Kanaris lager bråk i Sandvika

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sigurdsen
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 1817

    #41
    Opprinnelig skrevet av petter
    Hva skal man svare på slikt da? Jeg har da ikke forsvart bluss her i denne tråden, jeg kritiserer kun politiet for å ha en overdreven provoserende oppførsel utfra det jeg leser på internett.

    Petter
    Du skrev i stad at politiet ikke skal gå inn å hente blusser. Du snakker jo mot deg selv når du nå sier at du ikke forsvarer blussing og sier at du kritiserer politiet for en "overdreven provoserende oppførsel". Hvis noen hadde blitt blind eller fått skader pga. blussen hadde pipa hatt en annen lyd, for da hadde sikkerhetsansvarlig og politiet fått det glatte lag for å ha for dårlig sikkerhet

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #42
      Opprinnelig skrevet av Kanariz
      Nå er du virkelig ute å kjører Petter. Du skal stå frem som ett forbilde, og det gjør du ikke ved å legge skylda på politiet i denne saken!
      Når det gjelder slåssinga på stadion, så ser jeg politiet som en medvirkende årsak til det. Blussinga derimot er ingen andres feil enn de som blusset, og de får ta konsekvensene av det.

      Siden vi slåss med politiet mister vi sikkert også poeng.

      Petter

      Kommentar

      • Vegar Hjermundrud
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 423

        #43
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Petter du som har unger hva hadde du sakt hvis ungen din fikk bluss i øyet og blei blind,jeg bare lurer.
        Det er faen ikke det det handler om. Det Petter diskuterer er om det er riktig å gå inn å hente en blusser i pausen eller etter kampen. Jeg tillater meg å være uenig med Petter. Politiet skal ikke gå opp under kampen, men pausen synes jeg er helt greit. Skal ikke unnlate å se ting i perspektiv heller - det kan hende Bærumspolitiet har kortere lunte enn ellers pga hendelsene i Sandvika.
        Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

        Kommentar

        • SirBusby
          Medlem
          Møteplager
          • Sep 2006
          • 88

          #44
          Da går vi i minus - det hadde jo vært fantastisk!

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #45
            Opprinnelig skrevet av sigurdsen
            Du skrev i stad at politiet ikke skal gå inn å hente blusser. Du snakker jo mot deg selv når du nå sier at du ikke forsvarer blussing og sier at du kritiserer politiet for en "overdreven provoserende oppførsel". Hvis noen hadde blitt blind eller fått skader pga. blussen hadde pipa hatt en annen lyd, for da hadde sikkerhetsansvarlig og politiet fått det glatte lag for å ha for dårlig sikkerhet
            Jeg står fortsatt på mitt, politiet skal ikke rykke inn for å hente blussere. Ikke når stemningen er som den ble i dag, med opphetet stemning hele vegen.
            Ikke tillegg meg meninger du åpenbart ikke vet noe om.

            Petter

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #46
              Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Nå er du virkelig ute å kjører Petter. Du skal stå frem som ett forbilde, og det gjør du ikke ved å legge skylda på politiet i denne saken!
              Noe ansvar som et forbilde har jeg ikke. Jeg har ingen verv what so ever i LSK/KFL, og kan da komme med mine personlige meninger.

              Petter

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                #47
                Dårlig jobb av politiet. Uten tvil.

                Deet unnskylder alikevel på ingen måte (i mangel på en bedre beskrivelse) lsk-supporternes oppførsel. Her kan litt god gammeldags indrejustis være på sin plass. Gi vedkommende til politiet, utesteng han/henne fra KFL og utesteng fra Åråsen på livstid.

                Det kan virke som akspeten for denne typen oppførsel øker, det vil i så fall gi oss store problemer i fremtiden.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av petter
                  Noe ansvar som et forbilde har jeg ikke. Jeg har ingen verv what so ever i LSK/KFL, og kan da komme med mine personlige meninger.

                  Petter
                  Men det er som regel du som er i media når ting diskuteres rundt fansen, eller når fansen skal si sin mening, og hvis du da kommer med denne meninga di, så lurer jeg på hva folk vil tru dem driver med i kanari fansen.

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Kanariz
                    Men det er som regel du som er i media når ting diskuteres rundt fansen, eller når fansen skal si sin mening, og hvis du da kommer med denne meninga di, så lurer jeg på hva folk vil tru dem driver med i kanari fansen.
                    Jeg er ikke i media for LSK/KFL lenger, er ikke talsmann for KFL, gikk av i juni 2007.
                    Det at jeg har vært det, skal eller kan vel ikke brukes mot meg, det ville jo vært rimelig dumt?

                    Nok om meg.

                    Petter

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      #50
                      Det er nå vi skal "dra en Klanen" og si at dette er folk som ikke er medlemmer i KFL så dette har ikke noe med oss å gjøre.

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av petter
                        Jeg er ikke i media for LSK/KFL lenger, er ikke talsmann for KFL, gikk av i juni 2007.
                        Det at jeg har vært det, skal eller kan vel ikke brukes mot meg, det ville jo vært rimelig dumt?

                        Nok om meg.

                        Petter
                        Da skjønner jeg.

                        Men mener fortsatt at det er riktig det Politiet gjør. Problemet er vel kanskje at folk blir sinte for at politiet skal hente 1 (?) person, hadde folk sammarbeidet hadde dette gått uproblematisk.

                        Ps, jeg snakker kun ut i fra tv bildene...

                        Kommentar

                        • Øyvind
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 292

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          Dårlig jobb av politiet. Uten tvil.

                          Deet unnskylder alikevel på ingen måte (i mangel på en bedre beskrivelse) lsk-supporternes oppførsel. Her kan litt god gammeldags indrejustis være på sin plass. Gi vedkommende til politiet, utesteng han/henne fra KFL og utesteng fra Åråsen på livstid.

                          Det kan virke som akspeten for denne typen oppførsel øker, det vil i så fall gi oss store problemer i fremtiden.
                          Siden dette ikke er første gang skjer der KFL står, ref siste kamp
                          i 2007.. Og tatt hendelsene i forkant av kampen i betraktning, ser jeg ingen grunn til at politiet skulle stole på en eventuel indrejustis i KFL.

                          Gi disse folka utestengelse på livstid. For det er folk! Ikke en idiot som alene står bak dette. En svart dag som LSK supporter..

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Øyvind
                            Siden dette ikke er første gang skjer der KFL står, ref siste kamp
                            i 2007.. Og tatt hendelsene i forkant av kampen i betraktning, ser jeg ingen grunn til at politiet skulle stole på en eventuel indrejustis i KFL.
                            Jeg tror du misforsto. Jeg sier ikke at politiet skal stole på KFL's indrejustis. Jeg sier KFL skal skaffe sin indrejustis.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • Strømling69
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • May 2006
                              • 5

                              #54
                              Forutsetter vi at medianissen er i nærheten av sannheten, er jeg lykkelig at jeg ikke tok med meg junior å dro til Nadderud. Dere diskuterer om politi har skylden i saken... HALLO. Tar ikke vi ansvar her har vi driti oss ut.
                              Har sitti på tribuner i England hvor Politi og vakter har hentet folt ut midt i mengden, uten at jeg har sett noe spes.
                              Tips. Hold fokus!!!!!!!

                              Kommentar

                              • Brenne(vin)
                                Medlem
                                Bøffel
                                • Dec 2006
                                • 37

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Ola
                                Det er nå vi skal "dra en Klanen" og si at dette er folk som ikke er medlemmer i KFL så dette har ikke noe med oss å gjøre.
                                feil, det er dette som bør være dråpen som får det til å renne over. kfl bør gå i seg selv og ta en skikkelig dugnad ved å rydde opp i indre rekker og fjerne ugresset. det hadde jo vært hyggelig om kfl igjen blir forbundet med positiv supporterkultur ikke pubertalt ungdomsopprør

                                Kommentar

                                • Bekkis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 441

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Ola
                                  Det er nå vi skal "dra en Klanen" og si at dette er folk som ikke er medlemmer i KFL så dette har ikke noe med oss å gjøre.
                                  Ikke kritiser klanen sånn, de banka tross alt opp mannen som kastet ølflaske i hue på sandefjordspilleren i fjor...

                                  Kommentar

                                  • skjetten
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Nov 2006
                                    • 40

                                    #57
                                    no brain, no pain

                                    Steng ute idioten som blusset samt alle som sloss med snuten. På livstid! Helt utrolig at det er så mange idioter blant fansen.

                                    Og til alle som mener snuten ikke burde gå inn: skjerpings! Snuten har all mulig rett til å gå inn blant fansen, og det burde være en selvfølge at de skal kunne gjøre det uten at det blir bråk. Vi snakker tross alt om en norsk fotballkamp.

                                    Vær så snill, ikke prøv å bortforklar noe som helst. Utesteng idiotene, vis at det finnes klare grenser for hva man kan gjøre på fotballkamp!

                                    Kommentar

                                    • Ranakanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 487

                                      #58
                                      Jeg vet ikke hva jeg skal si til oppførselen til disse LSK-supporterne som lager bråk utenfor og innenfor stadion. Jeg blir bare helt oppgitt og føler denne gangen kan dette føre til alvorlige konsekvenser for LSK og KFL.

                                      Bøter for blussing og slåssing forlanger jeg att blir betalt av disse som gjennomførte denne dritten.

                                      I samme slengen så er utestengelse for livstid en passende straff for dette avskummet som kaller LSK-supporter. Disse personene er ikke verd en dritt i mine øyne. Dere ødellegger for LSK og KFL, og nå synes jeg det er på tide att dere for svi skikkelig for deres idiotiske oppførsel.

                                      Kommentar

                                      • sigurdsen
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 1817

                                        #59
                                        KFL må gå ut å ta avstand fra allt dette, men likevel ta selvkritikk. Dette er utrolig uheldig for KFL og LSK. Og vi må være kjapt ute i media før allt tar overhånd!

                                        Kommentar

                                        • gutt94
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2007
                                          • 3271

                                          #60
                                          Kan faen ikke folk lere?

                                          Har ikke let i gjenom tråden men er rimelig sikker på og h hørt at lag kan trekkes for poenh for ødelegelse av kampen fra sporterenes side
                                          KnutHSolberg

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎