for slike ting, det skaper bare unødige provokasjoner og mer trøbbel, og der driter politiet seg ut, det er ikke slik de skal håndtere vervet sitt.

                                  Petter
                                  Var du i kjøpenhavn,der blei du grise banka bare du stod på setene så kom ikke her .

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    #37
                                    Petter du som har unger hva hadde du sakt hvis ungen din fikk bluss i øyet og blei blind,jeg bare lurer.

                                    Kommentar

                                    • sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Var du i kjøpenhavn,der blei du grise banka bare du stod på setene så kom ikke her .
                                      Norden er utenfor det jeg snakker om. Dansk politi er 100 ganger verre enn vårt politi. I andre land som er vant med slik aktivitet burde jeg egentlig ha skrevet.

                                      Petter

                                      Kommentar

                                      • sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Petter du som har unger hva hadde du sakt hvis ungen din fikk bluss i øyet og blei blind,jeg bare lurer.
                                        Hva skal man svare på slikt da? Jeg har da ikke forsvart bluss her i denne tråden, jeg kritiserer kun politiet for å ha en overdreven provoserende oppførsel utfra det jeg leser på internett.

                                        Petter

                                        Kommentar

                                        • Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av petter
                                          Nopes, jeg står på mitt. Som sagt, hadde det vært snakk om alvorligere ting enn bluss hadde jeg forstått at de hadde rykket inn. Men ikke for et bluss. Det blir aldri noe godt av at politiet turer seg inn på den måten. Det veit vi alle, også politiet.
                                          Når det er sagt, så er jo forbudt med bluss, noe vi alle er klar over, og man må kunne ta konsekvensene av det.

                                          Politiets jobb er ikke å provosere, det klarer vi fint selv, og det er derfor jeg mener de skal holde seg til etter kampen. Det er også mulig å snakke med vår mann fra sikkerhetsmøtet, for å komme i dialog for å gjøre dette på en mer fredfull måte.

                                          Petter
                                          Nå er du virkelig ute å kjører Petter. Du skal stå frem som ett forbilde, og det gjør du ikke ved å legge skylda på politiet i denne saken!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎